Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

42 Locuri de Munca Office Manager in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

42 Locuri de Munca Office Manager in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Office Manager in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Gestionar Depozit


Candidatul ideal - Persoană foarte bine organizată, atentă la detalii;- Studii medii sau superioare;- Limba engleză – nivel mediu;- Cunoștințe Word și Excel;- Abilități foarte bune de comunicare verbală și scrisă;- Atitudine pozitivă, seriozitate și responsabilitate;- Punctualitate, capacitate de planificare.Descrierea jobului -Recepția cantitativă și calitativă a mărfii;-Răspunde de integritatea mărfurilor recepționate;-Intocmește toate documentele necesare intrării și ieșirii mărfii din gestiune;-Asigură transmiterea situațiilor solicitate cu privire la stocuri, achiziții și livrări.- Întocmește rapoarte specifice;Se ofera:Salariu motivant;Tichete de masă; Pachet asigurare privată de sănătate.CV-ul se va trimite pe adresa de email: [email protected]
CHEMIROL AGRO SRL

Media netă estimată pe baza celor 604 de salarii introduse în Salario: 3100 RON/Luna

Lucrator Gestionar Receptie Marfa - Hervis Arad


Candidatul ideal 1. Profesionale:• Studii medii (liceu, scoala profesionala) sau studii superioare (in curs sau finalizate);• Cunostinte PC: MS Office;• Disponibilitatea de a lucra in ture si in weekend;• Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj.2. Interpersonale:• Fire sociabila, comunicativa;• Orientat spre intelegerea si servirea clientilor;• Adaptabil la un mediu de lucru alert;• Abilitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului Vei avea ca responsabilitati: Respеctarеa prevederilor/ tеhnicilor dе lucru lа rеceptia marfii si la еxpеdiеre de mаrfa; Depozitarеa mаrfii; Etichеtarе; Modificаri dе preturi/ reetichetare; Transferuri de stocuri; Asigurarea marfii; Inventar: participare la procesul de inventariere si la controlul acestuia; Alte sarcini care sunt incredintate de catre superiorul direct.Beneficii:• Program flexibil;• Cursuri de specializаrе in vаnzari si de produs;• Reducere pentru angajati la achizitionarea produselor din magazin;• Salаriu fix + tiche
HERVIS SPORTS AND FASHION SRL

Gestionar Arad


Candidatul ideal Competențele tale Minim 2 ani de exeriență în domeniul gestiunii Studii medii finalizate Limba engleză nivel mediu Competențe bune de operare calculator (cel puțin MS Office) Abilități bune de organizare și planificare Atenție la detaliiDescrierea jobului Responsabilităţile tale Coordonarea și administrarea depozitului de stocare a materialelor Întocmirea bonurilor de materiale, a balanței de materiale Întocmirea situației stocurilor și verificarea dacă acestea corespund cu ceea ce se află în magazie Emiterea fișelor de inventar personal, care se vor actualiza cu toate modificările apăruteBeneficiile tale Program flexibil Servicii medicale- abonament privat de servicii medicale Oferte personalizate- 7card; Bookster; Parteneriate bancare Dezvoltare personală și profesională: PORR Academy- academie internă pentru cursuri de pregătire Programe de onboarding Webinarii pentru dezvoltare personală și profesională
PORR CONSTRUCT SRL

Gestionar


Candidatul ideal Firma de distributie angajeaza personal pentru urmatoarele posturi:Gestionar, Contabil (a) la punctul de lucru din Arad.(Cunostinte operare PC constituie avantaj!)Descrierea jobului Puteti trimite CV-ul dumneavoastra la: [email protected]
M.​ TABAC SRL

Media netă estimată pe baza celor 2088 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Calculator/​gestionar Arad-fluent In Limba Mahiara


Candidatul ideal Candidatul Ideal Minimum 2 years of overall working experience; Previous experience as a receptionist in a laboratory will be considered an advantage; Experience working in a dynamic, multitasking-oriented environment; High attention to detail; Analytical & problem solving skills; Consistent previous exposure to MS Office skills; English proficiency (at least conversational level); Hungarian proficiency (fluent level); Highschool (baccalaureate) diploma is mandatory, a higher level of education will be a plus; any specialization in Life Sciences (i.e. chemistry, biochemistry, food engineering, biotechnology, molecular biology) would be a strong advantage Availability for Saturday work (with appropriate compensation).Descrierea jobului Descrierea jobuluiWe are currently looking for a Lab Receptionist willing to use their organizational and technical skills to support the day-to-day sample registration in the laboratory and perform administrative tasks.Main responsibilit
EUROFINS FOOD TESTING SRL

Asistent Comercial (m/​f) - Arad


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Reprezentant Vanzari Si Asistent Vanzari Piese Auto - Arad


Candidatul ideal Acest anunț se referă la două poziții distincte disponibile în cadrul companiei MEC DIESEL SEE:1. Reprezentant vanzari piese auto2. Asistent vânzări piese auto (identificare piese și procesare) Ambele posturi sunt disponibile pentru punctul nostru de lucru din ARAD.Cerinte: Studii superioare, de preferinta in domeniul tehnic/auto Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Asistent vânzări - identificare piese și procesare comenzi Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate. Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu clienții Promovarea si vanzarea produselor companiei. Intocmirea de ana
MEC - DIESEL SEE SRL

Asistent Manager


Candidatul ideal Căutăm o persoană serioasa pentru a fi integrata in echipa noastra Cunoașterea limbii italiene este un criteriu esențial pentru această poziie Cunostinte in utilizarea PC Cunoastere pachetului office Descrierea jobului Această persoană va avea responsabilități în domeniul biroului relațiilor cu clienții administrarea documentelor cercetări comerciale de piață conform cerințelor managementului furnizarea de rapoarte solicitate de conducere
GOOD TO GREAT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 4164 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Gestionar Depozit - Arad


Scurta descriere a companiei Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest. We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc) - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)- PHARMA (all levels) Cerinte Candidatul Ideal :Experiență relevantă pe o poziție similară;Bune cunostințe de operare PC;Autorizație ISCIR (de preferat). Responsabilitati Descrierea roluluiInregistrează în timp util în sistemul informatic toate mişcările de recepţie/livrare a mărfiiVerifică mărfurile pregă
SalesConsulting

Asistent De Vanzari Afi Arad


Candidatul ideal Candidatul ideal Deschidere și orientare către client Abilități bune de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Amabilitate, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil și pentru deplasări Pasiune pentru domeniile beauty, wellness, baby și uz casnicDescrierea jobului Vă așteptăm in echipa noastră!Responsabilități Oferirea de consultanță și asistență Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Susținerea bunei organizări a magazinuluiOferim Pachet salarial motivant Bonuri de masă Asigurare medicală privată și multe alte beneficii Bonusuri din vânzări Program flexibil Munca într-o echipă dinamică Dezvoltare profesională și personală Un post sigur, într-o companie prezentă în 14 țări europene
DM DROGERIE MARKT SRL

Gestionar Pl Arad


Candidatul ideal Studii medii;-Cunostinte de contabilitate primara;-Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara de gestiune depozit/productie;-Experienta de coordonare/organizare a activitatii zilnice;-Cunostinte de operare calculator - MS Office;-Integritate si loialitate;-Spirit organizatoric;-Corectitudine si memorie vizuala;Descrierea jobului Atributii principale:-Opereaza in fisele de magazie miscarile de marfa conform prevederilor legale in vigoare;-Participa la operatiunile de incarcare - descarcare a materialelor aflate in gestiune;-Efectueaza si raspunde de receptia fizica a marfii;-Efectueaza transferurile de marfa din gestiunea proprie in gestiunea primitoare;-Raspunde de corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor privind gestiunea;-Pune in aplicare legislatia privind operatiunile de gestiune - Legea 22/1969 ;-Lunar confrunta fisele de magazie cu balanta de verificare din contabilitate;-Tine evidenta, monitorizeaza si intocmeste toate documentele privind gesti
REMATINVEST SRL

Quantity Surveyor/​asistent Quantity Surveyor


Candidatul ideal Specialistul în Construcții pe Șantier de construcție feroviară sau de infrastructură este responsabil pentru generarea rapoartelor zilnice privind producția și activitățile de pe șantier, asigurându-se că toate informațiile necesare sunt capturate și raportate în mod precis și în timp util.Descrierea jobului • Managementul Documentelor: Gestionarea și organizarea tuturor documentelor companiei pentru șantierul asignat, atât fizice, cât și electronice, asigurându-se că sunt ușor accesibile și recuperabile;• Colectarea Datelor de Progres: Colectarea datelor despre stadiul progresului activităților de pe șantier, incluzând munca finalizată, materialele utilizate și orele de muncă ale forței de muncă;• Dezvoltarea Procedurilor: Dezvoltarea și implementarea procedurilor și proceselor specifice șantierului pentru optimizarea eficienței și asigurarea conformității cu standardele reglementare și de industrie;• Conformitatea Documentației: Menținerea documentației specifice șa
TECHNOMETER MEASUREMENT SRL

Asistent Medical


Candidatul ideal - studii de specialitate;- persoana responsabila, organizata, cu abilitati de comunicare;- posesor permis de conducere categoria B;- experienta constituie un avantaj.Descrierea jobului - efectueaza tratamente medicale la domiciliu pacientului;
VLAD MEDICA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 3397 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Trainer & Asistent Magazine Ppt


Candidatul ideal Cautam coleg/a entuziast/a si dornic/a de o provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT. In acest rol vei oferi suport magazinelor PPT din zona de Vest a tarii si vei efectua o varietate de sarcini referitoare la recrutarea si pregatirea noilor angajati, casierie, marfuri, deschideri/inchideri si remodelari de magazine.Daca esti o persoana sociabila, deschisa, ambitioasa si iti plac deplasarile cu masina, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi!Experienta dе lucru intr-un magazin dе haine poate reprezenta un avantaj.Descrierea jobului In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Se deplaseaza ori de cate ori este nevoie pentru a acorda ajutor in magazinele PPT; Inlocuieste/ajuta personalul din magazine pentru rolurile de casier/director de magazin; Recruteaza si pregateste angajatii noi din magazinele PPT; Interactioneaza cu clientii intr-o maniera placuta si profesionista; Colaboreaza cu echipele magazinelor si managerii de zona; Se implica in
PRETURI PENTRU TINE SRL

Asistent Vanzari Smyk All For Kids


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de specialitate, dezvoltare in cadrul companiei; Posibilitatea de a promova in magazinele noastre atat in Romania cat si international.Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orie
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Reprezentant Vanzari și Asistent Vanzari Piese Auto - Arad


Candidatul ideal Acest anunț se referă la două poziții distincte disponibile în cadrul companiei MEC DIESEL SEE:1. Reprezentant vanzari piese auto2. Asistent vânzări piese auto (identificare piese și procesare) Ambele posturi sunt disponibile pentru punctul nostru de lucru din ARAD.Cerinte: Studii superioare, de preferinta in domeniul tehnic/auto Experienta relevanta in identificare de piese AUTO in special pentru camioane (cataloage electronice) Proactiv, orientat spre obtinerea de rezultate. Creativ si organizat, determinat, cu capacitatea de a analiza și a optimiza procesele de identificare, vanzare si achizitie. Cunostinte avansate operare PC . Abilități de comunicare și relaționare.Descrierea jobului Asistent vânzări - identificare piese și procesare comenzi Identificarea pieselor si intocmirea ofertelor comerciale in programe de specialitate. Consiliere tehnică și urmărirea procesului de vânzare în relația cu clienții Promovarea si vanzarea produselor companiei. Intocmirea de ana
MEC - DIESEL SEE SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Îți place să vezi rezultatele muncii tale?Vrei să lucrezi într-un mediu în care ești apreciat pentru cine ești și felicitat pentru ce vei realiza?Atunci alătură-te echipei Deichmann!Căutam noi colegi/ colege pentru magazinele din: Arad, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Craiova, Huși, Oradea, Roman, Suceava, Târgu Mureș, Timișoara și Turda.Descrierea jobului Dacă ești o persoană responsabilă, implicată și serioasă, cu orientare către clienți și nevoile lor, te vom sprijini încă de la început și te vom învăța:• să îndrumi și să consiliezi clienții• să ajuți la recepția mărfii și amplasarea acesteia pe spațiul de vânzare• să lucrezi cu casa de marcat• să contribui la menținerea unei imagini impecabile a magazinuluiBeneficiile tale:• Bonuri de masă• Perechi de pantofi cadou• Vouchere cadou și bonusuri în funcție de performanță• Contract de muncă cu normă întreagă sau part time• Oportunități de creștere și dezvoltare profesională• Un loc de muncă sigur într-o companie internațio
DEICHMANN S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 982 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Smyk All For Kids-bucuresti/​arad/​sibiu


Candidatul ideal Cautam o persoana motivata, cu spirit dе echipa, dedicata, organizata, deschisa schimbarilor, care doreste să învețe într-o companie multinationala.Daca iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic si placut, sa comunici cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!Descrierea jobului Hai in echipa nostra si vei avea parte de: Salariu motivant; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prima concursuri semestriale; Bonus la atingere target; Spor de weekend si spor de noapte; ​Discount pentru toate produsele noastre; Bonus pentru recomandarea unui nou coleg. ​Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie; ​Training-uri de specialitate, dezvoltare in cadrul companiei; Posibilitatea de a promova in magazinele noastre atat in Romania cat si international.Cerinţe: Sa ai minim studii medii finalizate; Cu sau fără experienţă profesională; Sa ai pasiune pentru tot ceea ce inseamna produse pentru copii (haine si jucarii); Sa fi amabil(a) si orie
SMYK ALL FOR KIDS SRL

Asistent Vanzari


Candidatul ideal Asistent Vanzari• Atitudinea entuziastă și zâmbetul• Spiritul de echipă• Abilităţile de comunicare• Dorinţa de a învăţa lucruri noi• Flexibilitatea și disponibilitatea de a lucra în ture și în zilele de weekendCe îți oferim:• Posibilități reale de avansare și creștere profesională• Flexibilitatea programului• Tichete de masă• Bonusuri• Reduceri la achiziţiile din magazinDescrierea jobului Asistent Vanzari• Promovarea si vânzarea produselor din magazin• Desfăşurarea activităţilor specifice casei de marcat• Aranjarea produselor în magazin/ înlocuirea produselor vândute
SHOE EXPRESS S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1011 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent De Farmacie


Candidatul ideal CATENA, cel mai mare lanț farmaceutic din România, angajează Asistenți Farmaciști!Super echipa noastră este în continuă creștere și are nevoie de Asistenți Farmaciști. Sperăm ca tu să fii unul dintre viitorii noștri colegi!❤Ce presupune rolul: să îți facă plăcere să discuți cu pacienții, să îi consiliezi și să vii cu recomandări în funcție de nevoile lor; să îi informezi corect și clar despre modul de utilizare a medicamentelor și potențialelor riscuri sau efecte adverse; să administrezi stocurile și să urmărești termenele de valabilitate ale produselor farmaceutice; să participi la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; și să zâmbești, căci asta facem noi în echipa Fildas Catena Grup, în timp ce ne ocupăm împreună de cele mai frumoase proiecteDescrierea jobului Te potrivești rolului dacă: esti empatic și îți dorești să îi ajuți pe toți cei care calcă pragul farmaciei tale; te bazezi pe comunicare și respect în relația cu pacienții și colegii
CATENA MANAGEMENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 355 de salarii introduse în Salario: 2500 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 42 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.