20 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Bistrita
20 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Bistrita
Firma de transport din BistritaAngajam personal pentru munca de birou (resurse umane/facturare)Program flexibilExperienta ar fi un avantajCerintele postului:- abilitati de comunicare si de lucru in echipa;- cunostinte bune de operare pe calculator si a aplicatiilor MS Word, Excel- capacitate de a respecta termene limita;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- spirit de initiativa;- recrutareDetalii la telefon 0/

Candidatul ideal
Educaţie necesară: Studii superioare tehnice de specialitate
Experienţă practică necesară: Minim 5 ani în domeniul tehnic de distribuție a gazelor naturale
Cerinţe obligatorii: Autorizare ANRE, grad PGD, EGD, PGIU, EGIU, deţinerea/ îndeplinirea condițiilor pentru obținerea „Autorizaţiei de Dirigenţie de Şantier/ ISC 8.3 și 9.4” (rețele și instalații de utilizare gaza naturale), autorizare „Coordonator SSM”, permis conducere categoria B
Cunoştinţe IT: Bun utilizator de Windows, MS Office, AutoCAD, SAP
Descrierea jobului
Coordonezi și urmărești proiectele de investi
Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit de echipa, dedicata, organizata, perseverenta, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.
De asemenea candidatul trebuie să aibă bune abilități de comunicare.Descrierea jobului Salariu motivant + tichete de masa + prima concursuri semestriale.
Bonus la atingere target.
Spor de weekend si spor de noapte.
Discount in magazinele Smyk pentru toate produsele.
Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in SMYK.
Training-uri de specialitate si posibilitatea de a promova in magazinele noastre a

Candidatul ideal
Studii superioare sau medii;
Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj
Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional;
Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel;
Orientare catre performanta;
Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații)
Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru
Capacitatea de a soluționa probleme
Descrierea jobului
Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii;
Candidatul ideal
Your Background
University degree, preferably in Economics, Finance or related fields;
Relevant sales experience in financial-banking institutions, SME/Corporate area;
Good knowledge of financial products and banking market;
Understanding of accounting principles, financial indicators and financial analysis;
Excellent relationship, sales and negotiation skills;
High level of energy, enthusiasm and motivation;
A proactive approach in looking for ways in strengthening business relationship with clients;
Customer-care attitude and strong abilities to

Candidatul ideal For our client, a multinational company that provides customized solutions for intralogistics worldwide, we are looking for a Regional Service Manager in Cluj-Napoca / Targu Mures.
Minimum 2 years of working experience in a management role;
Business analytical experience ( P/L interpretation, cost control responsibility, regular reporting/controlling);
Fluent in English;
University graduated, preferable technical profile;
Availability to travel up to 70% of the time;
Driving license B.
Descrierea jobului
Coordinating the activity and reaching the objectives (

Candidatul ideal
Absolvent de studii superioare de specialitate - Tehnologia Produselor Alimentare;
Experienta de munca intr-o pozitie similara;
Capacitatea de a conduce si de a lucra in echipa;
Cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena;
Cunoașterea sistemelor de management al calitatii;
Cunostinte de utilizare PC.Descrierea jobului Planifica, coordoneaza si controleaza activitatea echipei din subordine;
Instruieste si indruma personalul din subordine;
Evalueaza performantele echipei din subordine;
Urmareste desfasurarea procesului de fabricatie;
Urmares

Candidatul ideal - studii superioare finalizate - profil instalații electrice/telecomunicații/ inginerie în management și construcții, sau profil economic, reprezintă un avantaj;
- experiență în activitatea de ofertare reprezintă un avantaj;
- cunoștințe operare PC - MS Office, Internet, rețele sociale;
- atitudine empatică și receptivă la solicitările clienților;
- abilități de comunicare scrisă și verbală;
- atenție la detalii;
- abilități de ascultator activ și atitudine proactivă în preluarea solicitărilor;
- cunoștințe limba engleză – cel puțin nivel mediu;
Descrie

Candidatul ideal Organizat, persuasiv, integru, muncitor, inovator. Te regasesti in aceste caracteristici? Daca da, inseamna ca urmatoarele randuri pot fi de interes pentru tine.
Netrom Comunicatii este o companie orientata spre inovatie, caracterizata prin grija pe care o ofera clientilor, partenerilor si angajatilor, orientati spre succes si in plina accensiune. Din 2003 si pana in prezent au devenit un jucator important in piata IT&C din Romania, deschizand mai multe sedii si avand o echipa extinsa in mai multe judete din tara.
Pentru acestia cautam un:
Account Manager B2B pentru judet

Candidatul ideal
Experienta relevanta in vanzari (avantaj vanzari inputuri pentru agricultura);
Abilitati excelente dе comunicare si negociere;
Spirit dе observatie si initiativa;
Permis conducere cat.B;
Descrierea jobului
Prospectarеа Piеtеi, contаctаrеа si vizitаrеа cliеntilor din zonа аlocаtа in vеdеreа mеntinerii si dеzvoltаrii protofoliului dе cliеnti;
Monitorizarea intregului proces de vanzare: vanzare - documente contractuale - consultanta post vanzare - incasare
Intocmirеа rаpoаrtеlor periodice dе vаnzаri;
Nеgocierea contractelor dе vаnzari.
Bеnеficii:
Pаc
Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, activa si iti place diversitatea?
Iti doresti sa coordonezi oameni, sa prezinti idei si sa fii un role model?
Avem o echipa care te asteapta!
Suntem in cautarea unui coleg/colega care sa ne inspire si sa aduca amprenta personala prin coordonarea unei echipe de vanzari.Descrierea jobului Responsabilitatile postului:
- Implicare activa in dezvoltare echipei, atat prin recrutare cat si prin motivarea fiecarui om al echipei, dupa motto ul “fire, hire, promote accordingly”
- Instruieste, evalueaza, stabileste masuri coercitive utilizand resursel
andidatul ideal:- studii medii sau superioare finalizate;- experienţa anterioară în vânzări în domeniul telefoniei mobile constituie un avantaj;- orientare spre rezultate;- operare PC - MS Office, Internet;- cunoştinte de contabilitate primară;- cunoştinţe de limba engleză;- cunoştinţe solide în domeniul telefoniei mobile;- capabil de a acumula rapid cunoştinţe noi;- abilităţi de prezentare şi convingere.Responsabilitati:- consilierea clienţilor, identificarea cerinţelor acestora şi oferirea celor mai bune soluţii;- consilierea clienţilor, identificarea cerinţelor acestora şi oferirea celor ma
andidatul ideal:- studii medii sau superioare finalizate;- experienţa anterioară în vânzări în domeniul telefoniei mobile constituie un avantaj;- orientare spre rezultate;- operare PC - MS Office, Internet;- cunoştinte de contabilitate primară;- cunoştinţe de limba engleză;- cunoştinţe solide în domeniul telefoniei mobile;- capabil de a acumula rapid cunoştinţe noi;- abilităţi de prezentare şi convingere.Responsabilitati:- consilierea clienţilor, identificarea cerinţelor acestora şi oferirea celor mai bune soluţii;- consilierea clienţilor, identificarea cerinţelor acestora şi oferirea celor ma

Candidatul ideal -cunostinte de operare pe calculator email , retele de socializare facebook , lucru cu baze de date ,
Dorinta dе a se dezvolta profesional continuu si determinarea dе a avea success, dar si dе a depune efort in a-l obtine si a trece peste dificultati.
Bune abilitati dе comunicare, socializare si prezentare.
Prezentabil, ingrijit.
aspect fizic placut.
Experienta anterioara in antreprenoriat si/sau vanzari reprezinta un avantajDescrierea jobului Cе vei fаcе:
Prospеctarеа si cunoаsterеа continuа а piеtеi, verificarea anunturilor imobiliare , intalniri programate c
Candidatul ideal
Empatic/a si mereu cu zambetul pe buze - ne plac oamenii veseli si deschisi;
Sa iti placa sa iti ajuti colegii, creand o atmosfera pozitiva;
Sa iti doresti permanent sa te dezvolti si sa invati lucruri noi;
Sa ai diploma dе licenta, adica titlul dе Farmacist/a;
Sa ai Certificat dе Membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul in curs;
Pentru postul dе Farmacist experienta in farmacii cu circuit deschis constituie avantaj dar suntem deschisi sa te cunoastem chiar si fara experinta, ne dorim colegi motivati si dornici dе invatare :)
Descrierea jobului
In cаl

Candidatul ideal Compania farmaceutica BERLIN-CHEMIE MENARINI GROUP
angajeaza in regim full-time
REPREZENTANT MEDICAL
pentru zonele:
Alba, Bihor, Bistrita Nasaud, Brasov, Bucuresti, Cluj, Constanta, Iasi, Mures, Timis
CERINTE:
Studii superioare finalizate
Capacitatea de a invata si intelege piata farmaceutica
Capacitate de a lucra proactiv si de a se adapta la exigentele organizationale
Abilitati de management teritorial
Onestitate, loialitate, flexibilitate, spirit de echipa, abilitati de comunicare si negociere
Permis de c

Candidatul ideal NN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.
Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.
Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaborat

Candidatul ideal
Studii superioare tehnice in domeniu agricol (inginer agronom);
Absolvirea unor programe de pregătire în domeniul asigurărilor agricole reprezintă un avantaj major;
Experienţă în domeniul agricol constituie un avantaj;
Experienţa pe o poziţe similară într-o societate de asigurări reprezintă un avantaj major;
Cunoştinţe tehnice privind asigurările agricole (culturi agricole şi animale);
Foarte bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare;
Capacitatea de a construi o relaţie pozitivă şi profesionistă cu clienţii;
Capacitate de a colecta şi analiza date;
Ri

Candidatul ideal Are you an enthusiastic, passionate developer, who loves to create things every day, to evolve and use his creativity to give his best skills to create state of art software ? Do you want to be part of a start up company, to become a tech lead, or a project manager in a short time ? You want to develop your analytical skills, on a always growing and evolving system? Do you like to bring practical, solid solutions to occurring problems, so they don't happen again? Are you a forward thinker? Then this is the right job for you !
The daily rate is between 130EUR-150EUR / da

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: