Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

3247 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

3247 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Sala de Jocuri | WinBet


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Care vor fi responsabilitatile tale?Supravegherea permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc;Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc;Servirea clientilor cu produse din protocol;Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii;Alte atributii specifice jobului. Cerinte:CV cu poza;Studii medii (12 clase finalizate);Cazier curat. Oferim:Salariu atractiv si competitiv pe piata;Sistem de bonusare in functie de performante;Tichete de masa;Perioada de training si acomodare;Echipa tanara si dinamica;Oportunitati de dezvoltare profesionala;Companie in plina dezvoltare.
NIKO GROUP COM SRL

Specialist Mediu - Operator Date Financiare


Companie verificată
Aplica rapid
Îți place să lucrezi cu multe informații specifice, să le introduci în calculator și să le verifici astfel încât să eviți sau să elimini situațiile neplăcute?HR Design recrutează pentru clientul său o companie independentă, cu o activitate de peste 10 ani în domeniul serviciilor de mediu și a managementului deșeurilor și cu o foarte bună reputație pe piață - un Specialist Mediu (Operator Date Financiare)! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:* să nu te plictisești când ai de gestionat cifre și informații specifice* să urmezi instrucțiuni pas cu pas, astfel încât să ajungi la rezultatul dorit* să identifici soluțiile de evitare și eliminare a problemelor care apar pe parcurs* să îți placă să vorbești cu oamenii și să creezi relații profesionale de calitate* să ții cont de feedback-ul de la clienți și managerul direct* să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale* să ai cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Office) și de limba engleză la n
HR Design Consulting

Operator Drona


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal - Competențe în domeniul topografiei- Deținerea unui permis de conducere categoria B de peste 1 an în vederea deplasării la nivel național în perioada realizării scanărilor aeriene- Capacitatea de a planifica şi organiza propria activitate- Capacitatea de învățare, dezvoltare continuă și deschiderea către nou- Dedicare și implicare- Flexibilitate și adaptabilitate- Cunoștințe de limba engleză nivel mediuDescrierea jobului Responsabilități:- Utilizarea și mentenanța dronelor și a echipamentelor anexe- Utilizarea de softuri specializate pentru a realiza zboruri aeriene cu drone- Utilizarea de softuri specializate pentru a procesa datele colectate cu drone- Colectarea informațiilor necesare desfășurării zborurilor
TOTAL BUSINESS LAND

Kyc Operations


Estimare   5500 RON/Luna
Candidatul ideal Asigura gestionarea adecvata a datelor de identificare a clientilor persoane juridice Business Banking precum si a informatiilor rezultate din procesul de identificare si cunoastere a clientilor; Solicita si verifica documentatia pentru cunoasterea clientulor/non clientilor si identificarea beneficiarilor reali in termenele agreate, conform cu procedurile de cunoastere a clientelei si flow-urile de lucru in vigoare; Evalueza si clasifica compania in functie de informatiile si documentatia disponibila din punct de vedere FATCA, CRS,MiFID si ESR – in conformitate cu procedurile si flow-urile de lucru in vigoare; Actualizeaza la timp si fara erori evidentele interne si incarca dosarul de cunoastere si identificare a clientului si a beneficiarilor reali in aplicatia interna ING Verifica sau solicita verificarea catre departamentele impactate, in surse si baze de date locale si externe, a informatiilor despre clienti, parti contractante si beneficiari reali, in scopul cunoa
ING BANK ROMANIA

Data Entry Operator


Estimare   2200 RON/Luna
Candidatul ideal We are looking for motivated and detailed-oriented candidates to join our fast-paced, growing organization. The ideal candidate will be computer savvy and a fast typist with a keen eye for detail.Our culture is for those who thrive on delivering results and becoming your best.A typical Data Entry Operator is responsible for accurate information documentation and personal project management. Technical skills include documentation skills and time management. Join our diverse and dynamic team as a Data Entry Operator if you want to start your career and if you want to be part of a young team where you can grow and develop your skills. What We Are Looking for From a Candidate: Previous experience as a Data Entry Operator or similar position will be considered an advantage.Capable of carrying out a given task with all details necessary to get the job done wellAdvanced Excel skills and experience in the research sector can be a plus.Our ideal candidate has essential data ent
EXTREMOO MARKETING

Operational Assistant


Candidatul ideal Honest, involved, attentive to details, willing to assert himself, adaptable, open to a flexible schedule (office and remote), with communication skills, distributive attention, time management ability, diplomacy. Orientation towards the requirements of the manager but also of the other people who enter into collaboration with the company. To have a decent attitude and appropriate language. Very good knowledge of Office, Internet. Foreign languages: English - very well written/spoken Functional relations with all company employees.Descrierea jobului Assisting and supporting the sales department and the sales manager, participating in the organisation, coordination and implementation of work tasks. Help communication with stores (FressNewsWorkbookInfo): preparing and sending the communication tools; Costumer compliance (customer book, e-mail, facebook, phone); Administrative tasks regarding to store openings and renovations. Ordering fast rotating assets; Handling consu
FRESSNAPF ROMANIA

Operator Dtp


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Experiență în domeniu Grafică, DTP, operare Tipar Digital, Tipar de Mari DimensiuniCunoștințe tehnice de bază (sarcini mici/ medii/ mari asamblare, dezasamblare, tăiere, lipire etc)Pricepere în a lucra cu o varietate de materiale și de a găsi soluții sau de a respecta soluțiile oferite la asamblăriOperare PC Windows - Microsoft (Word, PowerPoint, Access, Outlook)– Adobe Photoshop, Corel Draw, RasterLinkDescrierea jobului Operator Digital (Printer, Cutter Plotter ) DTP-ist, Grafician Pregătește documentele pentru imprimareAșează documentele primite de la agenții/client în formate optime de producție în funcție de tipul de material, dimensiune și tehnologia de imprimare.Realizează layouturi în urma brief-urilor primiteOperează imprimanta digitalăIdentificarea neconcordanțelor apărute între documentul pregătit și printul martor existent( dimensiune, conținut)Creativ și orientat către detalii.Persoană plină de entuziasm, cu abilități de comunicare.Bun lucrător în echipă și
S.​C.​ ROD PRINT S.​R.​L.​

Operator Scanare


Estimare   1900 RON/Luna
Candidatul ideal Scopul postului: scanarea documentelor de arhiva Studii medii Cunoștințe minime de utilizare calculator/scaner Capacitate de concentrare si atentie la detalii; Abilități de cooperare și lucru in echipă Persoană constiincioasă, riguroasă Capacitatea de a învăța si respecta regulamente și proceduri specificeDescrierea jobului Pregatirea documentelor in vederea scanarii Scanarea documentelor Verificarea calitatii documentelor scanate Respectarea normei de lucruSediul certSIGN se afla la 3-5 minute distanta de Metrou Petrache Poenaru. Exista proiecte care se desfasoara si la sediul clientului, la 5 min de Metrou Pipera.Pachetul salarial este intre 2.200-2.500 lei in functie de performanta.
CERTSIGN

Operator Logistica


Estimare   3300 RON/Luna
Candidatul ideal - Minim studii medii;- Experienta in domeniu constituie avantaj;- Minime cunostinte IT;- Cunostinte de operare Office.Descrierea jobului - Verificarea actelor ce insotesc produsele ce au intrat in service;- Verificarea produselor receptionate;- Completarea rapida si corecta in aplicatia interna a informatiilor despre marfa intrata/iesita;- Intocmeste si verifica documentele necesare pentru expedierea produselor catre clienti;- Descarcarea produselor ajunse in firma si manipularea acestor produse in interiorul firmei, ulterior incarcarea lor pentru livrare (electrocanice mici, mijlocii si produse IT).Alte informatii:- Program de lucru luni - vineri;- Locatia este in Sos. Orhideelor, nr. 27-29, aproape de statia de metrou Basarab.
DEPANERO

Operational Controller


Estimare   7000 RON/Luna
Candidatul ideal This is a very varied and exciting role where you will be required to reconcile complex information,have excellent attention to detail, strong communication skills and the ability to follow a methodicalprocess whilst remaining in control of the situation and job at hand.Descrierea jobului Role Overview Understand of the legal complexities of operational, administrative or development contracts, interest rates, penalties, and their impact on payments. Have a pro-active, positive attitude, independent, flexibility, organized, good team member. Demonstrate problem solving capacity, effective time management, ability to work independently in accordance with Group Policies and Procedures. Be honest and up front, communicate clearly with no mitigation.Responsibilities Monitor and analyse construction and property operational costs compared to budget and approved variances; check accuracy, and completeness of all related documentation before approving payments in the bank sys
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Operator Cctv


Candidatul ideal - Cunostinte Microsoft Office si Internet;- Foarte bune abilitati de comunicare;- Persoana cu simtul responsabilitatii dezvoltat;- Bune abilitati de atentie concentrata si distributiva;- Spirit de echipa;- Studii medii sau superioare.Descrierea jobului - Monitorizarea derularii activitatii din punctele de lucru ale Companiei;- Asigura la intrarea in tura buna si corecta functionare a intregului echipament de supraveghere video, conexiunile de date in toate punctele de lucru ale companiei;- Intocmirea rapoartelor cu privire la activitatea din punctele de lucru ale Companiei;Beneficii:- Program de lucru flexibil, in ture de 12 ore fie de zi, fie de noapte- Lucru intr-o echipa tanara si dinamica- Perioada de training- Un program flexibil care sa-ti permita continuarea studiilor si life-work balance- Pachet salarial complex si motivant, cuprinzand un contract de munca pe durata nedeterminata cu un salariu care include diverse sporuri (performanta, ore suplimentare, zile de
INTERGAME SELECT

Operator Comenzi


Candidatul ideal Pentru a face echipa buna impreuna, ne dorim sa ai:- Foarte bune abilitati de comunicare si vanzare;- Cunostinte de MS Office;- Cunostinte de contabilitate primara (obligatoriu);- Abilitati de organizare, dinamism si orientare catre client;- Cunostinte sau experienta in vanzari prin telefon;- Dorinta de autodepasire, orientare catre rezultate;Descrierea jobului - Preluarea comenzilor de la clienti si procesarea acestora;- Vanzarea telefonica a produselor companiei;- Emiterea documentelor fiscale aferente vanzarii;- Verificare scadente de plata clienti si recuperarea acestora;- Comunicare si coordonare zilnica cu departamentele de logistica si managementin scopul de a asigura cele mai inalte servicii pentru toti clientii;- Gestionarea stocurilor;- Asigurarea in bune conditii: receptionarea si manipularea produselor;- Verifica impreuna cu soferul conformitatea marfii incarcate cu cea inscrisa indocumentele de livrare;- Participa la activitatea de inventar derulata de com
UGATTI

Operator Logistica


Estimare   3300 RON/Luna
Candidatul ideal - experienta pe o pozitie similara;- minimum studii medii;- cunostiinte medii de operare PC (pachet Office);- limba engleza, minimum nivel incepator;- persoana atenta la detalii, cu mare capacitate de concentrare;- capacitate de acumulare rapida a informatiilor;- capacitate de invatare rapida a aplicatiilor;- respectarea termenelor limita si a sarcinilor primite.Descrierea jobului Activitatea ta va consta in:- receptionare facturilor trimise la sediul central de catre colegii din celelalte puncte de lucru;- analizarea si verificarea facturilor;- introducerea datelor in aplicatia interna a companiei;- realizarea si transmiterea rapoartelor lunare;- verificarea e-mailurilor primite si solutionarea acestora;- intocmirea AWB-urilor;- comunicarea cu colegii din celelalte departamente (atat in limba romana, cat si in limba engleza);Bineinteles, aceasta va fi recompensata corespunzator, astfel:- vei lucra intr-un mediu stabil, placut;- vei face parte dintr-o echipa tanara, in
MOBILIER 1 CONCEPT

Operator Vanzari prin Telefon


Companie verificată
Aplica rapid
CERINTE: -Experienta de minimum 1 an in vanzari, prezinta avantaj experienta in vanzari Call Center -Capacitate de comunicare si relationare -Persoana deschisa, entuziasta si serioasa -Atitudine pozitiva si orientare catre client -Automotivat si cu spirit de echipa -Studii medii/superioare -Cunostinte de nivel mediu in utilizare excel/baze de date RESPONSABILITATI: -Initierea apelurilor in vederea promovarii si vanzarii diverselor produse si servicii -Furnizarea de informatii la solicitarea clientilor -Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti -Monitorizarea permanenta si actualizarea bazei de date -Indeplinirea obiectivelor specifice proiectului BENEFICII: -Pachet salarial compus din salariu net plus comisioane si bonusuri -Tichete de masa in valoare de 30 ron/zi -Transportul decontat -Asigurare medicala privata -Ziua de nastere zi libera si platita -Ziua de 8 Martie zi libera si platita (pentru doamne si domnisoare) -Tichete cadou de Paste, Craciun -Concediu de odihna 22 zile an
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator Registratura


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal - Rapid, organizat, atent la detalii- Sociabil, convingator, dinamic- Cunostinte PC – Excel, Word, Outlook,Descrierea jobului -Gestioneaza si urmareste in tabele Excel datele cuprinse în documentele primite prin intermediul adresei de e-mail sau corespondenta (posta, FanCourier etc): contracte, avize, procese-verbale, decizii, restituiri, suspendare contracte, rezilieri, bonuri de consum, etc.-Verifica documentele primite prin corespondenta de la reprezentantii de vanzari asigurandu-se ca toate documentele au fost trimise corect, complet si la timp-Lucrează în strânsă legatură cu departamentele conexe pentru a crea continuitate între activităţile care se influenţează reciproc-Urmareste atent statusul deciziilor CAS (daca sunt semnate, daca s-au intors de la semnat, etc.) si rezolva in cel mai scurt timp neconformitatile-Emite rapoarte pentru verificarea documentelor primite in original, precum si orice alte rapoarte solicitate de superiorul directRaportează superiorulu
AIR LIQUIDE VITALAIRE ROMÂNIA

Operator Pc


Candidatul ideal -operator PC, Microsoft Excel (nivel basic)-abilitati comunicare-capacitatea de a lucra uneori sub presiune-capacitate organizatorica si de gestionare a timpului-rezistenta la indeplinirea sarcinilor repetitive-lucru individual si in echipa-atentie la detalii-eficient in rezolvarea problemelor-punctual-persoana motivata, energicaDescrierea jobului -preluare date telefonic-introducere date in Microsoft Excel si in software specializat-operare PC-activitati de back-office/secretariat
REFLEX ARCHITECTURE

Operator Calculator


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc dе muncă stabil?Dacă consideri că îndeplinești cerințele menționate pentru canditatul pe care îl căutăm, așteptăm CV-ul dumneavoastră.Candidatul ideal:- Studii medii / superioare finalizate;- Cunoștințe MS Office;- Cunoștințe limba engleză – nivel mediu;- Experiență anterioară pe un post similar - constituie avantaj experiența în domeniul medical;- Persoană flexibilă, tolerantă, cu abilități dе rezolvare a problemelor;- Foarte bun spirit dе organizare;- Capacitate dе concentrare și atenție distributivă;- Abilități de tehnoredactare: acuratețe a datelor introduse, viteză bună dе tastare (se va da test eliminatoriu dе typing).Descrierea jobului Responsаbilități:- Ofеră suport medicilor, în cabinеt, privind rеdаctаreа rаpoаrtelor mеdicаle alе pаciеnților, în timpul consultаțiеi;- Organizarеa cabinеtului în vedеrea desfășurării activității medicale;- Preluarea pacienților și invitarea acestora în cabinet;- Înmânarea rapoartelor medicale către paci
SANADOR

Specialist Operational


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Bune abilități de comunicare și de rezolvare a problemelor.Cunostiinte de operare a sistemului MS Office si a altor soft-uri(ERP)Cunoștințe bune a limbii engleze dar si a limbii româneAtitudine proactivă, lucru în echipă și o bună capacitate de adaptare la schimbăriExperiența într-un IFN este binevenită.Cerințe de experiență în muncă: minim 2 ani experienta in service clienti in domeniul bancar/IFNDescrierea jobului Efectuarea de modificari contractuale la cererea clientilor;Soluționarea reclamațiilor și remedierea situațieiFurnizarea clientilor cu documentele solicitateVerificarea si alocarea platilor neidentificate​Oferirea de suport telefonic clientilor.
MOGO IFN

Clerk Support (operator Facturare)


Candidatul ideal Absolvent studii superioare - constituie avantaj;Experienta pe un post similar;Experienta in utilizarea unui ERP – constituie avantaj;Experienta in utilizarea pachet de baza Microsoft Office;Capacitate de concentrare, organizare, calitate si atentie la detalii;Orientare catre clienti, bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala si lucru in echipa;Bune abilitati de gestionare a mai multor sarcini simultan, capabila sa respecte termenele limita;Atitudine proactiva, initiativa si creativitate.Descrierea jobului Emite facturi in baza documentelor emise in depozit (note de colectare); Emite facturi de retur conform procedurilor si circuitului informational implementat; Inregistreaza reclamatiile in ERP / dupa implementare CRM preia reclamatiile si le rezolva conform procedurilor implementate; Mentine evidenta facturilor pentru verificarea confirmarii acestora la client/depozit; Introduce in baza de date, in nomenclatorul clienti, toti clientii noi pe baza fis
PRISUM HEALTHCARE

Operator Call-center


Estimare   2450 RON/Luna
Candidatul ideal Ești în căutarea unui loc dе muncă stabil?Iți place să comunici?Crezi că detii abilități dе gestionare a unei situații limită?Dacă consideri că îndeplinești cerințele menționate pentru canditatul pe care îl căutăm, așteptăm CV-ul dumneavoastră.Candidatul ideal:- Studii medii/superioare finalizate;- Cunoștințe MS Office;- Cunoștințe limba engleză – nivel mediu;- Experiență anterioară în call center - constituie avantaj experiență în domeniul medical;- Persoană flexibilă, dinamică, responsabilă și rezistentă la stres;- Foarte bun spirit dе organizare;- Inițiativă și orientare către pacient;- Capacitate dе concentrare.Descrierea jobului - Prеluareа, gеstionаrеa, rеdirеcționаreа аpelurilor din partеа pаciеnților în conformitаte cu procedurilе agreаte, аtingând obiectivele calitative și cantitative stabilite;- Informarea pacienților/clienților, cu privire la programul de lucru al Policliniciilor / Spitalului și al medicilor;- Programarea sau reprogramarea pacienților la con
SANADOR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 3247 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.