Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

30 Locuri de Munca Management in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

30 Locuri de Munca Management in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Shop Manager


Candidatul ideal - studii medii / superioare- experienta minim 1-3 ani, de preferat in domenii similare ( Retail )- foarte bune abilitati de organizare, control si management- experienta in lucru cu oamenii / coordonare echipa- Limba Engleza nivel avansat- capacitate de analiza a datelor- PC Skills : nivel excelent Microsoft Office , Excel AvansatDescrierea jobului Vei coordona echipa din subordine pentru a atinge obiectivele zilnice, săptămânale și lunare;Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării produselor;Vei monitoriza și gestiona corect stocul de marfă, inventariere, receptie de bunuri;Vei comunica cu toate departamentele din cadrul companiei pentru buna desfășurare a activității;Jobul presupune administrarea magazinului si a gestiunii, implicarea in procesul de vanzare, coordonarea si motivarea echipei pentru realizarea targhetelor.Responsabilitati:Administrare magazin:- organizeaza si asigura activitatea comerciala in magazin- aplica politica comer
GREDY COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 268 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Office Manager @ Ing Galati


Candidatul ideal Ce căutăm la un partener INGExperiență în domeniul asigurărilor / reasigurărilor sau în domeniul bancar;Succes dovedit în construirea, dezvoltarea și managementul echipelor de vânzări;Spirit antreprenorial, apetit comercial și experiență solidă în relația cu clienții;Experiență în vânzări, competititvitate și orientare către rezultate;Te definește pasiunea pentru acțiune și rezultat și reușești să întrevezi oportunități în orice context? Atunci dispui de ingredientele necesare pentru a reuși să contruiești o afacere de succes.Îți poți pune în valoare toate aceste calități, beneficiind de suportul și expertiza ING Bank!Descrierea jobului Cauți o idee de afaceri? Alege să devii partener ING!ING iți oferă o oportunitate unică de investiție în domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanță, promovare și vanzare de produse bancare.Ce înseamnă sa fii partener INGSă conduci un ING Office presupune implicare 100% în de
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent Manager


Candidatul ideal Persoana ideală pentru acest post: Cunoașterea pachetului Ms Office, Cunoștinte de contabilitate primară Cunostinte in SEAP – licitatii publice Cunostinte in REVISAL Limba Engleza Permis cat. B Atentă la detalii Personalitate energică, Gândire pozitivă, amabilitate și eficiență Persoană organizată, serioasă, responsabilă.Descrierea jobului Se oferă:Salariu motivant.Condiții foarte bune de muncă în cadrul unei echipe dinamice.
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4040 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Telesales Reprezentative & Account Manager Vodafone


Candidatul ideal A & A COMMUNICATION, Partener Vodafone, își mărește echipa de Telesales Reprezentative & Business Account Manager, Vodafone Business.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam!Alături de echipa A & A COMMUNICATION si alaturi de VODAFONE îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Ce trebuie să facă un Telesaless Business Vodafone ?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei de vânzări;- Să prezinte, să vândă și să crească valoarea vânzărilor produselor și serviciilor Vodafone în scopul de a atinge targetul de vânzări pe segmentul business;- Să construiască relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;- Să monitorizeze activitatea competiției și tendințele pieței în vederea
A A COMMUNICATION S.​R.​L.​

Manager De Fabrică


Candidatul ideal Quantum Group, companie de top în domeniul producției de structuri metalice și construcții industriale, caută un Manager de Fabrică cu o viziune modernă și capacitatea de a gestiona eficient resursele pentru a maximiza productivitatea. Rolul este esențial pentru succesul operațiunilor noastre, necesitând o combinație de expertiză administrativă, orientare spre optimizarea fluxului de producție și îmbunătățirea continuă a proceselor.Căutăm un lider pragmatic și cu viziune, focalizat pe maximizarea eficienței operaționale și pe conducerea eficace a echipei. Acesta va fi pivotul între resursele umane, tehnologice și materiale ale fabricii, transformând provocările în succese prin leadership eficient și o abordare pragmatică a administrării. Competențe Esențiale: Are o foarte bună orientare economică, evaluând constant situațiile în termeni de cost-beneficiu și gestionând cu rigurozitate țintele de timp și cost; Are abilități demonstrabile de multitasking și o atenție dist
QUANTUM CONSTRUCT SRL

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Manager Teritorial De Vanzari ( Tsm )


Candidatul ideal Profesionist, serios , punctual, comunicativ, inteligentDescrierea jobului Coordonarea echipei de vanzari din companie si dezvoltarea acesteiaCresterea portofoliului de clienti ai companieiIndeplinirea obiectivelor companieiMai multe informatii la interviuMasina , laptop , telefon, bonusuri
VALINST AGRICULTURE SRL

Manager Regional De Vanzari


Candidatul ideal Esti ideal pentru postul nostru dacă deții:· Experiență în managementul echipei de minim 1-2 ani;· Disponibilitate la deplasări;· Permis de conducere categoria B;· Reședința in zona Brăila sau Galați (sau in zone apropiate);· Capacitate bună de analiză, organizare, planificare și gândire strategică;· Bune abilități de conducere și coordonare a oamenilor din subordine;· Bune abilități de comunicare și relaționare;· Experiență în implementarea regulilor, normelor și procedurilor specifice organizației;· Orientarea spre rezultate și bune abilități de prioritizare.Alege să faci parte din Povestea de succes a Simigeriei Petru!Descrierea jobului BRIO GROUP SRL este în căutarea unei persoane cu abilități de antreprenor care să ocupe postul de MANAGER REGIONAL DE VÂNZĂRI pentru județele BRĂILA, GALAȚI, TULCEA ȘI BUCUREȘTI.Ce trebuie să faci tu pentru noi?· Coordonezi activitatea magazinelor din regiunile alocate, monitorizezi și asiguri o bună funcționare a acestora;· Te vei o
BRIO GROUP SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Ne extindem echipa de vanzari!In rolul de Manager Relatii Clienti Persoane Fizice vei dezvolta portofoliul de clienti persoane fizice din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.Cerinte: Studii superioare finalizate; Minim 6 luni experienta in creditare clienti Persoane Fizice; Experienta in acordare credite ipotecare/imobiliare (credite cu destinatie achizitie locuinta); Disponibilitate pentru activitate de teren; Capacitatea de a lucra într-o echipa, bune aptitudini de comunicare, orientare catre client; Cunoştinte de operare PC si Microsoft Office (in special Excel); Abilitati de planificare si lucru sub presiune;Descrierea jobului Responsabilitati: Indeplinirea obiectivelor de vanzari fixate de catre superiorul direct; Identificarea nevoilor clientului si propunerea celor mai bune solutii, realizand o vanzare consultativa; Analiza si prospectarea constanta a
PATRIA BANK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Business Development Manager


Candidatul ideal Cautam un reprezentant de vanzari cu abilitati excelente de comunicare si negociere,pentru toate judetele, in special pentru judetele Botosani, Suceava, Iasi, Bacau, Galati,Braila.Care sunt cerintele noastre?o Experienta in vanzari de cel putin 3 ani in domeniu vanzarilor desisteme de pompare, sisteme de management al apelor, constructiicivile si industrialeo Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, capabila sa lucrezeindependent (cu supervizare minima);o Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere;o Disponibilitate pentru munca de tereno Orientare catre identificarea oportunitatilor de vanzare;o Orientare catre rezultat;o Capacitate de adaptare si invatare rapida;o Portofoliu de clienti (Constructori, fermieri, OUAI-uri, agentii)o Permis conducere categoria B (OBLIGATORIU) Descrierea jobului Care sunt responsabilitatile dvs.?o Efectuarea vizitelor regulate conform zonei alocate;o Dezvoltarea portofoliului actual de clienti;o Prospectarea continua a
MECANEX SA

Media netă estimată pe baza celor 530 de salarii introduse în Salario: 6200 RON/Luna

Agent Vanzari B2b Manager Zonal


Candidatul ideal Agent Vanzari B2BExperiență de minim 2 ani în vânzări pe segmentul B2B (condiție obligatorie);- O bună cunoaștere a industriei din zona alocată;- Domiciliul în orașul reședință de județ;- Limba engleză: nivel mediu;- Bune abilități de utilizare a pachetului MS Office;- Posesor carnet de conducere categoria B;- Persoana organizată, orientată către rezultate, cu excelente abilități de comunicare și negociere, cu atitudine proactivă și constructivă;- Disponibilitate pentru deplasări în țară;- Constituie avantaj experiență în domeniul produselor industriale (de preferat în domeniul echipamentelor de protecția muncii);Descrierea jobului Descrierea jobului- Gestionează și dezvoltă clienții activi ai companiei- Prospectează piața pentru creșterea portofoliului de clienți și dezvoltă noi oportunități de afaceri- Identifică nevoile clienților și realizează oferte specifice- Promovează întregul portofoliu de produse al companiei- Negociază cu clienții condițiile comerciale în li
DALGECO CONFECII TEXTILE SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice; Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale; Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare; Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu; Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii: Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică; Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme; Experiență anterioară în folosirea unui program CRM; Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente electrice în domeniul industrial. Promovarea și vânzarea soluțiilor și a proiectelor complexe din domeniul industrial. Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei. Creș
ELECTROGLOBAL S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 148 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Area Sales Manager - Agribusiness


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Dornic să învețe și să se
ABC Human Capital

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1624 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Area Sales Manager, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență solida în vânzări servicii si produse, constituie avantaj;- Cunoștinte aprofundate de vânzări și management strategic;- Bun negociator, foarte bune abilitați de networking și comunicare;- Spirit analitic și structurat;- Proactiv, ambițios;- Dinamic, cu spirit de inițiativă, deschis provocărilor;- Team player, ușurință în susținerea și dezvoltarea relațiilor interpersonale;- Gândire logică, integritate, loialitate;- Orientare către client;- Foarte bună orientare spre rezultate, soluții și cu inițiativă;- Abilități de coordonare a unei echipe;- Seriozitate, responsabilitate;- Spirit de organizare și capacitatea de motivare și automotivare;- Cunostiinte de operare PC (Word, Excel);- Cunoașterea limbii engleze;- Disponibilitate pentru deplasări;- Permis de conducere.Descrierea jobului - Coordonarea întregii activități de vânzare servicii
INVEST INTERMED GF IFN SRL

Media netă estimată pe baza celor 120 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Imm & Micro – Work From Your Home Office


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta de minim 2 ani in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN); Portofoliul propriu de client; Experienta in analiza documentelor financiare (balanta, bilant) ale persoanelor juridice minim 1 an; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te in
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.