Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

12 Locuri de Munca Management in Prahova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

12 Locuri de Munca Management in Prahova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Prahova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Prahova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent manager+educator specializat


Asociatia Pro Vita Sf. Brancoveanu cu sediul in Com. Posesti, jud. Prahova angajeaza urgent Asistent manager si Educator specializat pt. casa de tip familial copiii institutionalizati. Cerinte: studii medii. CV pe mail la:Caracteristici Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Asistent Manager


Candidatul Ideal Corectitudine, seriozitate, atitudine etica in relatiile cu oamenii, Absolvent al unei forme de invatamant superioare sau in curs de finalizare Aptitudini de comunicare orala si scrisa, Cunostinte de limbi straine: Engleza Descrierea jobului Functia de asistent manager este subordonatadirect Directorului General, iar rolul este de a asigura conducerii firmei asistenta manageriala.
Meda Utilexpert Consulting

Media netă estimată pe baza celor 5775 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Assistant Manager


Job Profile: - întocmirea de documente de secretariat, asigurarea legăturii dintre persoana cu funcție de conducere și alte persoane din cadrul organizației sau din afara acesteia, preluarea apelurilor telefonice, programarea întâlnirilor managerului. Este un post care presupune redactarea de documente, întocmirea de documente de contabilitate; - facturare si citire utilitati aferente chiriasilor si transmiterea in SPV - este responsabila de buna desfasurare a activitatii privind suportul chiriasilor - Coordonează fluxul de corespondenţă şi comunicările din unitate - Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon, fax, email; - Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronică. - Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică; - Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative, la solicitarea şefului nemijlocit; - Răspunde de buna organizare a agendei Directoru
Artdeco SRL

Media netă estimată pe baza celor 419 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Assistant Manager


Firma cu sediul in North America cauta assistant manager Persoana cu abilitati de organizare si relationare Descrierea jobului - Raspunde la e-mail-uri si telefoane - Corespondenta (primire, transmitere, redirectionare) - Alte activitati administrative si de secretariat Cerintele jobului: - Studii medii, cunoastere pachet MS OFFICE. - Cunostinte foarte bune in utilizarea calculatorului, cu initiativa si motivata
Office

Media netă estimată pe baza celor 3514 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Manager - Colaborare


Oferim in industria de Sanatate si Ingrijire Personala: - sansa de a va ingriji de sanatate - activitate part time/full-time - program flexibil; - munca in echipa, dezvoltand propria afacere, - venituri progresive, in functie de implicare; - experienta minima; - formare si instruire gratuita la standarde inalte; - dezvoltare personala si profesionala, - castiguri motivante chiar din prima luna de activitate, proportional cu efortul depus. Daca sunteti o persoana motivata sa traiasca sanatos, decent, serioasa, perseverenta, dispusa sa munceasca sustinut in parteneriat cu o companie internationala - lider mondial in domeniu wellness, fitness si productie de suplimente alimentare cu ingrediente naturale, asteptam CV-ul dvs sau telefonul.

Angajez Team Manager


Candidatul Ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme. Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
Crx

Manager In Domeniul Sănătății și Nutritiei


Companie multinationala in domeniul sanatate - nutritie selecteaza persoane dinamice , perseverente , instruibile (intr- un domeniu nou) cu abilitati de comunicare si spirit antreprenorial, oferindu- le de la un venit suplimentar pana la independenta financiara si cariera in domeniu. Oferta se adreseaza persoanelor de peste 28 - 30 de ani cu capacitate de adaptare la schimbare si viziune clara a propriului viitor. . Se ofera posibilitatea de a lucra part- time sau full - time . Asteptam cv
Sănătate i nutritie

Angajam Ospatar Ajutor Bucatar Pizzer Barman Asistent Manager


Hai în echipa mea! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. Vreau să facem treabă bună împreună, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă l
SC Mehrzads Culinary Lab SRL

Declarant Vamal Ploiesti


Compania noastră caută un Declarant Vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vamă. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu toate reglementările vamale. Ce vei face: Întocmi documentele necesare pentru import-export Asigurați-vă că toate documentele sunt conforme cu reglementările vamale Comunicați cu autoritățile vamale și cu clienții noștri pentru a asigura o procedura rapidă și eficientă Monitorizați și actualizați sistemele noastre de urmărire a importurilor și exporturilor Lucrați îndeaproape cu departamentele de vânzări și achiziții pentru a asigura o livrare fără probleme a mărfurilor Ce căutăm: Experiență anterioară într-un rol similar de declarant vamal Cunoștințe solide despre reglementările vamale și procedurile de import-export Abilități excelente de comunicare Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte Abili
Macht Management

Angajam Strungar - Motoare Electrice


Cautam, in vederea angajarii, strungar. Activitatea se strugarie se va desfasura pe piese si subansamble de motoare electrice de joasa si medie tensiune. Activitatea se desfasoara atelier. Pentru cei interesati rog lasati mesaj, va vom contacta cat de repede posibil.
INDUSTRIAL CONSULTING MANAGEMENT S.​R.​L.​

Declarant Vamal Ploiesti


Descriere post - Declarant Vamal Compania noastră caută un Declarant Vamal cu experiență pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de vamă. Candidatul ideal va fi responsabil pentru gestionarea procesului de import-export și va fi responsabil pentru asigurarea conformității cu toate reglementările vamale. Ce vei face: Întocmi documentele necesare pentru import-export Asigurați-vă că toate documentele sunt conforme cu reglementările vamale Comunicați cu autoritățile vamale și cu clienții noștri pentru a asigura o livrare rapidă și eficientă Monitorizați și actualizați sistemele noastre de urmărire a importurilor și exporturilor Lucrați îndeaproape cu departamentele de vânzări și achiziții pentru a asigura o livrare fără probleme a mărfurilor Ce căutăm: Experiență anterioară într-un rol similar de declarant vamal Cunoștințe solide despre reglementările vamale și procedurile de import-export Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și
Macht Management CO

Angajam Strungar - Motoare Electrice


Cautam, in vederea angajarii, strungar. Activitatea se strugarie se va desfasura pe piese si subansamble de motoare electrice de joasa si medie tensiune. Activitatea se desfasoara atelier. Pentru cei interesati rog lasati mesaj, va vom contacta cat de repede posibil.
INDUSTRIAL CONSULTING MANAGEMENT S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 12 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.