Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

11 Locuri de Munca Management in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

11 Locuri de Munca Management in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Dezvoltare -bucuresti


Candidatul ideal Experiența și abilitățile pe care le căutăm:Experiență considerabilă în managementul unei echipe cu profil de vânzări;Abilitatea de a oferi, primi și implementa feedback-ul;Abilități de coordonare și motivare a echipei de vânzări;Entuziasm și atitudine proactivă în abordarea problemelor;Orientare către obținerea de rezultate concrete într-un mediu competitiv;Capacitate de organizare și planificare a activităților;Abilități de comunicare, inițiativă, perseverență;Studii superioare constituie avantaj.Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand https://cmjeler.ro/Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler?Asiguri indeplinirea obiectivelor financiare pe zona alocata.Asiguri planificarea, coordonarea si controlul activitatii de vanzare.Respecti principiile si politica agreate la nivel de companie; te asiguri de respectarea politicii de vanzare pentru Consultantii de Vanzari pe care ii coordoneazi.Realizezi rapoarte periodice privind activitat
CM JELER SRL

Manager Proiect


Candidatul ideal - Experienta min. 2 ani intr-un rol similar in domeniul constructiilor la o companie cu notorietate din Romania sau strainatate;- Experienta in domeniul instalatiilor electrice reprezinta un avantaj;- Studii superioare in domenii precum constructii, electric, energetic, automatizari;- Experienta in coordonarea/implementarea centralelor fotovoltaice - poate reprezenta un avantaj;- Atestat ANRE gradul IIIA, IIB, IIIB - constituie avantaj;- Utilizator experimentat de AutoCAD, MS Office (Excel, Word), Microsoft Project;Descrierea jobului Beneficii:- Vei avea posibilitatea să implementezi proiectele pe care le consideri valoroase pentru companie, pentru că una dintre valorile noastre este dezvoltarea personală și profesională continuă;- Îți vei pune amprenta în dezvoltarea companiei;- Vei avea libertatea și responsabilitatea deciziilor luate, ceea ce te va ajuta să-ți dezvolți gândirea critică și abilitatea de a lua decizii;- Te vei bucura de stabilitatea locului de muncă;-
GENERAL FINANCIAL SERVICES SRL

Media netă estimată pe baza celor 1757 de salarii introduse în Salario: 6800 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Office Manager/​executive Assistant


Candidatul ideal Do you have experience in office management and excellent analytical, problem solving and organisational skills? BIA Human Capital Solutions is now recruiting for OFFICE MANAGER. The role is open in the Morphosis Capital company, one of the most active private equity investors on the Romanian market.• Proven working experience;• Education level: university;• Excellent analytical, problem solving and organizational skills;• Ability to work independently and handle multiple projects;• Microsoft word/ Excel / PDF experience;• Language: English is mandatory;• The procedure for maintaining business documentation;• The basics of organization, selection and placement of staff in the office;Descrierea jobului • Handling incoming calls and other communications (emails, contact forms, etc.)• Act as the point of contact for internal and external clients• Keeping in contact with our PR agency, ensuring a smooth communication between our organization and the media• Handling various
BIA HUMAN CAPITAL SOLUTIONS S.​R.​L.​

Building Management Assistant


Candidatul ideal We are looking for a collegue!Strong administrative and organizational skills with attention to detail.Proficiency in using mathematical concepts for budgeting, expense tracking, and analyzing construction-related data.Flexibility to handle diverse tasks and adapt to changing priorities.Excellent communication skills and the ability to work well with diverse groups of people.Experience with property management or related field is a plus.Proficiency in spoken and written Romanian is essential for effective communication with tenants, contractors, and local stakeholders. English proficiency is also required to facilitate communication with management.Strong knowledge of Microsoft Office suite, particularly Excel, for data analysis and reporting.Familiarity with AutoCAD is a plus, as it may be beneficial for certain construction-related tasks.Benefits: salary 5500-6000 lei net/month vouchers (meal vouchers) lunch break (1h) settlement of transport to/from home (round trip
YAPAN CONSTRUCTION TURISM SRL

Asistent Achizitii /​junior Buyer /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Responsabilitati: Abilitati de negociere si relationare, responsabilitate, seriozitate Capacitate de lucru in echipa Cunostinte de limba engleza Experienta/Specializari in domeniul achizitiilor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati: gestioneaza contractele cu furnizorii monitorizeaza stocurile si vanzarile se ocupa de achizitia si vamuirea produselor comandate si de organizarea transportului pentru acestea urmareste si analizeaza competitia din piata (preturi, categorii de produse oferte) urmareste implementarea proiectelor aflate in derulare se va implica in realizarea activitatilor de marketing si a dezvoltarii de produse noi - product development colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate identifica posibili furnizori noiBeneficii: bonuri de masa decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei
VISION TRADING GRUP SRL

Asistent Achizitii /​junior Brand Manager /​asistent Marketing


Candidatul ideal Responsabilitati: Abilitati de negociere si relationare, responsabilitate, seriozitate Capacitate de lucru in echipa Cunostinte de limba engleza Experienta/Specializari in domeniul achizitiilor constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati: gestioneaza contractele cu furnizorii monitorizeaza stocurile si vanzarile se ocupa de achizitia si vamuirea produselor comandate si de organizarea transportului pentru acestea urmareste si analizeaza competitia din piata (preturi, categorii de produse oferte) urmareste implementarea proiectelor aflate in derulare se va implica in realizarea activitatilor de marketing si a dezvoltarii de produse noi - product development colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate identifica posibili furnizori noiBeneficii: bonuri de masa decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei
VISION TRADING GRUP SRL

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Icredit Buftea Cauta Consultanti De Credit Oferind Venituri Atractive


iCredit cauta consultanti de credit in zonele: Snagov, Gruiu, Peris, Crevedia, Mogosoaia, Chitila, Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!! Consultantul de credit este responsabil de promovarea produselor si serviciilor Companiei, contactul cu clientul, culegerea si analiza datelor necesare evaluarii eligibilitatii acestuia, colectarea ratelor si predarea acestora, conform procedurii. Rolul Consultantului de Credite: 1. Distributia materialelor publicitare 2.Vanzarea creditelor 3.Colectarea ratelor dezvoltarea pe termen lung al unui portofoliu de clienti; evaluarea si monitorizarea creditului; colectarea ratelor; identificarea de noi oportunitati pe piata; intelegerea nevoilor clintilor printr-o abordare empatica, profesionista si transparenta. Alte informatii: Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi in fu
Easy Asset Management
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 11 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.