Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Sibiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Sibiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Sibiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Date Contabilitate


Candidatul ideal Absolvent de studii economice: Finanțe-Bănci, ContabilitateExperiență de cel puțin 3 ani în rol de operator date în domeniul financiar/contabilConștiincios, cu mare atenție la detalii și abilități de analiză calitativă a datelorResponsabil, cu capacitate de evaluare a riscurilorOrganizat, cu o bună gestiune a timpului, pentru respectarea termenelor lucrărilorDeschis, implicat și proactivComunicativ, sociabil, capabil să asculte activCunoștințe foarte bune de utilizare MS Office - ExcelDescrierea jobului Locație: sediu CON-A din SibiuDepartament: FinanciarResponsabilități:Înregistrarea facturilor de materiale primite de la furnizori și operarea consumul acestora pe lucrări;Emiterea facturilor de materiale către clienți;Verificarea jurnalului de TVA pentru înregistrările proprii;Transmiterea confirmărilor de sold către furnizorii/clienții firmei;Verificarea periodică a soldurilor cu furnizorii de materiale ;Arhivarea și verificarea documentelor procesate.Beneficii:Pachet
CON-A OPERATIONS S.​R.​L.​

Operator Date Cu Program Doar De Noapte Sameday Sibiu


Descrierea jobului Descrierea jobuluiSi la Sameday, ca la orice firma de curierat din lume, în centrul atentiei se afla coletele si bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunatatile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie sa ajunga in siguranta la cei care le asteapta.Ce zici, ti-ar placea sa asiguri un flux corect si eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii si nu-ti scapa nimic?Ti-ai dori sa iei parte la realizările noastre, sa devenim impreuna tot mai buni in fiecare zi si sa ai satisfactia ca si datorita tie clientii aleg sa lucreze cu Sameday?Daca raspunsurile tale sunt pozitive, vino in familia Sameday, iar noi vom avea grija de tine la randul nostru.Ce ar trebui sa ai? Abilitatea de a introduce și a centraliza date; Experienta anterioara în industria curieratului/transportului (reprezinta un avantaj); Cunostinte de operare PC si Microsoft Excel - nivel mediu; Studii medii; Rezistenta la stres, flexibilitate si abi
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Reprezentant Vanzari /​ Operator Pc /​ Casier Pariuri Sportive


Candidatul ideal Reprezentant vanzari / Operator PC / Casier pariuri sportiveNe căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE:- Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi responsabilitatea pentru succesul agenției tale.Descrierea jobului Reprezentant vanzari / Operator PC / Casier pariuri sportive👔 CE VEI FACE:- Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu
WESTGATE ROMANIA

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL

Angajam La Fan Medias,​ Operatori Calculator Fete Sau Baieti ,​operator Date Sau Dispecer Curierat !!!


OPERATOR DATE calculator la FAN Courier Medias. Asteptam tinere sau tineri care au cunostinte in domeniu sau stapanesc foarte bine , Calculatorul si alte deviceuri .Vreti sa lucrati la cea mai mare companie de curierat din Romania ? Va asteptam la sediul firmei sau pentru alte detalii la tel . .
FAN JOKER
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Automation Engineer For Robotic Cells


Candidatul ideal Robotic EngineerEducation and Experience:Bachelor’s degree in electrical engineering or robotic programming.AutoCAD, CAD viewer programs and Robotic ProgrammingRobot programming and integration of associated systems in a manufacturing environment.Required Skills/Abilities:Ability to apply advanced mathematical concepts as appropriate.Computer proficiency, Microsoft Word, Excel etc.Must have good organizational skills.Must exhibit high integrity and honesty.Ability to read, write, analyze, and interpret technical procedures, diagrams, schematics, equipment instructions, requirements, and business correspondences.Ability to effectively and appropriately present information and respond to questions from various groups.Ability to define problems, collect data, establish facts, and draw valid conclusions.Descrierea jobului Robotic EngineerArea of AccountabilityThe Plant Robotic Engineer will provide technical expertise for robotic applications to ensure product quality and
HENDRICKSON ROMANIA SRL

Support Engineer With Italian (sibiu)


Candidatul ideal Who are you?Are you an ultimate team player who will support a pleasant environment within the team?As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.Descrierea jobului Want in? Let’s see:• Do you speak both Italian and English at advanced level? Then join our team in Sibiu!• If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;• You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!• If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!• You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a
STEFANINI ROMANIA SRL

It Project Specialist For Billing System


Candidatul ideal About the roleWe are looking for an experienced IT Project Specialist to support our team in the E-Mobility sector. The focus of this role is on managing our IT service providers responsible for the development and technical support of the Business One billing system. The ideal candidate possesses a comprehensive understanding of IT project management, particularly within billing systems, and excels in clear communication to ensure seamless implementation of requirements.Descrierea jobului Main Responsibilities Service Provider Management: Ensure that the IT service providers delivers the agreed-upon services on time and with high quality. Requirements Management: Capture, analyze, and specify business requirements for the billing system and communicate them to the IT service provider. Quality Control: Review the results delivered by the service provider to ensure they meet business requirements and quality standards. Project Management: Plan, monitor, and control proj
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Billing Data Process Specialist


Candidatul ideal About the RoleWe're in search of a meticulous Billing Data Process Specialist to join our team. Your primary mission? Analysing and refining our billing processes to ensure they operate with utmost efficiency and accuracy. We're seeking a candidate with sharp analytical skills, a deep understanding of end-to-end processes, and the ability to simplify complex landscapes. Your focus will be on enhancing data flows before they enter our billing system, guaranteeing flawless data accuracy within our CRM.Descrierea jobului Main Responsibilities Analyse and optimize existing billing processes, aiming to streamline operations and minimize errors; Identify process issues and bottlenecks and develop viable solution; Work closely with IT and Operational Departments to ensure the correct transfer of data through interfaces; Develop and implement best practices and standards for process design and documentation; Conduct process audits and reviews to monitor compliance with
E.​ON DIALOG S.​R.​L.​

Support Engineer With French - Sibiu


Candidatul ideal French speaker and looking for a job? Explore our career opportunities!Your path to success requires:• FRENCH – advanced level and ENGLISH knowledge – at least medium level;• Motivation for learning new information;• Ready to acquire new skills (communication skills, technical skills etc.)• Previous successful customer service experience is considered an advantage;• Strong written and oral communication skills;• Able to communicate problems/issues to customers in a non-technical manner.Descrierea jobului Imagine a day at Stefanini - Take a look!• Providing support to clients (via email and phone) regarding technical issues: password reset, Internet connectivity issues, emailing options etc.;• Logging remotely to client’s computer and help them solve software issues;• Documenting issues that you deal with on a daily basis into the ticketing system;• Troubleshooting hardware, software and network related issues;• Escalating problems to the next level of support when nece
STEFANINI ROMANIA SRL

Master Data Engineer


Candidatul ideal Previous experience as a Data Architect or Solutions Architect is essential Experience integrating data from disparate sources Experience in Agile development methodologies Proficiency in Data Governance practices and experience Experience designing business intelligence solutions The ability to gather requirements from IT and Business partners and to integrate into Master Data Framework Proficiency in data modelling and design, including SQL development and database administration SAP data base experience preferable Data mining, visualization, and Machine Learning skills Effective communication, team management, problem-solving, and leadership skills Experience and are comfortable working with autonomy and in an environment where there is constant interruptions Understanding of multicultural and diverse working environments - across continents, religions, local working practices, beliefs Experience in setting up architecture processes and implementing Master Data Gove
THYSSENKRUPP BILSTEIN S.​A.​

Tehnician Electrician Specializat In Interventii


Candidatul ideal Compania noastra cauta un Tehnician Electrician specializat in interventii in magazine, cu o pasiune pentru solutionarea problemelor tehnice si o experienta solida in domeniu. Noul coleg va fi dedicat, autonom si orientat catre clienti, avand abilitati excelente de comunicare si adaptabilitate in diverse situatii de lucru.Cerinte: Diploma sau certificat de calificare in meseria de electrician; Minimum 3 ani de experienta in domeniul electric, cu accent pe interventii in magazine; Experienta anterioara in mentenanta si repararea echipamentelor electrice si electronice; Cunostinte solide in domeniul electricitatii si automatizarii; Disponibilitate pentru deplasari de pana la 5 nopti intr-o luna; Permis de conducere categoria B; Abilitati excelente de comunicare si relationare cu clientii si colegii.Descrierea jobului Responsabilitati: Efectuarea mentenantei preventive și corective a echipamentelor electrice din magazinele clientului; Diagnosticarea si remedierea probleme
INSTAL EXPERT SRL

Tehnician Laborator (contract Temporar 2 Ani)


Candidatul ideal Doriţi să vă construiţi un viitor mai puternic şi mai durabil şi să vă dezvoltaţi cariera? Alăturaţi-vă echipei globale Cargill, formată din 160.000 de angajaţi, dedicaţi obiectivului de a hrăni lumea în mod sigur, responsabil şi sustenabil. Această poziţie este în Divizia de nutriţie şi sănătate animală Cargill, prin care urmărim să îmbunătăţim condiţiile de viaţă printr-o alimentaţie mai bună. Echipa noastră cercetează, inovează şi creează soluţii care asigură rezultate optime pentru sănătatea clienţilor noştri.Descrierea PostuluiTehnicianul de Laborator este responsabil pentru controlul calitatii materiei prime (micro si macro ingrediente) si produselor finite (furaje), monitorizarea CCP-urilor (Critical Control Point) si CP-urilor (Control Point), prelevarea probelor analizate de laboratorul intern si verificarea inopinata pe fluxul de productie. De asemenea, va pune in aplicare si va respecta cerintele specificate in manualul intern al calitatii, intocmit conform
CARGILL AGRICULTURA SRL

Ehs Specialist - 416028


Candidatul ideal Your qualification: Bachelor’s degree in environment protection, engineering, or related field. Internal auditor according to ISO 14001 and ISO 45001 You have a minimum experience of 3 years as a Health and Safety Specialist in a manufacturing environment. Experience with risk assessments, EHS guidelines, incident management, EHS audits and EHS management system, root cause analysis, process development and improvement. You are familiar with different software like: MS Office 365, SAP, CAD You can speak English at a conversational level, German is a plus. Willing to learn, adapt to new projects and situations. Skilled in communication, awareness and training of the employees.What we offer you: Competitive pay & bonuses Meal vouchers - 35 RON/working day Additional days of holiday (up to 25 days) +1 after the first anniversary within the company. Medical subscription at Regina Maria English and German classes for the employees Access to mental health professionals Flexi
INNOMOTICS S.​R.​L.​

Hub Manager Depozit De Curierat Sibiu


Descrierea jobului Ce ar trebui sa ai?Experienta anterioara in coordonarea unei echipe de minim 50-100 de angajati;Permis de conducere categoria B;Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;Cunostinte de operare PC si MS Office - nivel mediu;Minim studii medii finalizate;Abilitati bune de comunicare, flexibilitate si atitudine proactiva;Orientat catre rezultate si adaptabilitate in cadrul unui mediu de lucru unde apar des schimbari si proiecte noi;Abilitati bune de coordonare si de lucru in echipa;Atestate de excel/management/leadership (reprezinta un avantaj);Experienta in domeniul curieratului/logistica (reprezinta un avantaj).Ce ar trebui sa faci?Coordoneaza si supervizeaza toate operatiunile ante si post procesare: descarcare, repartizare volume, consolidare, incarcare, depozitare;Supervizeaza depozitul, organizeaza activitatile specifice procesarii coletelor si asigura respectarea procedurilor de lucru;Elaboreaza rapoarte de activitate si prognoza cheltuielilor aferente activitatil
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Asistent Manager /​ Secretariat Cu Germana


Candidatul ideal ACEŞTIA SUNTEM NOI"Îmbracă-te pentru moment" este mai mult decât un slogan pentru noi. NEW YORKER face modă pentru momente reale. Căutăm angajați cu pasiune, care au curajul de a inova, au bucuria creativității, care ne conduc cu personalitatea și entuziasmul lor și care ne inspiră constant. Necomplicat, inspirat și întotdeauna gata să vă scufundați în lumi noi și să trăiți fiecare moment. Căutați să vă alăturați unei companii atractive și dinamice, unde puteți face diferența în fiecare zi? Atunci începe-ți cariera acum într-una dintre cele mai frumoase industrii din lume !Magazinele noastre sunt imaginea NEW YORKER. Aici suntem aproape de clienții noștri și îi inspirăm prin brandul nostru. Cu pasiune pentru modă, un fler pentru tendințe și o orientare puternică spre servicii, creăm o experiență perfectă de cumpărături. Cei 23.000 de angajați în vânzări din peste 1.150 de magazine organizează, de asemenea, procesul operațional și sunt în mare măsură responsabili pentru
NEW YORKER ROMANIA

Operational Improvements Manager


Candidatul ideal Pentru ca Pall-Ex este lider în calitatea serviciului de distribuție expres de mărfuri paletizate.În România,suntem prezenți pe piață din anul 2011. Rețeaua se extinde în fiecare an, în prezent avem peste 45 de membri și suntem lideri în calitatea serviciilor oferite. Cautam un coleg nou care sa se ocupe de managementul echipei de noapte pentru cel mai mare Hub al companiei! Experienta de minim 5 ani in gestionarea si coordonarea de procese/ modele logistice complexe; Excelente abilitati de analiza, planificare si control-evaluare; Capacitate de reorganizare si regandire a proceselor operatioanale in functie de schimbarile din business, piata logistica, nevoi interne; Abilitati de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor; Capacitate de a rezolva probleme si situatii nou aparute; Excelente abilitati de comunicare si relationare; Perseverenta in atingerea obiectivelor, gandire strategica, dinamism; Mobilitate la nivel national si disponibilitate ridicata p
PALLET EXPRESS SRL

Strategic Buyer /​ Specialist Achizitii - Eastern Europe


Candidatul ideal Your profile : You have university degree in technical or commercial areas or comparable; You have several years of professional experience in the Eastern European region, preferable in an international manufacturing company; You have knowledge in specific manufacturing technologies; You have an ERP systems knowledge (e.g. SAP); You have good MS Office programs and Outlook; You are business fluent in English and German skills are an advantage; You have ability to work on complex tasks; You assume responsability for the achievement of the objectives; You have quick comprehension skills; You are creative and flexible; You have willingness to travel.Descrierea jobului Your job :In this role, you will contribute significantly to the success of the company, our delivery performance and the resulting customer satisfaction.As a Strategic Buyer you are responsabile for : Procurement market analyses and supplier qualification in Eastern Europe including support of supplier audi
WITTENSTEIN S.​R.​L.​

Manager Adjunct Carrefour Express Sibiu Revolutiei


Candidatul ideal Profilul pe care îl căutăm:Capacitate de coordonare si motivare a echipei;Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Descrierea jobului Principalele tale responsabilități:Conducerea și controlarea activității administrative și comerciale a magazinului, asigurând buna funcționare a fluxului de activități;Asigurarea comunicării și implementării politicilor comerciale de către șefii de raion (planograme, reguli de implantare, merchandising, planuri promoționale, sezonalități etc) în vederea respectării obiectivelor transmise de la Sediu;Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora.
ARTIMA SA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.