18 - Locuri de Muncă (joburi) Manager Relatii Clienti în Arad
18 - Locuri de Muncă (joburi) Manager Relatii Clienti în Arad

Candidatul ideal
Studii de specialitate
Vechime min 2 ani pe un post similar
Responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc
Descrierea jobului
Elaborarea planurile de constructie si intocmirea planurilor de proiect pentru procesul de constructie;
Prezinta bugetul pentru proiectul de constructie sau o parte din acesta;
Supravegheaza activitatea echipei din subordine si urmareste stadiul lucrarilor din punct de vedere cantitati
Scurta descriere a companieiOrbico is the distributor of a large number of globally known quality brands that belong to the category of beauty care products of food and non-food products, technical and electrical appliances for pharmaceuticals, toys, textile products, cigarettes as well as motor oils.Cerinte Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);Experienta in retail (1 an);Cunstinte de limba engleza la nivel conversational;Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;Rabdare, entuziasm
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de:
Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);
Experienta in retail (1 an);
Cunstinte de limba engleza la nivel conversational;
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;
Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci;
Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate;
Spirit de echipa si empatie;
Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(
We support Bosch Group in areas such asFinance, Accounting, ControllingandPurchasing.OurFinance & Accountingspecialists find efficient solutions to ensure the smooth running of all finance and accounting processes.Controlling Shared Serviceportfolio includes a broad range of services such as cost center controlling, budgeting and forecasting, controlling of internal and external charging, monthly business reporting, and sales analysis.Commercial Customer Supportis performing activities related with commercial and logistics topics for automotive customers. The main activities include: track
We support Bosch Group in areas such asFinance, Accounting, ControllingandPurchasing.OurFinance & Accountingspecialists find efficient solutions to ensure the smooth running of all finance and accounting processes.Controlling Shared Serviceportfolio includes a broad range of services such as cost center controlling, budgeting and forecasting, controlling of internal and external charging, monthly business reporting, and sales analysis.Commercial Customer Supportis performing activities related with commercial and logistics topics for automotive customers. The main activities include: track
Candidatul idealDescrierea jobului- Realizarea planului de vanzari in zona alocata;- Responsabil pentru raportarea activitatii zonale privind vanzarile produselor de morarit;- Intocmeste contracte de vanzare cumparare si fise client;- Formuleaza si implementeaza strategii de vanzari pentru dezvoltarea pietelor noi sau deja existente;- Este responsabil de culegerea informatiilor despre piata;- Elaboreaza si transmite raportul clientilor restanti si urmareste livrarile si incasarile;- Intocmirea diverselor rapoarte de vanzari;- Consolidarea relatiilor cu partenerii companiei;- Realizarea obiecti

Candidatul ideal - studii superioare finalizate ;
- experienta in vanzari reprezinta un avantaj;
- abilitati de negociere si persuasiune;
- abilitati de comunicare si relationare;
- abilitati calcul matematic;
- ambitie, perseverenta, competitivitate;
- orientare catre client si catre rezultat;
- cunostinte operare PC - Word, Excel;
- persoana fara alte obligati personale: job secundar sau firma proprie
- posesor carnet conducere categ. B
- persoana cu potential de dezvoltare ca manager
- pot aplica si candidatii din zonele adiacente.
- pot aplica si candidati fara experienta dar c

Candidatul ideal Esti o persoana motivata de propriile reusite si ai abilitatile necesare in identificare si relationarea cu clientii?
Stii ca poti reusi constant sa iti atingi targetul de vanzari propus?
Ai domiciliu stabil sau resedinta in: Timisoara si Arad.
Si doresti sa lucrezi intr-o companie care te incurajeaza sa te dezvolti pe plan personal si profesional.
Daca ai raspuns pozitiv la intrebarile de mai sus, ne-am bucura sa te avem in echipa Prisum!
Pentru a ne asigura ca suntem angajatorul pe care il cauti, iar tu esti canditatul potrivit, te rugam sa vizualizezi anterior apli

Candidatul ideal Este important pentru noi sa fim in contact permanent cu clientii nostri, asa ca ne-am decis sa infiintam si sa dezvoltam un Call Center intern inbound/outbound.
Daca iti doresti sa construim noua structura impreuna cu pasiune si incredere, te asteptam alaturi de noi!
Ne dorim un coechipier care sa aiba:
o experienta similara in Contact/ Call Center care ofera cunostintele si viziunea pentru a avea o contributie majora in a pune bazele noii structuri
experienta de minimum 3 ani in coordonarea unei echipe de Contact/ Call Center (preferabil in domeniul financiar)
ex

Candidatul ideal absolvent studii medii/superioare;
- experienta in vanzari FMCG;
- cunostinte solide in domeniul managementului vanzarilor;
- cunoasterea foarte buna a pietei;
- capacitate mare de sinteza si analiza;
- capacitate de concentrare pe activitatile prioritare;
- putere de adaptare rapida la conditiile pietei;
- determinare in obtinerea de rezultate;
- dinamic, creativ, cu initiativa, onest;
- foarte bune abilitati de comunicare si negociere (persuasiune, prezentare profesionala);
- abilitati de organizare, monitorizare, evaluare si feedback;
- persoana orientata catre r

