11 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Arad
11 - Locuri de Muncă (joburi) Secretara în Arad
Angajez asistenta personala/ secretara, cu aspect fizic placut, varsta cuprinsa intre 18-45 de ani, salariu avantajos, program flexibil.
Angajăm persoana cunoscătoare de limba italiană nivel mediu scris și vorbit, obișnuită cu munca de birou.Postul este full time. Locație Macea. De preferabil cineva din apropiere (Macea, Sânmartin, Curtici)Pentru mai multe informații, sau pentru CV-ul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la-recrutaremacea (a)gmail.com

Candidatul ideal - Experiență în administrarea unui magazin online constituie un avantaj
- Cunoștinte minime de grafică și editare foto
- Spirit analitic
- Cunoștinte de limba engleză (scris si vorbit)
- Atenție la detalii.Descrierea jobului - Introducerea de produse și conținut nou în magazinul online
- Elaborarea descrierilor, caracteristicilor, filtrelor produselor și categoriilor din magazinul online
- Actualizarea periodică a prețului produselor
- Editarea și pregătirea imaginilor
- Analiză și optimizare categorie de produse
Ce vă oferim?
- Un loc de muncă sigur, în una din

Candidatul ideal Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?
Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini?
Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?
Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?
Competenţe necesare pentru a face parte din e

Candidatul ideal Requirements:
- German language knowledge (at least middle level)
Sie müssen Deutsch sprechen und schreiben können. Dies ist für die tägliche Aufgabenstellung sehr wichtig.- Microsoft Outlook, Microsoft Word
- Standard PC user knowledge
- Advanced English language skills (spoken and written at least middle level)Descrierea jobului Die Kernaufgaben sind:- Entgegennahme von Telefonanrufen
- Beantwortung von eMails
- Regelmässige Bestellung von Büromaterial
- Reise- und Eventplanung sowie Buchungen

Liceul Teoretic „Adam Muller Guttenbrunn” din Arad organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției contractuale de execuție, vacante, de îngrijitor.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domici
Angajam personal relatii clienti ,barbati si femei, maxim 35 de ani cunostine calculator, munca de birou, secretariat. Avem nevoie de persoane rezistente la stres, abilitati de comunicare., sociabili, usor adaptabili, dornici sa invete. Experienta in domeniul muncii de birou este un avantaj dar nu obligatoriu. Program de lucru fix 7 ore, sambata-duminica liber. Relatii la telefon numai intre orele 9-17 luni-vineri,

Candidatul ideal
• Experienta anterioara intr-o pozitie similara poate constitui avantaj;
• Bune abilitati de comunicare si prezentare a informatiei;
• Orientare catre client;
• Bune abilitati de lucru in echipa;
• Atentie la detalii;
• Cunostinte de utilizare a calculatorului – internet, aplicatiile Word, Excel;Descrierea jobului
• Intampina clientii care sosesc in clinica si le ofera informatiile solicitate, ii indruma catre cabinetul medical unde va avea loc investigatia;
• Asigura promovarea serviciilor medicale oferite de Clinica catre medici si potentiali pacienti;
• Preia ape
Candidatul ideal Carrefour ține cu tine:
§mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
§oportunități de creștere la tot pasul;
§cursuri de dezvoltare adaptate nevoilor tale;
§asigurare medicală privată;
§tichete de masă și ajutor de transport;
§cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
§primă de vacanță.
Ține de tine:
§
§Să elaborezi și să participi la proiecte de contabilitate, logistică și gestiune cu impact direct asupra rezultatelor bussiness-ului și să urmărești implementarea și rezultatele acestora
§Să monitorizezi activitatea de gestiune, logistică, stocuri, factur

Candidatul ideal
-Studii medii finalizate (minim);
-Experianta acumulata intr-un job de comunicare/relatii publice/vanzari, reprezinta un avantaj;
-dorinta de a interactiona cu oamenii
-abilitati bune de comunicare;
-putere si dorinta de munca;
- responsabilitate, organizare si dorinta de rezultat
POSTUL OFERIT NU NECESITA PERMIS DE CONDUCERE !Descrierea jobului
-Interactionarea directă , pentru a promova si incheia contracte de furnizare gaze naturale si energie electrica;
-Întocmirea actelor necesare si completarea corespunzătoare a documentelor
-Respectarea targhetului de vanzar

Candidatul ideal Ce ne dorim dе la Dumneavoastră?
- Persoană organizată, meticuloasă
- Atenție la detalii
- Rezistentă la stress
- Capacitate dе auto-organizare
- Capacitate dе stabilire a priorităților
- Word, Excel - avansatDescrierea jobului Atribuțiilе postului:
- Preiа și confirmă cоmеnzilе clientilor
- Acordă supоrt pеntru clienți rеfеritor lа gаmа dе produsе а firmеi, politica de prеțuri, condiții dе livrаrе. Cliеntul trеbuie sа fiе informаt cât mаi corеct asupra produselor și sеrviciilor companiеi;
- Urmăreștе comenzile lansаte pe tot fluxul de pregătire/livrare
- Comunicare
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: