647 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în București
647 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în București
Candidatul ideal
Noi suntem:
Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
Nu vindem doar produse, cream experiente.
Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce facem noi pentru tine?
Iti oferim oportunitatea de a te dezvolta
Pentru ca ne place sa investi
Pensionara caut de lucru în domeniu resurse umane și contabilitate primara, arhivare, operare pc, introducere date, facturare, secretariat, inspector SMS!
Vrei un job stabil ? Cunosti putina engleza încât să porți o conversatie ? Ai minime cunostinte de operare pc? Ai între 18 și 45 de ani ? Daca îndeplinești toate astea nu ezita sa ne contactezi . Vino in echipa noastră si ai sa întâlnești succesul ,nu vei mai avea grija chiriei , cheltuielilor zilnice si grija facturilor neplătite la timp .Noi iti suntem alaturi ca tu sa crești
*SC SORIN QUICKTRANS SRL*, Bucuresti, angajeaza dispecer transport international marfa, 3.5 . Cerinte : experienta in domeniu minim 6 luni, cunoasterea unei limbi straine, cunostinte operare PC. Pentru detalii ne puteti contacta la tel .
CERINTE- Bune cunostinte de operare PC ; sistemul operativ Windows, Pachetul Office- Abilitati foarte bune de comunicare -Deschidere catre invatarea de lucruri noi - Abilitati de planificare, organizare, relationare si comunicare - De preferat cunostiinte program contabilitate SAGARESPONSABILITATI - Gestionarea dosarelor de personal - Intocmirea documentelor si operarea tuturor modificarilor aferente (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, suspendari, incetari, etc) in sistemul informatic si in programul Revisal, corect si in termenele legale - Intocmirea adeverintelor, de
Civitas PSG angajeaza Operator Dispecer centru de alarmare si CCtvCandidatul ideal- minim studii medii;- cunostiinte minime operare pc- abilitati de comunicare telefonica;- experienta anterioara si atestatul profesional de "Dispecer Centru Alarmare" reprezinta un avantaj;Descrierea jobului- program de lucru in ture zi/noapte;- opereaza si intretine aparatura din dotare;- coordoneaza deplasarea echipajelor de interventie in teren;- mentine legatura telefonica cu Inspectorii;- editeaza si updateaza periodic baza de date a dispeceratului;- mentine legatura cu echipele tehnice prezente in teren;-
Angajăm Reprezentant Vânzări pentru o companie care intermendiază servicii de recrutare in străinătate.Activitatea se desfăsoară în call center-ul din București, zona Gara de Nord;Responsabilități: Contactarea clienților și furnizarea de informații referitoare la serviciile companiei; Negocierea termenilor colaborării, menținerea legăturii cu clienții activi;Ofertă: Salariu fix și comision;Cerințe: Obligatoriu - Limba engleză fluent Cunoștinte operare PC - MS Office;Așteptăm cv-urile aici, mai multe detalii se discută în cadrul unui interviu telefonic.
Cunostinte, studii si experienta: Studii superioare (management/ marketing constituie avantaj) Cunostinte foarte bune de comunicare si relationare cu clientii; Cunostinte in servicii administratie (receptie/ secretariat); Cunostinte foarte bune de limba romana; Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj; Cunostinte operare PC MsOffice (word, excel, outlook); Cunostinte de limba engleza (scris/ vorbit); Experienta pe un post similar;Atributii si responsabilitati: Stabileste si intretine relatiile de protocol, promovand imaginea firmei; Mentine legatura cu clientii, pa
Prelucreaza documentele conform instructiunilor primite de la seful echipei (gruparea documentelor pe tipuri de documente, sortarea cronologica, alfabetica etc, indosarierea acestora, apoi ambalarea dosarelor in cutii de arhivare);Scanarea si indexarea documentelor respectand normele de calitate agreate precum si a politicilor / procedurilor interne;Receptionarea documentelor care urmeaza sa fie scanate si procesate;Extragerea datelor de pe suport de hartie in sistem electronic;Verificarea datelor extrase din documente pe suport electronic;Arhivarea documentelor ulterior scanarii;CerinteCuno t
Responsabilitati- Procesarea comenzilor primite de la clienti (prin e-mail/telefonic) ;- Furnizarea de informatii despre produsele disponibile sau despre ofertele promotionale;- Acordarea de servicii de consultanta clientilor in vederea achizitionarii produselor companiei;- Promovarea produselor din oferta, in concordanta cu nevoile clientului;- Mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste echipamentele livrate pentru obtinerea unui feedback permanent; fidelizarea clientilor-Actualizeaza website-ul,posteaza produse noiCerinte- Operare PC (MS Office: Word, Excel, Internet)-- Cunoasterea
Candidatul ideal :-Studii postliceale sau superioare finalizate , cu profil tehnic-Experienta minima pe un post similar 1 an-Cunoasterea temeinica a legislatiei si reglementarilor auto-Cunostinte de mecanica auto-Atestat de Manager Transport Marfa (constituie avantaj)-Experienta in coordonarea si conducerea unei echipe in domeniul tehnic-Cunostinte operare PC (Word,Excell)-Capacitati organizatorice foarte bune, eficienta, comunicare buna cu colegii si furnizorii de serviciiResponsabilitati-Se ocupa de relatiile cu furnizorii de servicii auto si negociaza contractele de servicii auto-Se ocupa d
Firma de contabilitate, membra CECCAR, doreste sa isi mareasca echipa cu o persoana care sa tina evidenta contabila a unui portofoliu de clienti (inclusiv inchidere de luna, declaratii, balanta, jurnale de vanzare/cumparare, etc).Tipul ofertei: Full Time Tara: Romania Punct de lucru: Bucuresti, Sectorul 3, Bulevardul Decebal Domeniile ofertei: Finante/Contabilitate Descrierea postului - Prelucrarea datelor contabile aferente clientilor din portofoliu;- Corelarea situatiilor financiare;- Intocmirea declaratiilor;- Intocmirea bilantului contabil anual si semestrial;- Intocmirea situatiilor extra
Cautam agenti de vanzari pentru executie instalatii gaze si termice!Suntem autorizati:- ANRE - proiectare si executie, verificari si revizii tehnice periodice instalatii gaze naturale- ANRE - verificari instalatii electrice (PRAM)- ISCIR - instalare, montare, reparare, intretinere, verificari tehnice periodice (VTP ISCIR) centrale si cazane < 9000 kw, arzatoare, automatizari, instalatii de ardere- ISCIR - verificare, reparare si reglare supape de sigurantaLucram cu persoane fizice, Asociatii de Proprietari, firme, institutii de stat.Descrierea jobului:- prospectare piata Bucuresti si Ilfov
Candidatul ideal- Minimum 2 ani experienta in vanzari de produse alimentare;- Preferabil studii superioare finalizate;- Cunostinte operare PC (Excel, Word);- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere, atitudine orientata spre satisfacerea cerintelor clientilor, spirit intreprinzator;- Permis auto categoria B (autoturismul se poate folosi si in interes personal);- Disponibilitate pentru deplasari.Descrierea jobului- Identificarea potentialilor clienti si estimarea bonitatii acestora;- Prezentarea si promovarea produselor oferite de companie;- Colaborare permanenta cu beneficiarii si pote
Candidatul idealAbilită i de comunicare cu pacien ii i membrii echipei medicaleDisciplinat, conștiincios, calm, corect în orice gest, amabilCapacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activitățiiIni iativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipăAbilită i de interac iune pozitivă i de gestionare a conflictelorDezvoltare profesională, dorin a de autoperfec ionareCunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantajBună cunoaștere a limbii engleze scris și vorbitDescrierea jobuluiÎn orice interacțiune
SC Tegola Romania SRL, firmă cu activitate pe piața românească din 1996, caută un coleg tanar, motivat, pentru a face parte din echipa noastra de vanzari: Agent vanzari pentru zona Bucuresti-Ilfov.Noi îți oferim: • Autoturism, laptop și telefon;• Salariu fix PLUS bonusuri a căror valoare doar tu o poți limita;• Lucrul într-o echipă tanără, unită și dinamică;• Pregatire profesională continuă.Cerințele noastre:• Cunostinte operare PC (Office, Windows, Internet);• Permis conducere categoria B;• Abilitati de vanzare, negociere, comunicare si relationare;• Spirit de initiativa si integritate;• Cuno
Oras de lucru BucurestiNivel cariera: Entry-Level (minim 6 luni), Mid-Level (>2 ani)Nivel studii Necalificat si CalificatTip job Full timeDepartament VanzariIndustie Comert/RetailSalariu nespecificatCandidatul ideal-studii medii/scoala profesionala-detine permis de moto-stivuitorist-cunostiinte operare PC (MC Office)- de preferat, nivel de baza-experienta profesionala constituie un avantaj.Descrierea jobului-verificare cantitativ si calitativ al marfurilor si ambalajelor livrate si returnate-manipularea marfurilor in depozit si magazin-mentinere in stare buna zona de lucru si utilajele din
Candidatul ideal- Studii superioare finalizate;- Cunostinte de operare PC (pachetul Microsoft Office);- Excelente abilităti de comunicare, prezentare si relationare interumană- Persoană organizată, dinamică, loială, cu simt al răspunderii si spirit de echipă- Experiența anterioară într-un Departament de Relații cu Clienții constituie un avantaj- Perseverență și dorință de colaborare pe termen îndelungat.Descrierea jobuluiResponsabilități:- Gestionează apelurile telefonice primite de la clienți sau potențiali clienți în legătură cu serviciile oferite de catre companie sau contractele în derul

Ingineri Chimisti Ape Uzate Si Combustibili
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU ENERGIE ICEMENERG BUCUREŞTI
Candidatul ideal 1) INGINER CHIMIST CU EXPERIENTA IN DOMENIUL ANALIZE APE UZATE
Cerinte:
- Metode clasice de determinari a parametrilor din apa;
- Analiza instrumentala ( spectrofotometrie)
- Interpretarea rezultatelor;
- Intocmirea rapoartelor de incercare pe baza rezultatelor analizelor efectuate;
- Asigurarea calitatii conform cerintelor RENAR ( intocmire rapoarte de validare, diagrame de control, calcul incertitudine);
- Operare PC nivel mediu.
2) INGINER CHIMIST CU EXPERIENTA IN DOMENIUL ANALIZE COMBUSTIBILI
Cerinte:
- Metode fizico chimice de determinari a parametrilor
Candidatul ideal - Experienta in domeniul naturist/farma;
- Bune abilitati de comunicare, prezentare si inter-relationare;
- Abilitati de planificare, organizare si coordonare;
- Atitudine proactiva;
- Persoana responsabila, dedicata jobului;
- Cunostinte de operare PC;Descrierea jobului Responsabilitati:
- Monitorizeaza indicatorii de performanta si rentabilitate pentru zona alocata
- Concepe si implementeaza strategia pentru atingerea obiectivelor de vanzari ale magazinelor pe care le coordoneaza
- Viziteaza magazinele din aria de responsabilitate regulat si intocmeste raportari spe
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: