Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Targoviste

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Calculator in Targoviste

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Calculator in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Calculator Targoviste


Candidatul ideal Operator Calculator TargovisteCandidatul ideal ,trebuie sa aiba urmatoarele calitati:Cunostinte PC ,Office Excel si Word,OutlookFlexibiliate si dorinta de integrare in echipaOperarea de softuri de gestiune si contabilitate reprezinta un avantajDorinta de a invata si dorinta de dezvoltare personala si profesionala (in situatia in care experienta este minima)Descrierea jobului Operare facturi chitante si reglarea lor din punct de vedere contabil pentru agentii din echipa de vanzariReglarea gestiunii atat pentru depozit cat si pentru agentii de vanzariEmiterea de rapoarte pentru producatori si managementul companieiIntocmirea de avize si facturi pentru clienti si agentii de vanzariDescarcarea de gestiune pentru agenti de vanzari si incarcarea de gestiune in vederea vanzariiIntocmire de raport ridicare bani pentru banca
CENTRAL MORENI SRL

Operator Introducere Date


Candidatul ideal - cunostinte Excel;- atentie la detalii;- responsabilitate;Descrierea jobului Persoana ce va ocupa acest post va:-Introduce corect datele in sistemul informatic si verifica corectitudinnea documentelor de receptie/expeditie/mutatii interne efectuate;-Asigura acuratetea stocului teoretic cu stocul fizic;-Verifica dacă documentele legate de activitatea din depozit sunt întocmite corespunzător.Pachet de beneficii:- contract pe perioada nedeterminata;- tichete de masa;-bonus lunar de performanta;-prima de Paste;-prima de Craciun;-prima de fidelitate;- ore suplimentare platite conform legislatiei in vigoare;- transport asigurat;- 21 de zile de concediu/an;Program de lucru: 2 schimburi (06:00-14:00; 14:00-22:00)Locatia se afla in Petresti de Dambovita
FM ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 995 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Vezi alte joburi relevante

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Programator Productie


Candidatul ideal Cerinte specifice postului:- Absolvent studii superioare tehnice;- Cunostinte Excel - nivel mediu;- Cunostinte limba engleza - nivel conversational;- Capacitate analitica, initiativa, lucru in echipa, responsabilitate, abilitati de comunicare, atentie distributiva, managementul timpului;- Disponibilitate pentru program prelungit, dupa caz;- Experienta profesionala similara si/sau in domeniul productiei constituie avantaje.Descrierea jobului Sarcini principale specifice postului:- analiza tehnica cereri de oferta si transmitere raspuns catre clienti;- analiza tehnica, lansare in executie si urmarirea realizarii comenzilor (urmarire proces);- colectare si analiza date (dpdv chimic, proprietati, dimensiuni, forma, etc.);- introducere date in sistem (SAP);- intocmire documentatii specifice, transmitere instructiuni programare, urmarire realizare produse;- activitate specifica muncii de birou.Compania ofera: Oportunitati de training (6 luni adaptare profesionala), dezvoltar
OTELINOX SA

Media netă estimată pe baza celor 389 de salarii introduse în Salario: 4631 RON/Luna

Specialist Marketing Online Cu Experienta


Descrierea jobului Salariul: 3100-5000 lei netSuntem distribuitori sisteme de ventilație și sisteme fotovoltaice.Ne dorim să ne mărim echipa cu un specialist în marketing online.Responsabilitățile job-ului• Să realizeze postări pe paginile noastre de Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Linkedin.• Să gestioneze mesajele private și comentariile primite pe platformele respective.• Să realizeze postări în grupuri de facebook și să identifice potențiali clienți (care ulterior vor fi preluați de agentul nostru de vânzări pentru ofertare & discuții tehnice).• Să comunice eficient atât cu potențialii clienți, cât și cu echipa (departamentele tehnic, financiar, achiziții, proiectare, vânzări).• Să facă analiză de piață și să vină cu propuneri pentru campanii Google Ads.• Google Ads.
CONSTANT SECURITY S.​R.​L.​

Specialist Suport Clienti


Candidatul ideal Cerințe obligatorii: Studii Universitare în Business, Marketing, sau un alt domeniu relevant; Aptitudini analitice, organizaționale și de management al timpului; Bune abilități de lucru în echipă, comunicare și relaționare; Cunoașterea limbii engleze; Cunoștințe de operare PC - pachetul Office și abilitate de a învața alte sisteme informatice.Considerate avantaj: Cunoașterea unei alte limbi străine (ex. franceză, germană, italiană, spaniolă); Experiență relevantă în servicii pentru clienți; Motivație ridicată și capacitate de învățare; Abilitatea de a lucra sub presiunea timpului; Ințelegere a principiilor de vânzări și a practicilor de servicii pentru clienți.Descrierea jobului Gestionarea sarcinilor administrative pentru companie și echipa de Vânzări; Acordă asistență din punct de vedere tehnic și comercial clienților și potențialilor clienți; Participă la întâlnirile cu clienții, la cerere; Întocmește, verifică și urmărește, după caz, documentele comerciale; Răspund
NIMET SRL

Tehnician Mentenanta Echipamente Industriale


Candidatul ideal Calificare într-un domeniu relevant, cum ar fi mecanică, electricitate sau electronică;Experiență anterioară într-un rol similar;Cunoștințe tehnice solide și abilități practice în repararea și întreținerea echipamentelor și sistemelor tehnice;Abilitatea de a citi și interpreta desene tehnice și scheme electrice;Capacitatea de a identifica și diagnostica problemele tehnice și de a găsi soluții adecvate pentru a le remedia;Abilități bune de comunicare și relaționare cu colegii și clienții;Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan;Atitudine proactivă față de siguranța la locul de muncă și respectarea normelor de sănătate și securitate;Flexibilitate și disponibilitate pentru a lucra în schimburi sau în afara programului normal de lucru;Carnetul de conducere categoria B reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Efectuarea lucrărilor de mentenanță planificate și neplanificate la echipamentele și sistemele tehnice(masini de inject
CURENT METAL SRL

Area Casino Manager Targoviste


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Targoviste.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare
NOBLEPIAGIO SRL

Specialist Suport Clienți


Candidatul ideal Cerințe obligatorii: Studii Universitare în Business, Marketing, sau un alt domeniu relevant; Aptitudini analitice, organizaționale și de management al timpului; Bune abilități de lucru în echipă, comunicare și relaționare; Cunoașterea limbii engleze; Cunoștințe de operare PC - pachetul Office și abilitate de a învața alte sisteme informatice.Considerate avantaj: Cunoașterea unei alte limbi străine (ex. franceză, germană, italiană, spaniolă); Experiență relevantă în servicii pentru clienți; Motivație ridicată și capacitate de învățare; Abilitatea de a lucra sub presiunea timpului; Ințelegere a principiilor de vânzări și a practicilor de servicii pentru clienți.Descrierea jobului Gestionarea sarcinilor administrative pentru companie și echipa de Vânzări; Acordă asistență din punct de vedere tehnic și comercial clienților și potențialilor clienți; Participă la întâlnirile cu clienții, la cerere; Întocmește, verifică și urmărește, după caz, documentele comerciale; Răspund
NIMET SRL

Asistent Manager Sizeer - Targoviste


Candidatul ideal Dacă ești: responsabil și comunicativ, ai cel puțin 1 an experiență pe poziția de asistent manager, ai condus efectiv echipe de vânzări, lucrezi independent și organizat iar nivelul de limbă engleză este unul bun, iți place să lucrezi cu oamenii, apreciezi stabilitatea și dorești să lucrezi cu branduri cunoscute.Nu ezita să aplici!Descrierea jobului Noi oferim: Pachet salarial format din: salariu fix (peste media pieței) + comision lunar la atingerea targetelor lunare ale magazinului, Bonuri de masă, Training specializat, Dezvoltare și posibilitatea promovării în interiorul companiei, Lucrul într-o echipă profesionistă, Program de lucru flexibil, în ture, Reduceri la produsele comercializate.Responsabilitățile tale: Suport complet oferit directorului de magazin în toate activitățile de la locul de munca, Organizarea tuturor sarcinilor din magazin precum și realizarea planului de vânzări zilnic, Supervizarea și dezvoltarea personalului din subordine prin training-uri su
MIG MARKETING INVESTMENT GROUP RO SRL

Manager Magazin - Supeco Targoviste


Candidatul ideal Manager Magazin - Supeco Targoviste●Să coordonezi și să controlezi activitatea comercială și administrativă a magazinului;●Să urmărești zilnic performanța magazinului și să analizezi lunar rezultatele reflectate în contul de exploatare, în scopul identificării problemelor și stabilirii planurilor de acțiune în vederea remedierii acestora;●Să asiguri aplicarea și respectarea tuturor procedurilor interne ale magazinului, a regulamentului Intern și a valorilor companiei, pentru a garanta funcționarea eficientă a magazinului.●Să colectezi și să analizezi feedback-ul clienților pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestora și a facilita procesul de cumpărare.Descrierea jobului Manager Magazin - Supeco Targoviste•Bonus de performanță;•Tichete de masă;•Asigurare medicală privată;•Prime de sărbători;•Prime de fidelitate;•Traininguri de dezvoltare personală și profesională;•Plan de carieră și oportunități de dezvoltare.
SUPECO INVESTMENT SRL

Team Manager-Targoviste


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Mechanical Industrial Engineer


Candidatul ideal We are looking for a new colleague, to join our young team!If you are looking for a great work environment were you can share your expertize but you want also to learn new things, we invite you to apply to our MECHANICAL INDUSTRIAL ENGINEER vacancy!You will participate to the definition of the need and follow the industrialisation project in compliance with safety and technical specifications and the quality, cost and deadline requirements.JOB REQUIREMENTS: Master or engineering diploma with a specialization in mechanical/ hydraulic/ pneumatic/ transitic; 5/10 years experience in international industrial/ automotive/ food processing environments; Excellent skills in project methods and animation; Autonomous in the organization, management and risk analyze; Comfortable dealing with external suppliers, especially on technical topics (i.e. production machines); Computer knowledge: Office suite, CAO; Welding/steel/transformation/painting or foaming desirable knowledge; Kno
GROUPE ATLANTIC ROMANIA S.​R.​L.​

Inginer Geodez /​ Tehnician Topografic


Candidatul ideal - studii superioare, tehnician topografic sau persoana cu experienta in domeniul topografiei- disponibilitate la deplasari in tara- dorinta de invatare si dezvoltare profesionala in domeniu- seriozitate, profesionalism si corectitudine- cunoștințe Excel, Word si Autocad- permis de conducere cat. BDescrierea jobului - salariu motivant- cresterea treptată a veniturilor corelata la experiența acumulata- oportunitate de a invata intr-un mediu placut, avand alaturi un colectiv tanar si profesionist- posibilitatea de a lucra cu echipamente de ultima generație.
VIZIRU MTI SURVEY S.​R.​L.​

Tehnician Echipamente De Service


Candidatul ideal Studii tehnice finalizate; Experienta relevanta in domeniul echipamentelor si sculelor de service; Cunostinte tehnice si practice de hidraulica, mecanica de intretinere, testari electrice de baza; Permis de conducere categoria B; Cunostinte medii de limba engleza mediu-avansat, conversational +scris (limbajul tehnic reprezinta un avantaj); Disponibilitate pentru deplasari in tara (80% din timpul de munca).Descrierea jobului Punere in functiune a echipamentelor pentru ateliere auto (compresoare de atelier, statii de service A/C, utilaje pentru service roti, echipamente de diagnoza OBD si analiza a gazelor, aparate pentru reglat geometria rotilor, echipamente pentru schimbarea uleiului din cutia de viteze automata, echipamente hidraulice, alte echipamente de service); Instruirea personalului din service pentru utilizarea corecta a echipamentelor; Mentenanta echipamentelor de service (reglaje la intervale specificate de catre producator, schimburi de consumabile); Diagnos
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE SRL

Sales Manager - Alatura-te Echipei Blitz !


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un manager de vânzări cu experiență in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambițioase.Ne dorim ca tu sa ai : - Experiență în coordonarea unei echipe de minimum 3 ani;- Experiență în monitorizarea procesului de vânzare;- Ai lucrat cu sisteme și proceduri bazate pe targete și KPI-uri;- Folosești coaching-ul pentru a-ți ajuta echipa să se dezvolte;- Ai fost implicat activ în procesul de recrutare și ți-ai selectat singur oamenii din echipă;- Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activității oamenilor din echipa ta;- Experiența în vânzări constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati:- Ești responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor și îndeplinirea obiectivelor;- Vei propune soluții, vei implementa tactici și strategii la nivelul echipei, pentru
BLITZ NETWORK S.​A.​

Tehnician Operational Ssm


Candidatul ideal Experiență, calificări, cunoștințe și abilități: · Studii superioare finalizate cu diplomă de licență (studiile superioare tehnice reprezintă un avantaj);· Curs inspector securitate și sănătate în muncă, durata de minimum 80 de ore;· Experiență de minimum 6 luni în activități care presupun proiecte tehnice și lucrul cu prestatorii de servicii/constructori;· Experiență în activitățile de distribuție gaze naturale reprezintă avantaj;· Experiență în domeniul securității și sănătății în muncă reprezintă avantaj;· Cunoștinte privind legislația domeniului de activitate;· Cunoștinte Pachet Office (Excel, Word, PowerPoint) și SAP;· Cunoștinte de limba engleză, nivel mediu, reprezintă un avantaj;· Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;· Capacitate de organizare, analiză și sinteză;· Comunicare clară și convingătoare, atât verbal cât și în scris;· Capacitatea de lucru sub presiunea timpului și disponibilitatea la sarcini neplanificate;· Ca
DISTRIGAZ SUD RETELE S.​R.​L.​

Store Manager | Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Ai experiența în Retail sau în coordonarea unei echipe, și:- Bune abilități de vânzare și negociere?- Ești convingător/oare și creativ/ă?- Ai o bună capacitate de a gestiona oameni și situații dificile?- Abilități de comunicare și interelaționare la toate nivelurile?- Abilități de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail?Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Ce vei face în rolul de Store Manager?- Vei coordona și dezvolta cea mai bună echipă de vânzări, în vederea realizării target-ului lunar.- Vei gestiona relațiile cu clienții critici/ cheie în scopul facilitării procesului de vânzare;- Vei implementa programe de vânzare (locale și naționale) pentru atingerea obiectivelor de vânzări și pentru oferirea unei experiențe consistente și memorabile clientului;- Vei asigura o comunicare eficientă și bunul mers operațional între magazine și celelalte departamente pentru a susține realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atât pe termen
ARSIS TRADING SRL

Inginer Textilist Manager Proiect


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la adresa: str. Industriilor, sat Ghergani, oras Racari, jud. Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator. Cunostinte operare PC nivel avansat (MS Office); Atentie la detalii si bune abilitati de organizare; Bune abilitati de comunicare; Capacitate de a lucra in echipa; Flexibilitate si proactivitate; Studii superioare tehnice de specialitate (Industrie usoara - Confectii textile); Cunostinte aprofundate despre procesele tehnologice, materialele, echipamentele si metodele de lucru specifice industriei textile; Experienta profesionala de minim 5 ani in pozitii similare;Descrierea jobului Asigura legatura intre departamentul de Vanzari si Productie, supervizeaza executarea produsului; Analizeaza specificatiile tehnice date de client si decide materiile prime si accesoriile folosite; Lanseaza comanda de prototip si serii zero, coordoneaza si verifica procesul de dezvoltare a produsului; Realizeaz
MATEI CONF GRUP SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.