Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager in Buftea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager in Buftea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Buftea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Service


Candidatul ideal Compania Energen Romania SRL caută un Manager Service dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre dinamice.Suntem in cautarea unei persoane perfectioniste, care lucreaza cu simt de raspundere si cu pasiune. Atentia la detalii, respectul fata de munca, clienti si colegi reprezinta un necesar absolut.Locație: Chitila, Ilfov - Soseaua de Centura Bucuresti. Descrierea jobului Coordonarea și gestionarea eficientă a activităților de service pentru grupurile electrogene produse de companie.Mentinerea evidentei produselor companiei aflate in perioada de garantie.Planificare traseu tehnicieni.Abilitate de a rezolva sarcini multiple cu termene limita.Intocmire devize.Comanda materii prime.Supervizarea echipei de service, asigurându-se că toți membrii sunt instruiți și motivați pentru a oferi servicii de calitate clienților noștri.Dezvoltarea și implementarea strategiilor de service pentru a îmbunătăți eficiența și satisfacția clienților.Monitorizarea și gestionarea b
ENERGEN ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 29 de salarii introduse în Salario: 5750 RON/Luna

Manager De Proiect


Candidatul ideal Competențele tale Absolvent al Facultății de Construcții, cu specializare Inginer CFDP Experiență de minim 3 ani în domeniul construcțiilor de infrastructură rutieră Limba engleză nivel conversațional Abilități de operare calculator (MS Office, Autocad, MS Project/Primavera) Flexibilitate, capacitate de adaptare la schimbări Abilități de comunicare, organizare, relaționare, control și atenție la detaliiDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analiza contractelor de lucrări, verificarea condițiilor și obligațiilor contractuale în faza inițială a demarării proiectului Promovarea strategiilor pentru optimizarea activităților din cadrul proiectului Evaluarea și urmărirea încheierii contrectelor cu antreprenorii și subantreprenorii de specialitate, cu furnizorii de materilale și colaboratorii pentru prestări servicii Alocarea de resurse și distribuirea acestora pe șantier Planificarea termenelor, conceperea și urmărirea plății la termen a acestora Evaluarea competenței p
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 596 de salarii introduse în Salario: 6700 RON/Luna

Manager Departament - Marks And Spencer


Candidatul ideal What will recommend you Genuine love for fashion retail Strong commercial awareness At least 2 years experience in a similar role Results orientated with high personal drive to meet your goals & objectives Strong organisational & time management skills Exceptional people management & development skills Excellent communication skills English knowledge – medium to advanceDescrierea jobului What we are expecting you to do Liaising with the Store Manager, monitoring sales plans and KPI targets Make comercial decisions that are right for the business, using all commercial tools available Constantly review productivity, challenging the planning, scheduling and zoning across the floors and where necessary seek improvements Responsible for all of the stores processes and ensure the team are aware and understand the importance of being legally compliant Directly involved in the selling process, acting as a role model for the teamYour benefits: Competitive salary package Multipl
VOICI LA MODE SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3799 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Relationship Manager Sme @ Ing Office Otopeni


Candidatul ideal Dacă știi despre tine că:Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară;Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară;Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale;Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere;Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Vino în echipa ING Office! Te așteaptă:Experiențe de învățare centrate pe competențe precum negociere și comunicare;O organizație orientată către clienți și pasionată de idei îndrăznețe;Colegi veseli și ambițioși, gata oricând să te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce vei face în acest rol?Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME;Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală;Vei iniția și vei dezvolta relația cu compa
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Manager Relatii Cu Clientii Bancii/​societate De Leasing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER RELATII CU CLIENTII BANCII/SOCIETATE DE LEASING - AJOFM | ANOFMAngajator: EASY ASSET MANAGEMENT IFN SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BUFTEA
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Icredit Buftea Cauta Consultanti De Credit Oferind Venituri Atractive


iCredit cauta consultanti de credit in zonele: Snagov, Gruiu, Peris, Crevedia, Mogosoaia, Chitila, Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!! Consultantul de credit este responsabil de promovarea produselor si serviciilor Companiei, contactul cu clientul, culegerea si analiza datelor necesare evaluarii eligibilitatii acestuia, colectarea ratelor si predarea acestora, conform procedurii. Rolul Consultantului de Credite: 1. Distributia materialelor publicitare 2.Vanzarea creditelor 3.Colectarea ratelor dezvoltarea pe termen lung al unui portofoliu de clienti; evaluarea si monitorizarea creditului; colectarea ratelor; identificarea de noi oportunitati pe piata; intelegerea nevoilor clintilor printr-o abordare empatica, profesionista si transparenta. Alte informatii: Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi in fu
Easy Asset Management
Vezi alte joburi relevante

Tehnician Laborant – Buftea & Tigveni


Candidatul ideal Competențele tale Diplomă de tehnician - Specializarea Construcții sau Încercări fizico-mecanice in construcții Minim 6 luni de experiență în domeniul determinărilor de laborator în construcții Cunoștințe de limba engleză - constituie avantaj Competențe de operare calculator (cel puțin MS Office)Descrierea jobului Responsabilităţile tale Recoltarea probelor şi testarea acestora în organizarea de şantier Efectuarea activităţilor de eşantionare a probelor şi a încercărilor Pregătirea echipamentelor de lucru şi a materialelor consumabile Arhivarea testelor efectuateBeneficiile tale Servicii medicale- abonament privat de servicii medicale Oferte personalizate- 7card; Bookster; Parteneriate bancare Dezvoltare personală și profesională: PORR Academy- academie internă pentru cursuri de pregătire Programe de onboarding Webinarii pentru dezvoltare personală și profesională
PORR CONSTRUCT SRL

