Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

79 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

79 Locuri de Munca Manager in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Shift Manager /​ Restaurant Manager


Candidatul ideal · Studii medii (studii superioare finalizate constituie un avantaj);· Experienta in coordonarea unei echipe dе min 20 persoane (avantaj experienta HORECA);· Cunostinte utilizare MS Office (Word, Excel, Ppt);· Leadership, abilitati de comunicare, bun organizator· Abilitati dе motivare a echipei in vederea atingerii obiectivelor dе performanta;· Cunostinte privind siguranta alimentara prevazute in directivele HACCP;Descrierea jobului · Stabilеstе obiеctivе opеrаtionаle in cаdrul mаgаzinului si sе аsigurа cа sunt indеplinitе de cаtrе еchipа din subordinе;· Gestionеаzа bugеtul magаzinului (vеnituri&chеltuiеli) si se asigurа ca sunt indeplinitе obiеctivеlе financiarе;· Orgаnizеаza fluxul opеrationаl in cadrul magazinului pe care il coordoneaza (managementul echipei, stocurilor si relatia cu autoritatile);· Asigura o comunicarea eficientă in cadrul echipei coordonate;· Realizeaza evalurile de performanta a salariatilor;· Responsabil de selectia candidatilor pentru pozitiile
JERRYS PIZZA EST SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare, de preferat domeniul administrativ, resurse umane;- abilitati de lucru in pachetul Office (preponderent Word, Excel si Outlook);- atentie distributiva si atentie la detalii, atitudine proactiva;- capacitate organizatorica foarte buna;- limba engleza nivel mediu;- permis de conducere categoria B ;- capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu angajatii si colaboratorii.Descrierea jobului Responsabilitati administrative:- Receptionarea facturilor primite de la furnizori precum si inregistrarea si directionarea acestora catre departamentul financiar;- Preluarea, inregistrarea, distribuirea la departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, curier, e-mail;- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;- Asigurarea facilitatilor de cazare si transport pentru v
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 4042 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Team Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 1478 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Chemical Manager Internship


Candidatul ideal You are a good fit here if you: Like to bring innovation to your work, while having the capacity to analyze situations and provide solutions. Are willing to learn how to integrate standards and law requirements. Are organized and always pay attention to details; Have a good command of both spoken and written English; Have communication, initiative & leadership skills and the ability to work efficiently with others and innovative ideas. Have Office 365 skills, and preferable PowerApps PowerBI. Have a strong background in chemistry. Have a desire to understand systems and define new ways to simplify its.Descrierea jobului Are you ready to fuel your technical creativity?Innovation is the driving force behind everything we do at P&G. Across the world, you will find thousands of scientists, engineers and developers working in manufacturing plants, innovation centers and distribution facilities.You'll be in the ideal place to work on dynamic improvements related to the H
DETERGENTI S.​A.​

Service Manager (ploiesti)


Candidatul ideal Qualifications Technical qualification (essential) Technical qualification in engineering, business or management (desirable)Experience Previous experience within similar job role or have previous Oil & Gas Sales/Operations Management experience (essential) Specific product and Drilling application knowledge (desirable)Skills, Training or Special Knowledge Advanced knowledge of Downhole Drilling Tool product lines (essential) Supervisor or Management Training (essential) Computer literacy, including good knowledge of Microsoft applications (essential) Exceptional communication skills (essential) Working knowledge of NOV IT Systems JDE, TAT, EDS (desirable) Diverse knowledge of operational activities including workshop, service, logistics, inventory and general office based duties (desirable)Descrierea jobului CLOSING DATE 04 MARCH 2024As Service Manager you will be responsible for setting up and managing the workshop service facility and all customer service in the loc
NOV GERMANY HOLDING GMBH

Costing Manager


Candidatul ideal Proficient in Excel and Windows office tools,Languages: English, German (optional),Experience of 5 years in costing accounting,Use diplomacy and empathy in exchanges,Flexible and adaptable,Focus efficiency / time management,Take responsibility,Highly self-motivatedDescrierea jobului Cost Calculation - collect all mandatory inputs to complete cost calculations, ensure process completion and calculation accuracy in a reasonable time, ensure data management and access and coordinate the quotation process (involve all relevant functions, set clear instructions and deadlines).Lead Sales Support team - Keep the commercial and APQP systems structured and updated at any time to enable data access and reporting, spport training sessions on all sales-controlled processes; support the customer teams (Engineering, Program Management and Sales Management) as per APQP standards, support any specific commercial actions requested by the company (e.g. material recovery, portfolio simpl
Confidenţial

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Project Manager


Candidatul ideal JOB REQUIREMENTS: University Degree, preferable in Mechanical field or Oil and Gas Relevant experience in manufacturing environment of min 2 years Ability to plan, execute, control a project, establishing realistic estimates and reporting metrics, organize, delegate and control work Ability to assess project risks and exposures; identify options and alternatives, make decisions, and implement corrective actions Understand and balance technical issues/solutions with time, cost, and human factors Negotiation, conflict resolution and influencing skills English language – advanced level Computer skills: MS Office suite (Word, Excel, PowerPoint) Technical understanding of the overall manufacturing and quality processes Ability to hold contract reviews and understand the project’s contractual requirements Ability to review and manage the project P&L as bid and budgeted including management, identification, and execution of improvements to the P&L Ability to manage the projec
MANPOWER ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1965 de salarii introduse în Salario: 7000 RON/Luna

Manager Mentenanta Industriala


Candidatul ideal Pentru clientul nostru, companie leader in industria reciclarii din Romania, cautam un Manager Mentenanta in Dragomiresti Vale ( Chitila).Cerinte:Studii superioare tehnice;Experienta in domeniu de minimum 5 ani;Cunostinte solide de mecanica, pneumatica, electrica, mentenanta preventiva si reactiva;Bune abilitati de planificare si organizare;Abilitati in lucrul cu aplicatii informatice de monitorizare a mentenantei;Limba engleza - mediu- avansat..Descrierea jobului Responsabilitati:Coordonarea departamentului de mentenata;Asigurarea functionalitatii liniilor de productie/transport;Planificarea si asigurarea mentenantei periodice a liniilor de productie/transport.Inregistrarea comenzilor si receptiilor pieselor de schimb.Intocmirea rapoartelor de activitate catre management.Respectarea KPI mentenanta.
TRK PROFESSIONAL SRL

Manager De Grupa Lidl Nedelea (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture și în weekend; Ai studii medii finalizate; Ai experiență profesională anterioară de minimum 2 ani în logistică și minimum 1 an experiență în coordonarea unei echipe; experiența în domeniul retail reprezintă avantaj; Ai cunoștințe de MS Office (Excel, Power Point).Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Echipa contează pe tine să organizezi activitățile de lucru; Contăm pe tine să monitorizezi operațiunile de recepționare, descărcare și depozitare a mărfurilor; Contăm pe tine să asiguri distribuirea corectă și eficientă a personalului din subordine; Contăm pe tine să monitorizezi c
LIDL DISCOUNT SRL

Manager De Echipă Nn Agenţia Ploieşti


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN - Bucuresti•studii superioare• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN - Bucuresti
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Manager De Echipa Nn Agentia Ploiesti


Candidatul ideal Manager de echipa consultanti asigurari NN• minimum 2 ani de activitate in asigurari de viata / consultanta financiara sau minimum 1 an in managementul de oameni• sa aiba viziune pe termen lung si sa isi asume responsabilitati de lider• sa fie preocupat de dezvoltarea sa profesionala continua si sa se implice activ in dezvoltarea oamenilor cu care lucreazaDescrierea jobului Manager de echipa consultanti asigurari NN
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ S.​A.​

Area Sales Manager


Candidatul ideal AREA SALES MANAGER - SUD(AG,DB, PH,B, IF, DJ, GJ,OT, VL, TR)Candidatul ideal:- absolvent de studii superioare in domeniul tehnic- experiență de minim 3 ani în vânzări consultative B2B- abilitati reale de comunicare si negociere- capacitate de a planifica si organiza activitatile la nivel regional- permis de conducere categoria B- cunostinte de limba engleza si de operare PC (Microsoft Office, ERP)Descrierea jobului Responsabilitati principale:- extinderea si dezvoltarea pietei regionale prin implementarea strategiei de vanzari a companiei- prospectarea continua a pietei in scopul identificarii unor noi oportunitati de business si a extinderii portofoliului actual de clienti- planificarea si efectuarea vizitelor la clienti, în conformitate cu obiectivele agreeate- identificarea nevoilor clientilor si consilierea continua a acestora, prin informari tehnice detaliate si furnizarea de solutii personalizate- incheierea si urmarirea contractelor comerciale la nivel regional-
PLASMASERV S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 164 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Transport National


Candidatul ideal Manager transport national => cunoasterea limbii bulgare este obligatorie"Vellea Home" este o companie în domeniul producției și comerțului de mobilă.Cu scopul dezvoltarii activității sale, compania caută un candidat potrivit pentru funcția de Manager Transport NationalCeea ce ne dorim:- Cunostinte foarte bune in mecanica auto- Abilitati excelente de comunicare;- Abilitatea de a lucra în echipă;- Atitudine atentă și amabilă față de fiecare client;- Dorința și aspirația de a obține rezultate ridicate;- Capacitatea de a lucra cu documentele companieiDescrierea jobului Vă vom oferi:- Program 8-17 de luni pana vineri- Poziția într-o companie mare prezenta in mai multe tari din lume;- Lucrați într-o echipă tânără și ambițioasă;- Relații corecte între angajator și angajat;- Oportunități excelente de dezvoltare și promovare;- Un mediu de lucru și atmosfera profesională;- Atitudine corectă și individuală;- Training specializatResponsabilitati principale:- gestionarea intregulu
VELLEA HOME S.​R.​L.​

Manager Achizitii


Candidatul ideal Criteriile pe care trebuie sa le indeplinesti sunt: Absolvent de inginerie/management în construcții sau o diplomă de specializare în achiziții și minimum 3-5 ani de experiență relevantă Experiență în achiziția de materiale de construcții reprezinta mare avantaj Cunoașterea tehnicilor de aprovizionare și achiziție, precum si cunoasterea pietei Abilitati de negociere si comunicare Cunostinte foarte bune de limba engleza (scris și vorbit) Cunostintele la nivel profesional de lucru de germana,turca, reprezinta un avantaj, dar nu este un criteriu de selectie Persoana adaptabila si inovatoareDescrierea jobului Responsabilitatile principale vor fi: Controlezi cheltuielile și creați o cultură a eficientei pe lung în ceea ce privește costurile de achiziție Monitorizezi tendințele comerciale și disponibilitatea produselor pentru a plăti cele mai bune prețuri pentru bunurile și serviciile companiei fără a sacrifica calitatea sau termenele de livrare Elaborarezi strategii de achi
DVI PRODUCTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2370 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager Ploiesti /​ Area Sales Manager Cluj


Candidatul ideal Studii medii sau superioare;Minim 3 ani experienta directa de colaborare cu magazinele retelelor de Key Accounts & Traditional Trade in industria carnii;Cunostinte despre piata FMCG;Buna cunoastere a proceselor de refrigerare si congelare;Cunoastere a pachetului MS Office;Abilitati de negociere, comunicare, influentare;Rezilienta si gandire structurata, orientat pe obiective;Carnet de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabil pentru mentinerea si dezvoltarea parteneriatelor cu toate magazinele clientilor din zona alocata;Asigura buna relationare pe plan profesional cu reprezentantii magazinelor din zona alocata;Realizeaza incheierea si procesarea comenzilor / contractelor de vanzari cu clientii din portofoliu;Asigura realizarea paramentrilor agreati contractual;Identifica zonele cheie de imbunatatire a procesului de vanzare; urmareste livrarea marfurilor in cantitatile si la termenul stabilit in comanda / contract;Urmareste incasarea soldurilor / Propune mas
AAYLEX ONE COCORICO

Brand Manager


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani pe o poziție similară; Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a gândi strategic și de a implementa idei inovatoare; Cunoștințe solide în analiza datelor și interpretarea tendințelor de piață; Diploma de licență în marketing, comunicare, afaceri sau domenii relevante; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii.Descrierea jobului Dezvoltarea și implementarea strategiilor de brand pentru a sprijini obiectivele de afaceri, în colaborare cu Directorul de Marketing; Gestionarea identității vizuale și monitorizarea performanței brandului în piață; Planificarea și implementarea campaniilor de marketing; Identificarea și explorarea oportunităților de creștere a brandului și de extindere a pieței; Analizarea datelor de piață și a tendințelor pentru a face recomandări strategice; Monitorizarea și gestionarea bugetului alocat pentru activitățile de branding; Rapoarte și prezentări periodice; Colaborarea cu celălal
AQUILA PART PROD COM S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 331 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 706 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 79 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.