Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

121 Locuri de Munca Office Assistant in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

121 Locuri de Munca Office Assistant in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Assistant in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza pentru companie de productie, o persoana pentru postul de Gestionar. Cerințele postului-cunoasterea proceselor de gestiune a stocurilor Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-decontarea/ asigurarea transportului-prime de sarbatori Responsabilitățile postului-Se asigura că toate produsele (materia primă, materialul de ambalare, produse finite etc) sunt în locația corectă-Inventarierea tuturor materialelor utilizate în producție-Investigarea completă a oricăror erori de stoc-Participarea la inventariere lunar, semestrial si anual. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Asistent Vanzari Iulius Town


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre ca Asistent Vanzari ! Daca ești in cautarea unei cariere in retail, iti place sa lucrezi aproape de oameni si cauti noi provocari, Madhouse. este locul pentru tine!Cerințe Comune:Experiență anterioară în domeniul retail, preferabil în modă de tip streetwear.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Orientare către clienți, cu o atitudine proactivă și orientată spre rezultate.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și receptiv la schimbare.Descrierea jobului Suntem în căutarea unor profesioniști entuziaști și dedicați pentru a se alătura echipei noastre în calitate de:Asistent VanzariResponsabil pentru interactionarea intr-un mod prietenos cu toate persoanele care viziteaza magazinul.Aplicarea strategiilor de vânzare pentru a atinge și depăși obiectivele stabilite.Coordonarea cu ceilalti membri ai echipei pentru a oferi clientilor o experiența de cumpărături excepționala.Ce Oferim:Oportunități de avansare în cadrul c
ZOMA ENTERPRISES INTERNATIONAL S.​R.​L.​

Asistent Vanzari Cu Experienta Timisoara


Candidatul ideal Asistent Vanzari in Shopping City Timisoara.-Minim studii medii-Cu experienta profesionala-Dorinta de a lucra intr-un mediu tanar si dinamic-Abilitati de comunicare, initiativa si flexibilitateDescrierea jobului Asistent Vanzari in Shopping City Timisoara.-activitati specifice magazinului :-receptie si gestionarea marfurilor-asigurarea si aprovizionarea magazinului cu produse-asistarea clinetilor in magazin-incasare.-constituie un beneficiu daca stiti limba engleza.Pachetul de beneficii contine: parte fixa; bonuri de masa - 660 lei; bonus din vanzari; prime de sarbatori; program flexibil.
AC FASHION RETAIL SRL

Asistent Vanzari - Timisoara


Candidatul ideal Poziția de asistent de vânzări (vânzător/vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră.Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat/preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid.Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole.Cerintele postului:- spirit de echipa si adaptabilitate- flexibilitate si perseverenta- responsabilitate si implicare- orientare catre clienti- seriozitate, corectitudine, punctualitateDescrierea jobului Responsabilitati:- Realizarea activitatii de vanzare- Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne- Men
CASA TEXTILELOR SRL

Back-office/​ Vanzari/​ Customer Sales


Candidatul ideal Esti candidata/ul ideal pentru noi daca ai urmatoarele calitati:Ai cunostinte avansate in PC ( pachet MS Office, internet, e-mail,etc).Ai cunostinte de limba engleza ( nivel mediu).Ai experienta in pozitii de vanzari, logistica, achizitii sau contabilitate.Ai abilitati de comunicare excelente si putere de convingere.Te adaptezi usor si “te mulezi” pe cerintele jobului si esti pro activ in rezolvarea eventualelor probleme.Iti place sa lucrezi sub presiune ( sa rezolvi mai multe tasck-uri simultan, sa te incadrezi intr-un interval de timp prestabilit).Daca toate cele de mai sus iti sunt cunoscute, atunci hai sa ne cunoastem!Descrierea jobului Ofera suport general pentru celelalte departamente, raspunde la solicitarile colegilor.Intocmeste documentele necesare solicitariilor.Preia si prelucreaza comenziile telefonic si prin e-mail.Factureaza comenziile primite.Mentine comunicarea/colaborarea in permanenta cu depozitul in vederea pregatirii si livrarii marfii la timp,Comun
INOX METAL SSR SRL

Asistent Achizitii - Junior Buyer


Candidatul ideal Căutăm o persoană motivată și organizată pentru a se alătura echipei noastreConsideram ca aceasta persoana are nevoie de urmatoarele abilitati:- Lucru in echipa- Proactiv- Organizat- Studii superioare cu diploma de licenta;- Experiența relevanta in domeniul achizițiilor;- Abilitati de comunicare, spirit de organizare, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat;- Disponibilitate de a lucra in echipa;- Capacitatea de a lucra cu termene si proceduri de lucru;- Cunostinte utilizare MS Office – Excel : nivel avansat, Word;- Limba engleza nivel avansat (vorbit /scris)Descrierea jobului - constituie avantaj experienta anterioara departamentul de achizitii- constituie avantaj experienta anterioara de vanzari- tine legatura cu partenerii interni si externi, estimeaza costurile de marfa in anumite situatii.- verifica necesarul de aprovizionat;- intocmeste, analizeaza si centralizeaza ofertele de pret;- caută in mod activ tehnologii si furnizori alternativi pentr
CONTAKT EXPRESS LOGISTIK SRL

Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• locatia job-ului: Iulius Town• bonusuri de performanță;• mediu de luc
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Secretar Receptie


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent Medical Generalist


Candidatul ideal Simt ridicat de responsabilitate. Studii in domeniu medical / in curs (Scoala postliceala sau Facultate de specialitate). Faci fata situatiilor stresante. Persoana responsabila si empatica.Descrierea jobului Activitatea noastra ca echipa imbunatateste experienta pacientului. Vei avea ocazia de a te dezvolta personal si profesional. Beneficiezi de traning si sustinere. Dupa 6 luni de voluntariat se va semna contract colaborare platit.
SERVICIUL DE AMBULANTA PRIVAT COSMIN MED S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 2892 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Terapeut /​ Asistent Medical /​ Kinetoterapeut


Candidatul ideal Candidatul potrivit pentru acest post este o persoana placuta, sociabila cu studii de asistent medical sau kinetoterapeut. Responsabilitatea si pasiunea sunt ingrediente care pot duce la o colaborare pe termen lung, satisfactia si implinirea profesionala impletindu-se armonios cu cea personala.Descrierea jobului Trainingul si instruirea de care vei avea parte, te vor face sa devii o profesionista in domeniu, iar aparatura si tehnologia de ultima generatie te vor ajuta sa vezi multumirea si satisfactia in ochii clientelor. Abilitatile de indemanare cat si cele de relationare sunt aspecte importante ce trebuie sa le detina un terapeut astfel incat satisfactiile morale sa se impleteasca la finalul zilei unduios cu cele materiale.
GLOW MBS CENTER S.​R.​L.​

Secretar /​ Secretar Administrativ(a)


Candidatul ideal - Limba italiana mediu/avansat obligatoriu- Persoana organizata, dornica de dezvoltare personala;- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana;- Sa detina un nivel mediu de experienta pentru activitatea de secretariat;- Sa detina abilitati solide in omeniul operarii pe calculator( Microsoft Word/ Excel)Descrierea jobului - Asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;- Primeste, inregistreaza, scaneaza si arhiveaza documente contabile si juridice si le distribuie conform procedurilor interne;- Se ocupa de corespondenta(email, posta) persoanei cu functie de conducere si redacteaza rasounsuri la aceasta;- Realizeaza diverse sarcini administrative- Programul de lucru este full time de luni pana vineri;- Salariu motivant
EUROPE ENERGY SERVICE S.​R.​L.​

Dental Office Manager /​ Asistent Administrativ Clinică Stoma


Candidatul ideal Dental Office Managerul este persoana care coordonează administrativ echipa clinicii pentru a se asigura că serviciile stomatologice de calitate sunt oferite într-un mod eficient și plăcut.Profilul tău: studii superioare încheiate abilități deosebite de comunicare, relaționare și organizare atenție la detalii, responsabilitate, proactivitate, spirit de inițiativă și echipă excelente abilități orientate pe asistența clientului bune cunoștințe de operare PC, MS Office experiență de cel puțin 2 ani pe o poziție asemănătoare comunicare în limba englezăProfesionalism: Un manager de cabinet stomatologic trebuie să fie extrem de profesionist în toate interacțiunile cu pacienții, personalul și alte părți interesate.Flexibilitate: Mediul medical poate fi dinamic și uneori imprevizibil, iar un manager eficient trebuie să fie flexibil și adaptabil la schimbări și situații neprevăzute.Organizare și gestionarea timpului: Este esențial să fie bine organizat și să gestioneze eficient
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Asistent Departament Categorii Management


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Secretara Administrativa


Candidatul ideal -Persoana organizata, dornica de dezvoltare personala;- Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa in limba italiana;- Sa detina un nivel mediu de experienta pentru activitatea de secretariat;- Sa detina abilitati solide in domeniul operarii pe calculator( Microsoft Word/ Excel)Descrierea jobului - Asigura legatura dintre persoana cu functie de conducere si persoane din cadrul organizatiei sau din afara acesteia;- Primeste, inregistreaza, scaneaza si arhiveaza documente contabile si juridice si le distribuie conform procedurilor interne;- Se ocupa de corespondenta(email, posta) persoanei cu functie de conducere si redacteaza rasounsuri la aceasta;- Realizeaza diverse sarcini administrative- Programul de lucru este full time de luni pana vineri;- Salariu motivant
EUROPE ENERGY SERVICE S.​R.​L.​

Finance And Administrative Officer


Candidatul ideal For one of our clients, a chain of outlet stores with headquarter in Slovakia, a multinational company constantly expanding and evolving, we are looking for a Finance & Administrative Officer in Timisoara.Required:University degree in Economical field;Previous experience in finance and administration is prefered;Good level of English language;Computer skills & familiarity in using an Erp;Managerial and organizational skills;Excellent communication and interpersonal skills.Descrierea jobului Organizing and managing day to day activities of the corporate office of the company;Providing support to Commercial Manager, supervising financial, human resources and legal activities;Performing different reports to Senior management (forecast, HR metrics, budget, etc.);Developing and monitoring of budgets, business plans and forecasts, coordinating financial statements, analyses and reports requested by superiors;Participating in the audits and ensuring the fulfillment of the cor
LUGERA MAKLER SRL

Gestionar Depozit Timisoara


Candidatul ideal Gestionar DepozitDescrierea jobului Gestionar Depozit
TRUTZI SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Timisoara


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Vanzator/​ Gestionar In Magazin De Haine


Candidatul ideal - spiritul de echipa- atitudinea pozitiva- cunoasterea modei actuale- experienta in domeniul: vanzari haine- experianta la manipularea casei de marcatDescrierea jobului Daca iti plac hainele, urmaresti moda,si iti place sa te ocupi cu satisfacerea nevoilor clientilor, atunci te invitam sa faci parte dintr-o echipa dinamica, la Mosnita Noua Funshop Park cu:- salariu atractiv si competitiv- bonusuri de haine si diverse premii- deservirea clientilor- experianta la manipularea casei de marcat - este obligatoriu- aranjarea si punerea hainelor pe rafturi- receptionare si gestionarea marfii
SECONDTEXTILIASAM 2010 SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 121 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.