Candidatul ideal
Experiență în vanzarea produselor metalurgice si materialelor de constructii,
Experiență de minim 2 ani în vânzări de tip business to business (B2B) și / sau business-to-consumer (B2C),
Identificare nevoi până la ofertare, negociere, închiderea vânzării și follow up,
Bune abilități de analiză, sinteză, management al timpului și organizare,
Inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse,
Prezență placută, agreabilă cu o bună capacitate de a comunica, înțelege și relaționa ușor cu diferite categorii socio-profesionale,
Ati

Candidatul ideal "Nu il cautam pe cel ideal , ci pe omul potrivit pentru locul potrivit".
Suntem pe aceasi lungime de unda daca :
iubesti munca de expeditor si ti-a intrat intrat deja "microbul" transporturilor in sange;
ai capabilitatea de a fi flexibil ,de a da rapid solutii la diverse cereri SPOT de transport ( marfa generala, frigorifica, agabaritica ) pentru o mare diversitate de rute;
esti orientat spre rezultat (concretizare transporturi in comenzi ferme) si pe langa cunostintele tehnice de transport , ai abilitati de vanzari;
esti capabil sa pastrezi confidentialitatea dat
Candidatul ideal Job-ul care iti da motive sa ramai!
Fiecare are motivele sale pentru care aplica la un job, dar motivele pentru care ramanem si ne place locul nostru de munca sunt date si de echipa, manager si Companie.
Aplica si tu la Deichmann pentru job-ul de Director de magazin si ramai pentru:
stabilitate si grija pe care ti-o vom purta
pentru ca zi de zi dezvolti ceva la tine
usurinta cu care iti vezi rezultatele muncii tale
a invata cum sa fii total independent
a fi apreciat pentru cine esti si felicitat pentru ce vei realiza
La Deichmann vii pentru un job si ramai pen

Candidatul ideal
Înclinaţii tehnice, în vederea asimilării uşoare a cunoştinţelor despre produse
Motivaţie foarte mare pentru a activa în piaţa de mobilier si amenajari interioare premium
Cunoașterea pieței de mobilier și amenajări interioare constituie un avantaj
Orientare către client și către rezultate
Dorinţa de dezvoltare a relațiilor de calitate cu clienţii
Abilităţi PC (Microsoft Office)
Sârguincios, capabil de automotivare, dornic sa se dezvolte personal și profesional
Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara orașului de reședință
Bune abilități de comunic

Candidatul ideal - Educaţie necesară: Medii tehnice /profesionale,
- Specializare: Instalator gaze naturale,
- Experienţă practică necesară: Minim 1 an în instalații termice sau de gaz.
- Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Reglementările legale cu impact în executarea instalațiilor de gaz și montare centrale termice.
- Cunoștințe IT: deprinderi utilizate aplicații IT.
Altele
- Orientare spre rezultate.
- Inițiativă în rezolvarea problemelor.
- Abilități de comunicare.
- Responsabilitate și acuratețe în executarea sarcinilor.
- Permis de conducere categoria B (recomandabil
Candidatul ideal Candidaţii sunt rugaţi să specifice în CV zona în care doresc să activeze.
Tip job: Full time
Ierarhie: Se subordonează Directorului de Vânzări
Nivel studii: Absolvent de Medicină Veterinară
Nivel cariera: Junior/Middle level (1-2 ani)
Posturi disponibile: 3
Locația postului:
Zona Dobrogea (Judeţele Constanţa şi Tulcea)
Judeţele Argeş şi Vâlcea
Judeţele Arad şi Bihor
Candidatul ideal
Absolvent al facultății/colegiu de Medicină Veterinară
Disponibilitate la deplasări;
Abilități de negociere, comunicare, diplomație, toleranță;
Gândire analitică şi

Candidatul ideal Bune abilitati dе comunicare si putere dе convingere.
Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale.
Ambitios si perseverent.
Capacitatea dе a invata si intelege piata echipamentelor medicale.
Capacitate dе a lucra proactiv, foarte buna orientare spre rezultate.
Orientarea spre client, receptiv la nevoile sale si atent la detalii.
Monitorizarea gradului dе satisfactie al clientilor.
Abilitati dе management teritorial.
Spirit dе organizare si capacitatea dе automotivare.
Disponibilitate pentru un post cu activitate predominant dе teren, dinamica.
Repr
Candidatul ideal Esti o persoana deschisa, amabila si comunicativa, cu bune abilitati de coordonare si management?
Esti saritor/saritaore si iti place sa ajuti colegi si clienti? Esti energic/a, iti place sa fii permanent in miscare, sa calatoresti si sa cunosti oameni noi?
Atunci s-ar putea sa avem jobul potrivit pentru tine!
Pentru a veni in sprijinul Magazinelor din regiunile Moldova, Banat, Dobrogea si Bucuresti cautam un/o
Director/oare de magazin (mobil si/sau de suport)
Ca Director/oare magazin (mobil si/sau de suport) esti pregatit/a oricand sa mergi acolo unde esti solicitat/
Departament:
Industrie:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: