119 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Ploiești
119 - Locuri de Muncă (joburi) Manager în Ploiești

Candidatul ideal Echipa LedMax se mareste si are nevoie de o persoana noua in cadrul departamentului de resurse umane care sa coordoneze acest departament si sa il dezvolte
Ne dorim o persoana organizata care sa inteleaga nevoile societatii in expansiune si sa detina abilitatiile si cunostintele necesare pentru a organiza personalul
Pe scurt ne dorim o persoana cu experinta in acest domeniu care sa stie mai bine decat noi cum trebuie sa functioneze acest departament

Scurta descriere a companieiDo you want to be part of our team? Apply for the job that suits you! Cerinte •A minimum of 5 years’ experience in a similar role;•University degree, technical studies (Faculty in Mechanical – Electrical / Technical field);•Abilities to coordinate a team;•Experience in the consumer goods industry;•Very good organizational and planning skills; •Proactivity and self-drive;•Advanced level of English;•Advanced level of Excel/Word/PPT ;•Advanced knowledge of mechanics, electricity and ISCIR standards and knowledge of legislation in the field - is an advantage;•Driving

Descrierea jobului Adecco Professional Placement cauta pentru clientul sau, companie de renume in aria sa activitate, un Facility Manager.Profilul postului-Coordoneaza si supravegheaza activitatea de intretinere tehnica / operationala a activelor din portofoliu;-Coordoneaza in timp util si in conformitate cu procedurile companiei, contractele pentru furnizarea de servicii tehnice / operationale si documentele suplimentare aferente acestora;-Propune investitii privind intretinerea si modernizarea activelor din portofoliu;-Stabileşte obiectivele strategice privind elaborarea bugetului operationa

Candidatul ideal Requirements:
University degree (technical or economic);
Experience minimum 3 years in a similar position;
Very good computer skills;
Good knowledge of English/French or German;
Knowledge about the warehouse and handling of raw material and chemical products;
Basic knowledge of Romanian Customs Laws and procedures.Descrierea jobului Responsibilities:
- Coordinating and manage the activity of planning and logistic of the plant;
- Assume logistics commitments with customers and suppliers;
- Manage the personnel from the department;
- Prepare purchase orders for raw

Scurta descriere a companieiGi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.Cerinte - Minim 1 an experienta relevanta;- Engleza-nivel conversational;- Permis categ. B;- Disponibilitatea de a efectua si activitati de teren;- Domiciliul aflat in aproprierea fabricii (Filipestii de Padure) reprezinta un avantaj.Responsabilitati- Asigura suport administra

Descrierea jobului Adecco Professional Placement cauta pentru clientul sau, companie multinationala in domeniul automotive, un Project Manager.Profilul postului
Gestioneaza solicitarile de modificari ale produselor / proceselor pentru clientii europeni;Gestioneaza intern proiectele de modificare și asigura comunicarea cu managerii de proiect ai clientilor;Sprijin intern al departamentului Achizitii in contextul resurselor furnizorilor;Sustine dezvoltarea de noi proiecte;Este contactul principal pentru managerii de proiect clienti pentru monitorizarea dezvoltarii de noi proiecte pe site-ul Plo

Candidatul ideal We are BAT!
A global leader with more than 200 brands in over 200 markets. And we bring together thе world’s brightest and best minds.
That’s why we value uniqueness. If you’re driven, passionate and ambitious, our Global Graduate Programme will let you achieve your potential.
If you’re driven, passionate and ambitious, our Human Resources Graduate Programme will let you maximise your potential. It’s a 18-month fast-track to management with unprecedented international exposure that’s geared specifically for high-potential individuals, helping you develop a key appreci

Candidatul ideal - Master's degree in Human Resources or Business Administration;
- Bachelor's degree in any other field relataed to Human Resources or Psiychology;
- HR Processes Management and organizational development;
- Proven working experience as HR Manager or other HR Executive (minimum 5 years experience);
- Excelent active listening, negociantion and presentation skills;
- Strong HR generalist, well versed in all areas of the HR life cycle (compensations & benefits, recruitment, reward, - employee relations, talent & performance management, learning & development);

Candidatul ideal
Studii superioare finalizate
Experiență de conducere de minimum 3 ani
Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat
Foarte bune abilități interpersonale și cunoștințe foarte bune de limbă engleză
Disponibilitate pentru relocare în țară
Descrierea jobului
Conduci, motivezi și dezvolți angajații din subordine
Asiguri implementarea proceselor standard din magazin
Verifici și optimizezi indicatorii economici, specifici grupelor de marfă
Coordonezi și optimizezi procesul de vânzare
Reprezinți compania în exterior și menții contactu

Scurta descriere a companieiPROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.Cerinte - technical bachelor's degree;- English advanced level;- IT knowledge (MS Office);- Knowledge of LEAN/KAIZEN/PDCA;- Thinking and ability to analyze and synthesize;- Minimum 5 years in production activity, of which minimum 3 years in managerial positions;Re

Candidatul ideal - Studii superioare;
- Cunoștințe în dezvoltarea și implementarea Sistemului de control intern managerial conform OSGG 600/2018 cu modificările și completările ulterioare;
- Experiența de lucru în instituțiile publice de stat constituie un avantaj;
- Experiența de lucru ca "Auditor intern in sectorul public" constituie un avantaj;
- Experiența de elaborare a documentației specifice Sistemului de control intern managerial consituie un avantaj;
- Cunostințe operare PC și utilizare platforme informatice de tip PAAS/SAS;
- Cunoașterea legislației aplicabilă în cadrul entităț
Abilitati foarte bune de comunicare, negociere si rezolvare de probleme; Persoana dinamica, energica si orientata catre rezultate; Disponibilitate program full time; Redactare documente juridice; Cunostinte PC avansate (WORD, EXCEL,); Capacitate de organizare si prioritizare, rezistenta la stres;

Candidatul ideal Angajăm MANAGER pentru restaurantul Mesopotamia din Shopping City Ploiești ! Ești interesat? Asteptam CV-ul tau, aplică în formularul de mai jos.Descrierea jobului - Coordonarea echipei
- Organizarea punctului de lucru
- Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii
- Mentinerea relatiei cu furnizorii
- Urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ
- Stabilirea necesarului de materii prime/ marfuri, necesare restaurantului
- Experienta in domeniu si studiile superioare reprezinta un avantaj
Ce oferim:
- Salariu atractiv
- Training

Candidatul ideal We are looking for an Finance and Operations Manager to oversee our organization’s day-to-day financial and administrative operations and procedures.
This position is responsible for managing all financial functions for the organization and works closely with other executives to generate and track budgets both for internal purposes and outside funders. In addition, the Finance and Operations Manager performs administrative (and others as assigned) duties, organize and coordinate the daily operations of the company.Descrierea jobului * Analyze and organize office operations
Companie multinationala in domeniul sanatate - nutritie selecteaza persoane dinamice , perseverente , instruibile (intr- un domeniu nou) cu abilitati de comunicare si spirit antreprenorial, oferindu- le de la un venit suplimentar pana la independenta financiara si cariera in domeniu. Oferta se adreseaza persoanelor de peste 28 - 30 de ani cu capacitate de adaptare la schimbare si viziune clara a propriului viitor. . Se ofera posibilitatea de a lucra part- time sau full - time . Asteptam cv
Detin atestat manager tarnsport ,caut colaborare .

Candidatul ideal Requirements:
Proven experience as safety manager;
Deep understanding of legal health and safety guidelines;
Ability to develop relevant reports and policies; proactive attitude;
Good knowledge and understanding of data analysis and risk assessment;
Excellent organizational and motivational skills;
Outstanding attention to detail and observation ability;
Exceptional communication and interpersonal abilities;
Experience in multinational field is preferred;
Valid qualification in occupational health and safety.
Descrierea jobului Responsibilities:
Develo

Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Sales Manager pentru unul dintre clientii nostri, o companie care are ca obiectiv de activitate comertul cu materiale de constructii in judetele din sudul tarii. Compania detine in portofoliu peste 400 de puncte de vânzare si peste 100 de firme de construcții. Obiectivul principal al postului este coordonarea intregii activitati de vanzari in conformitate cu politica de vanzari a companiei.
Cerinte:
Experienta relevanta de minim 5 ani in domeniul vanzarilor materialelor de constructii din comertul Traditional si comertului B2B
Experienta manage

Candidatul ideal Manpower recruteaza pentru clientul sau specializat în producţia elementelor prefabricate din beton armat și precomprimat, Project Manager.
Cerinte:
Absolvent de studii superioare în domeniul construcțiilor;
Cunoștințe bune de utilizare computer: Microsoft Office, Microsoft Project, AutoCAD;
Limba engleză obligatoriu, cel puțin nivel conversațional;
Foarte bună capacitate de planificare, organizare și coordonare, spirit de echipă;
Foarte bun nivel de comunicare, atât verbal cât și în scris;
Carnet de conducere cat. B;
Disponibilitate pentru deplasări frecvente în fun

Candidatul ideal
Absolvent studii superioare;
Minim 1 an experienta in domeniul financiar-bancar in vanzari,
Disponibilitate pentru activitate de teren,
Abilitati de comunicare, relationare si negociere,
Abilitati foarte bune de vanzare.
Descrierea jobului LOCATII DISPONIBILE: PLOIESTI, CONSTANTA
In rolul de Relationship Manager vei dezvolta portofoliul de clienti retail din zona alocata si vei mentine relatia cu cei existenti, prin identificarea permanenta a nevoilor de business si oferirea de produse bancare potrivite.
Responsabilitati:
Ai fi principala persoana de cont
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: