Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

49 Locuri de Munca Operations Specialist in Brasov

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

49 Locuri de Munca Operations Specialist in Brasov

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operations Specialist in Brasov si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Mentenanta Aro


Candidatul ideal Candidatul IdealStudii de profil tehnic;Experiență profesională anterioară in domeniul tehnic;Cunoştinţe de electrică, mecanică, pneumatică şi hidraulică;Cunostinte de desen tehnic;Abilitati interpretare scheme electrice / pneumatice;Cunostinte operare PC;Disponibilitate la 3 schimburi;Descrierea jobului Efectuează asamblarea componentelor mecanice, electrice, pneumatice si hidraulice conform desenelor tehnice de asamblare;Participă la activitățile de proiectare si dezvoltare a echipamentelor de productie;Colaboreaza activ cu celelalte departamente tehnice pentru identificarea, dezvoltarea si implementarea de noi solutii tehnice;Asigura asamblarea, testarea, reglarea, instalarea si punere in functiune a echipamentelor construite;Remediaza defectiunile aparute in timpul procesului de productie post instalare;Analizeaza cauzele defectelor si defineste impreuna cu echipa, actiuni de prevenire ale acestora;Adoptă soluții pentru modernizarea și îmbunătățirea performanțelor
AUTOLIV ROMANIA SRL

Compensation & Benefits Specialist


Candidatul ideal ​Founded in 1953, Jungheinrich ranks among the leading solutions providers for the intralogistics sector, with revenue of over €4 billion and more than 19,000 employees worldwide. Our goal is to be the No. 1 choice in intralogistics worldwide. The Group strategy is driven towards growing profitably and creating value sustainably.As part of this strategy, a unique Global Business Services Center has been established in Brasov, in 2022, working together with all Jungheinrich entities worldwide, providing support in their day-to-day operations.We are a young organization, in full grow, and we are proud to say that we already proved our capabilities – all our internal customers are very satisfied with the way we work, and our people created strong relationship that makes the team function at its best.Requirements for success: Minimum 2 years of experience in HR, preferably in a multinational environment with focus on payroll or compensation topics; High affinity for data.
JUNGHEINRICH BUSINESS SERVICES ROMANIA S.​R.​L.​

Pharmacy Account Specialist


Candidatul ideal Absolvent studii universitare; Experienta de minim 12 luni in vanzari (experienta in vanzari in piata pharma constituie un avantaj); Permis de conducere categoria B (minim 12 luni vechime) si disponibilitate pentru deplasari; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Abilitati dezvoltate de prezentare; Orientare catre clienti si rezultate; Proactivitate, spirit de echipa.Descrierea jobului Promoveaza numele, imaginea si serviciile MagnaPharm Marketing & Sales SRL in relatiile cu partenerii de business; Promoveaza in mod etic catre clienti (farmacii si distribuitori) produsele companiei respectand strategia si politica companiei, conform obiectivelor stabilite; Monitorizeaza implementarea actiunilor de marketing agreate in clientii vizitati (planograme, promotii consumator, alte elemente de vizibilitate); Organizeaza prezentari produse, traininguri si mese rotunde cu toti clientii din zona alocata (farmacii si distribuitori); Participa la evenimente: conferinte, s
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Specialist Comert International – Brasov


Candidatul ideal Cerințe pentru candidat: Bilingv: cunoașterea limbii engleze la nivel minim B1 si a uneia dintre următoarele limbi străine: Germană, Spaniolă, Italiană, Maghiară; Dornic să înceapă o carieră în vânzări, achiziții, negociere. Experiența anterioară nu este obligatorie. Dornic să călătorească internațional; Orientat spre rezultate și auto-motivat; Cunoștințe PC (Ms Office, Outlook); Încrezător în forțele proprii; Team player; Sociabil și confortabil în interacțiunile cu clienții.Descrierea jobului Despre rolUn rol cu impact asupra unei economii durabile prin reducerea risipei de mărfuri! Persoana care ocupă acest rol este responsabilă de identificarea furnizorilor potențiali și negocierea achiziției de mărfuri nevândute (lichidări, produse cu data scurtă de valabilitate, colecții vechi, comenzi anulate) la nivel internațional.Responsabilități: Identifici oportunități de achiziții și potențiali furnizori; Menții legătura cu furnizorii și dezvolți baza de date; Realizezi do
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cautam un coleg nou pentru departamentul de Achizitii. Daca ai experiență ca si achizitor si stii sa folosesti laptop-ul din dotare la capacitate maxima – lucrezi cu Excel, Word, Outlook si vreun ERP, ai un plus.Este important pentru noi sa-ti placa oamenii si interactiunile, sa stii sa porti discutii cu scop cu furnizorii nostri, sa consolidezi relatii de lunga durata si sa obtii beneficii relevante pentru companie: termene de plata si discounturi, care ne fac pe toti fericiti.Aspectele tehnice sunt si ele parte din poveste – urmarim anumiti KPI si din cand-n cand iti cerem niste foi cu cifre, le mai zice si rapoarte periodice. Totusi, nu e panica – ne plac lucrurile simple si clare. De aceea tot ce facem, de la responsabilitati, evaluari, KPI si bonusari, vrem sa le facem asa, simple si clare.Descrierea jobului Responsabilități:- Experienta de minim 2 ani ca specialist în achiziții;- Răspunzi cu promptitudine la solicitările colegilor privind achiziția de produse;- F
BRAND DISTRIBUTION GROUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 1617 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist Marketing


Candidatul ideal Studii superioare – economice, în marketing, comunicare sau relaţii publice;Experienta minima in marketing – 3 ani, experienta in tehnicile de marketing B2B;Abilitati avansate de comunicare (vorbit și scris);Cunoștințe de operare PC; Adobe Photoshop, InDesign, Adobe Illustrator/Corel Draw reprezintă un avantaj;Constituie un avantaj experiența in conceperea si coordonarea de campanii Google Adwords, LinkedIn Ads, folosirea modului LinkedIn Sales Navigator, administrare website in modulul Wordpress, organizare evenimente adaptate specificului organizatiei etc;Usurinta in editarea articolelor educationale pentru blog, newsletter si publicatii online de specialitate;Creativitate, flexibilitate și originalitate;Abilităţi organizatorice, simț estetic și spirit de inițiativă dezvoltat.Experiența în coordonarea proiectelor de marketing ;Înțelegerea activităților de marketing (atât cele tradiționale, cât și cele de digital marketing) și a metodelor de cercetare de piață;Capacit
S.​D.​A.​-SERVICII DE DEPOZITARE SI ARHIVARE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1163 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Specialist în Resurse Umane pasionat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acest rol este esențial pentru susținerea operațiunilor zilnice și pentru furnizarea suportului necesar în diverse aspecte ale domeniului resurselor umane.Cerințe: Experiență anterioară de lucru în domeniul resurselor umane (minim 4 ani); Curs inspector resurse umane; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Experiența salarizare; Cunoștințe excelente de legislația muncii; Bune abilități dе comunicare și lucru în echipa; O bună cunoaștere a proceselor HR; Persoană organizată și atentă la detalii; Atitudine proactiva în rezolvarea problemelor și implicare în identificarea oportunităților de optimizare a proceselor.Descrierea jobului Responsabilități: Întocmește contractele de muncă, fișele de post precum și documentația pentru modificarea sau încetarea contractelor de muncă urmărind respectarea legislației în vigoare și a politicilor și standardelor companiei; Asigură
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1489 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Specialist Procesare Date


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui analist raportare talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o abilitate excelentă de analiză și vă place să lucrați cu date, aceasta este oportunitatea pentru dumneavoastră.Ca analist raportare, veți fi responsabil de colectarea, analizarea și interpretarea datelor specifice activității. Veți colabora strâns cu colegii din departament pentru a obține informații relevante și veți dezvolta rapoarte și analize detaliate pentru a sprijini procesul decizional al managementului.Cerințe: Studii superioare finalizate; Cunoștințe Excel nivel avansat (Vlookup,tabele pivot, baze de date); Experiență în controlling sau contabilitate; Pasionat de cifre și analiză; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Experiență anterioară în analiză sau raportare; Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor; Excelente abilități de comunicare și prezentare; Abilitatea de a lucra independent și în echipă; Atenție la detalii ș
NOBLEPIAGIO SRL

Electrician /​ Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Cerinte minime:- Cunostinte in domeniul instalatiilor de curenti slabi;- Intelegerea schemelor electrice;- Seriozitate, bune abilitati de organizare si gestionare a timpului, atentie la detalii si capacitatea de a lucra in echipa.Descrierea jobului -Realizarea de trasee de cabluri si conexiuni circuite secundare conform proiectului-Realizare sistemelor: detectie, alarma, cctv, incendiu, interfonie, automatizari porti-Montaj echipamente-Realizarea conexiunilor si punerea in functiune-Raspunderea si asumarea pentru calitatea lucrarilor.Se ofera CIM pe perioada nedeterminta, salariu atractiv in functie de experienta avuta, oferim cursuri de pregatire profesionala, pregatire de specialitate in cadrul firmei, training si dezvoltare continua, mediul de lucru prietenos si colegial. Posibilitatea de avansare rapida, salariu este negociabil.
IDEAL SISTEME INTEGRATE SRL

Specialist Vanzari/​ Consultanta/​ Relatii Cu Publicul,​ Brasov


Candidatul ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională- înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu;- stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți;- înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți;- administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție.Ce îți oferim:- training specializat, co
CLOUD ELEVEN SRL

ETL/​Data Engineering Specialist


Short company description Dennemeyer Group offers high-quality services for the protection and management of Intellectual Property rights and is committed to being the first-choice partner for customers globally.At Dennemeyer TechSys, our experienced team of software and innovation experts strives to stay ahead of the curve – researching and implementing cutting-edge technology to deliver the highest quality products and services available. We specialize in developing custom software products and solutions for IP management while providing clients with first-class support RequirementsYour profile: • 3+ years of working experience in IT;• Expert skills with ETL processes and tools;• Advanced skills with MS SQL server and SQL;• Experience in Pentaho Data Integration or Visual Basic is of advantage;• Self-organized and a creative team player with excellent communication skills and a willingness to learn;• Excellent time management, problem-solving skills and attention to detail;• Experien
Dennemeyer TechSys

Copywriter /​ Specialist Social Media /​ Graphic & Web Designer


Candidatul ideal CopywriterResponsabilități: Scrierea de articole, conținut pentru site-uri web, scrierea de articole pentru blog,integrarea de cuvinte si expresii cheie Redactarea textului pentru: postări pe rețelele sociale, e-mailuri, newslettere, materialede marketing, comunicate de presă Adaptarea stilului de scriere în funcție de publicul țintă și obiectivele proiectului. Monitorizeaza comunicarea si performantele companiei si a competitiei. Monitorizeaza comunicarea furnizorilorCerințe: Experiență în domeniul copywriting-ului Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Cunoștințe solide de gramatică și ortografie. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a respecta termenele. Creativitate, atenție la detalii și spirit proactiv. SEO copywritingDescrierea jobului Specialist social mediaResponsabilități: Creează conținut: grafică, video și text scris, pentru publicul de pe diferite platforme (Facebook, Instagram, Pinterest, TikTOk, LinkedIN,
UNIOR-TEPID SRL

Crm Specialist


Candidatul ideal Căutăm un CRM Specialist energic și metodic, cu un profil analitic puternic și o pasiune pentru domeniul jocurilor de noroc.Rolul necesită gestionarea activă și implementarea campaniilor de bonusuri și retenție pentru secțiunile pariuri sportive și casino.Candidatul Ideal: Experiență solidă în analiza datelor și implementarea campaniilor de marketing într-un sistem CRM; Creativitate și abilitatea de a dezvolta strategii inovatoare pentru creșterea retenției clienților; Abilitatea de a lucra autonom și de a gestiona termene strânse, prioritizând eficient sarcinile; Motivație înaltă și o abordare proactivă, cu un interes puternic în industria jocurilor de noroc; Atenție deosebită la detalii și o cunoaștere practică a instrumentelor CRM; Capacitatea de a conduce un plan de campanie complex de la concepție până la finalizare; Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.Descrierea jobului Responsabilități: Inițierea și planificarea roadmap-ului pentru campani
NOBLEPIAGIO SRL

Specialist Comert International - Limba Italiana


Candidatul ideal Ce abilități am vrea să ai tu Fluență în limba italiană; Cunoșterea limbii engleze la nivel B1; Excelente abilități de comunicare și negociere; O gândire orientată spre vânzare și achiziție; Orientare spre rezultate și proactivitate; Nu este necesară experiența; formarea este asigurată.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa Dezvoltarea și menținerea relațiilor B2B cu clienți potențiali și existenți; Negocierea achiziției de produse și asigurarea încheierii cu succes a tranzacțiilor; Menținerea unei comunicări eficiente cu clienții în scopul încheirii cu succes a tranzacțiilor; Asigurarea livrării la timp a produselor și menținerea unui nivel ridicat de satisfacție a clienților; Colaborarea cu diverse departamente pentru a asigura un flux fără impedimente al operațiunilor.Ce oferim noiBeneficii financiare: Bonus de performanță; Benefit - platformă online cu un buget flexibil, care crește în funcție de vechimea în companie (tichete de masă, asigurare medicală, abonament l
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Specialist Suport Tehnic


Scurta descriere a companiei Suntem o echipa de specialisti inovatori si deschisi, cu experienta in dezvoltarea de solutii software de business pe platforme Microsoft, solutii de tip hardware interactiv si servicii.Divizia TomTouch a CS Vision inseamna proiecte speciale interactive.TomTouch inglobeaza solutii de interfete publice, fie ca sunt pentru indoor sau outdoor: chioscuri interactive, solutii de publicitate interactiva, folosind ecranul sensibil la atingere (touch screen) ca un nou suport media, solutii de design si arhitectura digitala, mobilier urban interactiv extins pana la un nou concept – New City, precum si solutii de signalistica interactiva, ce au la baza componenta display-ul digital.Solutii de Bike sharing, e-Ticketing. Cerinte - Abilitati de comunicare verbala.- Aptitudini de colegialitate si de lucru in echipa.- Atitudine orientata catre client.- Capacitate de solutionare a problemelor, atitudine proactiva- Abilitati organizatorice, spirit de observatie.- Disciplina
CS Vision

Specialist Achizitii Si Aprovizionare


Candidatul ideal Responsabil ,stapan pe cunostintele sale , rezistent la stressDescrierea jobului Postul in sine este unul complex ,deoarece in domeniul nostru de activitate trebuie viziune si logica . In cuvinte putine postul presupune o legatura stransa intre furnizori ,beneficiari si angajator .Totusi in spatele frazei simple se ascunde munca complexa de a indeplini cerintele beneficiarului ,cerintele angajatorului care respecta legislatia necesara in achizitia produselor folosite si relatia stransa cu diferiti furnizori .Este o munca nesfarsita de cautare si raportare la cel mai bun pret-calitate-termen de livrare -termen de plata .Trebuie sa stapaneasca domeniul in care activam .Beneficiile se discuta in mementul interviului.
THERMOFIX FACILITY SERVICES SRL

Specialist Clienti Pf și Consiliere Imm - Babadag,​ Brasov


Candidatul ideal 🧐 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Ai dobândit cel puțin un an experiență în domeniul financiar-bancar, preferabil în interacțiunea cu clienți de tip IMM. Știi ce înseamnă asertivitatea și ascultarea activă și le folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte atât în discuțiile cu PF, cât și cu IMM. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Obiectivele personale și cele de echipă sunt importante pentru tine și ești pregătit să ajuți la atingerea lor în mod eficient. Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📝 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți 1 la 1 cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei, inclusiv credite negarantate, carduri de credit, asigurări, produse de economisire sau fonduri de investiții. Te asiguri că ai înțeles n
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Matriter


Candidatul ideal Studii medii tehnice (liceu); Experiență anterioară pe un post similar; Cunoștințe de prelucrări prin așchiere si/sau prelucrări suprafețe; Experiență în mentenanță matrițelor; Experiența în procesul de diagnosticare și reparare ale matrițelor Bune abilități de identificare și diagnosticare ale defectelor matrițelor de injectare mase plastice; Abilități de stabilire a strategiilor de reparați; Cunoștințe de desen tehnic; Cunoștințe operare mașini de injecție mase plastic (constituie avantaj); Atestat macaragiu pod rulant și / sau stivuitorist (constituie avantaj); Abilități bune de organizare, comunicare și lucru în echipă; Disponibilitate pentru program de lucru in 2 schimburi.Descrierea jobului Efectuează lucrări de mentenanță și reparații matrițe; Efectuează operațiile necesare de dezasamblare, asamblare, și curățare a matrițelor; Realizează diagnosticarea problemelor apărute la matrițele de injectare mase plastice; Ține permanent sub observație starea matrițelor; C
PREH ROMANIA S.​R.​L.​

Controlor Financiar (financial Controlling Specialist)


Candidatul ideal Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie nationala din domeniul constructiilor, cautam Controlor Financiar.Cerinte:● Studii superioare economice absolvite;● Experienta necesara intr-un rol similar: minim 3 ani● Cunostinte Office (in special Excel), Outlook, ERP.Responsabilitati:● Verifica, controleaza si monitorizeaza respectarea bugetelor de santier prin intocmirea de rapoarte comparative pe tipuri de activitati/cheltuieli versus venituri aferente, identificand orice deviatie pozitiva sau negativa fata de buget● Raporteaza orice cheltuiala neprevazuta in bugetul santierul si solicita sefului de santier responsabil justificari pentru oportunitatea acestor cheltuieli.● Colaboreaza cu echipa operationala in urmarirea bugetelor de santier.● Verifica conformitatea contractuala a facturilor subantreprenorilor si raporteaza managementului neconcordantele.● Verifica existenta documentelor necesare deschiderii unui santier – arhiva,● Verifica, monitorizeaza si
Confidenţial

Specialist Vanzari


Candidatul ideal - înclinație naturală și/sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii;- capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență;- responsabilitate personală, consecvență;- entuziasm și gândire pozitivă;- aspect elegant și siguranță de sine;- atitudine orientată spre soluții și rezultate;- experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, relații cu publicul sau similar constituie un avantaj.Descrierea jobului - contactarea si mentinerea unei relatii la cel mai inalt nivel cu portofoliul de clienti- ⁠extinderea portofoliului de clienti- ⁠prezentarea produselor pe care compania le comercializeaza- ⁠efectuarea procesului de vanzare conceput de companie intr-un mod profesionistBeneficii:- training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe activitatea companiei- site de prezentare profesionist;- materiale de prezentare și promovare profesionist- ⁠salariu fix plus bon
PERAMA IDEAS S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 49 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.