29 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Date în Constanța
29 - Locuri de Muncă (joburi) Operator Date în Constanța

Scurta descriere a companieiPROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.Cerinte - studii medii finalizate (Diplomă de BAC);- cunoștințe operare PC (MS Office);- bune abilități de organizare;- orientare către rezultate;Responsabilitati- activități administrative;- scanare/implicuire;- transmiterea corespondenței;

Candidatul ideal -Cunoștințe de marketing online începător (SEO, reclame)
-Cunoștințe de operare PC și în special de lucru în Excel
-Persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii
-Bune abilități de comunicare, organizare, planificare
Constituie avantaj:
-Cunoștințe de web development – platforma e-commerce (Prestashop 1.7)
-Cunoștințe de Google AdWords, Facebook Ads
Punct dе lucru: ConstantaDescrierea jobului Pro Tools Consult S.R.L. angаjeаza Operator introducere date
Program fix Luni-Vineri 08:30-17:30
Gestionează produsele în platforma, adaugare de produse, categorii
Societatea Mps Solutions cu sediul in Constanta recruteaza persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de operator date in call center.Cerinte:- Nu este necesara experienta in domeniu- Limba italiana la nivel conversational- Cunostinte minime de calculator- Abilitati de comunicare prin telefonBeneficii:- Salariu 1700 lei net- Tichete de masa 15 lei/zi- Bonus prezenta- Bonusuri in functie de performanta- Decontarea transportuluiPentru mai multe detalii va rog sa sunati la numarul de telefon ..

Candidatul ideal Societatea Mps Solutions cu sediul in Constanta recruteaza persoane cunoscatoare de limba italiana pentru postul de operator date in call center.
Cerinte:
- Nu este necesara experienta in domeniu
- Limba italiana la nivel conversational
- Cunostinte minime de calculator
- Abilitati de comunicare prin telefon
Beneficii:
- Salariu 1700 lei net
- Tichete de masa 15 lei/zi
- Bonus prezenta
- Bonusuri in functie de performanta
- Decontarea transportului
Responsabilități:-Dozare materii prime și materiale auxiliare-Curățenie și lubrifiere-Mentenanță utilaje-Verificare și înlocuire bidoane la pompele de dozare, etc.Cerințe:-Studii medii (liceu / școală profesională)-Experiență pe posturi în producție-Punctualitate, seriozitateMai multe informații la Mulțumim pentru interesul și aplicația dumneavoastră, ne rezervăm dreptul de a contacta doar candidații potriviți cerințelor postului.S.C. Agenția de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind P
Daca iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica si cu un mediu placut de lucru vin in echipa noastra!Orient Ceramic SRL angajeaza consilier vanzari pentru punctul de lucru din Afumati, jud Ilfov.Locatie: Showroom-ul este situat in Afumati, incinta complex Doraly.Cerinte:Studii: minim studii medii (liceu, scoala profesionala, postliceala);Spirit de echipa;Seriozitate, punctualitate, implicare, atentie la detalii;Abilitati de operare PC, MS Office;Experienta in vanzari.Descrierea jobului:* Interactioneaza cu clientii si preia incepand de la marfa de la acestia;* Inregistreaza înce
Angajăm STIVUITORIST cu atestat în ConstantaResponsabilități:Asigură manipularea și depozitarea mărfurilor, ambalajelor, materialelor pentru deservirea liniilor de îmbuteliere și satisfacerea cerințelor de livrare și depozitare.Cerințe:- Studii medii- Autorizație ISCIRProgram de lucru în 3 schimburiPerioadă determinatăPachet salarial fix + tichete de masa + bonusuriPentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon afișat, luni - vineri, 09:00 - 17:00.S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prev
Descrierea jobului-nu se vinde nimic prin telefon, doar se stabilesc intalnirile- preluarea si initierea de apeluri - identificarea programului persoanei, companiei apelate si gasirea solutiilor potrivite; - inregistrarea informatiilor in baza de date.-propunerea de oferte personalizate, adaptate nevoilor clientilor- contactarea telefonica a potentialilor clienti dar si mentinerea relatiilor cu acestia- domeniul in care activam este marketing, iar obligația fiecărui operator Call Center este de a convinge clientul sa participe la evenimentele comerciale organizate de compania noastră.Candidatu

Candidatul ideal Cu ocazia deschiderii unui nou magazin, Brick angajeaza persoane serioase, muncitoare si responsabile care vor lucra intr-o echipa puternica si stabila. Sunt disponibile urmatoarele posturi, pentru care se cere experienta:
-SEFI RAION
-CONSULTANTI VANZARI
-OPERATORI RECEPTIE MARFA
-BIROU RELATII CLIENTI
-OPERATOR DATE NIR
-CASIERI
-SOFERI
-STIVUITORIST
-AGENTI DE PAZA

Scurta descriere a companieiPROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.Cerinte - Atestat stivuitorist;- Minim 1 an experienta in domeniu;- Minim 10 clase.Responsabilitati- Manipularea materiei prime la descarcarea din mijloacele de transport, alocarea si plasarea in rafturi, transfer in depozit, pregatire pentru productie si predare

Candidatul ideal
Studii superioare - absolvent/ă Facultatea de Construcții /Instalații
Experiență relevantă în domeniul construcțiilor (minim 1 an);
Abilități operare PC – MS OFFICE: WORD, EXCEL;
Foarte bune cunostinte de limba engleza;
Abilități bune de comunicare;
Persoană organizată, atentă la detalii.
Persoana dinamica, flexibila, activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate
Capacitate de analiza si sinteza
Descrierea jobului
Verifică devize și liste de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuț
Căutăm o persoană comunicativă, deschisă, cu bune abilități de negociere și relaționare pentru postul de REPREZENTANT VÂNZĂRI MAGAZIN TELECOMUNICAȚII.Ce ne dorim de la tine?- Ai studii medii finalizate cu Diplomă de Bacalaureat;- Să fii orientat către client;- Să ai spirit de echipă si aptitudini bune de vânzări.Ce vei face?- Vei interac iona zilnic cu clien ii pentru a rezolva probleme tehnice simple;- Vei înregistra încasări și plăți în numerar și card conform procedurilor financiare în vigoare;- Vei informa clienții în ceea ce prive te serviciile i produsele pentru a stabili i a îmbunătă

Candidatul ideal CONTABIL SEF / ECONOMIST
Rapid Credit, institutie financiara nebancara cu obiect de activitate acordarea creditelor de consum cu garantie imobiliara si creditelor ipotecare, pentru sediul din Constanta, recruteaza doua persoane Contabil sef / Economist.
Cerinte:
-Studii superioare in domeniu, de preferat in invatamantul de stat;
-Experienta relevanta in domeniul financiar contabil – minim 3 ani, de preferat 5 ani, inclusiv balanta + bilant;
-Cunostinte solide de operare PC si Microsoft Office–in special Excel;
-Capacitate de a lucra in echipa, dar si independent;
-Abi

Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă:
- Ai urmat cursurile unei facultăți în domeniul IT;
- Unul dintre obiectivele tale este acela de a te dezvolta permanent atât profesional cât și personal;
- Deții cunoștințe cu privire la:
Instalare si configurare sistem de operare Windows
Instalare si utilizare alte aplicatii uzuale (pachetul Microsoft Office, Adobe Reader, Team Viewer, etc)
Utilizare Baze de date, Exchange Server, Active Directory
Intretinere si depanare hardware a diverselor echipamente IT&C (calculatoare, periferice, echipamente aferente retelei, telefoane mobile, etc)Des

Candidatul ideal
absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
vechime de cel putin 3 ani in pozitia de contabil sef si experieta de minim 7 ani in domeniu financiar contabil, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
experienta in contabilitatea de gestiune;
experienta in raportarile dupa standardele IFRS;
cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate

Candidatul ideal ORIENT CERAMIC - Importator gresie, faianta, mozaic, piatra naturala, marmura si granit - angajeaza permanent OPERATOR FACTURARE CU EXPERIENTA in Constanta.
Cerinte:
- experienta pe un post similar minim 2 ani;
- bune cunostinte de contabilitate primara si de operare PC (in special Excel) ;
- excelente aptitudini de comunicare si relationare interumana ;
- persoana organizata, cu atentie la detalii.
Descrierea jobului - Preia comenzile de la distribuitori, le introduce in baza de date si organizeaza livrarea lor;
- Gestioneaza relatia cu distribuitorii si

RESPONSABILITATI Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:- Instalarea/configurarea sistemelor de operare și a altor aplicații pe stațiile de lucru in cadrul companiei;- Verificarea periodică și menținerea bunei funcționări a stațiilor de lucru;- Participarea la întreținerea și dezvoltarea aplicației ERP utilizată în companie precum și la alte aplicații utilizate;- Acordarea asistentei utilizatorilor;- Rezolvarea incidentelor tehnice apărute la echipamentele IT&C;Iar

Candidatul ideal Echipa ForeverLash cauta un nou coleg/a pentru postul de Coordonator echipa telesales.
Cerinte:
Studii superioare finalizate;
Minim 2 ani experienta in domeniul vanzarilor;
Minim 1 an experienta in coordonarea unei echipe telesales;
Foarte bune abilitati de comunicare si persuasiune, limbaj fluent, vocabular bogat si expresiv;;
Abilitati de coordonare, organizare si gestionare a timpului;
Orientare spre rezultate;
Spirit de echipa;
Abilitati de negociere si putere de convingere;
Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook);
Atitudine proactiva si orien
Candidatul ideal Absolvent studii superioare cu profil electric și experiență în operarea instalațiilor electrice de înaltă, medie și joasă tensiune;
Abilitatea de a citi schemele logice sau scheme electrice;
Abilitatea de a se adapta sarcinilor de serviciu sau proiectelor în funcție de priorități;
Capacitatea de a se concentra la sarcinile de serviciu în situații limită;
Conduce analize de defect pe probleme specifice instalațiilor electrice;
Capacitatea de a întelege acte normative: legislație primară și secundară;
Capacitatea de a analiza si procesa acte normative;
Capacitatea de a s

Candidatul ideal Cautam o persoana cu mult entuziasm care sa se alature echipei noastre.
Daca ai experienta, minunat. Daca nu, o atitudine deschisa este tot ce trebuie.
Gandeste pe termen lung si isi doreste sa se dezvolte alaturi dе compania noastra
Ii place mediul online si isi doreste sa fie la curent cu ultimele tendinte
Are cunostinte dе operare PC si englezaDescrierea jobului - Intocmire, completare, inregistrare, indosariere documente care constituie baza inregistrarilor contabile;
- mentinerea la zi a evidentei intrarilor si iesirilor;
- gestionarea evidentei valorilor materiale
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: