57 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Sibiu
57 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Sibiu
ALLSYS ENERGY SA-PL SIBIU angajează operator date ghișeu pentru PC AVRIG, salariu brut 2300 lei. Nu se oferă tickete de masă.
CERINTE:Experienta de lucru de minim 1 an consecutiv ca si specialist resurse umaneCunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );Buna cunoastere a legislatiei in domeniul resurselor umane;Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.Descrierea jobuluiVerificarea zilnica a prezenteiRaporteaza corect, complet si la timp catre specialistul administrare de personal datele salarial
Daca vorbesti limba Italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!Contact:email: Cerinte:- Limba ITALIANA la nivel avansat (scris si vorbit);- Cunostinte minine operare pc;- Recomandăm prezentarea certificatului de cazier judiciar- Certificarea cunoa terii limbii italiene ca limbă străină reprezinta un avantaj- Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;- Disponibilitate de lucru atat de la birou cat si de acasa;- Conexiune stabila la internet la domiciliu;- Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creat
Ești o persoană ambițioasă și iți place să lucrezi în echipă? Hai în echipa noastră! Paltinul Imobiliare caută o persoană cu prezență agreabilă, calmă, rezistentă la stres, rapidă în gândire și acțiune, și determinată.Cerințe: -absolvent 2020, avantaj studii juridice- cunoștințe operare PC , pachetul Office- deschidere spre acumulare cunostințe noi- capacitate mare de absorbtie informații - capacitate de organizare și prioritizare a activitățilorAșteptam CV ul tău la adresa Chiar daca nu ești direct interesat, dă un share la postare, poate ajuți pe cineva din lista ta de prieteni. Mulțumim!

Candidatul ideal
inginer cu studii superioare in domeniul instalatiilor
capacitate de a lucra organizat
flexibilitate si adaptare usoara la situatii noi
bune abilitati de comunicare
cunostinte operare PC: Microsoft Office, AutoCAD, program devize
permis de conducere categoria B
Descrierea jobului Responsabilitati:
intocmire devize in baza specificatiilor proiectelor sau a caietelor de sarcini
elaborarea documentatiilor necesare pe santier si a listelor de cantitati
urmarirea lucrarilor
mentinerea legaturii cu furnizorii si clientii
elaborarea situatiilor de lucrari

Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs. Sunt necesare cunostinte tehnice, cunostinte operare PC, permis de conducere (disponibilitate la deplasari).Descrierea jobului Descriere job, responsabilitati:
- Instalarea si mentenanta echipamentelor;
- Cunoasterea portofoliului de echipamente;
- Cunoasterea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
- Aprovizionarea cu echipamente si piese de schimb..
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Tichete de masa in valoare de 15 lei;
- Masina de servici,

Candidatul ideal
•Studii superioare.
•Cunostinte proceduri vamale (import – export).
•Cunostinte facturare.
•Cunostinte limba engleza nivel avansat.
•Corectitudine si acuratete in gestionarea datelor.
•Cunostinte operare pc – Microsoft Office, SAP.
•Abilitati de planificare si organizare.
•Abilitati de a lucra in echipa.Descrierea jobului •Urmarirea si intocmirea tuturor documentelor necesare atat la export cat si la importul de materiale.
•Urmarirea, evidenta ambalajelor si intocmirea instructiunilor de ambalare, dupa caz.
•Intocmirea comenzilor de transport la transportator.
•Sup

Candidatul ideal Compania noastra este în căutarea unui B2B Account Manager care să se alăture echipei noastre.
Cerinte:
Capacitate de analiza, initiativa in dezvoltarea business-ului
Bune cunostinte de operare PC (MS Word, EXCEL,PowerPoint)
Permis de conducere categoria B
Studii universitare finalizate
Persoană proactivă, precisă, orientată spre obiectiv, care este capabilă să facă față stresului si care se familiarizeaza rapid cu elementele de bază ale serviciilor noastre produselor noastre
Structurat, organizat, cu bune abilitati de comunicare
Experienta in domeniul vanzarilor B2

Candidatul ideal - Abilități dе comunicare și interrelaționare;
- Orientare către client, disponibilitate dе a asculta și dе a oferi suport în vederea asigurării unei experiențe excelente pacienților clinicii;
- Prezența agreabilă, empatie, atitudine pozitivă, dinamism;
- Cunoștințe dе limba engleză;
- Cunoștințe dе operare PC;
- Abilitate dе a lucra în echipă;
- Experiență anterioară pe o poziție similară în domeniul medical reprezintă un avantaj.Descrierea jobului - Preiа pacienții și lе ofеră informații cu privire lа progrаmarea acestora;
- Ofеră suport pаcienților cu privire la prot

Candidatul ideal Ghid de turism în Sibiu
Ne mărim echipa! Căutăm colegi!
Dacă vrei să te alături nouă în domeniul turismului, să ai oportunitatea să te formezi în cadrul unei echipe de consultanți cu experiență în turism, nu ezita să aplici pentru postul de ghid de turism!
Ne dorim ca și coleg/colegă o persoană:
ambițioasă;
pasionată de călătorii, geografie și turism:
empatică;
cu spirit de echipă;
dornică să se afirme professional.Descrierea jobului Printre responsabiltăți se numără:
păstrarea legaturii cu clientii/partenerii;
asigurarea de consultanță turistică clienților.
Pen

Candidatul ideal Minim necesar:
Foarte bune cunoștințe de operare PC;
Cunoștințe de desen tehnic;
Cunoștințe tehnologice de prelucrare prin așchiere;
Cunoștințe de unelte și scule pentru prelucrare prin așchiere;
Experienta operare/programare CNC-uri in 3 si 5 axe
Cunoștințe CAD/CAM
Disponibilitate de a lucra în două schimburi
Constituie avantaj:
Cunostinte ale softului NX CAD-CAM
Cunostinte limba engleza
Sistemul de operare Heidenhain
Cunostinte SAP
Descrierea jobului Descrierea postului
Realizarea programelor pentru piesele din productie i

Candidatul ideal -Absolvent studii medii/superioare;
-Cunostiinte Photoshop/CorelDraw-reprezinta un avantaj;
-Orientat spre calitate si detalii;
-Orientare catre client ,preocupare pentrui satisfacerea nevoilor acestora;
-Persoana activa,cu initiativa,creativa,rezistenta la lucru in conditii de stres,capabila sa repecte termenele de finalizare a unui proiect;
-EXPERIENTA in procesele de printare(plotare),scanare,tiparire reprezinta un avantaj;Descrierea jobului -Operare Calculator;
-Operarea utilajelor de productie(copiatoare/printere)
-Atriubutii generale de front office(primire/servir

Candidatul ideal Minim un an de experiență în vânzări (preferabil FMCG)
Cunoștințe une de operare PC: Excel, Word, PowerPoint
Cunoașterea pieței locale de retail tradițional
Capacitate de organizare, planificare și coordonare
Foarte bune abilități de comunicare, persuasiune și negociere
Orientare spre acțiune și rezultate
Disponibilitate la călătorii
Capacitatea de a lucra sub presiunea cifrelor și a timpuluiDescrierea jobului Angajăm 2 ASS: unul în Brașov (pentru zona BV, CV, HR) și al doilea în Satu Mare (pentru zona MM, SM, BH).
Monitorizează activitatea Agenților de vânzări ai di

Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala;
Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivate;
Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor;
Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme;
Excelente abilitati de comunicare si negociere;
Permis de conducere categoria B;
Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
Urmarirea realizarii si depasirii pl

Candidatul ideal
Iti doresti sa faci parte dintr-o echipa pentru care satisfactia clientilor, ultimele descoperiri tehnologice sau lansarile celor mai avansate modele dе telefoane, accesorii sau tablete sunt tot atatea oportunitati dе invatare si dе dezvoltare?
Dаca ai raspuns cu DA, аtunci insеamna cа esti pe drumul cel bun pentru а dеveni urmatorul Customеr Relationship Advisor IPP.
Certificari/competente necesare:
Diploma Bacalaureat esentiala / Preferabil Diploma studii superioare;
Cunostinte operare pc (Word, Excel, Power Point, Outlook);
Cunostinte limba engleza nivel conv

Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată, a funcției vacante de secretar S, în cadrul Facultății de Medicină.Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul
Call center SIBIU, cu program flexibil în limba germană face angajări !!!Dacă dorești să faci parte dintr-o echipă serioasă și motivată, care își desfășoară activitatea la standarde înalte nu ezita să ni te alături.Cerințe :- Cunoașterea limbii germane la un nivel avansat- Abilitați bune de operare PC- Abilitați excelente de comunicare orala si scrisă- Adaptabilitate si capacitatea de a găsi rapid soluții- Spirit de echipa- Preluarea apelurilor/emailurilor de la clienții companiei- Oferirea de informații/ soluții/ consiliere clienților cu privire la serviciile companieiSe oferă:- Pachet salari

Candidatul ideal Studii superioare - Curs referent/inspector resurse umane este un avantaj ;
Expriență în activitatea dе administrare personal și recrutare;
Cunoasterea tuturor proceselor de resurse umane;
O buna cunoastere a legislatiei muncii;
Cunostinte de operare PC ( Microsoft Office);
Cunostinte operare Revisal
Calm, rezistenta la stres si la efort prelungit, flexibilitate, spirit de echipa
Gandire analitica si atitudine proactiva.Descrierea jobului Întocmirea dosarului de personal, a contractelor de munca și a modificărilor apărute (acte adiționale, decizii, încetări);
Administr

Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa posede abilitati de comunicare orala si scrisa, claritate in exprimare, flexibilitate in discurs, capacitate de persuasiune. Sunt necesare cunostinte tehnice, cunostinte operare PC, permis de conducere (disponibilitate la deplasari).Descrierea jobului Descriere job, responsabilitati:
- Mentinerea si dezvoltarea continua a portofoliului de clienti;
- Vizitarea si contactarea clientilor pentru tratative comerciale, feed-back;
- Cunoasterea portofoliului de produse;
- Cunoasterea portofoliului de clienti;
- Intocmirea documentelor aferente procesu

Candidatul ideal Calificari si aptitudini :
• Persoana ordonata si activa care trebuie sa mentina depozitul cu toate lucrurile la locurile lor
• Cunostinte medii de limba engleza constituie un avantaj (nu este obligatoriu)
• Operare PC: MS Office; Sisteme de gestiune reprezinta un avantaj (nu este obligatoriu)
• Permis(atestat) de operare motostivuitor constituie un avantaj (nu este obligatoriu)
Experienta necesara :
• Experienta in administrarea unui depozit productie, piese masini, reprezinta un avantaj
Cerinte educationale:
• Minim scoala profesionala
Beneficii:
• munca intr
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: