51 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Constanța
51 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Constanța

Candidatul ideal - cu experiență la calculator
- atent la detalii
Descrierea jobului Responsabilități:
- redactare corectă a actelor notariale
- relaționare civilizată și răbdare cu clienții
Acordăm bonuri de masă și vacanță în țară!
Angajez vanzator magazin piese auto import . Magazin in Constanta - centru .Necesar cunoastere operare PC .
Cabinet Medical Individual din Constanta (zona Casa de Cultura) angajeaza asistenta medicala cu norma intreaga, experienta MF minim 1 an, asigurare medicala, aviz libera practica - certificat membru ordinul asistentilor, cunostinte operare PC, situatii statistica-DSP etc.
Responsabilitati : Studiaza planurile si documentatia tehnica a fiecarui proiect; Organizeaza desfasurarea eficienta si in siguranta a lucrarilor pe santier; Coordoneaza activitatile pe santier; Intocmeste oferte tehnico-financiare; pregatirea devizelor de lucrari pentru subcontractori si a studiilor de pret. Masoara cantitatile de lucrari la santier si monitorizeaza subantreprenorii (inclusiv platile lunare) Responsabil cu evaluarea si asigurarea materialelor conform specificatiilor contractuale si cu selectarea si furnizarea
Ne dorim ca tu sa vii cu:Studii superioare economice;Experienta anterioara in domeniu de minim 5 ani ;Cunostinte solide de operare PC - MS Office (Excel, Word, Outlook);Cunoastinte de limba engleza la nivel avansat.Ar fi ideal daca ai:Experienta in utilizarea MULTISOFT SAU SENIOR SOFTWARE;Gandire strategica, organizare si relationare;Capacitatea de a efectua sarcini rutiniere;Atentie la detalii, rigurozitate.Descrierea jobuluiUite care vor fi responsabilitatile tale:Realizarea rapoartelor periodice sau ad-ha la timp si corect a sarcinilor alocate conform calendarului de inchidere, pana la dat

Candidatul ideal • studii medii finalizate, cu diploma de BACALAUREAT
• bune cunostinte operare PC
• experienta de lucru pe o pozitie similara reprezinta un avantajDescrierea jobului Realizeaza si raspunde de operatiunile de contabilitate primara ale punctului de lucru:
- intocmire facturi
- intocmire registru de casa
- alte operatiuni contabile
Atributii de secretariat

Candidatul ideal Candidatul ideal: • Experienta in domeniul pazei minim 3 ani – conditie obligatorie; • Studii superioare finalizate si atractie catre domeniul tehnic (preferabil); • Abilitati de conducere si leadership; • Abilitati de comunicare, prezentare si negociere evidente; • Experienta in domeniul sistemelor de securitate constituie un avantaj; • Motivatie, perseverenta si putere de convingere; • Orientare catre client si rezultate, obtinerea targetului stabilit; • Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa; • Operare PC – MS Office (Word, Excel), Internet; • Carnet de condu

Candidatul ideal - Studii medii sau calificari tehnice in domeniul auto;
- Bune abilitati de comunicare si negociere;
- Persoana dinamica, rezistenta la stres, lucru in echipa;
- Atentie la detalii;
- Foarte buna capacitate de organizare;
- Orientare catre atingerea obiectivelor;
- Cunostinte operare PC (MS Office );
- Avantaj experienta intr-o pozitie similara;Descrierea jobului - Programeaza vehiculele in atelier in vederea asigurarii unei incarcari optime;
- Asigura o comunicare eficienta cu clientul in toate etapele derularii reparatiei, de la receptia pana la restituirea vehiculul

Candidatul ideal
Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune) probate printr-un test scris organizat la sediul firmei;
Experienta pe un post similar de minim 3 ani;
Cunostinte solide de operare PC ( Excel), programe de contabilitate (CIEL V7, Saga P.S, CLASSQL, CHARISMA - constituie un avantaj) ;
Cunostinte de legislatie fiscala;
Abilitati de gestionare a datelor;
Abilitati de a lucra cu termene;
Constionciozitate si atentie la detalii;
Curs Inspector Resurse Umane, reprezinta un avantaj
Sa detina permis de conducere categ

Executam mobila de cea mai buna calitate, cu cele mai bune materiale, la cel mai bun raport calitate/pret. Vino sa faci parte din echipa noastra! Denumirea postuluiOperare calculator (contabilitate primara), introducere date si prelucrare comenzi in sistemul de management al societatii (se ofera training). Responsabilitatile postuluiInregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila (TEAM APPS): facturi de intrare de marfa (depozit mobila)/servicii, facturi de cheltuieli, extrase de banca etc. Inregistrarea in programul de gestiune uti
Candidatul ideal Cerinte:
- Absolvent studii medii/superioare economice constituie un avantaj.
- Aptitudini de comunicare excelente;
- Experienta in vanzari sau call center;
- Cunostinte de operare PC (Word, Excel);
- Capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor;
- Persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;
- Abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;
- Reprezinta un bonus la angajare experienta similara la un alt magazin online.
- Abilitatea de a lucra in echipa
- Ambitie, capacitate de auto

Candidatul ideal Comdata Group Romania, companie multinationala dе prestigiu, unul din leaderii dе piata in sectorul BPO, este in cautarea dе noi colegi pentru sediul din Constanta.
Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!
Cerinte:
- Limba italiana la nivel conversational;
- Cunostinte minine operare pc;
- Disponibilitate dе lucru conform unui program flexibil full-time sau part-time;
- Punctualitate, spirit dе echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
Nu este necesara experienta in call center!Des

Descrierea jobuluiProspectarea potentialilor clienti atat online cat si offline - arhitecti/designeri de interior/firme constructii, dezvoltatori imobiliariAcordarea de consultanţă clientilor în perioada de pre/post vanzare în raport cu caracteristicile produselor sau serviciului comercializat şi nevoile acestora;Analizarea pietei de profil si a concurentei in vederea identificarii unor noi oportunitati de dezvoltare a afacerii (portofoliu de produse, de canale de vanzare, etc), a unei noi retele de colaboratori (arhitecti, designeri, distribuitori, etc);Completarea si transmiterea rapoartelor
Societate de expertiza contabila angajeaza Contabil Junior. Candidatul trebuie sa aiba cunostinte despre:- legislatia muncii;- legislatia financiar contabila.Cerintele postului de Contabil Junior sunt:- cunostinte de resurse umane;- cunostinte de operare PC: pachetul Office;- cunostinte programe de contabilitate in general;- cunostinte de contabilitate primara;- cunostinte de fiscalitate.
Companie de turism internationala angajam doamna sau domnisoara pe postul de asistent manager.Nu este necesara experienta.Cautam o persoana prezentabila si responsabila pentru realizarea taskurilor stabilite impreuna cu Directorul Se cer cunostinte minime operare pc ( word, excel)Programul este de 8h/zi de luni pana vineri incepand cu ora 9 plus o pauza de 30 minute. Sau se poate accepta si un program part time de 4 ore pe zi. Angajarea se face pe baza de contract de munca conform legii. Salar deosebit crescand in functie de realizarile fiecaruia.Pentru mai multe informati asteptam un mesaj pe

Secretar Notarial (operator Calculator)
SOCIETATE PROFESIONALA NOTARIALA ELEONORA STAN SI LAURA MANTU
Candidatul ideal
studii medii, studiile superioare pot reprezenta un avantaj dar nu sunt necesare ocupării postului;
bun cunoscător al regulilor ortografice, ortoepice și de punctuație;
atenție distributivă, dorință de afirmare și disponibilitate de lucru cu publicul;
excelent cunoscător al regulilor de operare PC / Microsoft Office;
bun manipulator al tastaturii.
Descrierea jobului
verificarea documentației în vederea pregătirii actelor notariale;
tehnoredactarea actelor notariale după documentația dată;
prezentarea actului către părți;
activități de secretariat specifice

Candidatul ideal Cautam o persoana activa ,optimista ,sociabila ,capabila dе lucru in echipa si cu aspect placut si ingrijit .
-obligatoriu cunostinte PC (MS Office);
-obligatoriu studii superioare finalizate;
-cunoasterea limbii engleze;
-abilitati dе prezentare ,argumentare si vanzare prin telefon;
-flexibilitate,rezistenta,initiativa si punctualitate;
-experienta in vanzari sau servicii constituie un avantaj.
-este cerinta obligatorie ca domiciliul stabil sa fie in Constanta.Descrierea jobului -prezеntareа si produsеlor si serviciilor prin tеlefon;
-consiliеre еxemplara аsupra produ

Candidatul ideal ORIENT CERAMIC SRL - Importator gresie, faianta, mozaic, piatra naturala, marmura si granit - angajeaza permanent pentru sediul din Constanta: OPERATOR FACTURARE CU EXPERIENTA.
Cerinte:
- experienta pe un post similar minim 2 ani;
- bune cunostinte de contabilitate primara si de operare PC (in special Excel) ;
- excelente aptitudini de comunicare si relationare interumana ;
- persoana organizata, cu atentie la detalii, disciplinata si rezistenta la stres.
Descrierea jobului - Preia comenzile de la distribuitori, le introduce in baza de date si organizeaza livrarea lor;

Short company descriptionHunt Recruitment is an executive search and head hunting company, with a young team of passionate professionals.You will find in Hunt your ideal partner in understanding what a pleasant, fast and friendly recruitment process looks like.Eager to start or further develop your career in recruitment? You have found the right place! :) Requirements - Experience in the field of gambling is an advantage- Bachelor’s degree: management / marketing / communication- Experience in marketing or in an operational team (represents an advantage)- Very good knowledge of the Ro

Candidatul ideal Cerinte:
- Absolventa de studii superioare reprezinta avantaj;
- Persoana cu un aspect fizic placut care sa stie sa se faca placuta prin modul de abordare al oamenilor;
- Experienta obligatorie in operare PC (pachetul MS Office, in special Excel);
- Cunostinte minime de contabilitate primara;
- Seriozitate;
- Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate, empatie;
- Responsabilitate si corectitudine;
- Receptivitate, spirit de echipa;
- Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit);
- Abilitati deosebite de comunicare;
- Persoana prezentabila, ordonata, seri
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: