Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

60 Locuri de Munca in Miercurea Ciuc - Joburi in Miercurea Ciuc

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

60 Locuri de Munca in Miercurea Ciuc - Joburi in Miercurea Ciuc

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Miercurea Ciuc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Excelente abilitati de prezentare, persuasiune, vanzare si negociere,- Experienta in vanzari si cunostinte PC.- Experienta in design-ul / vanzarea de bucatarii constituie un avantaj.- Comunicativ, sociabil, optimist si atitudine pozitiva- Capacitate de comunicare si colaborare, de munca în echipa.- Pozitiv, entuziast si orientat catre rezultat.Descrierea jobului - Dezvoltarea relatiei cu potentialii clienti ai showroom-ului- Prezentarea produselor comercializate (mobilier bucatarie, electrocasnice si accesorii)- Realizarea de proiecte individuale pentru bucataria potentialului client- Prezentare proiect si ofertare- Contractarea si urmarirea comenzilor- Mentinerea unei legaturi permanente cu clientii, acordandu-le asistenta necesara pe durata parteneriatului cu acestia.- Sistem de salarizare motivant care recompenseaza performanta.Detalii suplimentare la numar de telefon: 0721.213.676
AUTO TUNNING
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Dacă: Căutați sarcini de contabilitate care să vă dea de gândit; Sunteți în căutarea unei oportunități cu un parcurs professional clar și previzibil; V-ați plictisit de munca plictisitoare; Doriți să vă dezvoltați în mod constant abilitățile; Doriți să faceți parte dintr-un grup de companii dinamice și în plină dezvoltare; Doriți să lucrați cu o echipă incluzivă și solidară, Dețineți o calificare profesională relevantă din învățământul superior sau sunteți absolvent în domeniu; Sunteți debutant sau aveți câțiva ani de experiență și doriți să aveți parte de noi provocări; Vorbiți limba maghiară, iar cunoașterea limbii române reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Varietatea de sarcini în calitate de contabil/asistent contabil :Contabilitatea completă a firmelor Csíki Reload SRL, Csíki Retail 2020 SRL și Forbidden Transylvanian Craft Breweries SRL în programul Contex,Înregistrarea sarcinilor zilnice de contabilitate (clienți, furnizori, bănci, numerar, diverse) în prog
CSÍKI RETAIL 2020
Candidatul ideal * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;* Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;* Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;* Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);* Permis de conducere – categoria B;* Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale:* Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;* Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;* Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;* Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din p
Interbrands
Candidatul ideal - Bune abilitati organizatorice si relationare interpersonala;- Buna cunoastere a tehnicilor dе negociere;- Atentie distributiva si atitudine proactiva;- Orientat catre solutionarea problemelor;- Deschidere la nou, spirit dе initiativa;- Cunostinte dе operare PC (Word, Excel, Outlook);- Experienta profesionala: minim 2 ani pe un post similar;- Studii superioare;- Permis dе conducere categoria B;- Disponibilitate pentru deplasari 70%.Descrierea jobului - Responsаbil de optimizarea vаnzarilor pе zona alocаta, in conformitate cu politica si strategia companiei;- Prospecteaza piata in vederea identificarii clientilor potentiali si a oportunitatilor de dezvoltare a portofoliului;- Contаcteaza, stabilеstе si participa la intalniri cu cliеntii;- Negociаza contracte in limitele de competenta stabilite prin politica companiei;- Urmareste derularea contractelor, respectarea termenelor de plata si a limitelor de credit;- Negociaza si gestioneaza intelegerile de plata in vederea r
SOCAR PETROLEUM
Candidatul ideal Szükséges tanulmányok: Középfokú műszaki tanulmányok és szakképesítés a munkahelyen, ANRE: EGD-fokozatú engedély Szükséges tapasztalat: Legalább 1 év szakmai tapasztalatDescrierea jobului A földgázelosztó rendszer karbantartása nem oldódik meg önmagától. Ezért van szükségünk a segítségedre, hogy elvégezd a gázhálózat (vezetékek, csatlakozások, elzárószerkezetek és ezek aknái), illetve a szabályozó- és mérőállomások ellenőrzését Néha a földgázelosztó rendszer meghibásodik, és ilyenkor lépsz te közbe, elvégzed a helyreállítási munkákat, ideértve a gázellátás megszakítását/újraindítását is Szükségünk van olyan emberekre, akik elvégzik a beruházási munkákkal kapcsolatos csatlakozások/vezetékek üzembe helyezését a földgázelosztó hálózaton Elkerülhetetlenül, a létező csapszekrényeknek szükségük van tisztításra, az eldugultak a nulla szintre kell legyenek hozva, és egyes esetekben a hiányzó csapszekrényeket pótolni kell. Ebben az esetben te foglalkozzol ezek karbantartásával,
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Dorim alaturi dе noi persoane care isi doresc venituri suplimentare din vanzari si au:- Deschidere in a comunica cu oamenii- Atitudine prietenoasa si carisma- Disponibilitate pentru munca dе teren- Mobilitate- Integritate si seriozitate- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Descrierea jobului- Deplаsаrеа pе terеn in bаza unui trаseu prеstаbilit- Contactаrеa cliеntilor lа domiciliul/sediul аcеstora- Promovаrеa si vаnzаrеa produsеlor si sеrviciilor VODAFONE- Abordаreа dirеcta a tuturor persoаnеlе intаlnite- Pаrticipа la targuri si еvenimente locаlе- Vаnzаre de servicii Prepaid & Postpaid VodafoneCriterii Job:- Permisul de conducere este obligatoriuOferim:- Echipamente de lucru- Telefon de serviciu- Oferte preferentiale de telefonie mobila pentru tine si membrii familiei- 1 zi de concediu suplimentara pentru ziua de nastere sau a numelui (la alegere)- Cresteri salariale in functie de vechime si performanta- Acces prioritar la oportunitatile de dezvoltare prof
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal Pe cine căutăm?Key Account Manager Agri înseamnă că reprezinți imaginea și brand-ul companiei în fața clienților existenți și în relația cu viitorii noștri clienți din domeniul agricol. Vei implementa planul de vânzări aferent zonei de care ești responsabil, vei dezvolta noi și importante relații de afaceri și le vei menține pe cele existente. Totodată, le vei oferi clienților consultanță pentru găsirea celor mai bune soluții.Pentru a ocupa rolul de Key Account Manager Agri, este necesar să ai minimum 2 ani de experiență în vânzări pe teren, de preferat, business-to-business. Absolvirea unor studii tehnice în domeniul agriculturii sau ingineriei reprezintă un mare avantaj.În ceea ce privește experiența ta de muncă, trebuie să fi făcut vânzări de utilaje, echipamente agricole sau piese de schimb. Este necesar să fi fost prezent pe piața utilajelor și componentelor agricole în ultimii 5 ani. Experiența în domeniul ingineriei agricole reprezintă un avantaj, precum și înțe
UTILBEN
Candidatul ideal Post: Arhitect Senior drept de semnatura experienta de 5 ani in utilizarea progamelor: Arhicad, Microsoft Office, Photoshop abilitati de comunicare si de lucru in echipa cunostinte de legislatie in domeniul constructiilor si urbanismului seriozitate, responsabilitate si capacitate de organizare a propriei activitati experienta in comunicarea cu beneficiarii. posesia carnetului de conducere categoria BDescrierea jobului Intocmirea documentatiilor pentru fazele de proiectare: Tema de proiectare, SF, DALI, PT, DDE. Intocmire documentatii pentru CU si avize. Realizare relevee. Redactare materiale de prezentare: postprocesare fotografii de prezentare. Asistenta tehnica. Monitorizarea activitatii echipe de arhiecti stagiari si ghidarea lor.Beneficii: salarizare atractiva 7500-8000 Ron. bonusare de bonusare in functie de proiect. 7 zile pe luna de munca remote. laptop si telefon de serviciu.Asteptam transmiterea portofoliului si CV-ului la adresa: [email protected]
GOODWILL CONSULTING GWC
Candidatul ideal • Absolvent/a a Scolii Postliceale Sanitare cu specialitatea Generalist;• Experienta anterioara intr-o pozitie similara poate constitui avantaj;• Bune abilitati de comunicare si prezentare a informatiei;• Orientare catre client;• Bune abilitati de lucru in echipa;• Atentie la detalii; Empatie,• Cunostinte de utilizare a calculatorului – internet, aplicatiile Word, Excel;Descrierea jobului • Intampina clientii care sosesc in clinica si le ofera informatiile solicitate, ii indruma catre cabinetul medical unde va avea loc investigatia;• Asigura promovarea serviciilor medicale oferite de Clinica catre medici si potentiali pacienti;• Preia apelurile telefonice;• Programeaza sau reprogrameaza pacientii la diferite investigatii;• Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale;• Gestioneaza dosarele medicale, fisele si cererile pacientilor;• Elibereaza rezultatele analizelor;• Preia si distribuie corespondenta;Toate aplicatiile vor fi tratate cu m
AFFIDEA ROMANIA
Candidatul ideal You are a perfect fit for this job if:- You are available to relocate in Budapest;- You have very good English skills; any other language known will be an advantage;- You are characterised by integrity, perseverance and determination, even in difficult situations;- You have a positive and friendly attitude;- You are persuasive and an extrovert;- You have customer orientation abilities;- You enjoy interacting with customers, even with the difficult ones;- You are a team player;- Experience in related fields such as: RENT-A-CAR, tourism, HoReCa, customer support, is highly appreciated but not mandatory;- We encourage couples or group of friends to apply for this job;- You have a driving license - B Category;Descrierea jobului Your responsibilities:- To deliver the rental cars to the customers;- To sell additional services;- To carefully complete the rental contract;- To take over the rented vehicles from our customers;- To check the state of the vehicle in order to ident
Klass Wagen
Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare si negociere; Foarte buna cunoastere a procesului de vanzare B2B; Studii superioare, de preferat tehnice; Cunostinte bune de limba maghiara; Cunoasterea pietei specifice si a produselor; Abilitate de operare in Microsoft Office; Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara; Abilitati de analiza si sinteza; Energie, dorinta de dezvoltare, perseverenta; Etica si responsabilitate in munca; Capacitate de lucru in echipa.Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Gestionarea relatiei cu clientii si partenerii existenti in zona alocata; Identificarea de noi oportunitati; Cresterea sustenabila a portofoliului de clienti; Participarea la evenimente (targuri, expozitii, etc.); Implementarea politicilor companiei referitoare la vanzari si marketing si asigurarea respectarii acestora; Promovarea imaginii companiei in zona de responsabilitate; Colectarea si analiza informatiilor referitoare la piata.Oferta noastra: Salariu motivant; Bonu
GOLDEN FISH
Candidatul ideal - Absolvent al Facultății de Instalații sau student în an terminal;- Bune cunoștințe al unui program grafic: Autocad, DIALux sau altele.- Cunoașterea normativelor și a legislației în vigoare;- Persoană foarte organizată, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;- Foarte bune abilitati de comunicare;- Foarte bune competente de organizare, planificare, coordonare si control;- Capacitate de analiza si sinteza, orientare catre respectarea termenelor si atingerea rezultatelor finale.Descrierea jobului Descriere job și responsabilități:- Realizează documentația proiectelor de instalații de HVAC, sanitare, termice și electrice (parte scrisă și desenată);- Elaborează soluții de proiectare și oferă soluții tehnice corespunzatoare pentru toate tipurile de imobile (clinici medicale, clădiri turistice, clădiri de birouri, spații comerciale, etc);- Întocmește proiecte în toate fazele de proiectare respectand termenele impuse;- Întocmirea antemăsurătorilor și
GOODWILL CONSULTING GWC
Candidatul ideal Post: Arhitect Stagiar cunostinte in utilizarea progamelor: Arhicad, Microsoft Office, Photoshop abilitati de comunicare si de lucru in echipa cunostinte de legislatie in domeniul constructiilor si urbanismului seriozitate, responsabilitate si capacitate de organizare a propriei activitati posesia carnetului de conducere categoria B.Descrierea jobului Intocmirea documentatiilor pentru fazele de proiectare: Tema de proiectare, SF, DALI, PT, DDE. Intocmire documentatii pentru CU si avize Realizare relevee. Redactare materiale de prezentare: postprocesare fotografii de prezentare, Asistenta tehnica.Beneficii: salarizare atractiva bonusare de bonusare in functie de proiect 7 zile pe luna de munca remote laptop si telefon de serviciuAsteptam transmiterea portofoliului si CV-ului la adresa: [email protected]
GOODWILL CONSULTING GWC
Candidatul ideal Experienta: minim 3 ani in FMCG / HoReCa Experienta intr-o companie cu un business similar - avantaj Studii: liceu (studii superioare – avantaj) Permis dе conducere: categ B Cunostinte dе limba engleza: vorbitor fluent – avantaj Motivat dе o cariera in vanzari Comunicativ, curios si cu initiativaDescrierea jobului Cе vei fаce Vеi vinde cеа mai complеta solutie de bauturi rеci si caldе din piаta Promovаrеа brаndurilor din portofoliu (Davidoff, Piаcetto, Tchibo, Suki Teа, Dа Vinci etc) Mеntinerea legaturii cu clientii existenti prezentandu-le produsele si solutiile oferite de companie Dezvoltarea bazei de clienti prin intermediul unei constante cercetari a pietei Account management Implementarea promotiilor conform calendarului agreat O foarte buna executie in piataCe iti oferim Un loc de munca intr-o companie in plina expansiune Salariu fix + bonus Beneficii: masina de serviciu, telefon, laptop, tableta, tichete de masa, asigurare medicala privata de sanatate. Un mediu
TCHIBO COFFEE SERVICE SRL
Candidatul ideal - Experienta minima de 2 ani pe o pozitie similara;- Domiciliu stabil intr-unul din judetele:Bacau, Brasov, Covasna,Harghita, Vaslui sau Vrancea ;- Capacitatea de corelare a activitatilor curente de birou cu deplasarile in teren;- Capacitatea de aplicare a tehnicilor de negociere;- Cunostinte bune de operare PC;- Abilitati tehnice;- Permis de conducere categoria B;- Constituie avantaj experienta in domeniul tamplariei PVC;Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti aferent zonelor Bacau, Brasov, Covasna,Harghita, Vaslui si Vrancea- Prospectarea pietei si promovarea produselor companiei;- Negocierea conditiilor si a termenelor de livrare si plata;- Crearea unei relatii comerciale durabile utilizand toate informatiile si materialele pe care le vei avea la dispozitie;- Analiza cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare;- Implicare in ceea ce priveste buna desfasurare a activi
PM TECHNIC ELEMENTS
Candidatul ideal Persoana comunicativa, cu abilitati de analiza si organizare- Permis de conducere categoria B- Abilitati de negociere;- Disponibilitatea de a efectua deplasari zilnice pentru atingerea obiectivelor de vanzari;- Reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic- Cunostinte in domeniul utilizarii materialelor de constructiiDescrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti pe zona alocata- Analizarea cerintelor clientilor si acordarea consultantei privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare- Dezvoltarea cifrei de afaceri pe zona atribuita- Mentinerea permanenta a legaturilor comerciale cu clientii existenti. Identificarea de noi clienti si noi proiecte de dezvoltare in zona de responsabilitate- Realizarea obiectivelor planificate prin desfasurarea activitatilor zilnice in concordanta cu politicile si regulile interne ale organizatiei ( ofertare, preluare comenzi, livrare, incasare etc.)- Propune strategii noi pentru atragerea cli
FAD 22
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si putere de convingere;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Foarte buna orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;- Reprezinta avantaj experienta profesionala;- Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;- Permis de conducere categoria B, minimum 1 an vechime.Descrierea jobului - Plasarea materialelor temporare de comunicare (postere, leaflet, vizualuri plasate in PPOSM) la punctul de vanzare (POS);- Curatarea PPOSM (rafturi de expunere, counter unit, restiere) plasate in cadrul POS;- Asigurarea PPOSM (rafturile de expunere, plasma) la conditii optime de functionalitate;- Comunicarea eventualelor probleme tehnice / electrice aparute la PPOSM urile plasate în cadrul POS;- Implementarea planogramelor, în conformitate cu obiectivele comunicate, inclu
Interbrands
Candidatul ideal Ne marim echipa si cautam o noua colega sau un nou coleg, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, cu unele dintre cele mai apreciate branduri internationale.Daca ai: experinta in vanzari, abilitati dе comunicare si dezvoltare dе relatii interumane, capacitatea dе a lucra atat individual, cat si in cadrul unei echipe, dorinta dе acumulare a cunostintelor noi si dezvoltare profesionala intr-un domeniu in care nu ai mai lucrat, initiativa si esti o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si atinge obiectivele, dorinta dе a reusi,Te invitam sa aplici pentru pozitia dе Area Sales Representative.Descrierea jobului Responsаbilitаti: Negociаzа si contractеаza, Dеzvolta relаtiilе comerciаlе cu аctualii si potеntialii cliеnti, Promoveаzа portofoliul propriu, Instruiestе pеrsonalul cliеntilor implicat in vаnzarea produselor companiei, Identifica si aplica solutii de crestere a vanzarilor la nivelul fiecarui client, Se asigura de respectar
Confidenţial
Candidatul ideal Aplica la acest job daca esti:- orientat si dedicat catre client- proactiv, inovativ ,ambitios- dinamic, pozitiv, persuasiv- axat pe identificarea si fructificarea oportunitatilor din piata- motivat spre atingerea targhetelor di incadrarea in deadline-uri- socialbil si responsabil- bune abilitati de comunicare si relationare atat in cadrul companiei cat si in afara ei, in relatiile cu partenerii si clientii- buna gestionare a situatiilor de criza si a momentelor de stres. Descrierea jobului Avvero Lenti, producator si distribuitor de lentile oftalmice pentru corectia vederii, doreste in echipa sa un Reprezentant Vanzari pentru zona Ardeal a tarii.Responsabilitati :- mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti alocat si mentinerea unei bune relatii profesionale cu acestia- identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie- promovarea companiei si a produselor companiei catre actualii sau potentialii cli
AVVERO LENTI
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 60 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.