Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca .net Developer in Satu Mare

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca .net Developer in Satu Mare

Cauta printr-o varietate mare de joburi .net Developer in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi .net Developer in Satu Mare si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Mechanical Design Engineer Jr & Sr


Candidatul ideal Profile: Bachelor’s degree in mechanical engineering or related field. Good knowledge of a computer aided design software (preferably SolidWorks). Good analytical skills and the ability to perform calculations and analysis. Good communication skills and ability to work independently and in a team setting. Detail-oriented mindset with a commitment to quality, accuracy, and continuous improvement. Strong technical drawing knowledge and understanding. Knowledge about machine building technology is a plus.Descrierea jobului Responsibilities: Design and develop mechanical systems, components, and products from concept to production. Conduct analysis to validate design concepts and performance. Utilization of CAD software to create and adjust detailed drawings and models. Guarantee the functionality and reliability of products through effective design strategies. Collaborate with engineers, technicians, and other stakeholders to optimize designs and resolve technical challen
DELTA ENGINEERING AUTOMATION SRL

Software Engineer


Candidatul ideal Are you passionate about crafting top-notch code and taking control of cutting-edge technology like robotized vehicles, lifting cranes, and semi-automated port equipment? We have an exciting opportunity for you! We are seeking a talented Senior Java Software Engineer to join us and make a real impact.At our company, we've developed TEAMS, a revolutionary software product that supports state-of-the-art container terminals in automated container transport. As a Java Software Engineer, you will have the opportunity to work on this ground-breaking application and become an expert in the field through our comprehensive training program. TEAMS is built using Java and a range of powerful technologies like Spring Boot, Kafka, Camunda and Liquibase. The front-end utilizes JavaScript frameworks such as node.js and vue.js. What sets our product apart is its ability to adapt to the unique requirements of each customer. No two terminals are the same, and our configurable approa
TBA RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 948 de salarii introduse în Salario: 7845 RON/Luna

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Specialist Recrutare


Descrierea jobului Care este rolul tau?Identifici cadidatii potrivit nevoilor de angajare curente ale companiei, pe piata fortei de munca, si asiguri integrarea lor cu succes in cadrul echipelor beneficiare. Monitorizezi starea de spirit in cadrul companiei si propui proiecte pentru a creste energia si a genera implicare. Vei avea urmatoarele responsabilitati:De selectie si recrutare:- Identifici si administrezi canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante;- Concepi si postezi anunturile de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente;- Selectezi candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului;- Contactezi candidatii selectati in vederea programarii interviurilor;- Participi activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor;- Evaluezi si prezinti propuneri cu privire la candidatii selectati catre manageri;- Administrezi si asiguri actualizarea bazei de date cu candidati;- Informeaza candidatii cu privire
SUMIRIKO AVS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 979 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager De Librarie Satu Mare


Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească cu oamenii pe care îi coordonează.Căutăm
DIRECT CLIENT SERVICES SRL

Departament Manager


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat este obligatorie; Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara de preferat in retail; Abilitati excelente de Customer Service si relationare; Dornic de dezvoltare continua, auto-motivare, si orientat catre rezultate; Capacitatea de a rezolva probleme, de a organiza si planifica; Personalitate flexibila careia sa ii placa sa lucreze intr-un mediu multinational si multicultural. Daca esti gata pentru o activitate dinamica si dornic sa te dezvolti prin provocari, te asteptam in echipa noastra! Echipa LC Waikiki aloca timp fiecarei aplicatii.Daca profilul tau este potrivit nevoilor noastre te vom contacta pe mail sau telefon.Descrierea jobului Ca Section Manager vei coordona o sectiune sau doua din magazin, vei inspira si conduce echipa din sectiunea/sectiunile tale. Vei fi responsabil/a cu cresterea vanzarilor, de serviciile oferite clientilor si profitabilitatea magazinului. Vei combina experienta ta, cunostiilele dobandite si aptitudinile de visu
LC WAIKIKI RETAIL RO SRL

Manager De Zona : Satu Mare- Maramures


Candidatul ideal Experienta de lucru intr-o pozitie similara de min. 2 ani, de preferat in FMCGStudii superioare licentiateAbilitati de leadership, probate prin experientele anterioareSpirit de lucru în echipa, flexibila si deschisa la schimbare;Excelente abilitati de comunicare. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze;Capabilitati de analiza, interpretare a datelor si agregare a planului de actiuneAbilitati de planificare si organizareCunostinte avansate operare PC: Microsoft Office,.Reprezinta un avantaj experienta de lucru in Power BIDescrierea jobului Vrei sa faci parte dintr-o companie in care poti sa inveti si sa te dezvolti?Te motiveaza sa stii ca munca ta contribuie la succesul intregii echipe de vanzari?Suntem nerabdatori sa primim cv-ul tau pentru pozitia de Manager Vanzari, in cadrul departamentului Comercial.Descrierea postului:Asigura managementul echipei locale de vanzari si logistica, cu scopul de a maximiza rezultatele de vanzari, de a capta oportunitatile de v
UNICARM SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Juridice


Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba: Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de minimum 2 ani intr-un rol similar constituie un avantaj Orientare catre dezvoltarea segmentului PJ, printr-o atitudine proactiva Bune abilitati de relationare si comunicare Orientare spre atingerea obiectivelor de vanzari Atentie la nevoile clientuluiDescrierea jobului Te vei ocupa in principal de: Identificarea oportunitatilor de vanzare catre Clienti Persoane Juridice de tip Small Business- companii cu Cifra de Afaceri pana la 1 Mil. Euro) Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Small Business Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor bancare Procesarea intr-un mod responsabil a datelor si documentelor clientilor Participarea activa la realizarea obiectivelor de vanzari, atat cantitative, cat si calitativeTe vei bucura de: Oportunitatea de a lucra in cadrul unuia
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Sales Engineer - With Active Client Visit


Candidatul ideal Cerințe:Studii superioare cu profil tehnic, finalizate;Experiență dе minim 5 ani în vânzarea produselor industriale;Cunoștințe și abilități dе negociere și vânzare;Organizat și responsabil, cu bune abilități dе comunicare;Orientat spre client și rezultate;Cunoașterea limbii engleze sau germane la nivel mediu-avansat;Disponibilitate la deplasări 3-4 zile/săptămână;Permis dе conducere categoria B.Descrierea jobului Respоnsabilități principаle:- Gestionarea zоnеi alocate- Dezvoltarea portofoliului de cliеnți, idеntificarea dе nоi oportunități pentru creșterea vânzărilor;- Monitorizarea derulării proiectelor;- Analiza continuă a pieței;Vă oferim:- Pachet salarial competitiv, conform experienței și obiectivelor realizate;- Tichete de masă/diurnă;- Mașină de serviciu, telefon, laptop;- Traininguri profesionale interne și internaționale;
BEEWATEC EASTTRADE S.​R.​L.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de cel putin 2 ani in vanzarea produselor si serviciilor financiare destinate clientilor Persoane Fizice Deschiderea de a forma un portofoliu de clienti Persoane Fizice prin actiuni desfasurate atat in sucursala, cat si in afara acesteia (prospectarea pietei, contactarea telefonica a prospectilor, sustinerea de prezentari pentru promovarea produselor bancare) Bune abilitati de relationare si comunicare Limba engleza, cel putin nivel mediu Permis conducere- categoria B, constituie un avantajDescrierea jobului Identificarea oportunitatilor de vanzare catre clienti Persoane Fizice Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Persoane Fizice (Creditul ipotecar si Noua Casa, Creditul de nevoi personale, Overdraft-ul, Depozitul bancar, produse de asigurare atasate creditelor) Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilo
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Site Manager - Sef Santier


Scurta descriere a companiei SIMTEL Team este unul dintre jucătorii importanţi în energie regenerabilă, automatizări industriale și telecomunicații. Lider în România în construcția și mentenanța centralelor electrice fotovoltaice, este din 2012 Partener oficial al ABB pentru automatizări, devenind cel mai bun integrator Telekom din România în 2016. Din 2021, SIMTEL Team s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, intrând într-o nouă etapă în dezvoltare a companiei. SIMTEL Team și-a propus, încă din prima zi, să pună tehnologia în slujba naturii, pentru a construi un viitor verde pentru planetă, oferind în același timp companiilor eficiența energetică necesară pentru a-și desfășura activitatea în condiții optime.La Simtel credem foarte mult in potentialul oamenilor si ii sprijinim sa creasca si sa se perfectioneze. Incurajam diversitatea si suntem o organizatie deschisa si orientata spre invatare. Credem in spiritul de echipa, inovatie dar si in sustenabilitate si implicare
SIMTEL Team

Manager Adjunct Magazin Proges


Candidatul ideal -amabil, energic, harnic-comunicativ, orientat catre clienti-sociabil, capacitate de motivare a echipei-experienta in management/vanzari constituie un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:-coordonarea activitatii echipei magazinului-consultanta de specialitate in magazin-deservirea prompta si amabila a clientilor-coordonarea mentinerii standardelor de aranjare a produselor in magazin-activitati administrative specificeBeneficii:-training de initiere in domeniu-pachet salarial motivant-posibilitati de dezvoltare a unei cariere
PODNET CONSULTING SRL

Area Sales Manager (asm)- Sm,​ Mm,​ Sj,​ Bh,​ Cj,​ Ar,​ Tm


Candidatul ideal - Atitudine proactivă, flexibilitate, abilități de negociere, capacitate de comunicare;- Orientare spre rezultat, perseverență;- Atingerea lunară a obiectivelor cantitative,valorice și calitative stabilite;- Expunerea corectă a produselor PAMBAC în punctele de vânzare;- Respectarea regulii FEFO ;- Implementarea promoțiilor conform cerințelor;- Relație profesională excelentă cu reprezentanții clienților de la punctele de vânzare.Descrierea jobului - Realizează obiectivele de vânzări stabilite pentru zona alocată din județele: SATU MARE, MARAMURES, SALAJ, BIHOR, CLUJ, ARAD, TIMIS, pentru toate categoriile de produse din portofoliul PAMBAC;- Întreține și dezvoltă relațiile de parteneriat cu distribuitorii Pambac din zona alocată;- Răspunde de încasarea contravalorii mărfurilor livrate distribuitorilor;- Implementează acțiunile de trade marketing în scopul promovării și creșterii vânzărilor produselor Pambac;- Promovează produsele companiei și desfășoară activități de merc
PAMBAC SA

Manager Depozit


Candidatul ideal Experiență relevantă în gestionarea unui depozit sau într-un rol similar. Abilități puternice de organizare și planificare. Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă. Cunoștințe solide în utilizarea sistemelor informatice specifice gestiunii de depozit.Competențe Lider natural, capabil să motiveze și să ghideze echipa. Atenție la detalii și orientare către calitate. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbări.Descrierea jobului Managerul de depozit este responsabil pentru planificarea, coordonarea și supervizarea tuturor activităților zilnice ale depozitului, asigurând o gestionare eficientă a comenzilor, livrărilor, recepției mărfii, inventarului, retururilor și produselor defecte, transportului mărfii, precum și organizarea montajelor și formarea noilor colegi.Responsabilități PrincipalePlanificarea Activităților de DepozitElaborează și implementează planuri zilni
MEBELISSIMO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 626 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Area Sales Manager Microfinantare


Candidatul ideal Experiență de minim 5 ani în vânzări/ gestionare de portofoliu clienți;Nivel studii: superioare, (profil economic);Limba engleză – nivel mediu.MS Office la nivel avansat (excel, baza de date) și rapoarte;Permis conducere categoria B (deplasări zilnice în teren, în zona arondată, în proporție de 80% din activitate);Abilități de comunicare si persuasiune;Abilități de prezentare;Gândire analitică și abilități de prezentare, claritate, concizie;Viziune strategică asupra domeniului de activitate;Descrierea jobului Dezvoltă și gestionează relația cu rețeaua de parteneri și furnizori Agricover conform strategiei agreate.Realizează activități de promovare a soluțiilor de finanțare ale companiei în regiunea alocată.Identifică nevoile partenerilor din rețea, analizează și propune campanii de marketing în sinergie cu partenerii, acordând suport în alegerea și implementarea celei mai potrivite soluții de promovare.Gestionează fluxul de contractare parteneri conform procedurilor în
AGRICOVER SRL

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Area Sales Manager


Candidatul ideal Constituie avantaj experienta anterioara de vanzari; Minim 3 ani de experienta in domeniul produselor industriale (de preferat in domeniul echipamentelor de protectia muncii); Cunostinte de operare calculator: Word, Excel – nivel avansat; Cunostinte de limba engleza – nivel mediu; Posesor de permis de conducere Excelente abilitati de vanzare (negociere, comunicare persuasiva, perseverenta); Initiativa; Capacitate de analiza logica a situatiilor si informatiilor; Integritate profesionala; Disponibilitate pentru deplasari frecvente.Descrierea jobului Planifica si realizeaza vizite periodice la client; Identifica potentiali clienti in zona alocata; Intretine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti ai companiei; Promoveaza intregul portofoliu de produse al companiei; Actualizeaza permanent baza de date cu clientii din zona de care este responsabil; Negociaza cu clientii conditiile comerciale in limitele de autoritate stabilite prin politica comerciala a Companiei; E
RENANIA TRADE SRL

Media netă estimată pe baza celor 270 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Team Leader


Candidatul ideal Team LeaderAbia aștepți weekend-ul ca să pleci în drumeții, bicicleta îți este cel mai bun prieten sau ești cel care vorbește mereu despre sală și își îndeamnă prietenii să ți se alăture la antrenamente? Atunci, inima ta bate pentru sport! Felicitări, fără să îți dai seama, faci parte din echipa Decathlon. Pentru a intra oficial în echipa noastră, pe lângă acest criteriu major: este la fel de important să ai experiență în gestionarea unei echipe, să fii lider pentru echipa ta, nu șef. Asta înseamnă să îi inspiri pe cei din jur, să crezi în puterea exemplului și să crezi în ei. să știi că nu ne dorim să ai neapărat experiență în retail, ci să fii o persoană foarte responsabilă, orientată către acțiuni concrete și să fi avut reușite profesionale în activitatea desfășurată în trecut. trebuie să fii o persoană care se adaptează ușor la schimbări, este proactivă și atentă la nevoile clienților. reușești să știi să menții un echilibru între empatie și exigență în gestionarea
ROUMASPORT SRL

Media netă estimată pe baza celor 2111 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Junior Hr Planning Analyst


Candidatul ideal Location: Zalau / Cluj-Napoca, RomaniaDepartment: Human Resources Planning Are you a driven individual with a passion for Human Resources and a talent for analysis and reporting? Do you enjoy tracking key performance indicators and working with data? If so, we would love to have you join our team! Your organizational skills, technical proficiency in Excel and Power BI, and ability to interact with others make you an ideal candidate for this role.In this role, you will support transformation projects by analyzing Human Resources processes, assist in HR reporting and dashboard development, identify improvement opportunities, execute improvement actions, and support the general efficiency improvement of Human Resources at a regional level. You will also analyze monthly deviations of HR fixed expenses and propose corrective actions, and assist in the development of ad-hoc reporting to support decision-making processes in HR and the business.We offer a comprehensive develop
SILCOTUB S.​A.​

Tehnician Control Calitate,​ Confecții Textile


Descrierea jobului Societate comercială cu sediul la Budapesta caută tehnician/tehniciană pentru control calitate în domeniul confecțiilor textile pentru orașele Baia Mare, Satu Mare, Sighet, Baia Sprie uneori Oradea și Arad.Societatea noastră lucrează pentru mărci renumite care solicită un înalt grad de calitate, ceea ce aduce satisfacții profesionale excepționale.Dacă sunteți vorbitor de limba engleza și/sau maghiară, dacă doriți să lucrați într-un domeniu de un înalt profesionalism, într-un colectiv și într-o ambianță plăcută, să beneficiați de un venit lunar fix , de decontul cheltuielilor de transport și de multe alte avantaje, VĂ AȘTEPTĂM ÎN ECHIPA NOASTRĂ!
PCT RO TEXTILE S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.