Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Assistant in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Assistant in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Manager - Piatra Neamt


Candidatul ideal OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTDorim să ne mărim echipa și căutăm colegă/coleg care să îndeplinească următoarele cerințe:Studii superioare finalizate;Permis de conducere;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Atenție sporită la detalii;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă.Descrierea jobului OFFICE MANAGER - PIATRA NEAMTTe invităm să te alături unei echipe tinere, dinamice și preocupate neîncetat să evolueze în fiecare zi (lucru back-office);Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activi
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Office Manager Departament Financiar


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Bune abilități de comunicare și vocabular elevat;Cunoașterea pachetului MS Office;Capacitate de organizare și planificare;Responsabilitate și diplomație;Capacitate de organizare a priorităților și gândire analitică;Persoană dinamică, comunicativă, organizată și sociabilă.Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului Te invităm să te alături unei echipe entuziaste și preocupate să evolueze în fiecare zi;Orientare spre client și abilitatea de adaptare asupra diferitelor situații întâlnite;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefonic;Vei interacționa des cu colegii din alte filiale/departamente, le vei oferi sprijinul tău și te vei asigura ca activitatea firmei să decurgă cât mai bine;Dinamica și diversitatea sunt prezente mereu, drept urmare nici urmă de plictiseală în activitatea ta zilnică
AUTONOM SERVICES S.​A.​

Asistent Controller Pentru Director Regional


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca:Esti o persoana cu abilitati bune de comunicare, te adaptezi si poti sa intelegi usor ce-si doresc ceilalti Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Ai experienta in analiza de business Ai cunostinte operare PC, nivel avansat de analiza in Excel Ai valori personale solide de onestitate, integritate si grija fata de mediu Ai capacitatea de a lucra organizat si cu atentie la detaliiDescrierea jobului Rolul Jobului: Suport pentru departamentul comercial, atributii de analiza a situatiilor de vanzari si alte tipuri de activitati care sustin departamentul comercial.In acest sens, vei mentine relatia cu Directorii de Filiala si personalul departamentelor Suport in vederea asigurarii unei comunicari eficiente intre acestea si Directorul
ROMSTAL IMEX SRL

Asistent Vanzari - Sales Executive


Candidatul ideal Candidatul ideal va avea:- Minima experienta intr-un rol de vanzari- Cunostinte de limba engleza scris si vorbit, datorita naturii postului- Să aibă cunoștințe bune de lucru cu computerul (Pachetul Microsoft Office, Outlook, internet, etc.)- Pasiune naturala de a lucra cu tehnologiaDescrierea jobului Lucrand in cadrul departamentului de vanzari, cu sediul in Piatra Neamt, veti fi imaginea companiei in relatie cu clientii, va veti ocupa de intocmirea ofertelor de pret, finalizarea comenzilor de vanzari, contactarea furnizorilor si organizarea achizitionarii produselor, colaborarea cu departamentul de transport pentru colectarea si livrarea bunurilor pentru comenzi din toată lumea și rezolvare a diverse alte probleme pe măsură ce acestea apar.Ti-ar placea acest rol de Asistent vanzari / Reprezentant vanzari dacă:- Îți place să cunoști oameni noi și să dezvolți relații- Sunteți automotivat și capabil să vă gestionați propriul program- Aveți obiective de carieră și sunteți
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Farmacist ,​ Asistent De Farmacie


Candidatul ideal Ce sta la baza colaborarii noastre:Sa ai diploma dе licenta, adica titlul dе Farmacist/a sau de Asistenta de Farmacie;Sa detii Certificat dе Membru al Colegiului Farmacistilor, vizat pe anul in curs;Sa detii cunostinte de Microsoft Office;Sa fii empatica, receptiva, atenta si energica;Sa oferi ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect;Sa iti faca placere sa lucrezi in echipa si sa incerci sa creezi o atmosfera pozitiva;Sa crezi in tine si sa iti doresti constant sa inveti lucruri noi;Experienta in farmacii cu circuit deschis constituie avantaj (suntem deschisi sa te cunoastem chiar si fara experinta).Descrierea jobului Identifici nevoile pacientilor, formulezi recomandari, consiliezi pacientii, eliberezi medicamentele cu si fara prescriptie medicala /OTC-uri;Informezi pacienții asupra modului de administrare a medicamentelor, precum și asupra potențialelor riscuri și efecte adverse;Răspunzi de organizarea și efectuarea corectă și la timp a tuturor lucrărilor de ges
OXYGEN PHARMACEUTIX SRL

Asistent Medical Radiologie Imagistica


Candidatul ideal Cerinte:• Absolvent/a a Scolii Postliceale Sanitare cu specialitatea Radiologie si Imagistica;• Experienta operare CT /IRM;• Respectarea codului de deontologie profesionala si normele care reglementeza profesia de asistent medical in Romania;• Bun utilizator al computerului si va avea abilitati tehnice de lucru cu echipamentele.Descrierea jobului Responsabilitati:-Pregatirea echipamentelor pentru investigatiile medicale de radiologie -imagistica;-Achizitie imagini pentru examinarile de rezonanta magnetica si computer tomografie, pozitionare pacient pentru examinarile respective, administrare substanta de contrast, anamneza-Pregatirea si asistarea pacientilor pe parcursul investigatiei ;-Asigura completarea documentelor specifice pentru fiecare investigatie;
AFFIDEA ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal SC KRM PROD SRL - Centru de acoperișuri și sisteme de garduri, angajează pentru depozitul din Dumbrava Roșie, judetul Neamț, gestionar depozit.Atribuții:- primește si eliberează din gestiune marfuri, si alte bunuri materiale numai pe bază de documente legale;- asigură depozitarea si păstratrea bunurilor materiale din gestiune in condițiile corespunzatoare normelor PSI si PM;- eliberează marfa din gestiune numai pe baza de contract sau comanda, încasează contravaloarea mărfurilor pe bază de bon fiscal și/sau factură.- urmarește zilnic modul de încasare a mărfurilor livrate către clienți si comunică situația conducătorului unității.- menține unei evidență strictă al stocurilor de marfă din gestiune precum si optimizarea acestora;Descrierea jobului Responsabilități:- sa prevină sustragerea bunurilor si orice formă de risipă, sa le ferească de degradare și să le păstreze potrivit prescripțiilor tehnice;- sa respecte responsabilitățile ce-i revin in ceea ce privește păstrar
KRM PROD S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 617 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Asistent vanzari Piatra Neamt


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Asistent Personal Al Persoanei Cu Handicap Grav - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT PERSONAL AL PERSOANEI CU HANDICAP GRAV - AJOFM | ANOFMAngajator: PRIMARIA COMUNEI BORLESTIExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Profesional-INV. COMPL. DE UCENICITimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
PRIMARIA COMUNEI BORLESTI

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: CENTRUL MEDICAL ANTARES SRLExperienta: Fără experienta (0 ani)Educatie: Liceal-LICEU DE SPECIALITATETimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
CENTRUL MEDICAL ANTARES SRL

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: DOCTOR LUNGU SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
DOCTOR LUNGU SRL

Asistent De Farmacie


Asistent de farmacie
S.​C.​ HESTIA SALUTE S.​R.​L

Media netă estimată pe baza celor 443 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Angajam Responsabil Vanzari Gestionar


angajam persoana gestionar cu abilitati de vanzari pentru piese utilaje salariu bun , stimulente conditii bune de lucru colectiv prietenos, atmosfera placuta de preferat permis de conducere cunostinte PC , Xcell , word
SC Autorav Werk SRL
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Constructii Montaj (electricitate) (224485)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate electrică: electrotehnică/ energetică/ electroenergetică Experienţă practică necesară: Minim 2 în activitatea de constructii montaj/ mentenanţă/ exploatare instalaţii electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standarde de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni de securitate şi sănătate în muncă, Instrucţiuni pentru situaţii de urgenţă, Autorizări în domeniu ANRE (recomandabil) Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC, Microsoft Office, Outlook Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Coordonezi activitatea de mentenanță accidentală/ neplanificată şi de construcţii montaj în rețelele electrice de distribuție aparținând companiei sau terților Realizezi programarea lucrărilor de construcţii montaj împreună cu responsabilul de programare și recepție lucrări, colaborezi cu personalul alocat în cadrul cent
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Coordonator Transport


Candidatul ideal Candidatul ideal: experiență în gestionarea procedurilor de transport – import și export; abilități bune de limbă engleză – scris și vorbit; bună cunoaștere a procedurilor internaționale de expediere; abilități excelente de comunicare, organizare și rezolvare de probleme; cunoștințe de operare PCDescrierea jobului Căutăm un Coordonator de transport care să se alăture echipei noastre dinamice. Postul este disponibil în cadrul Departamentului de Transporturi, la sediul din Piatra Neamț al companiei.Responsabilități: ține legătura cu echipa de vânzări; obține ofertele de transport; rezervă livrările; organizează și supraveghează întregul proces de expediere și asigură respectarea tuturor termenelor de livrare; reduce costurile și îmbunătățește eficiența procesului de livrare; efectuează procedurile de vămuire a mărfurilor din afara UE; actualizează CRM-ul cu toate operațiunile desfășurate; contactează companiile de transport cu privire la diversele probleme survenite; con
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 271 de salarii introduse în Salario: 4700 RON/Luna

Coordonator Transport


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să aibă: oarecare experiență de gestionarea a procedurilor de transport – import și export; abilități excelente de limbă engleză – scris și vorbit – datorită naturii locului de muncă; bună cunoaștere a procedurilor internaționale de expediere; pasiune înnăscută de a lucra cu tehnologia.Descrierea jobului În cadrul departamentului de transport cu sediul în Piatra Neamț, titularul postului răspunde de: legătura cu echipa de vânzări; obține ofertele de livrare; rezervă livrările; efectuează procedurile de vămuire a mărfurilor din afara UE; actualizează sistemul; contactează companiile de transport cu privire la diversele probleme survenite; toate celelalte atribuții generale de coordonator.Răspunde, de asemenea, de: contactarea furnizorilor pentru confirmarea datelor de transport; informarea permenentă a clienților cu privire la progresul livrării; inventarierea stocului și gestionarea fișierelor; controlul gestionării stocului; păstrarea tuturor
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 299 de salarii introduse în Salario: 4678 RON/Luna

Coordonator Regional Credite Corporate


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă ești o persoană cu bune abilități de comunicare, focusată pe identificarea de soluții, cu un spirit de echipă puternic dezvoltat, postul acesta s-ar putea să fie ceea ce cauți. Ne-ar mai plăcea să contatăm că prezinți: Background de analist financiar cu o vechime de minim 5 ani; Capacitate de analiză și sinteză; Inițiativă și determinare de a face lucrurile bine; Atitudine proactivă; Dorință de învățare și dezvoltare continua; Adaptare la situații și medii diverse; Mandatory: Permis de conducere ( categoria B ); Disponibiliate pentru deplasări;Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile unui Coordonator Regional Credite Corporate? Coordonează și sprijină analiștii de credit din sucursale prin furnizarea de răspunsuri la între
BANCA TRANSILVANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.