Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

69 Locuri de Munca Management in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

69 Locuri de Munca Management in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Management Trainee - Production


Candidatul ideal If you have what it takes to be a Timken employee, we would love to hear from you: so please send us your CV convincing us you are the right candidate for our Operations Development - Management Trainee Program.Who are We Seeking?We are seeking recent or upcoming University graduates with the following backgrounds:• Bachelor Degree - Mechanical or Industrial Engineering is preffered• Manufacturing internships and/or other engineering related internships preferred.• Advanced English language• Possess leadership potential that has been demonstrated in academic or extra-curricular activities, or during employment.• Achievement in non-academic pursuits such as clubs and organizations, special projects or prior work experience.• Ability to learn quickly, flexibility and adaptability.• Demonstrated effective communication skills.• Ability/willingness to relocate, if the caseDescrierea jobului What is the Operations Development - Management Trainee Program (ODP)?An intensive
TIMKEN ROMANIA S.​A.​

Manager Centru Numarare Sortare Ploiesti


Candidatul ideal RetuRO SGR își formează echipa de la Ploiesti. Suntem în căutarea viitorului coleg care sa preia rolul de MANAGER CENTRU NUMARARE SORTARE, alăturandu-se echipei noastre pentru realizarea misunii RetuRO de a construi o Românie mai curată. Dacă ești o persoană autonomă, proactivă, dornică să contribuie la implementarea celui mai mare proiect de economie circulară și să-ți lași amprenta asupra viitorului țării, hai cu noi în Hora Reciclării!CERINTE :Studii superioare universitare/domeniu tehnic (experienta in pozitie similara constituie avantaj)Abilități de comunicare, de coordonare, de instruire si de motivare a echipeiCapacitatea de analiza, planificare, organizare si de a lua decizii informateCunoștințe solide despre procesele operaționaleDeschiderea de a invata lucruri noiLimba engleza nivel avansatCunostințe PC (MS Office), ERP (sisteme similare)Descrierea jobului RESPONSABILITATI :Planificarea, organizarea si controlul procesului de productieImplementarea unor proce
RETURO SISTEM GARANIE RETURNARE S.​A.​

Manager Tehnic - Centrul Logistic Ploiesti (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate și pregătire tehnică Cunoștințe legislative si experienta în domeniul tehnic, frigotehnic, reparații utilaje (lize electrice, stivuitoare) Cunoștințe avansate de limba engleză și/sau germană Gândire analitică, flexibilitate, lucru în echipă, comunicare si experiență într-o funcție de conducere Cunostinte despre intocmirea si gestionarea unui buget Cunostinte SAP Facility Management reprezintă un avantaj Permis de conducere categ. BÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv Bonuri de masă, asigurare de sănătate voluntară, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Mașina si telefon de serviciu Oferte speciale de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și oportunități individuale de dezvoltare personală și prof
KAUFLAND ROMANIA SCS

Manager - New Opening Lefties Ploiesti


Candidatul ideal NEW OPENING PLOIEŞTI leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in ture
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Manager De Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture și în weekend; Ai studii medii finalizate; Ai experiență profesională anterioară de minimum 2 ani în logistică și minimum 1 an experiență în coordonarea unei echipe; experiența în domeniul retail reprezintă avantaj; Ai cunoștințe de MS Office (Excel, Power Point).Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Echipa contează pe tine să organizezi activitățile de lucru; Contăm pe tine să monitorizezi operațiunile de recepționare, descărcare și depozitare a mărfurilor; Contăm pe tine să asiguri distribuirea corectă și eficientă a personalului din subordine; Contăm pe tine să monitorizezi c
LIDL DISCOUNT SRL

Plant Manager


Candidatul ideal Requirements- University graduate - technical profile- Management experience - min 3 years- Management, production, quality, logistics, sales and financial knowledge- Knowledge of negotiation techniques, the local market and the Romanian business environment- Microsoft Office (Excel, Power Point), CRM- Advanced level of English, French knowledge is a plusDescrierea jobului Job description- Ensures factory management in accordance with company strategy and manages business budgets- Contributes to the definition of the company's global commercial strategy together with the Group's Management and Sales Department and is responsible for its implementation at the plant level- Directly supervises the sales and purchasing team- Monitors the market and identifies development trends and new business opportunities- Supervises all operations and activities in the factory- In collaboration with the production department, defines the optimal technical solution to satisfy th
ARTEM HOMINE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 30 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Adjunct Carrefour Market Big Ploiesti


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/livrare;- Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion;- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea rezultatelor lunare.Ceea ce oferim:• Tichete de masă,• Prime de Paști și Crăciun,• Asigurare medicală privată,• Sporuri pentru weekendurile lucrate,• Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces),• Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie,• Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale,• Cursuri de formare adaptate nevoilor tale..*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecți
ARTIMA SA

Responsabil Regional Facility Management (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Ai studii superioare finalizate, de preferat in domeniul tehnic; Ai cunoștințe solide ale legislației din domeniul construcții (inclusiv mentenanță construcții); Esti posesor al unui permis de conducere categoria B, obligatoriu; Ai experiență în lucrul cu MS Office (Excel, PowerPoint); Locuiești în Ploiești, dar poți fi și din Brașov și ești deschis pentru activitate de teren.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să asiguri realizarea proceselor asistate de sistem în vederea efectuării reparațiilor, lucrărilor de întreținere și altor servicii FM la toate imobilele avute în grijă; Vei organiza managementul
LIDL DISCOUNT SRL

Manager Regional


Candidatul ideal Daca esti pasionat de vanzari consultative si iti place sa dezvolti relatii comerciale, poti sa te alaturi noua, daca ai:Minimum 2 ani experiență in vanzari B2B;Ai cunoștințe in domeniul construcțiilor(optional);Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;Atitudine pozitiva si persuasiune;Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;Competente tehnice;Disponibilitate de deplasare;Cunoștinte operare Office;Carnet de conducere categoria B.si stii ca poti :să te implici in procesul de vanzare, sa fii proactiv, sa-ți respecti angajamentele;să promovezi produsele catre arhitecți, proiectanți, designeri;să gestionezi și să dezvolți baza de date a clienților din zona arondată;să gestionezi și să urmărești contractele aflate in derulare;să oferi clienților cele mai potrivite informații și să recomanzi cele mai bune soluții;să construiesti si sa gestionezi o retea de parteneri si de clienti;Descrierea jobului Ce vei face?Vei prospecta in permanenta piata, impreuna cu e
CARETTA SRL

Media netă estimată pe baza celor 123 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Indirect Taxation & Accounting Manager


Candidatul ideal Degree educated with Romanian professional accountancy qualification; 3-year experience in accounting and expertease in indirect taxation; In-depth knowledge of financial software packages (SAP) and the Microsoft packages; English (spoken and written) high level.Descrierea jobului Executes monthly excisable product movements report for the two tax warehouses; Submits to the Romanian Custom Authority the annual report of the last 12 months excisable products deliveries; Performs timely calculations of BAT Investment VAT tax return (monthly VAT Returns); Performs other various annual or monthly tax returns (declarations 100, 120, 205, etc); Supports the Chief Accountant in executing a smooth month end / year end processe in accordance with established procedures in place by performing various monthly postings and Trial Balance sense checks; Ensures that invoices are issued in accordance with Romanian legislation and company policy; Prepares any other ad-hoc accounting re
BRITISH AMERICAN TOBACCO ROMANIA INVESTMENT SRL

Manager De Echipa Nn Agentia Ploiesti


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager Vanzari (key Account Manager)


Candidatul ideal Pentru rolul de manager de vânzări sunt necesare următoarele competențe și abilități: orientare către client cunoașterea pieței-țintă și a domeniului de activitate capacitatea de stabili o serie de indicatori cheie de performanță (KPI) cunoașterea tehnicilor de vânzare, de marketing și de comunicare capacitatea de a lucra în echipă competențe manageriale și de conducere competențe analitice, manageriale și relaționale abilități de organizare și de planificare abilități excelente de comunicare flexibilitate rezolvarea problemelor rezistență la stres multitasking capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic abilitatea de a monitoriza și de a analiza toate tipurile de date obținute minim 5 ani de experienta in domeniu cunostiinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitati: planificarea activităților departamentului de vânzări stabilirea operațiunilor regionale elaborarea politicilor și procedurilor organizaționale privind vânzările stabilirea unui plan
GUVEN ASFALT S.​R.​L.​

Store Manager - New Opening Lefties Ploiesti


Candidatul ideal NEW OPENING PLOIEŞTI leftiesSTORE MANAGER/ DEPUTY MANAGER ASSISTANT MANAGER/ OPERATIONAL MANAGER0 ferimSalarlu flx şl bonus dln vănzărl Tlchete de masă (36 lel) Pachet de servIcll medlcale la RegIna Marla PrImă pentru flecare coleg/ prleten recomandat (de pănă la 2000 de lel) ZI de nastere Ilberă 25% reducere de angaJat la achlzItIonarea produselor dln Leftles, Zara, Pull&Bear, Masslmo Duttl, Bershka, Stradlvarlus, Oysho şl Zara Home DIscount-url in platformele Interne More4Less şl Benefit Systems Preţuri preferentiale pentru abonament la sălile desport clin tară, prIn 7carcl,ESX şi SanoPass FltResponsabilităţile tale vor fiOrganizarea şl ccorclonarea echlpel Planificarea imaginii magazinului Managementul stocurilor Ccordonarea şi supravegherea proceselor clin magazinApreciem următoareleDorinta cle a lucra intr-un mecliu clinamic Experientă anterioară in management (cle preferat in retall) Spirit organizatoric/initiativă Disponibilitate pentru program cle lucru in ture
INDITEX ROMANIA S.​R.​L.​

Asistent Manager Sizeer - Ploiesti Shopping City


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Qhse Manager


Descrierea jobului Work Location: Saipem Romania, Aricestii Rahtivani, Prahova CountyThis position is adressed to applicants already resident and with valid work permit in Romania at the time of application.POSITION SUMMARYEnsure the correct development, management and improvement of the Quality, HSE and social Management System, promoting training and sensibilization at all levels and verifying the correct implementation.Plan and coordinate the QHSE and Social personnel working both in office and site.MAIN TASKSEnsure, in liaison with the Corporate and division QHSE functions in accordance with laws, regulations and Corporate Standards and Procedures, the development, implementation and updating and continuous improvement of the Quality and Health, Safety and Environment management systems in accordance with changes in legislation and Group Standards and Procedures. Ensure the coordination of the definition and continuous improvement of work processes and business support activities p
SAIPEM ROMANIA S.​R.​L.​

Indirect Taxation and Accounting Manager


Scurta descriere a companiei British American Tobacco is a leading tobacco group, with brands sold in more than 200 markets. We employ more than 57,000 people and, with over 200 brands in our portfolio, we make the cigarette chosen by one in eight of the world’s one billion adult smokers. We hold robust market positions in each of our four regions – Americas; Asia-Pacific; Eastern Europe, Middle East and Africa; and Western Europe – and we are leaders in more than 60 markets. Cerinte - Degree educated with Romanian professional accountancy qualification; - 3-year experience in accounting and expertease in indirect taxation; - In-depth knowledge of financial software packages (SAP) and the Microsoft packages; - English (spoken and written) high level. Responsabilitati Executes monthly excisable product movements report for the two tax warehouses; - Submits to the Romanian Custom Authority the annual report of the last 12 months excisable products deliveries; - Performs timely calculatio
BAT Romania

Digital Project Manager & Support


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Good knowledge of new technologies and of
Lugera Makler

Manager Magazin Ploiesti (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Contam pe tine sa fii responsabil de intreaga activitate si de imaginea magazinului; Echipa noastra conteaza pe tine sa fii implicat direct in construirea si buna coordonare a colegilor si proceselor; Contam pe tine sa te asiguri ca indicatorii operationali si de personal sa fie indepliniti; Vei fi responsabil de activitati administrative (de exemplu: comenzi de marfa, stocuri, inventar, acte); Clientii nostri conteaza pe tine sa preiei si sa gestionezi solicitarile lor. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si de
Lidl Romania

Manager de Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv in Romania si pentru al 7-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau Echipa conteaza pe tine sa organizezi activitatile de lucru; Contam pe tine sa monitorizezi operatiunile de receptionare, descarcare si depozitare a marfurilor; Contam pe tine sa asiguri distribuirea corecta si eficienta a personalului din subordine; Contam pe tine sa monitorizezi constant volumul de lucru si productivitatea personalului; Contam pe implicarea ta activa in gestionarea proceselor de recrutare, formare si retentie a angajatilor din echipa. Oferta noastra Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat; Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si d
Lidl Romania
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.