16 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Hunedoara
16 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Hunedoara

Candidatul ideal manager adjunct director adjunct cocordonator responsabil sef de magazin
Societate de transporturi angajează vorbitor de limba germana si engleza (nivel mediu-avansat) pentru post de dispecer transport internațional de marfa 3.5 Tone.Program de lucru 9-18.Salar atractiv.Pt mai multe detalii

În conformitate cu prevederile Ordinului Ministerului Sănătății nr. 1520/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică din spitalele publice din reţeaua proprie a Ministerului Sănătăţii si a Legii nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, Consiliul de Administratie al Spitalului Municipal „Dr. Alexandru Simionescu” Hunedoara organizează concurs pentru ocuparea funcției contractual vacante perioada determinată de manager spital persoana fizică.Concursul va avea loc la sediul Spitalului Municipal „Dr.
Expert contabil și judiciar cu experiență de peste 20 ani în activitatea financiar-contabilă prestează servicii profesionale în următoarele domenii:*Contabilitate: - evidență contabilă completă(de la evidență primară și state de plată pentru angajați până la Situații financiare anuale);- refaceri și corectări de evidențe contabile întocmite deficitar, - evidențe contabile restante, etc- analiza sistemului contabil al entității;- elaborarea manualelor de proceduri contabile, etc.* Fiscalitate: - depunere on-line(cu semnătură electronică) a declarațiilor fiscale lunare, trimestriale și anuale,

Candidatul ideal
Absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studii superioare finalizate cu Diploma de licenta constituie avantaj);
Experienta de coordonare echipe minim 2 an, pe pozitii similare;
Experienta anterioara in industria creditelor de consum de cel putin 1 an;
Limba engleza (nivel mediu);
Foarte bune tehnici de vanzari si management strategic;
Bune cunostinte privind legislatia si activitatea de casierie;
Cunostinte de legislatie comerciala aplicabila institutiilor financiare nebancare;
Cunostinte de operare PC: Word, Excel, PowerPoint;
Abilitati foarte bun
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajeaza soferi basculanta din zona Deva.Cerinte:- permis categoria C, C+E- atestat transport marfa- card tahografPentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon afisat.
Suntem în căutarea de persoane pasionate de vânzări, ce doresc să-și dezvolte cariera într-un mediu de lucru stabil și profesionist.- Experiență în vânzarea produselor premium constituie un real avantaj;- Simt estetic dezvoltat și interes pentru modă ;- Cunoștințe de Microsoft Office( Word, Excel, Power Point, Outlook)- Excelente abilități de comunicare și persuasiune;- Orientare către client, empatie;- Spirit de echipă;- Atitudine pozitivă și spirit de inițiativă;- Disponibilitate de lucru în week-end.Dacă te regăsești in această descriere, atunci te așteptăm în echipa noastră!Descrierea jobu

Candidatul ideal Candidatul ideal
•Studii superioare finalizate- obligatoriu absolvent Facultate Farmacie;
•Experiență de minim 2 ani pe o poziție de Farmacist Diriginte, constituie avantaj experienta pe o pozitie de Coordonator Farmacii ;
•Cunoștințe bune de MS Office;
•Abilități de comunicare și relaționare, negociere și persuasiune;
•Abilități în dezvoltarea echipei: motivarea acesteia și oferirea unui feedback constructiv;
•Posesor permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări.Descrierea jobului Responsabilități cheie
•Coordonarea activității unui număr de 9 fa

Candidatul ideal Cerinte:
• Studii superioare
• Permis de conducere Cat. B
• Abilitati foarte bune de comunicare si negociere
• Experienta in domeniul vanzarilor de minim 2 ani
• Gandire analitica si intelegere financiara
• Cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word)Descrierea jobului • Viziteaza zilnic un anumit numar de clienti, cu focus specific pe fiecare client;
• Negociaza si asigura un nivel de executie in conformitate cu politicile PepsiCo;
• Este responsabil de dezvoltarea clientilor prin cresterea portofoliului si prin obtinerea de plasari suplime

Candidatul ideal CERINTE :
- studii de specialitate
- persoana responsabila, pasionata de zootehnie si dornica sa lucreze intr-o ferma de reproductie.
- cunostinte de anatomie, patologie si tratarea suinelor.
- domiciliul intr-una dintre localitatile: Deva, Hunedoara, Orastie, Alba Iulia, Sebes sau Cugir.
- permis de conducere categoria BDescrierea jobului RESPONSABILITATI:
- indeplinirea activitatiilor zilnice din cadrul fermei , conform procedurilor interne
- coordonarea si monitorizarea echipei din subordine
- monitorizeaza starea de sanatate si bunastarea animalelor
- realizeaza s

Candidatul ideal · Absolvent de liceu sau școală de arte şi meserii, specializarea petrol şi gaze/ instalaţii cu calificare de instalator gaze naturale.
- Experiență în dimeniu: 1 an.
- Cunoștințe operare pe calculator.
· Persoană flexibilă, dornică de a învăţa, cu bune abilităţi de comunicare, stăpânire de sine, capacitate de reacţie în situaţii de stres.
*Vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră și copii ale diplomelor de studii.
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în cali

Candidatul ideal NN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.
Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.
Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaborat

Candidatul ideal
Studii superioare tehnice in domeniu agricol (inginer agronom);
Absolvirea unor programe de pregătire în domeniul asigurărilor agricole reprezintă un avantaj major;
Experienţă în domeniul agricol constituie un avantaj;
Experienţa pe o poziţe similară într-o societate de asigurări reprezintă un avantaj major;
Cunoştinţe tehnice privind asigurările agricole (culturi agricole şi animale);
Foarte bune abilităţi de comunicare şi interrelaţionare;
Capacitatea de a construi o relaţie pozitivă şi profesionistă cu clienţii;
Capacitate de a colecta şi analiza date;
Ri

Administrator Operatiuni Curente-brd Group Societe Generale
BRD GROUPE SOCIÉTÉ GÉNÉRALE BUCUREŞTI SUCURSALA VASLUI
Candidatul ideal Oare am pregatirea necesara?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.
Descrierea jobului Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?
Va trebui sa: asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curen

Candidatul ideal Are you an enthusiastic, passionate developer, who loves to create things every day, to evolve and use his creativity to give his best skills to create state of art software ? Do you want to be part of a start up company, to become a tech lead, or a project manager in a short time ? You want to develop your analytical skills, on a always growing and evolving system? Do you like to bring practical, solid solutions to occurring problems, so they don't happen again? Are you a forward thinker? Then this is the right job for you !
The daily rate is between 130EUR-150EUR / da

Candidatul ideal - experiență de minim 2 ani în vânzări de tip business to business (B2B) și/sau business-to-consumer (B2C);
- experiență în vanzarea produselor metalurgice si materialelor de constructii
- identificare nevoi până la ofertare, negociere, închiderea vânzării și follow up;
- bune abilități de analiză, sinteză, management al timpului și organizare;
- inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse;
- prezență placută, agreabilă cu o bună capacitate de a comunica, înțelege și relaționa ușor cu diferite categorii socio-profesionale;
- a
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: