Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Ploiesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Manager Relatii Clienti in Ploiesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Relatii Clienti in Ploiesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Relatii Clienti Microfinantare


Candidatul ideal Daca: Vrei sa dezvolti o cariera in banking sau esti un profesionist cu experienta in domeniu Ti-ar placea sa cunosti antreprenori, business-urile acestora si sa pui umarul la dezvoltarea lor Iti place sa iti pui mintea la contributie Te consideri ambitios, deschis si comunicativ Ai o atitudine pozitiva Esti un om de echipa si esti motivat de rezultate Vrei sa cresti profesional intr un mediu dinamicDescrierea jobului Hai in echipa BT Mic! Vei intalni multi antreprenori carora, cunoscandu-le povestile de business, le vei facilita accesul la finantare; Cum finantarea trebuie sa fie una adecvata, vei capata skills-urile si expertiza necesare, astfel incat sa poti propune solutii optime; Pentru ca un sfat bun de la cineva care se pricepe este intotdeauna binevenit, le vei fi aproape antreprenorilor din portofoliul tau pe tot parcursul derularii finantarii.
BT MICROFINANTARE IFN S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 588 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Call Center Customer Support


Candidatul ideal -Punctualitate, atitudine pozitiva;-Coerenta si claritate in exprimarea verbala;-Disponibilitatea de a invata;-Cunostinte de operare PC.Descrierea jobului Cerintele noastre:-Cunostinte de baza MS Office;-Abilitati de relationare cu oamenii;-Atentie la detalii si spirit de observatie;-Capacitate de adaptare la diverse situatii;-Experienta anterioara in call center/relatii cu clientii nu este o conditie obligatorie, dar reprezinta un avantaj.Ce trebuie sa faci:-Promovare si vanzare de servicii prin telefon;-Gestionarea solicitarilor primite din partea clientilor;-Oferirea de informatii corecte si utile despre produsele sau serviciile promovate;-Preluarea apelurilor venite din partea clientilor.Ce oferim:-Suport permanent;-Contract de munca full time;-Condiții stabile de angajare, posibilitate munca hibrid, salariu motivant;-Abonament servicii medicale;-Mediu de lucru prietenos;-Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;-Bonuri de masa si bonusuri de perfo
SHOPMANIA NET SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Customer Service Representative - Hybrid,​ Ploiesti


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in English* Are proactive, self-motivated, and solution-oriented* Can work rotating and weekend shifts* Can work 2 days on site from our office in PloiestiIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly united as our "game-changers." We're recognized with awards like "World's Best Workplaces," "Best Companies for Career Growth, and "Best C
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Customer Service Limba Spaniola 3650 - 5000 Lei + Bonusuri Ploiesti


Candidatul ideal CUSTOMER SERVICE LIMBA SPANIOLA 3650 - 5000 LEI + BONUSURI PLOIESTIEsti vorbitor de limba spaniola? Transforma acest avantaj in castiguri financiare.Esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si ca pe o oportunitate dе dezvoltare?Atunci ESTI partenerul nostru.Descrierea jobului Este necesar sa detii cunostintе dе LIMBA SPANIOLA AVANSAT si dе utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii enеrgic si еntuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI!Ce va presupune activitatea ta?- te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu- vei analiza modificarile din piata de capital- vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capitalIti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor.Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru tanar, energic iar locatia este excelenta.Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.m
CR EURO SERVICES S.​R.​L.​

Customer Service Representative - Hybrid,​ Ploiesti


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in English* Are proactive, self-motivated, and solution-oriented* Can work rotating and weekend shifts* Can work 2 days on site from our office in PloiestiIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is onsite in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's succ
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Operator Call Center Vanzari


Candidatul ideal Cautam coleg Operator Call Center Vanzari entuziast, care sa faca parte din echipa noastra dinamica si energica Dormeo. Ce vei gasi la noi? O atmosfera efervescenta, mediu de lucru pozitiv unde valorificam ideile si dezvoltam talentul in vanzari. Alege Dormeo si fii ambasadorul brandului nostru daca: Comunici foarte bine la telefon si esti un bun negociator; Te poti adapta rapid la diverse tipuri de personalitate; Ai atitudine pozitiva si orientare catre clienti; Vrei sa iti dezvolti abilitatile de vanzare si negociere; Iti doresti sa prezinti, sa promovezi si sa vinzi prin telefon produsele companiei noastre. Descrierea jobului Din rolul de Operator Call Center Vanzari: Vei fi contactul principal pentru clientii Dormeo, si vei oferi asistenta prompta si profesionista; Vei vinde prin apel telefonic produse ale brand-ului nostru; Colectezi si analizezi feedback-ul clientilor; Promovezi campaniile si ofertele speciale catre intregul portofoliul de clienti; Ajuti la solut
DORMEO HOME S.​R.​L.​

Customer Support - Job Back Office


Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare finalizate, preferabil domeniul tehnic sau financiar/economic Abilitati de calcul matematic si orientare spre cifre - obligatoriu Cunostinte operare SAP constituie un avantaj Cunostinte operare PC (Windows, Excel, Word) Experienta de minim 6 luni in cadrul unui departament similar – relatii clienti/vanzari sau absolvent de facultate cu bune abilitati analitice si orientare spre cifre Foarte bune abilități de comunicare și negociere Dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare si planificre Constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termen. Descrierea jobului Responsabilitati: Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare; Administreaza si actualizeaza baza de date clienti Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare Transmite cli
TALENT STREAM SRL

Reprezentant Relatii Clienti


Candidatul ideal - Excelente abilitati dе comunicare orala si scrisa in limba romana- Bune abilitati dе comunicare orala si scrisa in limba engleza- Abilitati excelente dе operare PC;- Capacitatea dе a efectua conexiuni logice;- Abilitatea dе a-si insusi si aplica rapid cunostinte;Descrierea jobului - Preiа comеnzi prin telеfon/е-mail/fаx dе la cliеntii companiei- Gestionеаza si аctuаlizeаzа preturilе in sistem conform cerintеlor;- Consiliaza clientii, ascultand cu atentie solicitarile acestora, identifica nevoia si propune/adopta solutiile necesare;- Monitorizеazа, urmаreste, prioritizeаzа comenzile in productie;- Introduce comenzile in soft-ul de gestiune al productiei;- Optimizeaza comenzile de productie in functie de specificatia fiecarui client;- Disponibilitate la lucrul in 2 schimburi de zi : sch I 09:00-17:30, sch II 11:00-19:30 si sambata 09:00 - 13:00 - Locul jobului este la sediul firmei in Ploiesti West Park;Prime si alte facilitati:- transport asigurat din Ploiesti- tichet
RHEIN VISION SRL

Media netă estimată pe baza celor 961 de salarii introduse în Salario: 3297 RON/Luna

Consultant Call Center Colectare Debite - Remote (de Acasa)


Candidatul ideal CE NE DORIM?Sa fii o persoana deschisa, dornica sa invete si sa se dezvolte profesionalSa comunici cu usurinta si sa te simti confortabil in conversatiile cu persoane necunoscuteSa dai dovada de rabdare, perseverenta si de un bun autocontrolSa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca remote si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitateSa fii disponibil sa lucrezi in ture alternative (dimineata si dupa-amiaza)Sa ai cunostinte si experienta de lucru cu calculatorulSa ai disponibilitate si conditii potrivite pentru munca de acasa si pentru a iti folosi propriul calculatorDescrierea jobului CE VEI FACE?Vei administra portofolii de debite ale clientilor nostri cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante.Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restanteiVei administra in platfor
CREDITEXPRESS FINANCIAL SERVICES SRL

Agent Call Center


Candidatul ideal Căutăm agent call center cu experiență minimă care să ne ajute să ajungem la cat mai multi clienti cu produsul nostru Termene.ro.În următorii 10 ani vrem să devenim furnizorul principal de soluții de Inteligență artificială (AI) dedicat companiilor din România, pentru că vrem să avem resursele necesare pentru a schimba modul în care se face educație/sănătate în România.Pentru asta, ne-am propus ca, din veniturile generate de compania noastră, să construim opt spitale regionale în acești ani și să ne implicăm activ în construirea de centre de educație alternativă.Vrem ca oamenii care cresc alături de noi să se implice activ în comunitățile din care fac parte și să aducă schimbarea, evoluția și leadership-ul de care este atât de multă nevoie.Pentru asta suntem dispuși să le punem la dispoziție toate resursele de care au nevoie.Cerințe: Ai experiență pe un post similar minimum 6 luni; Știi să folosești OFFICE 365 și un CRM online; Știi să vorbești și să scrii corect grama
TERMENE JUST SRL

Media netă estimată pe baza celor 241 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Export Customer Service Representative


Candidatul ideal Skills & qualifications required:- English language at an advanced level;- Experience in optics is an advantage;- High school degree;- Excellent communication skills and persuasion;- Proactive attitude, flexibility, organizational skills;- Works well in a team but also independently;- Good computer skills (MS Office);- Attention to detailsDescrierea jobului Job responsabilities:- Retrieve orders by phone / email- Advising customers on suitable products from the company product range;- Respond to customer needs regarding general and special inquiries, sales and services- Inform customer about specific products, policies and processes- Introduce orders into the system- Inform customers about ongoing offers- Inform customers regarding the characteristics of the lenses- Advising clients and giving them the best solution related to medical prescriptions- Answer to the customer questions related to their orders, listen carefully all the requests, identify the need and make c
RHEIN VISION SRL

Export Customer Service Representative


Candidatul ideal Skills & qualifications required:- English language at an advanced level;- Experience in optics is an advantage;- High school degree;- Excellent communication skills and persuasion;- Proactive attitude, flexibility, organizational skills;- Works well in a team but also independently;- Good computer skills (MS Office);- Attention to detailsDescrierea jobului Job responsabilities:- Retrieve orders by phone / email- Advising customers on suitable products from the company product range;- Respond to customer needs regarding general and special inquiries, sales and services- Inform customer about specific products, policies and processes- Introduce orders into the system- Inform customers about ongoing offers- Inform customers regarding the characteristics of the lenses- Advising clients and giving them the best solution related to medical prescriptions- Answer to the customer questions related to their orders, listen carefully all the requests, identify the need and make c
RHEIN VISION SRL

Call Center /​ E-commerce


Candidatul ideal -- seriozitate, perseverenta, orientare spre excelenta;-- orientare spre client;-- organizare, echilibru;-- dorinta de dezvoltare;-- onest si loial fata de echipa;-- respectuos fata de colegi și lideri;Descrierea jobului Call-center si logistica / Vanzari- Procesarea pe calculator a comenzilor online- Prelucrarea comenzilor fizic - Impachetare- Preluarea comenzilor - telefonic- Verificarea disponibilitatii produselor- Procesarea telefoanelor mobile- Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata. (cu precadere telefoane mobile)- Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;- Initierea si finalizarea comenzilor primite de la clienti;- Promovarea produselor din oferta noastra pe internet- Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; fidelizarea
IHUNT TECHNOLOGY IMPORT-EXPORT S.​A.​

Agent Servicii Client - Ajofm | Anofm


Ocupatia: AGENT SERVICII CLIENT - AJOFM | ANOFMAngajator: VODAFONE ROMANIA SAExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
VODAFONE ROMANIA SA
Vezi alte joburi relevante

Manager Adjunct Carrefour Market Big Ploiesti


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:- Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;- Asigurarea dimensionării corecte și transmiterea comenzilor de marfă, conform planningului de comandă/livrare;- Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion;- Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea rezultatelor lunare.Ceea ce oferim:• Tichete de masă,• Prime de Paști și Crăciun,• Asigurare medicală privată,• Sporuri pentru weekendurile lucrate,• Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces),• Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie,• Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale,• Cursuri de formare adaptate nevoilor tale..*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecți
ARTIMA SA

Creator De Continut Tiktok & Social Media


Candidatul ideal Cautam o persoana dinamica, amuzanta care are energia necesara sa faca videoclipuri de postat pe social media cu produsele iHunt, cat si videoclipuri si ulterior live-uri prin care prezinta diferite gadgeturi din gama noastra. ( telefoane , electrocasnice si alte gadgeturi iHunt) O sa fie un job fun! (instagram, facebook si tiktok)- Pachet salarial bun;- Politica de beneficii atractiva;- Bonusare performanta- Echipa tanara / Mediu de lucru placut / Cladire de birouri- Alte beneficiiDescrierea jobului -- seriozitate, perseverenta, orientare spre excelenta;-- orientare spre client;-- organizare, echilibru;-- dorinta de dezvoltare;-- onest si loial fata de echipa;-- respectuos fata de colegi și lideri;
IHUNT TECHNOLOGY IMPORT-EXPORT S.​A.​

Specialist Seo


Candidatul ideal Your experience should include...•1+ years of experience as an SEO Specialist or similar role•Proficient working knowledge of various SEO tools: SEMRush, SearchMetrics, Ahrefs, Botify, Majestic SEO, Screaming Frog, Google Search Console, speed monitoring tools•Up-to-date knowledge with the latest SEO trends•Proficient knowledge of Excel•Analytical skills and the ability to interpret data to drive actionable insights and recommendations.•Ability to work collaboratively in a team and communicate efficiently•A positive, can-do attitude and a strong desire to learn•Good English skills – both verbal and writtenDescrierea jobului We are looking for an SEO Specialist to join our marketing team. As an in-house SEO, you will get to work alongside a dedicated team, who is passionate about all things SEO. This is an outstanding opportunity for someone enthusiastic about Search Engine Optimisation, with a strong attention to detail and eager to learn and grow in a dynamic technolo
DRIVE PROFIT WEBDEV SRL

Media netă estimată pe baza celor 140 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: FIRENZE COM SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PLOIESTI
FIRENZE COM SRL

Specialist Marketing - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST MARKETING - AJOFM | ANOFMAngajator: MASPEX ROMANIA SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VALENII DE MUNTE
MASPEX ROMANIA SRL

Manager Marketing (tarife,​ Contracte,​ Achizitii) - Ajofm | Anofm


Ocupatia: MANAGER MARKETING (TARIFECONTRACTEACHIZITII) - AJOFM | ANOFMAngajator: MUGAV TRADING SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BREAZA
MUGAV TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.