Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

18 Locuri de Munca Management in Hunedoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

18 Locuri de Munca Management in Hunedoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Hunedoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Hunedoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Manager Magazin Zoocenter Hunedoara


Candidatul ideal - Profil: persoana ambitioasa, cu initiativa, orientata catre rezultat, pozitiva, dinamica, corecta, fire analitica- Necesita abilitati de comunicare, relationare, planificare, asimilare rapida de informatii, prezentare, coordonare echipa, cunostinte Microsoft World si Excell- Persoana orientata catre clientDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- Conducerea, organizarea si optimizarea activitatii magazinului din subordine- Coordonarea, dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine- Vanzarea directa catre consumator cand se impune- Realizarea obiectivelor stabilite- Supravegherea permanenta a competitorilor- Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale- Responsabilitatea gestiunii preluate
SC VABRO RETAIL SRL

Assistant Store Manager - Hunedoara


Candidatul ideal Ca sa devii in scurt timp un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Studii superioare finalizate;Experienta in retail (1-2 ani);Indemanare in utilizarea diferitelor aplicatii si sisteme;Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;Entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci;Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe rezultate;Spirit de echipa si empatie;Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Assistant Store Manager vei fi responsabil(a) de:Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie;Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi;Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime;Raportarile periodice sau cele solicitate punctualRealizarea pontajul lunar pentru echipa din subordine si crearea programului pentru membrii echipei,Transmite catre echi
SC INTERBRANDS ORBICO SRL.​

District Manager Hunedoara


Candidatul ideal Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENT
PROFI ROM FOOD SRL

Manager De Zona : Bihor-hunedoara


Candidatul ideal Experienta de lucru intr-o pozitie similara de min. 2 ani, de preferat in FMCGStudii superioare licentiateAbilitati de leadership, probate prin experientele anterioareSpirit de lucru în echipa, flexibila si deschisa la schimbare;Excelente abilitati de comunicare. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze;Capabilitati de analiza, interpretare a datelor si agregare a planului de actiuneAbilitati de planificare si organizareCunostinte avansate operare PC: Microsoft Office,.Reprezinta un avantaj experienta de lucru in Power BIDescrierea jobului Manager de Vanzari, pt zona BH-HDVrei sa faci parte dintr-o companie in care poti sa inveti si sa te dezvolti?Te motiveaza sa stii ca munca ta contribuie la succesul intregii echipe de vanzari?Suntem nerabdatori sa primim cv-ul tau pentru pozitia de Manager Vanzari, in cadrul departamentului Comercial.Descrierea postului:Asigura managementul echipei locale de vanzari si logistica, cu scopul de a maximiza rezultatele de vanzar
UNICARM SRL

Supply Chain Manager


Scurta descriere a companiei IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover. All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience. CerintePentru a indeplini aceste atributii este necesar sa ai:• Studii superioare absolvite, cu diploma de licenta.• Minim 5 ani de experienta in domeniu.• Cunostinte de limba Engleza la un nivel conversational, italiana constituie un avantaj• Cunostinte de Excel la nivel avsant si SAP - modul MM.• Cunostinte de legislatie in domeniul transporturilor si importurilor.• Capacitate de planificare, organizare si decizie.• Abilitati de comunicare si coordonare echipa, orientare catre clienti.• Fl
IHM Total Consult Romania

Media netă estimată pe baza celor 536 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Cost Control Manager


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Cost Control Manager


Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Cunostinte de limba engle
ABC Human Capital

Regional Sales Manager


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Account Manager-hunter | Arsis Vodafone


Candidatul ideal Arsis, cel mai mare partener Vodafone, își mărește echipa de Account Manageri.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam! Alături de echipa Arsis îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Cum ne-ar plăcea să fii:- Să fii ambițios și dornic de afirmare prin performanță;- Să ai o atitudine pozitivă și orientată către client;- Să ai bune abilități de comunicare interpersonală și negociere;- Să deții cunoștințe specifice despre industria telecom sau să ai experiență pe o poziție similară în vânzări directe, reprezintă un avantaj;- Să cunoști pachetul Microsoft Office;- Să deții permis de conducere categoria B;- Să fii dispus la deplasări.Descrierea jobului Ce trebuie să facă un Account Manager?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei d
ARSIS TRADING SRL

Area Sales Manager Linia De Bussines Prefabricate Din Beton


Candidatul ideal Florea Grup angajează pentru linia de business PETRA Pavaje Area Sales Manager.Județele în care căutăm coleg sunt Alba/Hunedoara. Descrierea jobului Responsabilitățile tale: Menținerea și creșterea vânzărilor produselor din portofoliu; Dezvoltarea strategiilor de vânzare și stabilirea obiectivelor; Atingerea obiectivelor stabilite pentru zona alocată; Stabilirea, menținerea și extinderea bazei de clienți; Dezvoltarea oportunităților de afaceri prin diferite canale de vânzări; Compilarea și analizarea cifrelor de vânzări; Colectarea feedback-ului clienților și cercetare de piață; Monitorizarea politicii comerciale a concurenței.Responsabilitățile noastre: Să îți oferim suport în demersurile tale profesionale; Să îți punem la dispoziție materiale de Marketing necesare pentru promovarea și vânzarea produselor; Să te ajutăm să îți faci un plan de carieră.Detalii de menționat:În mod normal, vei lucra între 08:00 și 17:00, de luni până vineri. Cu toate acestea, vor exista mo
FLOREA GRUP S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Imm & Micro – Work From Your Home Office


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta de minim 2 ani in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN); Portofoliul propriu de client; Experienta in analiza documentelor financiare (balanta, bilant) ale persoanelor juridice minim 1 an; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te in
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Regional Sales Manager


Candidatul ideal "Ai experiență in vânzări?Ești o persoană optimistă, energică și sociabilă?Îți place să mergi pe teren, să discuți cu oamenii, stabilești ușor relații de colaborare?Ești un(o) învingător(oare), îți place să gasesti soluții și să le pui in aplicare?Vrei să te afirmi, reușești să realizezi ceea ce îți propui? Atunci este momentul să te alături Echipei Nota 11, să ne ajuți să oferim consumatorilor portofoliul de produse Nota 11 (130 produse alimentare impartite in 9 categorii, produse sanatoase cu un raport foarte bun calitate-pret)Ce vei face? Vei consolida și dezvolta distribuția produselor Nota 11 împreună cu distribuitorii din regiunea Vest (Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș Severin, Mehedinți, Gorj, Alba), vei merge pe teren cu agenții, vei organiza ședințe de vânzări cu aceștia, vei face degustări de produse, vei vizita top clienți in fiecare județ, incasa sodurile, monitoriza concurența, vei face propuneri si vei implementa proiectele aflate in derulare.Ce îți oferim?
TOPI IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 12 de salarii introduse în Salario: 7100 RON/Luna

Manager Agentie Turism


Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 4400 RON/Luna

Consilier/​expert/​inspector/​referent/​economist În Management - Ajofm | Anofm


Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN MANAGEMENT - AJOFM | ANOFMAngajator: ARCELORMITTAL HUNEDOARA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-MASTERTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: HUNEDOARA
ARCELORMITTAL HUNEDOARA SA

Angajam Consultanti Credit


Consultanti Credit Multinationala de tip IFN,Angajeaza Consultanti de Credit atat Full Time cat si Part Time în orașul Brad,si in Proximitatiile Orasului Brad cat si in Deva si in Zonele de Proximitate. Oferim: Training gratuit, portofoliu de clienti existent, bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, contract de colaborare, program flexibil, salariu in functie de implicare intre 500-5000 lei. Responsabilitati: mentine relatia intre clienti si companie, oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, colecteaza ratele la creditele acordate, informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare. Se accepta si pensionari. Solicitam persoanele interesate sa aiba domiciliu intr-una din localitatile mai sus mentionate. Munca se desfășoară 80% in Teren. Detalii la Telefon : sau trimiteți un CV la adresa de E-mail: ( Pentru Brad si Proximitati ). Sau ( Pentru Deva si Proximitati ).
ICredit Romania Easy Asset Management
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 18 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.