Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

41 Locuri de Munca Office Assistant in Bacau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

41 Locuri de Munca Office Assistant in Bacau

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Bacau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operatori Back Office- Con Italiano,​ Bacau


Candidatul ideal Esti un profesionist calm, organizat si precis? Cunoști destul de bine italiana și esti prieten cu calculatorul? Te asteptam sa te alaturi echipei de Customer Care- Back Office, din sediul din BACAU!Cerinte necesare:- Cunostinte excelente de calculator;- Buna cunoastere a limbii italiene;- Disponibilitatea de a lucra in ture, full-time, 8 ore;- Experienta anterioara intr-o pozitie similara va fi apreciata.Profilul este completat de:- Pasiune pentru munca ta;- Asumarea responsabilitatii si rezolvarea problemelor;- Gestionarea oricaror reclamatii;- Rabdare, seriozitate si precizie.Descrierea jobului Responsabilitati:- Garantezi raspunsuri profesionale, precise si in timp util la solicitarile clientilor;- Gestionezi solicitarile de informatii ale clientilor si rezolvi reclamatiile acestora;- Documentezi si inregistrezi informatiile referitoare la gestionarea clientilor in sistemul dedicat.Beneficii:- Contract de munca: full time, perioada nedeterminata;- Flexibilitate ora
SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL

Gestionar Back-up,​ Bacau


Candidatul ideal Gestionar Depozit (rol temporar)În această poziție plină de dinamism, vei fi arhitectul logistic al depozitului nostru. În acest rol, vei coordona și gestiona depozitul, verificând cantitățile, întocmind documente și supervizând echipa. Te vei asigura că marfa și materialele promotionale sunt organizate și vei aborda diverse sarcini, de la inventar la coordonarea echipelor.Căutăm pe cineva cu: Studii medii; Experiență de minim 1 an în gestiune; Experiență anterioară într-o companie multinațională constituie un avantaj; Cunoștințe operare calculator (Excel, Word); Experiență în utilizarea unor programe de gestiune reprezintă un avantaj; Fără cazier.Descrierea jobului Responsabilități: Organizarea și administrarea depozitului cu materiale specifice producției de tigarete și filtre (NTM); Verifică documentele pentru recepția mărfii, înregistrarea recepției în sistem și etichetarea materialelor; Recepția fizică și calitativă a materialelor de producție; Menține legătură cu
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Suntem o echipa tanara, dinamica si cautam un coechipier dornic de afirmare. Daca si tu iti doresti sa vii alaturi de noi, vei beneficia de:- pachet salarial motivant + tichete de masa;- cafea sau ceai de cate ori simti nevoia sa servesti;- o zi de nastere in care poti alege sa nu vii la munca dar sa fii platit;- program de lucru fix;- training-uri de specialitatePentru a intra in echipa noastra trebuie sa te regasesti in descrierea de mai jos:- responsabil, ordonat, dinamic, serios;- abilități bune de comunicare și de lucru în echipă;- memorie buna, meticulos, muncitor, cu capacitate buna de organizare si capacitatea de a lucra eficient sub presiune; - experienta anterioara in domeniul gestiunii de depozit (poate fi un avantaj);- cunostinte de utilizare a unui terminal scanner android si PC: Outlook, Word, ExcelDescrierea jobului Responsabilitatile tale sunt urmatoarele:- gestionarea eficientă a stocurilor din depozit: receptia cantitativa si calitativa pe baza docume
PARTENER SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Manager Calitate


Candidatul ideal Asigura suport in organizarea si coordonarea departamentului de calitate; Monitorizeaza și evalueaza procesele de producție pentru a garanta conformitatea produselor finite cu standardele de calitate stabilite; Asigura suport la organizarea activitatii de asigurare a calitatii in procesul de productie; Investigarea non-conformităților și reclamațiilor legate de calitate și implementarea măsuri corective pentru a preveni recurența lor; Integreaza si formeaza echipe de controlori tehnici de calitate; Raporteaza direct managerului de calitate situatiile intalnite.Descrierea jobului Studii superioare tehnice finalizate (Industria Textila / Controlul Calitatii); Experienta in managementul calitatii (sistem & procese) – minim 5 ani; Experienta in coordonarea unei echipe – minim 2 ani; Experienta in gestionarea neconformitatilor; Abilitati de analiza si sintetizare a informatiei; Foarte bune abilitati de comunicare; Bune cunostinte MS Office: Word, Excell, Power Point; Dispon
INDUSTRIES YIELD SRL

Back-office Analyst With French


Candidatul ideal Role overview: This role is responsible for performing various administrative tasks to support the efficient operation of our back-office functions. Your primary focus will be on data entry, maintaining accurate records, processing orders, resolving any issues that may arise during the order fulfilment process and ensuring effective communication with internal teams and external stakeholders. Main requirements: Good verbal and written communication skills in French (medium/ advanced level). Strong organizational skills and attention to details. Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook). Willingness to learn and adapt to new technologies, with a proactive approach to professional development. Strong team player with the ability to collaborate effectively within a team environment. Flexibility to adapt to changing business dynamics and priorities. Descrierea jobului Main responsibilities: Receive and process customer orders submitted through the intern
SCC SERVICES ROMANIA SRL

Asistent Servicii Client


Candidatul ideal Salut!Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!Activitatea ta se va desfasura de la sediile noastreBacau - Piata Revolutiei 3-4Bucuresti - Drumul Taberei, Nr. 41-43. :)Dacaiti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;esti spontan si pasionat dе social media;esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orangedetii echipament personal.Atuncite asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.Descrierea jobului Ce ar trеbui sа fаci?sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе partenerilor Orange;sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate de
ORANGE ROMANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 813 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Secretar Centru Formare Profesionala


Candidatul ideal Persoana dinamica; Capacitatea de coordonare si organizare; Abilitati comunicare excelente in vederea transmiterii corecte a ofertelor firmei; Abilitatea de a colabora cu colegii de serviciu de la centrele din tara ; Cunostinte de operare calculator, pachet Office, social media : Dorinta de afirmare;Descrierea jobului Postul presupune promovarea, organizarea si defasurarea conform prevederilor legale si a normelor interne ale firmei a serviciilor oferite de societate, respectiv cursuri calificare/perfectionare acreditate de Ministerul Muncii Persoana selectata va trebui sa comunice cu potentialii clienti, prezentandu-le oferta societatii, sa stabileasca date de cursuri, date de examen, sala de curs, sa participe activ la intreg procesul de recrutare lectori/formatori, desigur avand in vedere cadrul legal de organizare a cursurilor acreditate ; Sa tina evidenta cursurilor organizate, sa asigure in general cadrul corect de desfasurare a acestora, sa comunice permanent cu
PROFESIONAL NEW CONSULT S.​R.​L.​

Gestionar Șantier Bacău


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai:- Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte.- Minim studii medii;- Cunostinte MS Office, MS Outlook;- Adaptabilitate si perseverenta;- Abilitati de comunicare clara si concisa;- Integritate si rabdare;- Meticulozitate;- Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale?Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului;Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie.Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei;Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile;Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier;Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie;Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de
TRUTZI SRL

Asistent vanzari Bacau


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Gestionar Santier Bacau


Candidatul ideal Nu căutăm colegul perfect, dar ne-am dori ca TU să ai: Experienta profesionala specifica in santiere mari, constructii cladiri inalte. Minim studii medii; Cunostinte MS Office, MS Outlook; Adaptabilitate si perseverenta; Abilitati de comunicare clara si concisa; Integritate si rabdare; Meticulozitate; Punctualitate si seriozitateDescrierea jobului Care ar fi task-urile tale? Emite necesarele de materiale si echipamente aferente proiectului; Participa la receptia lucrarilor si la intocmirea actelor de receptie. Participa la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii din șantierul firmei; Pregateste comenzile pentru livrare, verifica stocurilor si urmareste livrarile; Iniţiază şi supraveghează activitatea de curăţenie pe șantier; Efectuează inventarieri lunare, trimestriale sau anuale ori la cererea conducătorului firmei, şi ori de câte ori este nevoie; Are grijă ca bunurile eliberate să corespundă cantitativ, calitativ şi sortimental cu cele specificate în actele de
TRUTZI SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal Asistent medical laborator radiologie dentaraCerinteStudii medicale medii (cel putin scoala post-liceala sanitara)Constituie avantaj:- Cunostintele de specialitate (radiologie dentara sau stomatologie) sau absolvent 2023Descrierea jobului Oferta (bonusuri, beneficii)Salariu atractivBonuri de masaColectiv tanar, aparatura ultra-performantaConditii bune de munca si stabilitate
DEROM DENTAL INTERNATIONAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 3272 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Gestionar Depozit


Candidatul ideal GESTIONAR DEPOZITCerinte:- studii medii;- experienta minim 6 luni intr-un post similar;- persoana organizata, atentie la detalii;- atestat de stivuitorist constituie avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- receptia, inventarierea si eliberarea marfurilor (materiale de constructii) pe baza documentelor specifice;- intretinerea stocului;- evidenta gestiunii;- intocmirea documentelor necesare si a altor rapoarte la cerereOferta (bonusuri, beneficii):- posibilitate de dezvoltare profesionala- tichete de masa- mediu de lucru profesionist
ARABESQUE SRL

Media netă estimată pe baza celor 521 de salarii introduse în Salario: 3170 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Bacău, Baia Mare, Buzău, Câmpulung, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Pitești, Roman, Sibiu, Sighetu Marmației, Târgu Mureș și Zalău.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 879 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Agent Vanzari Back Office/​teren


Candidatul ideal Beneficii:Masina de serviciu/ decontarea transportuluiTichete de masaPrime Craciun, Paste si ziua de nasterePosivilitatea de a avansa in cadrul companieiȘtii că ești potrivit(ă) pentru acest job dacă:• Ai experienţă în vânzări sau în lucrul cu publicul• Îţi place să comunici, eşti persuasiv(ă) şi lucrezi bine în echipă• Eşti o persoana organizată şi orientată către rezultate• Ai capacitate bună dе învăţare şi asimilare a noilor informaţii• Eşti dinamic, pozitiv şi responsabil• Ai minim studii medii şi te descurci foarte bine cu operarea în MS Office; detii cunostinte de lb. engleza;Descrierea jobului • Te vei implicа în activităţi gеnerate dе ofertаrea şi livrarеа dе produsе mеtаlurgice• Vеi promovа produsеlе marca Arkada Steel Map către potenţiali clienţi• Vei cunoaşte la nivel avansat gama de produse şi caracteristicile lor principale• Vei relaţiona cu alte departamente care se ocupă de gestionarea fizică şi de livrarea produselor• Vei fi responsabil de urmărirea pro
ARKADA STEEL MAP S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: DOCTOR LUNGU SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
DOCTOR LUNGU SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL

Lucrator Gestionar - Ajofm | Anofm


Ocupatia: LUCRATOR GESTIONAR - AJOFM | ANOFMAngajator: MIDAL SERVICES SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
MIDAL SERVICES SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: CONTAINERE FDC SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-LICEU TEORETICTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: BACAU
CONTAINERE FDC SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 41 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.