Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator PC in Targoviste

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator PC in Targoviste

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator PC in Targoviste si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant Vanzari /​ Operator Pc /​ Casier Pariuri Sportive


Candidatul ideal Reprezentant vanzari / Operator PC / Casier pariuri sportiveNe căutăm colegi în toată țara!Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor!✍🏻 CE AȘTEPTĂM DE LA TINE:- Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă;- Să ai studii medii finalizate;- Să te descurci cu calculatorul;- Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi responsabilitatea pentru succesul agenției tale.Descrierea jobului Reprezentant vanzari / Operator PC / Casier pariuri sportive👔 CE VEI FACE:- Vei lucra cu un sistem de pariere foarte prietenos;- Vei emite și valida tichetele de pariere;- Vei interacționa cu clienții în procesul de vânzare al produselor de pariere, oferindu-le o experiență inedită.💰CE OFERIM:- Suntem singura casă de pariuri unde nu trebuie să înveți CODURI de pariere;- Salariu MAJORAT în funcție de experiența în domeniu
WESTGATE ROMANIA

Operator Calculator


Candidatul ideal Abilitatea de a lucra pe calculator; Demonstrare a unui nivel înalt de angajament și responsabilitate; Capacitatea de a se adapta la sarcini repetate; Competențe minime în limba engleză; Cunoștințe intermediare în utilizarea MS Office; Atenție la detalii și capacitatea de organizare și planificare; Demonstrare a seriozității, implicării și concentrării în atingerea rezultatelor; Capacitatea de a respecta termenele limită; Preferabil, diplomă de studii finalizate sau în curs; Abilitatea de a lucra în echipă și disponibilitatea pentru lucrul în ture și rotații.Descrierea jobului Responsabilitățile implică procesarea unor fișiere video și introducerea informațiilor într-o bază de date specifică.Programul de lucru este inegal, dar cu normă întreagă (40 de ore pe săptămână, în ture), permițând flexibilitate în timpul săptămânii pentru chestiuni personale. Turele sunt doar în timpul zilei, alternând săptămânal între dimineață și după-amiază, inclusiv ture de weekend și sărbă
KANTAR MEDIA AUDIENCES S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 675 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Operator Date - Ofertare Si Participare La Licitatii


Candidatul ideal Studii și experiență anterioară Studii superioare absolvite (diplomă de licență); domeniul tehnic reprezintă un avantaj Experiența pe un post similar reprezintă un avantaj Experiența în utilizarea SEAP și participarea la licitații publice constituie un avantajAbilități și competențe necesare Abilități foarte bune de operare PC Bună înțelegere a domeniului IT&C Competența de a analiza comparativ caracteristicile tehnice al unui echipament IT din ofertă versus specificațiile cerute de client Personalitate deschisă Excelente abilități de comunicare telefonică și în scris Atenție la detalii Capabil de a gestiona multiple proiecte concomitent Bine organizat, capabil să urmărească proiectele și sarcinile de lucru Optimist, pozitiv, energicDescrierea jobului Scop: Derularea activităților de operare date (ofertare, relația cu furnizorii, participarea la licitații), legate de activitatea de comercializare a produselor, serviciilor Edu Apps către unități de învățământAvem nevoie
EDU APPS SRL
Vezi alte joburi relevante

Area Casino Manager Targoviste


Candidatul ideal Echipa noastra se mareste, ne cautam un coleg pentru zona Targoviste.Te asteptam in echipa noastra daca ai: Experienta intr-un casino (reprezinta avantaj); Studii medii/superioare; Capacitate de analiza si sinteza,de monitorizare a incidentelor; Integritate, exigenta, obiectivitate, initiativa, spirit critic, incredere in sine, sociabilitate, responsabilitate; Abilitati de planificare si organizare a activitatii,de conducerea si controlul calitatii activitatii desfasurate in sala de joc; Consecventa in actiuni si eficienta personala; Atentie concentrata si distributiva, rezistenta la stres, echilibru emotional; Deprindere si transmitere de informatii, culegerea clasificarea si interpretarea lor; Deprinderea de a lucra in echipa, capacitate de relationare interumana; Motivatie crescuta pentru rentabilizarea muncii si dezvoltarea activitatii desfasurate in casino;Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Responsabil pentru buna desfasurare, intelegere si operare
NOBLEPIAGIO SRL

Manager Adjunct - Supeco Targoviste


Candidatul ideal •Coordonarea echipei magazinului în activitatea comercială pentru atingerea obiectivului în cifra de afaceri;•Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor;•Colectarea și analizarea feedback-urilor clienților pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestora și a facilita procesul de cumpărare.Descrierea jobului •Coordonarea echipei magazinului în activitatea comercială pentru atingerea obiectivului în cifra de afaceri;•Urmărirea zilnică a performanței magazinului și analizarea lunară a rezultatelor;•Colectarea și analizarea feedback-urilor clienților pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor acestora și a facilita procesul de cumpărare.
SUPECO INVESTMENT SRL

Business Developer - Targoviste


Candidatul ideal Business Developer - TargovisteDescrierea jobului .
COCA-COLA HBC ROMANIA SRL

Team Manager-Targoviste


Scurta descriere a companiei Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Ma
Teamland

Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal SIAAS SERVICE SRL angajează personal calificat sau necalificat pentru lucrări de cablare și montare sisteme de securitate (supraveghere video, control acces, detecție incendiu, detecție efracție, automatizări, voce-date).Studiile medii sau superioare cu profil tehnic constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Instalarea, configurarea și întreținerea sistemelor de securitate (supraveghere video, detectie efractie, detectie incendiu, control acces, automatizari, voce-date) Diagnosticarea și remedierea problemelor tehnice ale echipamentelor de securitate.Beneficii: Salariu motivant în funcție de experiența în domeniu; Oportunități de dezvoltare profesională; Mediu de lucru dinamic si provocator; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Program de lucru de 8 ore de luni până vineri.
SIAAS SERVICE SRL

Media netă estimată pe baza celor 4 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Mechanical Industrial Engineer


Candidatul ideal We are looking for a new colleague, to join our young team!If you are looking for a great work environment were you can share your expertize but you want also to learn new things, we invite you to apply to our MECHANICAL INDUSTRIAL ENGINEER vacancy!You will participate to the definition of the need and follow the industrialisation project in compliance with safety and technical specifications and the quality, cost and deadline requirements.JOB REQUIREMENTS: Master or engineering diploma with a specialization in mechanical/ hydraulic/ pneumatic/ transitic; 5/10 years experience in international industrial/ automotive/ food processing environments; Excellent skills in project methods and animation; Autonomous in the organization, management and risk analyze; Comfortable dealing with external suppliers, especially on technical topics (i.e. production machines); Computer knowledge: Office suite, CAO; Welding/steel/transformation/painting or foaming desirable knowledge; Kno
GROUPE ATLANTIC ROMANIA S.​R.​L.​

Senior Commercial Banking Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tău Experienta anterioara in vanzarea produselor pentru persoane juridice - minimum 3 ani; Cunostinte avansate de analiza financiara; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Bun cunoscator al legislatiei bancare; Cunostinte avansate MS Office; Limba engleza - avansat (vorbit, scris, citit).Descrierea jobului Descrierea jobului Vei identifica oportunitatile de vanzare (inclusiv vanzare incrucisata) pentru toate produsele si serviciile OTP Bank Romania SA adresate clientilor persoane juridice (cu cifra de afaceri pana in 10 mil. euro) Vei oferi consultanta clientilor persoane juridice privind toate tipurile de produse si /sau servicii bancare a caror vanzare o intermediezi; Vei dezvolta portofoliul de clienti si volumul de afaceri impreuna cu echipa de vanzari din care vei face parte; Vei colecta documentatia aferenta tipului d
OTP BANK ROMANIA SA

Manager Zonal Vanzari- Proiecte Electrice


Candidatul ideal Ce ne dorim ? • Persoană serioasă, organizată, dinamică și sociabilă cu abilități bune de comunicare și relaționare;• Studii medii sau superioare (profil electrotehnic sau conex constituie avantaj); • Abilitate de negociere comercială, capacitate de organizare și planificare a activității;• Experiența profesională în vânzări de echipamente electrice sau domenii conexe;• Posesor permis de conducere cat. B.Descrierea jobului Ce vei face ?Zona acoperită: județele Prahova, Dâmbovița, Buzău• Menținerea și dezvoltarea portofoliului de clienți al companiei Promelek XXI (firme de instalații electrice și curenți slabi, tablotieri, antreprenori generali); • Consilierea clienților în oferirea celor mai potrivite soluții tehnice în strânsă colaborare cu echipa tehnică de ingineri • Urmărirea și atingerea obiectivelor lunare de vânzări • Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri ale companiei;• Prezentarea și promovarea produselor din portofoliul companiei Prome
SC PROMELEK XXI SA

Inginer Textilist Manager Proiect


Candidatul ideal Activitatea se va desfasura la adresa: str. Industriilor, sat Ghergani, oras Racari, jud. Dambovita.Program de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator. Cunostinte operare PC nivel avansat (MS Office); Atentie la detalii si bune abilitati de organizare; Bune abilitati de comunicare; Capacitate de a lucra in echipa; Flexibilitate si proactivitate; Studii superioare tehnice de specialitate (Industrie usoara - Confectii textile); Cunostinte aprofundate despre procesele tehnologice, materialele, echipamentele si metodele de lucru specifice industriei textile; Experienta profesionala de minim 5 ani in pozitii similare;Descrierea jobului Asigura legatura intre departamentul de Vanzari si Productie, supervizeaza executarea produsului; Analizeaza specificatiile tehnice date de client si decide materiile prime si accesoriile folosite; Lanseaza comanda de prototip si serii zero, coordoneaza si verifica procesul de dezvoltare a produsului; Realizeaz
MATEI CONF GRUP SRL

Financial Accounting And Reporting Specialist (french)


Candidatul ideal Qualifying experiences in accounting/reporting or financial audit, with proven strong knowledge in accounting and reporting processes; At least 5 years of proven relevant experience in accounting/financial reporting and/or audit/controlling/financial analysis; You are fluent in French and English; Strong knowledge of MS Office (Excel); Abilities in Microsoft Power Point; Knowledge of Lean Six sigma methodology is a plus; Exposure to multiple stakeholders.Descrierea jobului As a Financial Accounting and Reporting Specialist you will be responsible with providing expertise and performing accounting and financial reporting activities while supporting continuous improvement and process standardization across various perimeters.Specifically, you will be required to: Provide expertise and ensure BAU (“business as usual”) by acting as a back-up for Production teams in case of team’s reduced workload capacity, on a pre-agreed perimeter and for a pre-established period set by t
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Angajam Inginer Geodez /​ Tehnician Topometrist


Descrierea jobului Descriere :Amc Geozone Mes SRL angajeaza topograf teren cu sau fara experienta pentru asitenta topograficaResponsabilitati:• Verificarea si extragerea datelor tehnice ale proiectului• Trasarea in teren a elementelor din proiect, respectand cotele si distantele acestora• Ridicari topografice ale elementelor executate si furnizarea datelor catre beneficiar / proiectant• Respectarea programului zilnic : Luni-Vineri 8:00-17:00Cerinte:• Abilitatea de a utiliza echipamente geodezice (ex:GNSS, Statie Totala) și software-uri de specialitate (ex: AutoCAD, )• Atenție la detalii și precizie în colectarea și interpretarea datelor• Experiența în domeniu constituie un avantaj• Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu colegii și clienții;• Permis de conducere categoria BOferim:• Acces la tehnologii de vârf în domeniul geodeziei;• Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.• Salariu atractiv intre 4000-6500 ron in în funcție de experiență și
AMC GEOZONE MES S.​R.​L.​

Inginer Geodez /​ Tehnician Topometrist


Candidatul ideal Amc Geozone Mes SRL angajeaza topograf teren cu sau fara experienta pentru asistenta topografica.• Abilitatea de a utiliza echipamente geodezice (ex: GNSS, Statie Totala) si software-uri de specialitate (ex: AutoCAD);• Atentie la detalii si precizie in colectarea si interpretarea datelor;• Experienta in domeniu constituie un avantaj;• Capacitatea de a lucra in echipa si de a comunica eficient cu colegii si clientii;• Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati: Verificarea si extragerea datelor tehnice ale proiectului; Trasarea in teren a elementelor din proiect, respectand cotele si distantele acestora; Ridicari topografice ale elementelor executate si furnizarea datelor catre beneficiar / proiectant; Respectarea programului zilnic : Luni-Vineri 8:00-17:00;Beneficii: Acces la tehnologii de varf in domeniul geodeziei; Oportunitati de dezvoltare profesionala si avansare in cariera; Salariu atractiv intre 4000-6500 ron in in functie de experienta
AMC GEOZONE MES S.​R.​L.​

Manager Achizitii


Candidatul ideal Compania noastra, Matei Conf Grup, lider pe piata in producerea echipamentelor de lucru si de protectie, cauta un Manager Achizitii pasionat si dedicat sa se alature echipei noastre in Racari, str. Industriilor, nr 251, Dambovita. Programul nostru de lucru: luni-vineri 7:00 - 15:30. Transportul este asigurat de angajator.Candidatul ideal: Are o fire placuta, prietenoasa si emanana energie pozitiva; Comunica foarte bine in limba engleza cat si in limba romana; Vine cu o experienta solida si demonstrabila in domeniul achizitiilor internationale; Este un negociator incurabil, simte o satisfactie deosebita de fiecare data cand finalizeaza o negociere; Are capacitatea de a se organiza, de a planifica si de a fi atent la detalii; Studii superioare: in Textile, Economie, Relatii Internationale; Se considera un avantaj: experienta din domeniul achizitiilor intr-o firma de productie confectii textile; cunostinte solide de legislatia achizitiilor publice; studii finalizate cu pr
MATEI CONF GRUP SRL

Media netă estimată pe baza celor 2064 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Manager Dezvoltare Retea Cu Experienta In Imobiliare


Candidatul ideal • Minim 1-2 ani experienta in management (administrare);• Experienta in imobiliare;• Spirit antreprenorial;• Abilitati de negociere;• Responsabilitate;• Automobil personal, constituie un avantaj.• Organizarea si Deschiderea punctului de lucru.Cerințe:• experiență în lucrul cu imobiliare.• experienta in dezvoltarea afacerilor.• disponibilitatea unui vehiculConditii:• Înregistrare printr-un contract de servicii.• Natura călătoriilor de afaceri.• Bonus pentru deschiderea fiecărui magazinDescrierea jobului • Administreaza un proces larg de responsabilitati;• Identifica spatiul comercial;• Negociaza si semneaza contractul de Închiriere;• Deschide punctul de lucru. Organizeaza si urmareste intregul proces;• Transmite punctul de lucru echipei de achizitii.Termeni si Conditii Generale:• Angajare prin Contract prestari servicii;• 5000 lei lunar + 1000 lei cheltuieli transport• Bonus pentru deschiderea unui punct de lucru : 10 000 lei;• Program de lucru flexibil;• Deplasari în i
TORGSERVICE RETAIL S.​R.​L.​

Team Leader - Echipa Productie,​ Floresti,​ Prahova


Candidatul ideal Studii superioare tehnice; Experienta in coordonare de echipe, de minim 3 ani, de preferat in industrie; Capacitate de analiza si sinteza; Cunosterea metodelor de rezolvare a problemelor si a metodelor de analiza; Bune abilitati de operare PC (MS Office); Cunostinte limba Franceza/ Engleza nivel mediu; Abilitati foarte bune de organizare si planificare; Capacitate de a lua decizii, cooperare transversa si orientare catre client; Abilitati foarte bune de comunicare.Descrierea jobului Coordoneaza o echipa operationala de productie in vederea atingerii obiectivelor de performanta; Participa la grupuri de lucru in vederea anticiparii, cautarii de cai de progres (personal, flux, industrializare), mentine o dinamica de progres in aria sa de responsabilitate; Garanteaza perfomanta echipei sale pentru indeplinirea obiectivelor stabilite impreuna cu echipa de management a atelierului; Rezolva problemele din aria sa de responsabilitate impreuna cu departamentele suport, implican
MICHELIN ROMANIA

Manager Relatii Clienti Persoane Juridice


Candidatul ideal Ne dorim un coechipier care sa aiba: Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul economic Experienta de minimum 2 ani intr-un rol similar constituie un avantaj Orientare catre dezvoltarea segmentului PJ, printr-o atitudine proactiva Bune abilitati de relationare si comunicare Orientare spre atingerea obiectivelor de vanzari Atentie la nevoile clientuluiDescrierea jobului Te vei ocupa in principal de: Identificarea oportunitatilor de vanzare catre Clienti Persoane Juridice de tip Small Business- companii cu Cifra de Afaceri pana la 1 Mil. Euro) Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor bancare adresate segmentului Small Business Oferirea de consultanta si suport clientilor in accesarea si utilizarea produselor si serviciilor bancare Procesarea intr-un mod responsabil a datelor si documentelor clientilor Participarea activa la realizarea obiectivelor de vanzari, atat cantitative, cat si calitativeTe vei bucura de: Oportunitatea de a lucra in cadrul unuia
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.​A.​

Store Manager | Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Ai experiența în Retail sau în coordonarea unei echipe, și:- Bune abilități de vânzare și negociere?- Ești convingător/oare și creativ/ă?- Ai o bună capacitate de a gestiona oameni și situații dificile?- Abilități de comunicare și interelaționare la toate nivelurile?- Abilități de lucru cu calculatorul: Word, Excel, E-mail?Atunci te așteptăm să te alături echipei noastre!Descrierea jobului Ce vei face în rolul de Store Manager?- Vei coordona și dezvolta cea mai bună echipă de vânzări, în vederea realizării target-ului lunar.- Vei gestiona relațiile cu clienții critici/ cheie în scopul facilitării procesului de vânzare;- Vei implementa programe de vânzare (locale și naționale) pentru atingerea obiectivelor de vânzări și pentru oferirea unei experiențe consistente și memorabile clientului;- Vei asigura o comunicare eficientă și bunul mers operațional între magazine și celelalte departamente pentru a susține realizarea obiectivelor magazinului si companiei, atât pe termen
ARSIS TRADING SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.