10 Locuri de Munca Management in Pantelimon
10 Locuri de Munca Management in Pantelimon
Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Pantelimon si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Asistent Manager Logistica |
Candidatul ideal SC TOYA ROMANIA SA ISI MARESTE ECHIPA!!!Candidatul idealPersoana care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;Atitudine pozitiva si proactiva;Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii;Comunicarea eficientă și aptitudinile interpersonale sunt obligatorii;Abilitati de comunicare orala si in scris;Limba engleza la nivel conversational;Deschis spre munca in echipa;Fire independenta, capabil sa se autogestioneze;Bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;Cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)Experienta anterioara – constituie avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati:- Promovarea imaginii firmei, prin activitatea pe care o desfasoara;- Mentine o atitudine profesionista in timpul programului de lucru;- Participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ;- Intocmirea de rapoarte excel;- Tinerea evidentei documentelor specifice departamentului;- Oper
TOYA ROMANIA SA
Manager Siguranta Si Sanatate In Munca |
Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experiență în domeniul SSM - minim 3 ani (post similar) Absolvire cursuri în domeniul siguranței si sănătății în muncă Alte diplome în domenii precum SSM, PSI constituie avantaj Cunostințe solide de legislație specifică Cunostințe bune de operare PC Limba engleză nivel mediu Capacitate bună de comunicare și de relaționare Capacitate de sinteză și analiză Spirit de observație, atenție la detalii.Descrierea jobului coordonează, organizează și urmărește activitatea din punct de vedere SSM coordonează, implementează și verifică aplicarea politicilor companiei și a legislației specifice domeniului SSM pentru toate locurile de muncă coordonează, implementează, verifică și auditează cerințele sistemului de management al companiei în domeniul SSM realizează documentațiile prevăzute de legislația specifică pentru buna funcționare a activitații de SSM și PSI. realizează revizuirea proiectelor și pregătirea planurilor specifice pentru fiecare dintre acti
UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD SRL
Asistent Manager |
Candidatul ideal - capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor;- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;- activitate call center;- atentie catre detalii;- placere si abilitate de a invata lucruri noi;- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajatiDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminataTelefon de serviciuSalariu atractiv
2M INSTAL SRL
Area Sales Manager |
Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an
Retail Relationship Banking Manager |
Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE
Manager SiguranȚĂ Şi SĂnĂtate În MuncĂ |
Candidatul ideal Studii superioare tehnice Experiență în domeniul SSM - minim 3 ani (post similar) Absolvire cursuri în domeniul siguranței si sănătății în muncă Alte diplome în domenii precum SSM, PSI constituie avantaj Cunostințe solide de legislație specifică Cunostințe bune de operare PC Limba engleză nivel mediu Capacitate bună de comunicare și de relaționare Capacitate de sinteză și analiză Spirit de observație, atenție la detalii.Descrierea jobului coordonează, organizează și urmărește activitatea din punct de vedere SSM coordonează, implementează și verifică aplicarea politicilor companiei și a legislației specifice domeniului SSM pentru toate locurile de muncă coordonează, implementează, verifică și auditează cerințele sistemului de management al companiei în domeniul SSM realizează documentațiile prevăzute de legislația specifică pentru buna funcționare a activitații de SSM și PSI. realizează revizuirea proiectelor și pregătirea planurilor specifice pentru fiecare dintre acti
UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD SRL
Manager Agentie Turism |
Candidatul ideal Manager Agentie TurismExperienta minimum 5 ani in AGENTIE DE TURISM!Vanzare pachete si servicii turistice: bilete avion, hotel, transfer, croaziere, activitati;Cunoastere sisteme rezervare furnizori internationali;Cunoastere obligatorie limba engleza.Descrierea jobului Ce presupune job-ul de Manager Agentie Turism- Ofertare, procesare rezervari, emitere documente, incasari - plati, followup;- Acces cereri clienti - CRM; sisteme furnizori; platforma de rezervari integrata; backoffice;Beneficii:- Contract de munca salariu fix plus comision 11 - 44% din profit net realizat in functie de valoarea totala lunara;Dupa perioada de proba de 90 zile se adauga urmatoarele beneficii:- Tichete de masa;- Tichete Cadou;- Infotrip-uri;- Program flexibil: Homebased, Birou sau Hybrid;- Training specializat gratuit de produse si tehnici de vanzare;- Asistenta permanenta in ofertare;- Acces la materiale informative si de marketing;- Instruire permanenta si update cu noutati si practici di
PERFECT JOURNEY SRL
Manager Proiect - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: MANAGER PROIECT - AJOFM | ANOFMAngajator: S.C.HEIDI CHOCOLAT SAExperienta: Experimentat (>7 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PANTELIMON
S.C.HEIDI CHOCOLAT SA
Consilier/expert/inspector/referent/economist În Management - Ajofm | Anofm |
Ocupatia: CONSILIER/EXPERT/INSPECTOR/REFERENT/ECONOMIST ÎN MANAGEMENT - AJOFM | ANOFMAngajator: MILBRO TEXTILE SRLEducatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PANTELIMON
MILBRO TEXTILE SRL
Manager De Echipă Icredit |
Căutăm un Manager de Echipa dedicat, pentru a se alătura echipei noastre! Dacă ai abilități manageriale, capacitatea de a forma și dezvolta o echipă de vânzări, atunci această oportunitate este perfectă pentru tine! Beneficii: - Salariu atractiv; - Bonusuri lunare, trimestriale și semetriale bazate pe performanță; - Tichete de masă; - Asigurare privata de sănătate în rețeaua Regina Maria - Zile de concediu suplimentare; - Cadouri aniversare; - Evenimente corporate și team building-uri; Postul necesită permis de conducere Categoria B. Oferim un mediu de lucru stimulant, oportunități de învățare continuă și susținere în evoluția ta profesională. Ai posibilitatea de a avansa rapid în cadrul companiei! Dacă esti un lider pasionat, te așteptăm în echipa iCredit. Punct de lucru Pantelimon, Ilfov
EASY ASSET MANAGEMENT IFN SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 10 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: