105 Locuri de Munca in Odorheiu Secuiesc - Joburi in Odorheiu Secuiesc
105 Locuri de Munca in Odorheiu Secuiesc - Joburi in Odorheiu Secuiesc
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Odorheiu Secuiesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Odorheiu Secuiesc si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Asistent farmacie in Odorheiul Secuiesc si Targu Secuiesc |
Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA. Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Ce profil cautam: Studii de specialitate finalizate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie); Pentru asistentii cu experienta, aviz de libera practica, avizat pe anul in curs; Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva; Amabilitate si empatie fata de pacienti; Capa
Farmaciile Dona
![]() |
Vanzator Odorheiu Secuiesc part time (f/m) |
Tmpreuna suntem Lidl, Angajator de Top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al cincilea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi! Rolul tau Te vei asigura ca rafturile sunt aranjate si pline de marfa mereu; Te vei asigura ca marfa de la raft este proaspata si aranjata corespunzator; Vei gestiona corespunzator activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura ca magazinul este curat; atat sala de vanzare, cat si restul spatiilor; Vei oferi suport clientilor tn magazin. Oferta noastra Un plan de scolarizare personalizat si un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorari salariale garantate anual; Tichete de masa si tichete cadou oferite cu diferite ocazii; Sporuri salariale atractive, bonusuri si prime ocazionale; Asigurare medicala privata si asigurare de accidente; Pachete avantajoase de asigurare medicala pentru membrii familiei; Zile de concediu tn plus tn functie de
LIDL ROMANIA
![]() |
Farmacist in Odorheiu si Targu Secuiesc |
Scurta descriere a companiei Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA. Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ. Alatura-te si tu echipei DONA! Cerinte Ce profil cautam: Studii superioare in domeniu, finalizate; Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, avizat pe anul in curs; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva; Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate; Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor; Initiativa bazata pe solutii pra
Farmaciile Dona
![]() |
Sales Advisor Vodafone - IPP Store Odorheiu Secuiesc |
Scurta descriere a companiei Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente. La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate. De ce Vodafone? • Suntem certificați Top Employer pentru al treilea an consecutiv de catre Top Employers Institute; • Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării; • Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă; • Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon; •
VODAFONE ROMANIA TECHNOLOGIES SRL
![]() |
Farmacist Dr.max - Odorheiu Secuiesc |
Candidatul ideal Cum ne-am dori sa fii : Sa ai diploma dе licenta, adica titlul dе Farmacist/a; Sa detii Certificat dе Membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul in curs; Sa fii empatic/a si mereu cu zambetul pe buze - ne plac oamenii veseli si deschisi; Sa iti faca placere sa iti ajuti colegii, creand o atmosfera pozitiva; Sa iti doresti permanent sa te dezvolti si sa inveti lucruri noi; Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie avantaj (suntem deschisi sa te cunoastem chiar si fara experinta).Descrierea jobului Responsаbilitatile tаlе : Vеi ofеri consulta dе spеciаlitatе pаcientilor/cliеntilor, in functie de nevoile acestorа; Vei fi implicat/а in derulareа cаmpаniilor promotionale; Vei verifica si vei tine evidentei stocului; Vei efectua receptia marfii; Vei verifica si vei centraliza retetele pentru Casa de Asigurari; Vei oferi suport Farmacistului Manager in vederea realizarii activitatilor administrative.Iti oferim : Pachet salarial motivant; Bonuri de masa; Card
DR.MAX S.R.L.
![]() |
Assistant Relationship Manager Corporate |
Candidatul ideal Angajare pe perioadă determinată, până la 30 aprilie 2025Requirements: Bachelor’s degree (preferably in Economics) Good command of both spoken and written English At least 1 year of experience in banking Attentive to details and organized Previous sales experience is considered an advantage Microsoft proficiency (Word, Excel and PowerPoint)Other required skills: Creativity and initiative Ability to prioritize, to make decisions under pressure Ability to build and manage relationships with others Sales and persuasion skills Analytical skillsDescrierea jobului About our team: In our team efficient communication, transparency and trust are the values we rely on on a daily basis, helping us develop and maintain a good relationship both at a team level and within the entire organization.Main responsibilities: Collecting all the documents needed to open current accounts Preparing various letters without associated credit risk, added to the Bank’s product portfolio upon custo
UNICREDIT BANK
![]() |
Angajam In Cristuru Secuiesc Casier/sef Tura |
Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Cе facеm noi pеntru tinе? Iti ofеrim oportunitatea de a lucrа in rеteaua dе retail modern cu cea mai mare аcoperirе gеografica din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
![]() |
Vanzator Odorheiu Secuiesc Str.bethlen Gabor Part Time (f/m) |
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL ROMANIA
![]() |
Sef Magazin In Odorheiu Secuiesc |
Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Cе facеm noi pеntru tinе? Iti ofеrim oportunitatea de a lucrа in rеteaua dе retail modern cu cea mai mare аcoperirе gеografica din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
![]() |
Agent Vanzari D2d |
Candidatul ideal Daca faci parte dintre cei care se simt în largul lor în afara biroului și a celor patru pereți, avem jobul perfect pentru tine: Reprezentant de vânzări pe teren!Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă:- îți place munca dе teren;- ești dornic dе afirmare;- ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi;- ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri;- te consideri sociabil și comunicativ;- îți doresti un program flexibil;- vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări.Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision din vânzări lunar + bonus de “bun venit" = un total cash de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; training de specialitate indiferent de nivelul de experienta; un mediu de lucru plăcut; posibilități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
VODAFONE ROMANIA TECHNOLOGIES SRL
![]() |
Manager Financiar Magazin |
Candidatul ideal Daca iti doresti un job dinamic, cu multe provocari, care sa te faca sa vii cu drag dimineata la munca si din care sa ai multe de invatat, atunci Altex e locul potrivit pentru tine.Ce cautam la un Manager Financiar:· Studii superioare economice finalizate (Facultatea de Finante Banci sau Contabilitate)· Experienta minim 1 an intr-o pozitie cu activitate similara (experienta in Retail reprezinta un avantaj)· Spirit antreprenorial si initiativa· Bune abilitati de organizare· Orientare catre rezultate· Implicare in crearea si implimentarea unui sistem eficient de control al cash-ului si al stocului· Orientare catre cerintele pietei si ale clientului· Atentie la detaliu si acuratete in inregistrarea operatiunilor· Bune cunostinte de operare PC (MS Office)Descrierea jobului · Coordoneaza activitatea casierilor din subordine;· Urmareste si verifica tranzactiile zilnice, soldurile clientilor;· Asigura inregistrarea sistematica si cronologica, prelucrarea si pastrarea informat
ALTEX ROMANIA
![]() |
Relationship Manager Micro |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 2 ani experienta bancara Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar, Retail/Marketing Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Gestionezi relaţia cu clienţii în vederea identificării nevoilor specifice portofoliului de clienţi alocat, prin evaluarea potenţialului de business Esti responsabil de consolidarea ș
UNICREDIT BANK
![]() |
Reprezentant Vanzari |
Candidatul ideal - Permis de conducere categoria B- Minim 2 ani experienta in functia de agent vanzari;- Abilitati de comunicare si negociere;- Orientare spre rezultate;- Spirit de organizare si capacitatea de automotivare;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, van sales;- Cunostinte tableta si PC (MS Office, Outlook);Descrierea jobului Reprezentantul de vanzari ajuta la dezvoltarea companiei prin realizarea in aria repartizată a volumelor de vanzări şi a obiectivelor de acoperire clienţi. Totodata acesta stabileste o relatie profesionala cu clientii societatii, dezvolta zona crescand numarul de clienti si vanzarile, distribuie produsele din portofoliu, aranjeaza produsele la raft, emite facturi si incaseaza contravaloarea marfii facturate. Procesul de vanzare se realizeaza cu livrarea marfii pe loc, in sistem van-sale.Iti oferim :- Salariu fix;- Bonus in functie de performantele tale;- Bonuri de masa;- Abonament medical la o clinica privata;- Masina de serviciu;
SIBIS CONCEPT COMPANY
![]() |
County Manager |
Candidatul ideal Ce cautam?Experienta anterioara in vanzari (minim 1 an de zile);Experienta in coordonarea unei echipe minim 1 an de zile; ( reprezinta un avantaj experienta in institutiile financiar bancare, asigurari, IFN-uri).Activitate de teren ( 60%);Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere;Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);Descrierea jobului Ce trebuie sa faci?Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzari ;Gestionarea clientilor alocati din portoliul existent;Crearea unui nou portofoliu de clienti, baze de date.Planificarea si organizarea activitatii echipelor pe care le coordoneaza;Reprezinta compania in raport cu autoritatile statului si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru coordonate;Asigura functionalitatea punctelor de lucru in conditii optime, respectand politica si regulametul intern al companiei.Respecta politica, normele si reglementarile aflate in vigoare in ceea ce priveste desfasurarea activitatiilor intr-o institutie financiar non bancara
iCredit
![]() |
Lucrator Com.-caransebes, Petrosani, Odorhei, Focsani, Roman |
Candidatul ideal Takko Fashion este unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Europa, cu peste 1.900 magazine şi 17.000 angajaţi în 16 ţări şi cu o cifră de afaceri de peste 1 miliard EUR. Începând cu anul 1982, împletim inovaţia cu dinamismul şi cu moda, ceea ce ne impulsionează, ne permite să ne dezvoltăm şi ne diferenţiază de alte companii. În plus, oamenii din spatele brandului Takko Fashion, prin dedicare si implicare, sunt cei care au făcut posibil acest succes.Dacă sunteţi dornic(ă) să vă asumaţi responsabilităţile acestui rol, vă invităm să aplicați prin intermediul portalului de joburi.Tasks:- implicarea activă în promovarea produselor şi a modei- respectarea şi păstrarea standardului companiei în ceea ce priveşte dispunerea mărfii- urmărirea realizării planului de vânzări lunar- coordonarea eficientă a echipei din subordine, planificarea şi evidenţa personalului- întocmirea şi analiza rapoartelor de vânzăriDescrierea jobului Lucrator comercial
Takko Fashion
![]() |
Client Advisor - Iasi, Bucuresti, Cluj, Odorheiu Secuiesc, Oradea |
Candidatul ideal Rolul dе Client Advisor presupune identificarea oportunitatilor dе vanzare pentru produsele si serviciile Bancii, destinate Persoanelor Fizice, in vederea dezvoltarii portofoliului dе clienti. Experienta in promovarea si vanzarea produselor bancare constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate sau in curs, dе preferat in domeniul economic; Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel; Bune abilitati dе comunicare si relationare, atitudine proactiva si orientata spre clienti si spre rezultate; Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj.NOTA: Rolul din Timisoara este pe perioada determinata!Descrierea jobului Ce vei face: Vei identifica oportunitаtile de vаnzаrе (inclusiv cross-sell) pеntru toate produsеlе si serviciilе Bаncii аdrеsatе cliеntilor Persoаnе Fizicе; Vеi mеntine relatia cu cliеntii еxistеnti si vei аsigurа servisаrеа аcеstora, explorand intreaga paleta de produse si servicii oferite de Banca; Vei contribui la cresterea portofoliului de
OTP BANK ROMANIA SA
![]() |
Reprezentant Vanzari |
Candidatul ideal - studii superioare ( domeniul tehnic prezinta avantaj)- experienta in vanzari de echipamente de ridicat , stivuitoare sau alte utilaje constituie un avantaj- constituie avantaj : cunostinte tehnice legate de motostivuitoare, electrostivuitoare, transpalete sau nacele- abilitati de comunicare si negociere- perseverenta- orientarea spre client;- disponibilitate la deplasari- capacitate de a lucra individual- cunostinte f. bune de operare PC(MS OFFICE)Descrierea jobului - participare la un training intern pentru a acumula cunostinte tehnice detaliate despre echipamentele comercializate de Carpatlift- participare la un trainig de vanzari intern - realizarea targetului de vanzari- promovarea pe piata a produselor si a serviciilor companiei;- contactarea clientilor prin toate mijloacele puse la dispozitie: mail, fax, telefon, vizite- intocmirea si negocierea ofertelor,- intocmirea dosarelor necesare evaluarii clientului- negocierea si derularea contractelor de vanzare-cumpa
CARPATLIFT
![]() |
County Manager |
Candidatul ideal Ce cautam?Experienta anterioara in vanzari (minim 1 an de zile);Experienta in coordonarea unei echipe minim 1 an de zile; ( reprezinta un avantaj experienta in institutiile financiar bancare, asigurari, IFN-uri).Activitate de teren ( 60%);Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere;Cunostinte de limba engleza (nivel mediu);Descrierea jobului Descrierea jobuluiCe trebuie sa faci?Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzari ;Gestionarea clientilor alocati din portoliul existent;Crearea unui nou portofoliu de clienti, baze de date.Planificarea si organizarea activitatii echipelor pe care le coordoneaza;Reprezinta compania in raport cu autoritatile statului si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru coordonate;Asigura functionalitatea punctelor de lucru in conditii optime, respectand politica si regulametul intern al companiei.Respecta politica, normele si reglementarile aflate in vigoare in ceea ce priveste desfasurarea activitatiilor intr-o institutie fin
iCredit
![]() |
Activitate Birou |
Candidatul ideal Elvárások :-román nyelvtudás-Office programcsomag magabiztos használata- kifejezetten excel-megbízhatóság, rugalmasság, kreativitás, szorgalom-B kategóriás jogosítvány Descrierea jobului Munkakörhöz tartozó feladatok :- kimenő-bejövő számlák nyilvántartása-ügyfelekkel való kapcsolattartás-megrendelések követése, előkészítése
LORA BEAUTY & DISNEY
![]() |
Consultant Relatii Clienti - Harghita / Mures |
Scurta descriere a companiei Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni. #FriendsWorkingTogether Cerinte Candidatul ideal: Pentru ca esti ambitios, comunicativ si dornic de afirmare, iti suntem alaturi! Scopul nostru este de a consilia clientul, ajutandu-l sa rezolve problemele de ordin tehnic sau comercial cu care se confrunta. Daca stii sa utilizezi un calculator si esti la inceput de drum in cariera, noi suntem aici pentru a te ajuta sa te dezvolti! Beneficii: Training Pentru ca promovam dezvoltarea continua la nivel profesional oferim: • Training Profesional pentru toti angajatii CGS. • Cursuri de perfectiona
CGS Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 105 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: