Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Office Manager in Piatra Neamt

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Office Manager in Piatra Neamt

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Piatra Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Manager


Candidatul ideal - cunoasterea unui program de gestiune economica- experienta minim 6 luni intr-o pozitie similara- viteza mare de introducere a datelor- studiile superioare reprezinta un plus- utilizare Microsoft Excel- abilitati de organizare- atentie distributiva- cunostinte limba engleza nivel avansatDescrierea jobului - Primirea si inregistrarea comenzilor, facturarea acestora- Ordonarea documentelor, evidenta si arhivarea acestor- Contatctarea clientilor cu restante de plataSe ofera salariu motivant.
ACCES AUTO TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Front Office Assistant


Candidatul ideal Visul multor persoane e sa calatoreasca!Tu ai putea contribui la indeplinirea acestui vis!Cum? Vino in echipa Eturia!Cautam un Front Office Assistant pasionat de calatorii Candidatul nostru ideal este: Entuziast chiar si in zilele de luni Onest si responsabil in munca sa Atent la detalii si orientat spre rezultate Proactiv si empatic fata de clienti, colegi si furnizori Organizat si dornic sa invete lucruri noi Cat despre hard skills, cautam un coleg sau o colega care: Are experienta de lucru anterioara de cel putin un an Da dovada de cunostinte solide de geografie si cultura generala Are capacitatea de a organiza si gestiona documente/date intr-un mod eficient si precis Da dovada de competente administrative, gestionarea corespondentei, organizare documente, programare intalniri Are cunostinte solide de operare calculator (Microsoft Office, Google Suite) precum si abilitati de intelegere, testare si utilizare a unor soft-uri specifice Intelege notiuni de baza de conta
ETURIA S.​R.​L.​

Gestionar Depozit


Candidatul ideal Compania Adult Construct SRL caută un profesionist dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Gestionar Depozit. Dacă aveți abilități excelente de organizare, o atenție sporită la detalii și o pasiune pentru gestionarea eficientă a stocurilor, vă invităm să aplicați pentru această poziție.Descrierea jobului Responsabilități principale:Recepție marfă: Verificați calitativ și cantitativ produsele primite.Gestionarea Stocurilor: Supravegheați și coordonați toate activitățile legate de stocuri, asigurându-vă că produsele sunt înregistrate și stocate în mod eficient.Inventariere: Înregistrarea și evaluarea precisă a tuturor stocurilor și bunurilor unei organizații, pentru a asigura că acestea sunt întreținute în mod corespunzător, că nu apar discrepanțe și că gestionarea acestora este eficientă și transparentă.Planificarea Livrărilor: Organizare eficientă a comenzilor pentru a asigura livrarea promptă și corectă a produselor.Supervizare Echip
ADULT CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 468 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Asistent Controller Pentru Director Regional


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniu si te asteapta alaturi de ei!Acest job ti se potriveste daca:Esti o persoana cu abilitati bune de comunicare, te adaptezi si poti sa intelegi usor ce-si doresc ceilalti Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Ai experienta in analiza de business Ai cunostinte operare PC, nivel avansat de analiza in Excel Ai valori personale solide de onestitate, integritate si grija fata de mediu Ai capacitatea de a lucra organizat si cu atentie la detaliiDescrierea jobului Rolul Jobului: Suport pentru departamentul comercial, atributii de analiza a situatiilor de vanzari si alte tipuri de activitati care sustin departamentul comercial.In acest sens, vei mentine relatia cu Directorii de Filiala si personalul departamentelor Suport in vederea asigurarii unei comunicari eficiente intre acestea si Directorul
ROMSTAL IMEX SRL

Operator Facturare - Responsabil Back-office


Candidatul ideal - Experiență anterioară în domeniul contabilității primare și a activităților similare.- Cunoștințe de contabilitate și legislație fiscală.- Abilități de organizare și atenție la detalii.- Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona sarcini multiple.- Cunoștințe operare PC.- Diploma de studii superioare în domeniul economic sau o disciplină relevantă reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Responsabilități:- Facturarea comenzilor și monitorizarea corespunzătoare a acestora în sistemul nostru contabil.- Realizarea și gestionarea contractelor cu clienții, asigurând respectarea termenelor și condițiilor stabilite.- Verificarea și gestionarea instrumentelor de plată.- Crearea și actualizarea listelor de prețuri conform politicilor companiei.- Raportarea salariilor în sistemul Revisal și furnizarea de date relevante către firma de contabilitate pentru procesarea corespunzătoare a informațiilor financiare.- Emiterea declarațiilor lunare către Admi
ADULT CONSTRUCT SRL

Asistent Medical - Clinica Dentara - Piatra Neamt


Candidatul ideal - dorință de perfecționare continuă și interes pentru tehnici inovative de tratament;- abilități de comunicare cu echipa;- atitudine și comportament pozitiv;- punctualitate și seriozitate;- profesionist și bun organizaDescrierea jobului Condiții oferite:locuinta de servici, venituri motivaționale, direct proporționale cu performanțele profesionale;mediu de lucru modern;tehnici, echipamente, aparatura și materiale dentare de ultimă generație;pregătire și integrare într-o echipă multidisciplinară;program full timeResponsabilități:identifică nevoile pacientului;construiește și dezvoltă o relație strânsă cu pacienții și echipa clinicii, dovedind disponibilitate, corectitudine și devotament.-----------------------
CLINICA DARIASMILE S.​R.​L.​

Asistent vanzari Piatra Neamt


Scurta descriere a companiei De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova.Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș.Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, realizate cu ajutorul tehnologiei 3D.Pentru că auzul tău este responsabilitatea noastră, alegem tot ce este mai bun pentru tine. De aceea, folosim aparatură de diagnosticare a hipoacuziei de ultimă generație și suntem unicul distribuitor de aparate auditive ReSound în Romania. Cerinte - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient.- Flexibilitate și adaptabilitate.- Experiența în vânzări constituie un avantaj. Responsabilitati - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi i
Audionova

Asistent Vanzari Part Time


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului • Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Asistent Medical Generalist Germania Fara Cunostinte De Germana


Candidatul ideal 🎓 Un nou curs de limbi străine în 18 martie! 🎓Învățați limba germană timp de 4 luni și câștigați până la 820 de Euro pentru fiecare lună de învățare, inclusiv certificatul de limbă B2 și recunoașterea profesională ca asistent medical generalist în Germania 😍.Asiguram angajare direct catre partenerii nostri dupa finalizarea celor 4 luni de curs.✅ Zbor gratuit spre Germania✅Transfer gratuit de la aeroport la centrul de limbi străine✅ Curs intensiv gratuit de germană timp de 4 luni (A1-B2)Câștigă până la 820 € pe lună✅ 300 € bonus lunar de motivare pentru cursurile de germană✅ 520 € prin intermediul unui mini-job ca infirmier într-un azil de bătrâni✅ Examen gratuit nivel B2 la Iuvare PflegeCampus✅ Gestionarea gratuită a dosarului pentru recunoașterea ta profesională✅ Stagiu gratuit la unul dintre partenerii noștri certificați în domeniul geriatriei și al îngrijirii medicale din Germania.✅ Trei luni de cazare gratuită , după intermediera ta la viitorul angajator✅ Intrar
IUVARE ACADEMY

Asistent vanzari Piatra Neamt


RESPONSABILITATI - Interacțiunea cu pacienții pentru a oferi informații și îndrumare. - Efectuarea programărilor și reprogramărilor. - Promovarea de produse și servicii oferite. - Întocmirea de rapoarte și documente necesare. CERINTE - Studii superioare finalizate cu specialitate în inginerie. - Empatie, înțelegere și orientare către pacient. - Flexibilitate și adaptabilitate. - Experiența în vânzări constituie un avantaj. BENEFICII OFERITE - Training, - Salariu atractiv si bonusuri, - Suport și un mediu de lucru prietenos, - Stabilitate. DESCRIEREA FIRMEI De 24 de ani, înțelegi, trăiești și iubești cu aparatele auditive Audionova. Aducem bucuria sunetelor înapoi în viața ta și suntem alături de tine cu soluții potrivite de reabilitare auditivă, acolo unde tratamentul medicamentos sau soluțiile chirurgicale au dat greș. Fie că îți este dor să te bucuri de sunetele naturii sau de râsetele nepoților, la Audionova te bucuri de aparate auditive personalizate, potrivite dorințelor tale, rea
AUDIO NOVA SRL

Asistent Medical Generalist - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MEDICAL GENERALIST - AJOFM | ANOFMAngajator: DOCTOR LUNGU SRLExperienta: Experienta putina Educatie: Postliceal-SCOALA POSTLICEALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
DOCTOR LUNGU SRL

Asistent Manager - Ajofm | Anofm


Ocupatia: ASISTENT MANAGER - AJOFM | ANOFMAngajator: GRAWE ROMÂNIA ASIGURARE SA - SExperienta: Experienta putina Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: PIATRA-NEAMT
GRAWE ROMÂNIA ASIGURARE SA - S

Asistent Medical Stomatologie


SC.SEPADENT.SRL caută asistent medical pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre în cabinetul de stomatologie și radiologie dentară. Diploma de asistent medical este obligatorie. Experiența anterioară constituie un avantaj. Pentru informații suplimentare: Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul la adresa de e-mail:
SepaDent

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Secretara Asistent Manager


Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.
MTA GROUP CAREER MANAGEMENT SRL
Vezi alte joburi relevante

Coordonator Constructii Montaj (electricitate) (224485)


Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate electrică: electrotehnică/ energetică/ electroenergetică Experienţă practică necesară: Minim 2 în activitatea de constructii montaj/ mentenanţă/ exploatare instalaţii electrice de medie şi joasă tensiune: PA-PT, LEA, LES Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţie, prescripţii şi standarde de specialitate în domeniul de activitate Instrucţiuni de securitate şi sănătate în muncă, Instrucţiuni pentru situaţii de urgenţă, Autorizări în domeniu ANRE (recomandabil) Cunoştinţe IT: Cunoştinţe operare PC, Microsoft Office, Outlook Altele: Deţinere permis de conducere categoria BDescrierea jobului Coordonezi activitatea de mentenanță accidentală/ neplanificată şi de construcţii montaj în rețelele electrice de distribuție aparținând companiei sau terților Realizezi programarea lucrărilor de construcţii montaj împreună cu responsabilul de programare și recepție lucrări, colaborezi cu personalul alocat în cadrul cent
S.​C.​ DELGAZ GRID S.​A.​

Coordonator Transport


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să aibă: oarecare experiență de gestionarea a procedurilor de transport – import și export; abilități excelente de limbă engleză – scris și vorbit – datorită naturii locului de muncă; bună cunoaștere a procedurilor internaționale de expediere; pasiune înnăscută de a lucra cu tehnologia.Descrierea jobului În cadrul departamentului de transport cu sediul în Piatra Neamț, titularul postului răspunde de: legătura cu echipa de vânzări; obține ofertele de livrare; rezervă livrările; efectuează procedurile de vămuire a mărfurilor din afara UE; actualizează sistemul; contactează companiile de transport cu privire la diversele probleme survenite; toate celelalte atribuții generale de coordonator.Răspunde, de asemenea, de: contactarea furnizorilor pentru confirmarea datelor de transport; informarea permenentă a clienților cu privire la progresul livrării; inventarierea stocului și gestionarea fișierelor; controlul gestionării stocului; păstrarea tuturor
USEDFUL EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 299 de salarii introduse în Salario: 4678 RON/Luna

Director Productie & Inginer Coordonator Instalatii


Candidatul ideal Cerintele noastre sunt:- Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile, Facultatea de Instalatii)- Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta)- Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte- Disponibilitate de deplasare 80% din rol- Abilitati de organizare si planificare- Abilitati de monitorizare si control- Capacitate decizionalaProiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai.Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei.Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!Descrierea jobului In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschise urmatoarele roluri:Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemen
UNGUR RAMONA-IOANA PERSOANă FIZICă AUTORIZATă

Coordonator Vanzari


Candidatul ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru.De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi!Ce ne dorim de la tine: Să fii pasionat de vânzări şi de muncă de teren; Să îţi placă să coordonezi o echipă şi să fii motivat să faci performanţă; Să fii o persoană ambiţioasă și să apreciezi programul flexibil; Să ai studii medii finalizate – diplomă de bacalaureat; Să ai și permis de conducere.Descrierea jobului La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Cred
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA SA

Media netă estimată pe baza celor 130 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Farmacist Si Asistent De Farmacie Farmaciile Fortis


Candidatul ideal Farmaciile Fortis se extind si cauta persoane responsabile, atente la detalii, ce dețin competențe și standarde profesionale ridicate.Cerințe: Absolvent al Facultății de Farmacie si/sau al Scolii Postliceale, specializarea Asistent Farmacie. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpesonală. Atitudine proactivă, disponibilitate de a lucra în echipă. Cunoștințe medii de Microsoft Office.Descrierea jobului Postul de farmacist presupune: Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si OTC-uri; Identificarea nevoilor pacientilor si formularea recomandarilor; Supravegherea eliberarii medicamentelor de catre asistentii de farmacie; Informarea pacientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse; Participarea la receptia cantitativa si calitativ valorica a medicamentelor din farmacie; Monitorizarea si gestioneaza stocurilor pentru asigurarea stocului optim.Postul de asistent de farmacie presupune: Iden
HELP FLUX SRL

Asistent Vanzari Jysk Roman- Perioada Determinata


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania: Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de r
JYSK ROMÂNIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.