Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4 Locuri de Munca Manager Resurse Umane in Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Manager Resurse Umane in Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inspector/​ Referent Resurse Umane


Descrierea jobului Suntem in proces de selectie de personal pentru postul de Inspector/ Referent Resurse Umane.Locatia: Piatra Neamț, strada Dumbravei, nr 5 (fosta fabrica Amicii, la 7 km de Piatra Neamt).Ne dorim un coechipier care sa aiba urmatoarele calificari/ abilitati:• Absolvirea unui curs de formare profesională în specialitatea „inspector / referent resurse umane” - condiție obligatorie;• Experienta de minim 1 an pe postul de Inspector resurse umane -conditie obligatorie;• Cunostinte de legislatia muncii;• Abilitati de operare PC (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook);• Abilitați foarte bune de comunicare, organizare si planificare (gestionarea timpului si fixarea prioritatiilor, capabil să respecte instrucțiuni și deadline-uri);• Persoana responsabila, dinamica, proactiva;• Integritate morală, etică profesională.Cu ce ne vei ajuta: Administrare și recrutare de personal; Gestionarea dosarelor de personal; Colaborarea cu serviciile externalizate de medicina muncii, SSM, PSI;
BRIO GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Specialist Contabilitate Primara/​resurse Umane


Candidatul ideal Un persoana poztiva cu mentalitate productiva.O buna reputatie de la angajatorii precedenti.Experienta in colectarea documentelor si inregistrarea lor in programul SMART Bill.Capacitatea de a analiza datele financiare.Un bun cunoașterea a software-urilor contabile, cum ar fi Excel, ERP-uri (Enterprise Resource Planning) și alte programe specifice contabilității este esențială. Descrierea jobului Financiar Contabil:Face intrările de marfă în sistemul Smart Bill la toate cele 4 magazinele, in maxim 2 zile de cand a primit marfa.Ia legătura cu furnizorii cu privire la neregulile constatate (diferențe între facturi și marfa primită) / solduri / plăți.Face platile catre furnizori.Transfera marfă între gestiuni și facturare între magazine.Incarca facturi în RO E-Factura si generareaza cod UIT.Verificare facturi primite in SPV de la frunizori (semi automatizat).Completare ordine de deplasare (pentru decontare bon combustibil și diurnă)Centralizeaza actele pentru contabilitate
6AM REVENUE SRL

Economist /​ Referent Resurse Umane


Candidatul ideal - Persoană cu studii superioare economice finalizate recent;- Persoană dornică să-și dezvolte cariera în domeniul economic;- Cunoștințe medii de operare PC (Office);- Cunoștințe de contabilitate și fiscalitate;- Preocupare permanentă pentru actualizarea cunoștințelor în domeniu;- Abilități de organizare și planificare;- Capacitatea de a lucra cu termene limită;- Capacitatea de a lucra eficient în echipă;- Limbaj coerent și elevat;- Inițiativă, discreție, corectitudine și punctualitate;- Atitudine pozitivă și fire comunicativă.- Reprezinta avantaj cunostinte in operarea in Revisal si al programul de contabilitate – Winmentor.Descrierea jobului - Organizarea, verificarea si inregistrarea documentelor contabile in programul de evidenta contabila;- Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor la punctele de lucru;- Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa;- Colaborează la ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile;- Întocmirea
COZLA SA

Angajam Responsabil Resurse Umane


Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg sau a unei colege care sa aiba; - studii superioare economice sau juridice; - experienta anterioara in calcul salarii si administrare de personal; - experienta in utilizarea aplicatiilor informatizate de salarizare; - cunostinte legislatia muncii; - bune cunostinte MS Office (Excel, Word). Printre activitatile pe care le vei desfasura se numara: - primirea, centralizarea si prelucrarea datelor primare primite de la client; - intocmirea documentelor de personal (Contracte de munca, acte aditionale, Decizii, Adeverinte etc); - efectuare si verificare calcul salarial, emiterea statelor de plata si a altor raportari specifice clientului; - intocmire si validare D112; - prelucrare si transmiterea modificarilor in Revisal - evidenta concedii medicale, concedii de odihna, etc; - intocmire dosare recuperare concedii medicale Casa de Sanatate Oferim: - venit intre 3500-5000 lei functie de cunostinte si implicare - tichete de masa - bonusuri Daca
Magdana Consulting SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 4 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.