Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

121 Locuri de Munca Office Manager in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

121 Locuri de Munca Office Manager in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Office Manager


Candidatul ideal Studii superioare sau medii; Experienta de lucru in domeniu constituie avantaj. Capacitate de analiza si sinteza in procesul decizional; Cunostinte bune de operare PC: Word, Excel; Orientare catre performanta; Capacitatea de analiză (capacitatea de înțelegere, interpretare și sinteză a elementelor esențiale dintr-un volum de informații); Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a organiza, planifica și prioritiza sarcinile de lucru; Capacitatea de a soluționa probleme.Descrierea jobului Recrutarea, coordonarea și controlul unei echipe proprii; Îndeplinirea obiectivelor lunare ale companiei; Organizarea și controlul activităților din zona alocată; Menținerea relațiilor cu clienții din portofoliu; Asigura respectarea confidentialitatii operatiunilor, respectarea normelor BNR si a normelor interne referitoare la operatiunile de creditare; Activități administrative.
FLEX FINANCIAL IFN SA

Media netă estimată pe baza celor 246 de salarii introduse în Salario: 4600 RON/Luna

Administrative Office Manager


Candidatul ideal Ne dorim o persoana cu:Studii superioare in curs sau absolvite;Atitudine pozitiva, responsabila, organizata;Proactivitate in relatia cu colegii si clientii;Claritate si coerenta in exprimare;Cunoasterea pachetului MS Office.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta in interiorul companiei;Gestioneaza apelurile telefonice din interiorul companiei;Asigura protocolul (inclusiv transmitere comenzi catre furnizori);Asigura suport celorlalte departamente cu care colaboreaza: tehnoredactare de documente, transmitere/preluare mesaje sau documente, intocmire rapoarte, arhivare documente etc.Iti oferim:Contract individual de munca si tichete de masa (400lei);Abonament Bookster;Oportunitatea de a invata de la profesionisti lucruri interesante despre creditarea bancara si educatie financiara.
KIWI FINANCE SRL

Gestionar


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza pentru companie de productie, o persoana pentru postul de Gestionar. Cerințele postului-cunoasterea proceselor de gestiune a stocurilor Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-decontarea/ asigurarea transportului-prime de sarbatori Responsabilitățile postului-Se asigura că toate produsele (materia primă, materialul de ambalare, produse finite etc) sunt în locația corectă-Inventarierea tuturor materialelor utilizate în producție-Investigarea completă a oricăror erori de stoc-Participarea la inventariere lunar, semestrial si anual. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Asistent resurse umane


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2800 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza personal pentru postul de Asistent resurse umane, la companie aflata in plina dezvoltare, din Timisoara. Responsabilități-Programarea întâlnirilor și organizarea documentelor-Menținerea și actualizarea bazelor de date- Asigurarea unei comunicări eficiente între departamente. Beneficii:-salariu fix-tichete de masa-asigurare medicala-oportunitati de invatare Cerințe:-Student/ absolvent de studii superioare-Experiență anterioară nu este necesara-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă-Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan-Orientare către detalii și atenție la precizie-Abilități bune de organizare și gestionare a timpului SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Asistent Manager COR 334303 si lucrator in bucatarie cod COR 941201


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 550 până la 687 USD pe lună
SC COREBOS SRL , cu sediul social in Timisoara, str Hebe, nr 57 (cam 1), judetul Timis , Romania , inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J35/2025/2010 , cod fiscal nr 27814663 ANGAJEAZA URGENT personal pentru posturile de Asistent Manager (Cod COR 334303) si Lucrator in bucatarie / spalator vase mari ( cod COR 941201 ) , Contract perioada nedeterminata, program lucru : 5 zile lucratoare/saptamana, 8 ore/zi ;Salarizare:Asistent Manager :637-687 usd net lunar in functie de experientaLucrator in bucatarie / spalator vase mari : 550-600 usd net lunar in functie de experientaData de start: cat de curand posibilCvurile se pot depune si la sediul firmei
Elite Hospitality SRL

Asistent Vanzari Jysk Aristide Demetriade


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Secretar Receptie


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transparenta
PROFI ROM FOOD SRL

Back Office /​ Agent Servicii Client


Candidatul ideal 𝗩𝗿𝗲𝗶 𝘀𝗮 𝘀𝘂𝘀𝘁𝗶𝗶 𝗲𝘃𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗮𝗿𝗺𝗼𝗻𝗶𝗼𝗮𝘀𝗮 𝗮 𝘃𝗮𝗻𝘇𝗮𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿? 𝗘𝘀𝘁𝗶 𝘂𝗻 𝗯𝘂𝗻 𝗰𝗼𝗲𝗰𝗵𝗶𝗽𝗶𝗲𝗿?𝗖𝗮𝘂𝘁𝗮𝗺 𝗔𝗴𝗲𝗻𝘁 𝘀𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗶𝗶 𝗰𝗹𝗶𝗲𝗻𝘁𝗶 (𝗕𝗮𝗰𝗸 𝗢𝗳𝗳𝗶𝗰𝗲) 𝗽𝗹𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗶𝗺𝗽l𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝗶 𝗱𝗲𝗱𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲.Ți-ai propus ca de anul acesta să faci parte dintr-o echipă dinamică și plină de energie? Vino la Consolight să asiguri suportul necesar clienților noștri și colegilor din vânzări!✔️Studii cu profil tehnic (Construcții, Energetică, Instalații electrice) - reprezintă un avantaj.✔️ Experienţă în domeniul materialelor electrice sau disponibilitate de a acumula informații tehnice - de preferat.✔️ Experiență în suport vânzări/vânzări - de preferat minim 2-3 ani.✔️ Abilități dе comunicare, relaționare, prezentare și/sau negociere.✔️ Abilități dе identificare rapidă a nevoilor clienților și oferirea dе răspunsuri eficiente și prompte.✔️ Capacitate dе lucru în echipă în mod eficient, contribuind pozitiv la realizare
CONSOLIGHT COM SRL

Asistent Manager/​ Receptionista


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experienta anterioara intr-un rol similar - Minim 6 luni; Abilitati excelente de comunicare; Rabdare si diplomatie; Abilitati foarte bune de utilizare a calculatorului; Cunostinte bune de limba engleza; Atitudine corecta fata de clienti;Descrierea jobului Asigurarea relatiei cu publicul; Oferirea informatiilor necesare; Preluare si directionarea clientilor/vizitatorilor catre departamentele relevante; Inregistrarea si distribuirea interna a corespondentei primita prin posta; Primire / transmitere fax –uri si email-uri; Asigurarea serviciilor de protocol; Pregatirea materialelor pentru expedierea prin posta;
BANCA TRANSILVANIA SA

Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• locatia job-ului: Iulius Town• bonusuri de performanță;• mediu de luc
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Asistent Vanzari Timisoara Calea Buziasului


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de re
JYSK ROMÂNIA SRL

Vanzator-gestionar Magazin Piese De Schimb Timisoara


Candidatul ideal calitati de comunicare si negociere; ideal cunosterea sectorului agricol experienta in vanzari directe; cunostinte bune operare PC; ideal cunostinte in domeniul pieselor de schimb sau/ si a utilajelor agricole; cunostinte de limba engleza - nivel mediu; persoana organizataDescrierea jobului administreaza si dezvolta portofoliul de clienti , identifica reperele in functie de nevoile clientului prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale societatii; cunoaste temeinic caracteristicile produselor comercializate; urmareste realizarea planului de vanzari Beneficii: Posibilitatea de a lucra intr-un mediu profesionist, atractiv, dinamic si prietenos Posibilitatea de perfectionare permanenta sustinuta de companie; Pachet salarial atractiv, in functie de experienta, la care se adauga comisioane din vanzari; Bonuri de masa Asigurare de viata Pachet servicii medicale Medlife
MUNAX SRL

Asistent Departament Categorii Management


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Registrator Medical


Candidatul ideal cunostinte operare calculatorcunostinte medicale generale (notiuni de baza)abilitati de comunicare si relationarecapacitate de a planifica activităţi pe mai multe planuricapacitate de organizareseriozitate, corectitudinerezistenta la stresdisponibilitate la program prelungitpastrarea confidentialitatiiDescrierea jobului aplica si respecta in totalitate proceduri interne de programare a pacientilorraspunde la apelurile telefoniceprogrameaza pacientii (telefonic sau la sediu)ofera detalii pacientilor despre investigatii si despre documentele necesarepreia si verifica actele pacientilorincaseaza pretul investigatiei de la pacient si elibereaza bonul fiscalpreia corespondentaparticipa la receptia produselor/serviciilor solicitate in absenta personalului de la serviciu de aprovizionare
NEURORAD SRL

Media netă estimată pe baza celor 141 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Farmacist Timisoara


Candidatul ideal Avem rețeta pentru cariera ta!Dr. Max, linia de retail a Dr. Max România este în cautare de Asistent farmacist în Timișoara.Cum ne-am dori să fii: Să ai diploma de Asistent Farmacist; Să ai aviz de liberă practică valabil pe anul în curs; Să îți placă să îți ajuți colegii, creând o atmosferă pozitivă; Să fii atent/ă la detalii; Să îți dorești permanent să te dezvolți și să înveți lucruri noi; Să ai experiență în farmacii cu circuit deschis constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitîți: Vei oferi suport pentru operațiunile curente din farmacie; Vei fi implicat/ă în derularea campaniilor promoționale; Vei fi implicat/ă în gestiunea stocurilor (evidența numerică, termene de valabilitate etc.); Vei face propuneri privind completarea stocului de medicamente; Vei participa la inventare periodice.Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între co
DR.​MAX S.​R.​L.​

Asistent Manager


Candidatul ideal Cautam Asistent manager! Cunostinte foarte bune de gramatica pentru redactarea de scrisori oficiale; Experienta similara; Persoana organizata si disciplinata; Persoana cu principii si valori morale; Cunoscatoare de limba engleza; Dornica de dezvoltare personala; Persoana optimista si cu simtul umorului; Skilluri puternice de comunicare. Experienta in redactare si punere in aplicare a procedurilor companiei. Experienta in auditare.Descrierea jobului asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; se ocupă de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si nu numai; se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta (în măsura în care este abilitată să facă acest lucru); stabileşte agenda de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului di
SKY GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 3782 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Departament Autorizatii


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi,Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne cream propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi DEZVOLTARE, COOPERARE si TRANSPARENTA
PROFI ROM FOOD SRL

Asistent/​a Stomatologie Timisoara


Candidatul ideal ✅ Pe cine căutăm? o persoană care prețuiește punctualitatea și dedicarea la muncă zâmbește ușor, cu drag persoană sociabilă, comunicativă, abilități de relaționare cu pacienții întreține cu lejeritate conversații uzuale cu persoane noi organizată și atentă la detalii are abilități digitale nivel mediu (email, whatsapp, word, excel) este implicată și dedicată muncii sale în cabinet, astfel încât satisfacția pacienților și reușita activității să fie garantate. denotă compasiune față de pacienți. are abilități de comunicare cu pacienții/medicii/echipă. este dispusă de a învăța pentru a asista medicul la mai multe categorii de manopere (ex. endodonție, chirurgie, protetică etc.) are pasiune pentru domeniul stomatologic însoțită de dorința și răbdarea de a învăța mai multe specializări. îi place să lucreze cu oamenii și să ajute prin medicinăAșteptăm CV-ul tău actualizat.Descrierea jobului 📌 Ce vei face? vei pregăti materialele necesare tratamentelor dentare conform instru
LUCACI DENTAL CARE S.​R.​L.​

Asistent Clienti Orange Shop


Candidatul ideal Ți-ar plăcea să lucrezi în IT & C, experimentând tehnologii de vârf alături de un colectiv tânăr, dinamic și profesionist?Vino să afli ce înseamnă #LifeAtOrange!Descrierea jobului Ce căutăm?Căutăm controlori de trafic……sau colegi responsabili și carismatici care să le ofere clienților din magazinul Orange experiențe plăcute.Fie că este vorba de un zâmbet încă de la intrare, prezentarea ultimelor oferte, furnizarea unei informații utile sau pur și simplu îndrumarea către colegii specializați, rolul tău va fi unul important în echipa.Ești tu persoană potrivită?Ce trebuie să faci? Încă de la primul contact, clienții îți răspund la zâmbet și se bucură că te oferi să îi ajuți. Primeșți puncte bonus pentru că le asiguri o experiență plăcută. Unii dintre aceștia, fiind pe fugă, apreciază oferta ta de a le face o programare sau pentru că îi ajuți în tratarea situațiilor speciale. Colegii îți sunt recunoscători pentru că fluidizezi traficul de clienți și pentru că le întinzi o
ORANGE ROMANIA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 121 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.