Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Operator Call Center in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Operator Call Center in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator Call Center in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Customer Operations Representative With German


Candidatul ideal RequirementsB2+ fluency in German, both verbal and written.B2 fluency in English, both verbal and written.Service mindset, good negotiation skills, empathy, and customer focus.Confident written and verbal communicator.Reasoning skills, analytical abilities, and ability to take decisions.Strong team player, confident and flexible when required.Excellent multi-tasking skills, and ability to work under pressure.Computer literacy.Willingness and ability to work out of regular business hours – afternoons/nights and weekends.Descrierea jobului We are looking for service-oriented individuals to provide best-in-class service in response to our customers’ inbound contacts via multiple channels, such as: phone, chat, and e-mail.You will be working with a top-notch and highly skilled team, you’ll be at the forefront of creating amazing customer experiences in a well-established and leading organization within the online gaming industry.Working 5 days a week, in shifts, from Monda
KEY TALENTS S.​R.​L.​

Consultant Relatii Clienti Limba Italiana | Bucuresti


Candidatul ideal Experiența în customer support reprezintă un avantaj. Dorința de a câștiga experiență: Este în regulă dacă este primul tău loc de muncă; vei învăța alături de noi. Cunoașterea limbii italiene la un nivel avansat, cuprinzând abilități scrise, orale și de citire, echivalente cu nivelul C1. Cunoștințe de bază ale limbii engleze (nivel B1). Simțul de integritate foarte dezvoltat și angajamentul față de satisfacția clienților. Soluționarea dificultăților întâmpinate de clienți. Atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă. Abilitatea de a comunica clar, corect gramatical și profesional, atât verbal, cât și în scris. Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră. Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Atitudinea corectă: nu ți-e frică de provocări; le înfrunți cu încredere și ești hotărât/ă în a găsi soluții. Disponibilitate de a lucra de la birou (București).Descrierea jobului Ce vei face? Vei menține o
VALORIS CENTER SRL

Customer Operations Representative With German


Candidatul ideal RequirementsB2+ fluency in German, both verbal and written.B2 fluency in English, both verbal and written.Service mindset, good negotiation skills, empathy, and customer focus.Confident written and verbal communicator.Reasoning skills, analytical abilities, and ability to take decisions.Strong team player, confident and flexible when required.Excellent multi-tasking skills, and ability to work under pressure.Computer literacy.Willingness and ability to work out of regular business hours – afternoons/nights and weekends.Descrierea jobului We are looking for service-oriented individuals to provide best-in-class service in response to our customers’ inbound contacts via multiple channels, such as: phone, chat, and e-mail.You will be working with a top-notch and highly skilled team, you’ll be at the forefront of creating amazing customer experiences in a well-established and leading organization within the online gaming industry.Working 5 days a week, in shifts, from Monda
KEY TALENTS S.​R.​L.​
Vezi alte joburi relevante

Operator Call Center


Candidatul ideal Dr.Max, linia de retail a Dr.Max România este în căutarea unui Operator Call Center pentru sediul din Buiacului, Mogosoaia.Ce așteptăm de la tine?- Studii medii;- Microsoft Office (Excel, Word) – nivel mediu;- Bune abilitati de comunicare;- Orientarea catre client;- Initiativa si implicare;- Planificare, organizare si control;- Atentie la detalii, spirit dе observatie si corectitudine;- Experienta anterioara in relatii cu clientii - avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:• Preia solicitările clienților intrate de toate canalele comunicate de companie pentru relatia cu clientii referitoare la comenzile plasate online, cat si la aspecte care vizeaza activitatea farmaciilor fizice;• Inregistreaza solicitarile si reclamatiile conform fluxurilor aplicabile;• Raspunde pe loc sau in termenul garantat (pentru solicitari complexe) pe canalul pe care au fost primite si urmareste rezolvarea acestora cf termenelor garantate clientilor;• Ofera clientilor suport si i
DR.​MAX S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 346 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte Absolvent studii medii / superioare;•Experienta anterioara in call center - constituie avantaj;•Cunoștințe MS Office;•Bune abilitati de comunicare, orientare catre client;•Bune abilități de lucru în echipă;•Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor; Responsabilitati Principalele responsabilități:•Preluarea apelurilor telefonice și a solicitărilor primite prin e-mail;•Oferirea serviciilor de informare și consultanță către clienți;•Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării solicitărilor (comenzi, sesizări);•Notarea informatiilor obtinute
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 546 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Operator Call Center - Salariu 3400 Ron - 5000 Ron Net Zona Pod Baneasa


Candidatul ideal Operator Call Center - Salariu 3400 RON - 5000 RON NET Zona Pod Baneasa Studii medii / superioare; Excelente abilitati de comunicare si de vanzare, orientare catre obtinerea de rezultate Experienta in call center si in vanzari prin telefon. Perseverent, punctual, dornic de succes Bune competente de utilizare a pachetului Microsoft Office Experienta in domeniu instalatiilor termice si sanitare (executie, ofertare) constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati : Sa se situeze cu o rata de conversie de 12 % dintr-un numar de minim 120 apeluri; Prezinta cu încredere beneficiile produselor noastre. Identificare a nevoilor clienților și ofertarea de soluții personalizate Sa transeze si sa finalizeze apelurile de primire, iar activitatile sau situatiile preluate prin apelurile de primire care nu tin de competentele sale, sa fie identificate si transferate ca si apel la persoana desemnata pentru acele probleme din cadrul companiei sau pe mail catre acesta cu Cc Dis
SC FLI INSTAL SERVICE SRL

Cautam operatori call center!


Responsabilitati: preluarea apelurilor telefonice ; inregistrarea comenzilor & informatiilor in baza de date utilizand programe specifice; identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare; propunerea de vanzari supliemtare; initializarea de apeluri telefonice catre clienti cu scopul de fidelizare a acestora; inregistrarea in baza de date a tuturor interactiunilor cu clientul. Asteptam CV la adresa [email protected]
EPSN WORKFORCE

Ambasad’Or Events angajeaza Operator Call-Center


Ambasad’Or Events, locatie de evenimente, angajeaza Operator Call-Center Remote;Caracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Locatie job: telemunca / remoteFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Ambasad’Or Events angajeaza Operator Call-Center


Ambasad’Or Events, locatie de evenimente, angajeaza Operator Call-CenterCaracteristici Domeniu activitate: HORECA, turism Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: daFoto Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Customer Service Representative - French


Candidatul ideal Excellent command of Romanian, French and English (written, spoken; you will interact in these languages daily, will be tested in interview process) High School/Baccalaureate diploma (required), Bachelor degree (desired) At least 1 year of working in a customer facing environment Any experience within automotive/industrial and international environment will be considered as a strong asset Experience with main MS Office applications (required) and relevant SAP (desired) Ability to work in a team: support team goals, take initiative, seek to give and receive help and feedback Ability to communicate effectively with the customer using standard tools and conventions, both in calls with the customer as well as through other media Capacity to quickly absorb relevant knowledge on the main features and qualities of Goodyear's tires and other productsDescrierea jobului Order entry: receive and process customer orders, inform the customer on the availability of products and
GOODYEAR OPERATIONS ROMANIA S.​R.​L.​

Agent Call Center


Candidatul ideal Excelente abilități de comunicare și suport clienți Abilități excelente de vânzări Limba engleza la nivel B2, alta limba straina constituie un avantaj Experiență în îndeplinirea targetelor de vânzări si indeplinirea standardelor de calitate Abilități excepționale interpersonale și de construire a relațiilor Abilitatea de a urmări procesele definite de servicii și vânzări Capacitatea de a gestiona situații stresante sau neobișnuite pentru a menține un serviciu bun pentru clienți Să poată lucra cu un program flexibil in ture de zi sau de seară Abilități de bază de navigare pe computer și cunoștințe despre aplicațiile Microsoft OfficeDescrierea jobului Consilierea clientilor si indrumarea lor catre alegerea produselor potrivite nevoilor lor Crearea unei experiențe optimă de închiriere prin maximizarea oportunităților de vânzări și servicii Consilierea clienților si indrumarea acestora catre suplimente opționale în funcție de nevoile acestora Consiliere în calitate de expe
AUTO DRIVE MOTION S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 413 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Referent Customer Service


Candidatul ideal Abilitati de comunicare scrisa si verbala; Atentie la detalii; Capacitate de analiza si proactivitate; Cunostinte de operare a pachetului Microsoft Office – Outlook, Excel, Power Point; Disponibilitate pentru lucrul in echipa; Rabdare si orientare catre clienti; Cunostinte de limba engleza (minim un nivel mediu); Atitudine pozitiva si disponibilitate pentru a invata.Descrierea jobului Monitorizarea livrarii expeditiilor; Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor/sesizarilor din partea clientilor; Comunicarea scrisa/verbala cu clientii si filialele companiei; Intocmirea de rapoarte specifice departamentului; Participarea activa la indeplinirea sarcinilor de echipa si ale departamentului.Ce oferim: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar de performanta; Tichete de masa; Coffee Corner; Training on the Job; Abonament Bookster; Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta.
FAN COURIER EXPRESS SRL

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice Sector 1


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Agent Call Center Sediul Militari Si Galati


Candidatul ideal Cum stii daca echipa Mathaus este pentru tine?Ai abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa;Iti place sa asculti activ si sa gasesti rapid solutiile potrivite;Esti organizat, adaptabil și iti place sa rezolvi provocările de zi cu zi inainte ca ele sa devina probleme;Esti un bun observator si acorzi atentie detaliilor;Ai o atitudine pozitiva si ii energizezi si pe cei din jurul tau;Stii sa lucrezi cu PC-ul, in mod special cu Microsoft Word si Excel;Ai experienta in lucrul cu clientii;Nu strica daca ai experiența sau cunostinte de baza în domeniul materialelor de constructii;Ai studii medii sau universitare.Descrierea jobului Ce o sa faci in echipa Mathaus?Preiei apelurile telefonice din call center;Gestionezi solicitarile primite din partea clientilor;Colaborezi cu colegi din alte departamente pentru a rezolva solicitarile primite din partea clientilor companiei;Prioritizezi sarcinile pentru a fi cat mai aproape de clientii nostri;Promovezi produsele si servici
ARABESQUE SRL

Customer Support


Candidatul ideal Our expectations: Min. 1 year of experience working in a Help Desk/Call Centre Experience in the area of process development and quality Interest in IT and technology Knowledge of ticketing systems, for example Dynamics, JIRA Willingness to visit stores Goal-oriented and Excellent time management skills Openness, communicativeness and the ability to build business relationships English proficiency at a minimum level of B2Offer:With us you will also find a pleasant, relaxing, but professional environment.The Position of Partner Support specialist offers the opportunity to develop their business knowledge, communication skills, teamwork, diagnosis, and problem solving. We put a lot of emphasis on people and their development. We have a culture of performance-oriented, and we inspire creativity, initiative, and teamwork. Attractive salary package Trainings and development programs (in the country and abroad) Pleasant and open working atmosphere International work environm
EXORIGO - UPOS SRL

Media netă estimată pe baza celor 2270 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Agent Relatii Clienti


Candidatul ideal Excelente abilitati de comunicare (oral si scris) si relationare;Atitudine orientata catre client;Abilitati de vanzare si negociere;Spirit de a lucra in echipa si atitudine proactiva;Operare PC MS Office: nivel mediu (obligatoriu EXCEL);Rabdare si dorinta de a rezolva cu succes solicitarile primite.Descrierea jobului Analizarea cerintelor clientilor si acordarea de asistenta telefonica si/ sau pe email privind aspectele legate de comenzile efectuate/potentiale;Preluarea comenzilor telefonice si introducerea acestora in platforma de vanzare online;Monitorizarea permanenta a comenzilor de pe site, de la plasarea acestora pana la livrare si oferirea de servicii post-vanzare-retur;Monitorizarea respectarii termenelor de livrare comunicate clientilor;Mentinerea legaturii cu clientii, in vederea obtinerii unui feedback permanent;Realizarea diferitelor rapoarte privind solicitarile/reclamatiile din partea clientilor;Utilizarea tuturor instrumentelor informatice ale societatii
OTTER-DISTRIBUTION SRL

Media netă estimată pe baza celor 1278 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Dispecer Stefanesti/​ilfov


Candidatul ideal serios si implicat in munca de zi cu ziDescrierea jobului Repartizeaza cursele pe parcurs intern catre soferii autotrenurilor din flota noastraVerifica derularea curselorRaspunde de repartitia cit mai echilibrata a curselor pe masiniSe lucreaza alternativ 1 saptamana de zi cu 1 saptamana de noapteSalariu motivant + bonus lunar + bonuri de masa + prime Paste, 1 iunie si Craciun + decontare transport + asigurare medicala Signal IdunaPlata suplimentara ore de noapte
AHEAD LOGISTICS SRL

1.​ Ospatar /​2.​ Specialist Rezervari Si Relatii Clienti


Candidatul ideal 1. Ospatar /Ospatarita: Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii Experienta in industria ospitalitatii de min. 2 ani Calificare ospatar – reprezinta un avantaj Carnet de conducere si masina personala (se deconteaza combustibilul)2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Experienta anterioara intr-un rol similar in industria ospitalitatii este un mare plus Orientare catre client si determinare de a depasi asteptarile acestora Abilitati excelente de comunicare, amabilitate, atentie la detaliiDescrierea jobului 1. Ospatar /Ospatarita: Servirea clientilor cu profesionalism si amabilitate Preluarea comenzilor si asigurarea unui serviciu rapid si precis Colaborarea cu echipa pentru a asigura o experienta placuta pentru clienti2. Specialist Rezervari si Relatii clienti Primirea si gestionarea rezervarilor preluate de la clienti (telefonic, online) Comunicare activa cu clientii, oferind asistenta si raspunzand prompt la solicitarile acestora (informatii l
PETRESCU ADINA-MIHAELA-CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE

Dispecer Service


Candidatul ideal · Experiență într-o poziție similară - minim 2 ani;· Studii medii / superioare;· Cunoștințe tehnice;· Limba engleză - nivel mediu;· Bune abilități de comunicare;· Persoană foarte ordonată, calmă și cu rezistență la stres;· Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și a locului de muncă.Descrierea jobului Salut!Cautam un nou coleg pentru pozitia de DISPECERDaca esti pasionat de domeniul tehnic si ai bune abilitati de comunicare, te asteptam in echipa Vectra!Descriere job:· Preluarea și gestionarea solicitărilor de la clienți (telefonic, email, etc);· Înregistrarea reclamațiilor;· Programarea rutelor pentru echipele de intervenții arondate.· Monitorizarea intervențiilor, optimizarea și redistribuirea echipelor de service către o nouă intervenție;· Urmărirea finalizării intervențiilor, validarea si facturarea acestora.· Relaționarea cu clienții și oferirea de informații clare și precise.BENEFICII:- Salariu competitiv;- Program lucru 8h, fara weekend-uri;- Asigurare
VECTRA EUROLIFT SERVICE SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.