Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

64 Locuri de Munca Office Assistant in Pitesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

64 Locuri de Munca Office Assistant in Pitesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Pitesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consilier Juridic,​ Funcționar administrativ,​ Secretar


Companie verificată
Aplica rapid
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion este specializat in îndeplinirea operațiunilor, privind executarea silită, în cadrul biroului activând o echipă tânără, profesionistă si dinamică, care se distinge prin profesionalism în activităţile juridice întreprinse.Biroul nostru colaborează cu specialisti de prim rang din toate domeniile adiacente activităţii de executare silită (avocaţi, experți evaluatori și contabili, notari, organe ale forţei publice, detectivi etc.). Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Sansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri. Ești candidatul ideal dacă demonstrezi:- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Adminis
Biroul Executorului Judecătoresc Iordache Ion

Asistent Manager


Candidatul ideal Experiență anterioară în recrutare și administrare personal este un plus; Capacitatea de a gestiona sarcini multiple și de a prioritiza efficient; Carnet cat. B – cerinta obligatorie; Cunoștințe în domeniul legislației privind resursele umane; Abilități bune de organizare și atenție la detalii. Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Descrierea jobului Responsabilități:Recrutare: Identificarea și atragerea candidaților potriviți prin intermediul diferitelor canale de recrutare, gestionarea procesului de selecție și intervievare.Administrare Personal: Gestionarea aspectelor administrative ale personalului, inclusiv documentația și oferirea suportului necesar angajaților. Elaborarea contractelor de muncă, administrarea dosarelor de personal, redactarea fișelor de post și eliberarea diverselor adeverințe. Menținerea colaborării cu serviciul externalizat de contabilitate pentru furnizarea informațiilor referitoare la angajări și plecări în scopul op
DUROS HOLDING INDUSTRY 2003 S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4075 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Vanzari Cu Experienta Arges Mall


Candidatul ideal -Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului -activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistenta /​ Asistent Medical(a) Pitesti (obligatoriu Studii In Domeniu)


Candidatul ideal Calificare de asistent(ă) medical(ă) - obligatoriu; Obligativitatea scolii / facultatii de asistente; Experiență de recepționist(ă) în clinică medicală avantaj. Experienta de minim 1 an in domeniul medical - obligatoriu; Este pozitiv(a),calm(a), comunicativ(a) si cu o foarte buna capacitate de relationare; Are abilitatea de a coordona mai multe sarcini in acelasi timp; Se exprima coerent si corect in limba romana; Are cunostinte bune de operare PC si cunostinte de ultilizare a casei de marcat si sistem POS; Este preocupat(a) sa invete si sa se dezvolte.Condiții: Program de lucru full-time L-V 8-16. Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Prime de sărbători; Bonusuri în funcție de experiență și performanță; Salariu motivant.Descrierea jobului Ne marim echipa cu Asistenta / Asistent medical(a) Programarea pacientilor si asigurarea confortului acestora in sala de asteptare; Oferirea oricaror informatii catre clienti in
NATISAN GRUP S.​R.​L.​

Asistent Comercial (m/​f) - Pitesti Arges Mall


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Asistent Manager Cu Experienta - Arges Mall


Candidatul ideal Asistent Manager in noul mall din Pitesti - Arges Mall-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Manager-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Lucrator Gestionar/​receptioner - Hervis Pitesti


Candidatul ideal Esti o persoana comunicativa, responsabila si orientata catre rezultate si client? Nu-ti lipseste spiritul de echipa?Atunci esti potrivit/a pentru a te alatura echipei Hervis!Ne dorim ca viitorul nostru coleg/viitoarea noastra colega sa aiba urmatoarele competente si abilitati:1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru dinamic;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Salаriu de bаza competitiv + tichete de masa (30 de lei) + bonusuri individuale si dе еchipа.Motivatie:• Training de specializare in vanzari prin intermediul ochelarilor VR, cat si prin metodele clasice;• Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Asistent Vanzari Magazin Nou - Pitesti


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinul care se va deschide în Pitești, în incinta: Argeș Mall.Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Beneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațională de succesLa Deichmann vii pentru un job, rămâi pent
DEICHMANN S.​R.​L.​

Consilier Juridic,​ Functionar Administrativ,​ Secretar


Candidatul ideal Oportunitate de Carieră: Consilier Juridic, Funcționar Administrativ, SecretarEști candidatul ideal dacă demonstrezi:- Inteligență și putere emoțională;- Capacitate de adaptare;- Atitudine proactivă și auto-motivantă;- Calități de comunicare și relaționare;- Administrarea eficientă a timpului;- Gândire critică și simț al responsabilității.Descrierea jobului Membrii echipei noastre beneficiază de:- Sprijin specializat, participând la programe de instruire;- Autonomie, impact și influență asupra activităților desfășurate;- Programe informatice moderne de specialitate;- Feedback și îndrumare profesională constante;- Șansa de a te dezvolta continuu;- Oportunitatea de a participa la evenimente recreative și teambuildinguri.Responsabilități:- Facilitarea executarii silite a hotarările judecătoresti, contractelor de credit și a altor titluri executorii;- Comunicarea cu părțile litigante implicate in proces și acordarea consultațiilor juridice de specialitate;- Pregătirea si g
IORDACHE G.​ ION - PERSOANĂ FIZICĂ

Gestionar


Candidatul ideal Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include gestionarea și monitorizarea stocurilor, recepționarea și expedierea mărfurilor și menținerea unui sistem de inventar precis. Veți lucra în strânsă colaborare cu echipa noastră de vanzari a asigura o aprovizionare eficientă și o livrare promptă a produselor noastre.Reprezinta avantaj:- Experienta pe o pozitie similaraDescrierea jobului Recepţionarea şi verificarea mărfurilor primite în depozitEtichetarea şi organizarea produselor în depozitMonitorizarea stocurilor şi actualizarea sistemului de inventarPregătirea comenzilor pentru livrare și asigurarea unei ambalări corecteColaborarea cu echipa de vanzari pentru a coordona transportul şi livrarea produselorRezolvarea problemelor legate de stocuri și gestionarea retururilorMenţinerea curăţeniei şi a ordinei în depozitBeneficiiOportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulantPosibilitatea de a dezvolta abilități solide de gestionare a stocurilorColaborarea
ROMIMPEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 2093 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Secretar Procuratura - Pitesti (full Time-hybrid)


Candidatul ideal • Absolvent de studii juridice;• Atenție sporită la detalii și bune abilități de organizare;• Persoană perseverentă, capabilă să livreze în termene strânse;• Permis de conducere categoria B, poate constitui un avantaj;• Bune cunoștințe de operare PC (pachet Office).Descrierea jobului • Furnizeaza servicii-suport pentru specialistii din domeniul juridic privind activitatile de comunicare, documentare si de coordonare interna;• Aplica cunostintele de specialitate privind terminologia si procedurile legale;• Prelucreaza informatiile in sistemul informatic intern;• Efectuează rapoarte privitoare la rezultatele obtinute.Beneficii: Bonuri de masa; Hybrid work; Asigurare medicala; Sediul apropiat de statiile mijloacelor de transport; Mediu de lucru placut, favorabil dezvoltarii profesionale; 1 zi de concediu de odihna suplimentar pentru ziua de nastere.
EOS KSI ROMANIA SRL

Gestionar Depozit


Candidatul ideal studii medii cunoștințe operare PC abilități de munca în echipa integritate, seriozitate si implicare persoană responsabilă, ordonată, corectă, fara cazier bune abilități de comunicare și relaționare permis conducere categoria BDescrierea jobului respectarea programelor de livrare / receptie marfa; participa activ la operațiunile de pregatirea a marfii pentru livrare, inclusiv operațiuni de incarcare-descarcare a marfii; impacheteaza, infoliaza si eticheteaza produsele în colete / paleti; pregateste actele pentru livrarea de marfa pe care le primește de la departamentul de logistica (awb-urile, etichetele de livrare) si de la departamentul facturare / contabilitate, documentele fiscale ce însoțesc marfa (facturi / avize); efectuarea recepției mărfurilor la intrarea in gestiune; verifica documentele si semnalează eventualele neconcordante cu privire la cantitatile receptionate; intocmește procese verbale de constatare de diferente in cazul sesizarii de lipsuri cantitati
DIVINOL LUBRICANTS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 551 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Asistent Manager Restaurant


Descrierea jobului Lantul nostru de restaurante fast-food cauta coleg pentru pozitia de Asistent manager. Locatia: Arges Mall - Pitesti.Responsabilitati generale:Vei implementa și monitoriza respectarea regulilor de igienă și siguranță la locul de muncă și vei contribui la păstrarea curățeniei conform celor mai înalte standarde;Vei gestiona contabilitatea primară și administrarea locației;Vei fi responsabil pentru întreținerea și funcționarea corectă a echipamentelor din locațieTe asiguri că standardele de calitate și procedurile de lucru ale companiei sunt respectate;Te implici în selecția candidaților și le asiguri o bună integrare în echipă;Gestionezi materia primă, plasezi comenzile, verifici calitatea produselor, participi la inventarele lunare;Gestionezi eficient solicitările și sesizările venite din partea clienților;Implicare activă în vanzare;Studii superioare finalizate;Experiență anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca/Fast food) de minim 1 an;Disponibilita
MLS INVEST TRADING SRL

Asistent Director Magazin - Intersport Pitesti,​ Sibiu


Candidatul ideal Pentru magazinul Intersport din Pitesti si din Sibiu, cautam persoane motivate care sa ocupe functia de ASISTENT DIRECTOR.Cerinte:--> Studii superioare finalizate;--> Experienta relevanta in vanzari intr-o pozitie similara;--> Atitudine orientata catre client si catre rezultat;--> Cunostinte de operare calculator - pachet MS Office si de limba engleza;--> Comunicativitate, spirit de echipa, proactivitate;--> Abilitati de planificare si organizare.Descrierea jobului ▪ Asigura asistenta Directorului de Magazin in activitatile zilnice: control stocuri, aprovizionare;▪ Participa la organizarea si supervizarea activitatii in cadrul magazinului (aprovizionarea cu marfa, depozitarea marfii, merchandising, rechizite, organizarea de zi cu zi a magazinului etc.) in concordanta cu liniile generale (politici si proceduri) interne Intersport, precum si cele setate de catre Directorul de Magazin;▪ Supervizeaza echipa de vanzari de pe fiecare raion;▪ Repartizează competenţe şi lucrăr
SC GENCO TRADE SRL

Gestionar Piese Schimb


Candidatul ideal abilitati de organizare, planificare;seriozitate, atentie la detalii;experienta in domeniu auto reprezinta un avantaj;studii mediiDescrierea jobului receptioneaza marfa conform documentelor de receptie;semnaleaza si inregistreaza neregulile constatate la receptia marfii;este responsabil cu buna gestionare a stocului fizic, de conformitatea calitativa si cantitativa a marfurilor receptionate.
AMAT SA

Asistent Manager


Candidatul ideal - spirit ordonat si responsabil, seriozitate, capacitate organizatorica, abilitati bune de comunicare si exprimare scrisa si verbala, atitudine pozitiva, disponibilitate de invatare si progres.- adaptabilitate, capacitate de lucru in echipa.- cunostinte de baza in utilizarea computerului, programe uzuale word, excel.- permis categoria B.Descrierea jobului - gestionare activitati curente birou/department, evidente, planificari.- editare si organizare documente administrative generale si specifice domeniului de activitate al firmei.- gestionarea comunicarii cu clientii.- intocmirea si urmarirea agendei de activitati, inclusiv raportari.- introducerea datelor si documentelor specifice in sistemul informatic al firmei.- asigurarea legaturii intre angajatii firmei, precum si intre acestia si beneficiari.
GAZ INSTAL TOPEXPERT SRL

Media netă estimată pe baza celor 4320 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Candidatul IdealCompania Gral Medical s-a nascut dintr-un vis si din credinta noastra a tuturor ca se poate; Ca se poate sa oferim o viata mai buna pentru pacientii nostri.Cautam asistent medical generalist care sa adere valorilor companiei, care sa promoveze brandul si serviciile Gral Medical, care sa contribuie alaturi de colegi la cresterea calitatii vietii pacientilor.Ne dorim sa fii colegul nostru, si ne-ar placea sa: Ai studii in domeniu (scoala postliceala / facultate de specialitate); Ai ALP/ Certificat de membru valabil si vizat la OAMMR; Ai asigurarea malpraxis valabila; Ai simt ridicat de responsabilitate; Ai cunostinte MS Office; Faci fata situatiilor stresante; Fii o persoana dinamica orientata catre rezultate; Ai experienta anterioara (constituie un avantaj) Detii anumite cursuri de specialitate (constituie un avantaj)Descrierea jobului De ce sa lucrezi la Gral? Activitatea noastra imbunatateste experienta pacientului; Iti promitem ca nu te vei plictisi;
GRAL MEDICAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2899 de salarii introduse în Salario: 3335 RON/Luna

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Căutam noi colegi/ colege Part time si Full time pentru magazinele din incinta: Constanta City Park Mall, Brasov Coresi Mall,Pitesti Supernova Mall ,Drumul Taberei Auchan Bucuresti, Fashion House Militari Bucuresti Ilfov, Sun Plaza Mall Bucuresti,Veranda Mall Bucuresti.Dacă ești o persoană motivat și implicată, cu orientare către clienți și rezultate… Nu mai sta pe ganduri si hai in echipa noastra!O zi normala de lucru, inseamna : să îndrumi și să consiliezi clienții să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare să lucrezi cu casa de marcat să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiDescrierea jobului Nu putem uita de Beneficiile tale: Pachet salarial motivant Bonsurui din vanzari si bonusuri de performanta Posibilitati de promovare in cariera Program flexibil, adaptat nevoilor tale Contract de munca pe perioada nedeterminata Un colectiv tanar si gata de a te ajuta in orice moment
DECIMAS RUM SRL

Media netă estimată pe baza celor 1034 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Farmacist /​ Asistent Farmacie


Candidatul ideal ACTIV SI DORNIC DE MUNCALocatie: Piata Veteranilor si Chiajna(Militari Residence).astept cv pe adresa de mail [email protected] jobului SALARIU ATRACTIV PLUS BONURI DE MASA IN VALOARE DE 700 RONPRIME DE PASTI / CRACIUN3 TIPURI DE BONUSURI PENTRU STIMULAREA PERSONALULUIastept CV la [email protected]
FARMACIA BAJAN S.​R.​L.​

Asistent Logistica


Candidatul ideal Cautam o persoana tanara cu studiile in curs sau proaspat absolvent ,comunicativa , riguroasa ,cu spirit de echipa.O fire analitica si indrazneata , care doreste sa invete si sa se dezvolte in cadrul companiei noastre .Cerinte : limba engleza nivel incepator/mediu ( franceza reprezinta un avantaj) studii in curs /proaspat absolvent microsoft office : Excel , Word, Outlook, Powerpoint lucru in sistem de tip ERP ( formarea se desfasoara in cadrul companiei)Descrierea jobului Responsabilitati : urmarirea bazei de date in Excel urmarirea fluxui de tranzit a marfii in sistem comunicarea cu furnizorii in cazul in care exista erori in documentatie mentinerea relatiei cu transportatorii
HAULOTTE ARGES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 444 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 64 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.