Operator Introducere Date/​ Functionar Administrativ


Candidatul ideal Ne dorim alatiuri de noi colegi entuaziasti si dornici de munca!Ce asteptam de la tine;- Deprinderi de lucru în programele Microsoft Office;- Atitudine proactivă și deschidere față de client;- Atenție la detalii, spirit analitic, autoorganizare;- Viteză de reacție, responsabilitate;Descrierea jobului - Asigură înregistrarea comenzilor în sistemul informatic specific companiei;- Introducerea si procesarea datelor- Verificarea datelor introduse in vederea asigurarii corectitudinii lor;- Inregistrari contabile primareBeneficii:- Salariu avantajos- Bonuri de masa- Transport asigurat pentru sediul din Mogosoaia (atat din Bucuresti cat si din Buftea-zonele invecinate)
DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION SA

Operator Calculator – Depozit E-commerce Mogosoaia


Candidatul ideal Profesioniști în tot ceea ce facem!Mediplus, linia de distribuție a Dr. Max România, este în căutarea unui Operator Calculator, Departament Supply Chain, Mogosoaia – Depozit Buiacului.Ce așteptăm de la tine? Să ai studii medii sau universitare; Să cunoști limba engleză la nivel mediu; Să cunoști pachetul Microsoft Office (Excel, Word) la nivel mediu; Să ai experientă anterioară în supervizarea de echipe; Să ai abilități de comunicare și lucru în echipă; Să ai orientare către rezultate și performanță; Să ai o bună organizare, planificare și coordonare;Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Vei asigura și respecta păstrarea în condiții optime a produselor și a tuturor bunurilor cu care vei intra in contact în îndeplinirea sarcinilor de serviciu; Vei participa activ la inventarele programate sau la cele inopinante; Vei tine permanent legatura cu Sefii de operatii pentru asigurarea fluiditatii procesului; Vei opera facturile, avizele de transfer si credi
DR.​MAX S.​R.​L.​

Tehnician It&c


Candidatul ideal Locul desfășurării activității: Sat Tărtășești, jud. Dâmbovița (25 km de București - Piața Victoriei)Cerințe minime: Diploma de liceu; Bune cunoștințe în domeniul computerelor hardware; Bune cunoștințe în rețele de calculatoare; Bune cunostinte ale sistemelor de operare Windows; Bune abilități analitice și de depanare a sistemelor IT.Plusuri: Cunostinte sistem de operare Linux; Experienta cu sisteme de tip ERP; Certificare CCNA;Descrierea jobului Responsabilitati: Intretinere hardware a echipamentelor IT existente: statii de lucru, monitoare, laptop-uri, imprimante, tablete, telefoane, routere, echipamente de videoconferință, camere de supraveghere video, etc. Mentinerea si extinderea retelei de comunicatii existente; Intretinerea sistemelor de operare Windows, Antivirus, Backup, etc.; Implementarea si menținerea si procedurilor de asistență IT; Rezolvarea problemelor tehnice hardware sau software pe platformele și aplicațiile aflate în administrarea departamentului IT
DENTAS ROMANIA S.​R.​L.​

Network Engineer


Candidatul ideal The Network Engineer in ACROM is responsible for analyzing, designing, installing, configuring, maintaining and troubleshooting the network infrastructure of the company’s customers to meet business objectives and SLAs.Skills and knowledge: Good knowledge of network principles and hands-on experience Technologies used: Cisco and Meraki Cloud Networks (nice to have) Cisco certification: CCNP Experience in implementing, administering, and troubleshooting network infrastructure devices, including: firewalls, routers, switches, wireless access points and wireless controllers Strong organizational skills and ability to multi-task Very good command of EnglishDescrierea jobului Day-to-day work: Design, installation and configuration of the LAN/WAN networks for the company’s customers. Implement and support various network infrastructure solutions Installation and configuration of network devices (routers, switches, firewalls, VPNs, access-points, wireless controllers, network
ANTECH CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 7020 RON/Luna

Inginer /​ Tehnician /​ Desenator Tekla


Candidatul ideal Experienta in domeniul proiectarii si modelarii in Tekla, in constructii metalice si fundatiiFlexibilitate, seriozitate, dialog, orientare spre munca in echipaCunoasterea limbii franceze - nivel conversational reprezinta avantajCreativ, avand capacitatea dе a gasi solutii tehnice si dе a-si insusi noi cunostinteAtent la detaliiDescrierea jobului Modelаreа structurilor metаlicе, pe bazа documеntаtiеi tehnicе pusа la dispozitiе de catre inginerul rеsponsаbil dе proiеctCunoastеrea la nivеl аvansat a programului de grafica TEKLA, pentru realizarea pieselor desenate:planuri de montaj si detaliere pentru atelierul producator de confectii metalice.Posibilitatea de dezvoltare a cunostintelorPosibilitatea de a lucra in cadrul unor proiecte de anverguraMediu de lucru profesional.Beneficii:Bonuri de masa De 30 RON.
MR.​2PLB SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.