Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

27 Locuri de Munca Management in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

27 Locuri de Munca Management in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Store Manager


Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj); Reprezinta un avantaj o experienta pe un post similar de minim 2 ani; Abilitatea de a planifica si a atinge obiective pe termen mediu si lung; Spirit de echipa si aptitudini organizatorice; Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate; Capacitate de analiza, adaptare rapida si de a lua decizii; Bune cunoștințe de operare PC : Office.Descrierea jobului Organizarea,planificarea si coordonarea magazinului; Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli; Urmarirea indicatorilor KPI ai magazinului si realizarea unui plan de actiuni; Asigurarea unui management al stocurilor corect; Pregatirea si participarea la derularea inventarelor; Asigurarea unui nivel corespunzator de customer service; Respectarea standardelor de merchandising ale companiei; Completarea si gestionarea intregii documentatii a magazinului; Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea,evaluarea si propunerea
MINISO HOME ROMANIA S.​R.​L.​

Office Manager @ Ing Galati


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Manager De Proiect


Candidatul ideal Studii:-Studii superioare tehnice de lunga durata-Diploma Manager de proiect-Operare PC: Word, Excel, Powerpoint, Outlook-Experienta in utilizarea unui software dedicat (Microsoft, Microsoft Project Manager, Primavera Project Manager) constituie un avantajManager de proiect constructii civile si industriale-1 postManager de proiect intretinere si reparatii drumuri-1 postManager de proiect retele de alimentare cu apa si canalizare-1 postDescrierea jobului Planifica activităţile si subactivitatile şi stabileste jaloanele proiectului (faze determinante)Planifica utilizarea costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiectStabileste un sistem de monitorizare a executiei lucrarilorReprezinta societatea in discutiile cu benefiarii lucrarilorActualizeaza zilnic executia lucrarilor in functie de jurnalele de santier in software-ul dedicatPeriodic efectueaza vizite in santier pentru a verifica stadiul fizic al lucrarilorTransmite informatii legate de planul proiectului pen
DREAMS RIVIERA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 665 de salarii introduse în Salario: 6700 RON/Luna

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Area Sales Manager Bucuresti - Moldova - Dobrogea


Candidatul ideal Studii superioare Minim 3 ani de experienţă in vanzari Experienţă în vânzări in canalul Retail &DIY Experienţa în domeniul produselor pentru baie va fi considerată un plus Orientare catre client si capacitate de a intelege nevoile acestuia Ambitie si perseverenta in realizarea targetelor de vanzare Abilitati de negociere Excelente abilităţi de comunicare interpersonale Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasăriDescrierea jobului Responsibilitati cheie : Promovarea intensiva a produselor si serviciilor Radaway in zona: Bucuresti -Ilfov - Moldova-Bucovina-Dobrogea Analiza pieţei pentru identificarea de noi oportunităţi de vânzare Identificarea , contactarea si implementarea de clienti noi Administrarea clienţilor din zona in responsabilitate Realizarea targetului de vânzări Gestionarea soldurilor clientilor Planificarea si raportarea activitatii proprii
RADAWAY ROMANIA SRL

Manager De Fabrică


Candidatul ideal Quantum Group, companie de top în domeniul producției de structuri metalice și construcții industriale, caută un Manager de Fabrică cu o viziune modernă și capacitatea de a gestiona eficient resursele pentru a maximiza productivitatea. Rolul este esențial pentru succesul operațiunilor noastre, necesitând o combinație de expertiză administrativă, orientare spre optimizarea fluxului de producție și îmbunătățirea continuă a proceselor.Căutăm un lider pragmatic și cu viziune, focalizat pe maximizarea eficienței operaționale și pe conducerea eficace a echipei. Acesta va fi pivotul între resursele umane, tehnologice și materiale ale fabricii, transformând provocările în succese prin leadership eficient și o abordare pragmatică a administrării. Competențe Esențiale: Are o foarte bună orientare economică, evaluând constant situațiile în termeni de cost-beneficiu și gestionând cu rigurozitate țintele de timp și cost; Are abilități demonstrabile de multitasking și o atenție dist
QUANTUM CONSTRUCT SRL

Manager Regional Vânzări (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Manager Regional Vanzari (est)


Candidatul ideal În calitate de Manager Regional de Vânzări la Vantage, vei juca un rol esențial în aducerea tehnologiei de ultimă generație fermierilor din România. Activitatea principala va fi sa oferi suport echipei de vanzari alocate in atingerea obiectivelor de vânzări stabilite.Ne dorim să fii o persoană comunicativă și creativă, să deții un simț dezvoltat al afacerilor si să ai capacitatea de a motiva și conduce o echipă dedicată si în plină dezvoltare. In relația cu clienții noștri ne dorim să fii un partener de nădejde și orientat spre oferirea de soluții optime nevoilor lor.Ești ideal pentru postul nostru dacă:✅ Ai experiență anterioară de 2-4 ani in domeniul agriculturii.✅ Ai experiență anterioară în coordonarea unei echipe de vânzări, pe o periodă de minim 2 ani.✅ Ai experiență anterioară de minim 3-4 ani ca Agent de vânzări, ideal in vânzări consultative.✅ Esti o persoană cu abilitati excelente de comunicare, ascultare si relaționare.✅ Oferi atenție la detalii și orientare
VANTAGE BALKANS SRL

Area Sales Manager - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Dornic să învețe și să se
ABC Human Capital

Area Export Managers - Cis+baltics Zone And Central Europe


Candidatul ideal We are looking for a partner with its own legal form (PFA, SRL, etc.) for collaboration:- Area Export Manager for CIS + Baltics Zone - countries: Ukraine, Moldova, Belarus, Latvia, Lithuania, Estonia and Georgia, mandatory: English + Ukrainian and Russian, preferably lives in Czech Republic, Slovakia, Romania, Republic of Moldova.- Area Export Manager for Central and Western Europe – countries: Poland, Czech Republic, Slovakia, Germany, Austria, Hungary and France, mandatory: English + Polish and preferably lives in Poland. We are looking for a person with:- higher education;- experience in sales, experience in the field of lubricants is an advantage;- good knowledge of PC operation.Descrierea jobului - intermediation of the sale of products by identifying new customers;- offering and promoting to customers the products from the Hexol portfolio;- ensuring the support of existing customers to support sales;- management of sales and deliveries;- preparation of activity/s
HEXOL LUBE SRL

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Area Sales Manager, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență solida în vânzări servicii si produse, constituie avantaj;- Cunoștinte aprofundate de vânzări și management strategic;- Bun negociator, foarte bune abilitați de networking și comunicare;- Spirit analitic și structurat;- Proactiv, ambițios;- Dinamic, cu spirit de inițiativă, deschis provocărilor;- Team player, ușurință în susținerea și dezvoltarea relațiilor interpersonale;- Gândire logică, integritate, loialitate;- Orientare către client;- Foarte bună orientare spre rezultate, soluții și cu inițiativă;- Abilități de coordonare a unei echipe;- Seriozitate, responsabilitate;- Spirit de organizare și capacitatea de motivare și automotivare;- Cunostiinte de operare PC (Word, Excel);- Cunoașterea limbii engleze;- Disponibilitate pentru deplasări;- Permis de conducere.Descrierea jobului - Coordonarea întregii activități de vânzare servicii
INVEST INTERMED GF IFN SRL

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Imm & Micro – Work From Your Home Office


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta in vanzari directe B2B sau B2C; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Experienta in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN) si portofoliul de clienti reprezinta un avantaj.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoar
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Project Manager - Tamplarie Navala


Candidatul ideal Un candidat ideal pentru poziția de project manager în tâmplărie navală ar trebui să aibă o experiență solidă în industria navală, cunoștințe tehnice extinse și abilități de gestionare a proiectelor. Aceasta implică capacitatea de a coordona echipe, de a respecta termenele limită și de a comunica eficient cu diferitele părți implicate. Un lider înzestrat, orientat către rezultate și flexibil în gestionarea situațiilor dificile ar completa profilul ideal pentru această poziție.Descrierea jobului Calificări:- Se preferă o diplomă de licență în managementul construcțiilor, inginer dulgher sau un domeniu similar.- Experiență dovedită în managementul proiectelor de tâmplărie marină cu minim 5 ani de experiență.- Abilități puternice de leadership, comunicare și rezolvare de probleme.- Abilitatea de a conduce o echipe de tamplari navali.- Experiență în demararea și finalizarea proiectelor de interior maritim.- Cunoașterea reglementărilor și standardelor de siguranță in santie
LIDOMARINE ROMANIA SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.