4 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Call Center în Arad
4 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Call Center în Arad
Angajam o persoana ( dama de preferat ) pe postul de OPERATOR CALL CENTER pentru preluarea comenzilor telefonice.Cerintele postului: Abilități: munca în echipă, comunicare, responsabilitate, organizare Persoană harnică, sociabilă, deschisă, punctuală Voce plăcută la telefon Vârstă cuprinsă între 20-35 ani Permis de conducere cat.B Responsabilități: Preluarea comenzilor telefonice Consilierea clienților referitoare la produse. Introducerea comenzilor in calculator Tipărirea documentelor Pregătirea coletelor Salar atractiv . Pentru mai multe informati sunati intre orele 12-17 .
Compania noastra angajează personal feminin in domeniul operator calculator call center!Nu este nevoie de experienta! Se poate lucra de la domiciliu, sau de la sediile noastre din tara! Îți oferim contract, training, salariu fix net de 3000 lei plus comision și bonusuri lunare ! Program de lucru 8 ore luni-vineri! Alege cel mai stabil domeniu! Pentru o colaborare va rugam sa Trimiteți un email la
Cautam urgent barbati si femei pana in 35 de ani pentru postul de operator Call Center Pentru preluarea telefoanelor , furnizarea informatiilor despre produsele si serviciile companiei. Cunoasterea în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel), navigare internet, tinută business,fluenta verbală, personalitate dinamică, comunicativă, organizată ,rezistenta la stres, analitică; loialitate confidenialitate. Se lucreaza 8 ore de la 9-17 luni-vineri. C.V.-ul se depune la sediul firmei. Experienta in domeniul in munca de birou este un avantaj. Salariu net 1500 lei.plus bonusuri sapta

Candidatul ideal Este important pentru noi sa fim in contact permanent cu clientii nostri, asa ca ne-am decis sa infiintam si sa dezvoltam un Call Center intern inbound/outbound.
Daca iti doresti sa construim noua structura impreuna cu pasiune si incredere, te asteptam alaturi de noi!
Ne dorim un coechipier care sa aiba:
o experienta similara in Contact/ Call Center care ofera cunostintele si viziunea pentru a avea o contributie majora in a pune bazele noii structuri
experienta de minimum 3 ani in coordonarea unei echipe de Contact/ Call Center (preferabil in domeniul financiar)
ex
Departament:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: