14 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Bacău
14 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Bacău

Candidatul ideal Candidatul ideal pe care il dorim trebuie sa intruneasca urmatoarele calitati:
- atentie la detalii;
- diligenta si celeritate in desfasurarea activitatilor profesionale;
- punctualitate;
- spirit organizatoric;
- abilitati de lucru in echipa.Descrierea jobului Activitatea profesionala propriu-zisa consta in redactarea si pregatirea actelor procedurale necesare in biroul nostru de executare judecatoreasca.
Responsabilitatile includ:
- redactarea actelor necesare procedurii de executare judecatoreasca;
- pregatirea si expedierea corespondentei;
- capacitatea de inter

Candidatul ideal - Domiciliul stabil in Bacau
- Atitudine pro-activa, dorinta de a invata;
- Dornic sa creasca ierarhic prin performanta
- Buna comunicare, lucrul in echipa, capabil(a) sa-si prioritizeze/organizeze sarcinile zilnice
- Activitati de birou specifice postului, respectiv: verificarea, inrgistrarea si evidenta contractelor; diverse analize, statistici si rapoarte catre manager, etc
- Indeplinirea activitatilor zilnice;
- Actualizarea si prelucrarea bazelor de date ce tin de specificul postului. Descrierea jobului Cerinte:
Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, PowerP

Candidatul ideal - absolvent/a studii medii/superioare
- experienta in activitatea de secretariat
- cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook)
- capacitate de coordonare , analiza si sinteza
- persoana bine organizata, dinamica , serioasa, punctuala , responsabila , atenta la detalii
- capabil/a sa lucreze individual dar si in echipa
- permis autoDescrierea jobului - Activitati de secretariat
- Indosarierea si arhivarea documentelor
- Intocmirea zilnica a listei cu anunturile de interes extrase de pe platforma SEAP
- Copierea , scanarea si imprimarea documentelor
- Raspunde de inre
Se angajeaza personal contabil si pentru activitate de secretariat
COMAT BACĂU S.A. angajează : lacătus mecanic, sudor, macaragiu pod rulant, electrician întretinere instalatii electrice si utilaje, secretară, muncitor necalificat.Relatii la telefon ori la sediul societătii din Bacău, str. C-tin Musat nr.1.

Şcoala Gimnazială „Costachi S. Ciocan“, Comăneşti, judeţul Bacău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuţie, vacante, de administrator de patrimoniu cu 0,5 normă.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apar

Spitalul Orășenesc „Ioan Lascăr”, Comănești, județul Bacău, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de auditor II – Biroul Audit Intern.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiu

Candidatul ideal CreditAmanet cauta un nou coleg pentru ocuparea postului de Operator amanet si schimb valutar!
Daca iti doresti sa lucrezi intr-o companie moderna, dinamica si in plina dezvoltare, alaturi de colegi tineri si bine pregatiti, te asteptam in echipa noastra!
Pentru a te alatura echipei CreditAmanet ai nevoie de:
• studii medii sau superioare
• cunostinte medii de operare PC și utilizare a internetului
• seriozitate, bune abilitati de comunicare si relationare
• buna capacitate de organizare, proactivitateDescrierea jobului Sarcini
•Oferirea de suport clienților, preze

Candidatul ideal
Iti petreci timpul pe internet din pasiune pentru Social Media?
Vorbesti o limba straina chiar si la nivel incepator (Italiana - Spaniola - Engleza - Franceza - Germana)? Atunci esti persoana pe care o cautam!
Nu ai experienta deloc? Noi te ajutam sa ti-o formezi in cadrul echipei!
Cautam colegi care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
cunostinte operare PC.
capacitate de planificare si organizare a timpului de lucru.
abilitatea de a lucra atat in mod independent, dar si ca parte a unei echipe.
abilitati de copywriting.
Descrierea jobului
Pentru ca avem
Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, vanzare si negociere;
Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva;
Atentie distributiva, simt pentru detalii;
Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita;
Inteligenta, dorinta si capacitate de a invata;
Experienta in fashion retail
Experienta in coordonarea unei echipe este un plus;
Foarte bun organizator;
Limba engleza scris si vorbit - nivel mediu-avansat;
Beneficii:
O pozitie stabila intr-o companie in expansiune;
Posibili
Candidatul ideal Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, vanzare si negociere;
Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva;
Atentie distributiva, simt pentru detalii;
Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita;
Inteligenta, dorinta si capacitate de a invata;
Experienta in fashion retail
Experienta in coordonarea unei echipe este un plus;
Foarte bun organizator;
Limba engleza scris si vorbit - nivel mediu-avansat;
Beneficii:
O pozitie stabila intr-o companie in expansiune;
Posibili

Candidatul ideal
Excellent verbal and written English is essential
Working as part of a English speaking team essential
The Project Manager will have strong administrative support skills, strong co-ordination skills –in a project environment and will have experience of scheduling work for project teams or similar. They will also have excellent interpersonal skills, be confident and energetic and have a good command of Project Tools (e.g. Asana, Slack, Basecamp, JIRA, etc.), PowerPoint and Excel.
2+ years experience essential
Only candidates with full English CV would be considere

Candidatul ideal Ne mărim echipa!
Având o experiență de peste 8 ani în domeniul leasingului de personal, serviciu oferit cu precădere clienților din Franța, reușim să ne poziționăm ca un partener de încredere pentru toți clienții nostri.
Dacă ești vorbitor/vorbitoare de limba franceză și poți fi activ/ă în identificarea clienților și a nevoilor acestora te așteptăm în echipa noastră.
Cerințe:
*Cunoașterea limbii franceze (comunicare scrisă și orală) la nivel avansat
*Competențe foarte bune în negociere
*Proactivitate și implicare
*Capacitatea de a lucra atât individual cât și în e

Candidatul ideal
Studii superioare/medii;
Abilitati de planificare si organizare eficienta a timpului;
Orientare catre obtinerea de rezultate
Foarte bune abilitati de comunicare, colaborare si negociere;
Orientare catre client si dezvoltarea membrilor echipei
Experienta in domeniul asigurarilor constituie avantaj
Certificare absolvire pregatire profesionala pentru distribuitorii in asigurari emisa de Institutul de Studii Financiare;
Cunostinte bune Microsoft Office;
Cunostinte medii limba engleza constituie avantaj;
Descrierea jobului Responsabilitati:
Dezvoltarea si ad
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: