Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

4624 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

4624 Locuri de Munca Operator in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Operator in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Comercial


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Studii superioare in profiul economic - reprezinta un avantaj Experienta minim 2 ani in analaiza/raportare Cunostinte Excel la nivel mediu-avansat Abilitati analitice, numerice si atitudine proactiva in rezolvarea situatiilor neprevazute; Abilitatea de a stabili prioritati si de a respecta termenele limita; Abilitati bune de comunicare si relationare; Profil autonom, cu abilitati de planificare si organizare; Atentie deosebita la detalii si spirit de initiative.Descrierea jobului Raportare si Analize date Vanzari: Primirea si verificarea rapoartelor venite de la distribuitori Analiza rezultatelor de vanzari lunare, anterioare si anuale, in concordanta cu etapele bugetare / preliminare / istorice si indicatorii cheie de performanta la nivel de achizitii distribuitori, sell in si sell out; Asigurarea raportarii in timp util si exact a rezultatelor lunare, a previziunilor si a bugetelor; Introducerea ofertelor de Vanzari in BI(QBis) Urmarirea comenzilor reprezentantilor d
BIOFARM

Operations Coordinator


Estimare   4500 RON/Luna
Candidatul ideal The ideal candidate has a passion for interacting with people/expatriates, willing to learn and take on board new tasks, be a problem-solver and have a very good/excellent command of English (French too will be considered an advantage). You should have good multitasking skills to manage multiple issues/pressing tasks and applications simultaneously, closely working with the other departments involved.Transportation/customs/moving industry background is considered a strong advantage.Descrierea jobului - Handle daily shipments: checking documentation, complies with FIDI/customs regulations, orders receiving, handling all bookings, notifications to origins/destinations, supporting the operational department- Prepare transport documents and bills, execute administrative formalities such as: process import/export document etc.- Create and complete the import/export files according to internal company procedure- Track and check supplier's invoices- Permanent contact with
GOSSELIN MOBILITY ROMANIA

Operator Telesales


Estimare   3550 RON/Luna
Candidatul ideal Ne extindem si crestem intr-un ritm rapid, asa ca angajam Operatori Telesales motivati si determinati, care sa se alature echipei noastre de vanzari. Daca punctul tau forte este puterea de convingere si pasiunea pentru comunicare, atunci tu esti persoana pe care o cautam.Viitorul Operator Telesales stie sa comunice in mod direct si eficient, este bine pregatit, increzator si inteligent. Acesta va contribui la atingerea targetului echipei de vanzari, urmarind in permanenta dezvoltarea de parteneriate noi, dar si mentinerea unei colaborari durabile cu clientii existenti. Raportarea se face catre Sales Manager.Descrierea jobului Cerinte: Studii superioare; Experienta in vanzari de produse si servicii B2B (2-3 ani); Cunostinte operare pachet MC Office: Excel, Word, PowerPoint, Outlook; Foarte bune competente de comunicare si persuasiune; Dorinta de afirmare, de a depasi propriile limite; Abilitatea de a lucra in echipa, dar si individual; Abilitatea de adaptare la schimbar
MEDICINA DE NIȘĂ

It System Operator


Candidatul ideal Cerinte Studii superioare in curs sau finalizate; Cunoasterea si utilizarea pachetului Microsoft Office la nivel avansat; Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze (atat scris cat si conversational) pentru a intelege si interpreta procedurile, mesajele si aplicatiile; Cunostiinte minime de utilizare SQL si a structurii mesajelor .xml; Disponbilitate de a lucra in ture.CAUTAM Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate; Atenție la detalii, rigurozitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă; Abilități de comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de respectare a deadline-urilor și atingere a obiectivelor stabilite; Abilitati de documentare, procesare, analiza si sinteza a informatiilor.Descrierea jobului Principalele responsabilitati: Generarea si executarea zilnica si la orele stabilite a raportarilor aflate in aria de responsabilitate; Asigurarea interpretarii corecte a mesajelor primite si rezolvarea eficienta a
Alpha Bank

Operator Logistica


Estimare   3300 RON/Luna
Descrierea jobului Cateva lucruri despre noi: Impreuna suntem Lensa! Un brand 100% romanesc, cel mai apreciat retailer de optica din Romania, care detine un magazin online lider de piata si o retea nationala de peste 20 de magazine, in continua expansiune. Lensa este cu adevarat TARE pentru ca ne ghidam in fiecare zi dupa aceste valori: Transparenta Ambitie Responsabilitate Echipa. La LENSA te vei ocupa de:Introducerea facturilor in sistemVerifica marfa receptionata/livrata atat calitativ, cat si cantitativProceseaza si ambaleaza comenzile online, pentru a fi trimise prin curierParticipa la inventarele trimestriale ale stocului de marfa si ajuta la reglarea acestoraReceptioneaza si eticheteaza marfaMentinerea curateniei pentru un mediu de lucru organizat si aranjat.Nu le vei face singur, ci alaturi de o echipa pasionata de a lucra cu si pentru oameni. Ne dorim ca tu sa vii cu:Atitudine pozitiva :)Dorinta de invatare si de acumulare a noilor cunostinteCunostinte de operare a calculatoru
TENSA ART DESIGN

Responsabil Operational


Candidatul ideal • Studii medii/superioare administrative/ tehnice/management• Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj• Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)• Foarte bune abilitati de comunicare, personalitate placuta si rezistenta la stres• Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate de a invata• Fire dinamica si responsabila• Abilitati de analiza si planificare.Descrierea jobului Supervizeaza organizarea şi funcţionarea din punct de vedere administrativ si operational a Centrului Comercial; Coordoneaza si supervizeaza serviciile de intretinere si reparatii, paza si curatenie pentru asigurarea securitatii si sigurantei centrului, a chiriasilor si personalului prestator de servicii care isi desfasoara activitatea in centrul comercial; trebuie sa fie în permanenta informat corespunzator cu privire la legislatia/reglementarile de functionare si exploatare in domeniu, asigurand astfel conformitatea cu acestea in cadrul activitatii opera
COTROCENI PARK

Operator Print


Estimare   2750 RON/Luna
Candidatul ideal Bun coordonator, organizat, comunicativ, entuziast, cu spirit de echipa, spirit comercial, capabil sa gaseasca solutii constructive in situatii critice;Descrierea jobului Responsabilitati:- Print (din diverse programe: PDF, DWG, office)- Pliat- Semnat/stampilat/indosariat (diverse documente)- Scan (diverse formate)- Organizat documentatie in functie de centralizatoarele puse la dispozitie- Depunere avize la autoritati- Transport documentatie (la diverse institutii/colaboratori)Beneficii:- salariul net 2500-3000 lei- tichete de masă în valoare de 255 lei din a treia lună de angajare- abonament mijloc de transport în comun, in valoare de 80 lei/luna- servicii medicale private din a șasea luna de angajare (anual un set de analize, control oftalmologic)- posibilitate de avansare
CONCRETE & DESIGN SOLUTIONS

Operator Calculator


Estimare   2345 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte:- Studii medii;- Cunostinte operare PC - nivel mediu;- Capacitatea de a respecta termene limita;- Atentie la detalii;- Asumarea responsabilitatii;- Rezistenta la stres, flexibilitate;- Seriozitate, corectitudine.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:- procesarea corecta, completa si la termen a tuturor documentelor de tip contract de asigurare/act aditional la contract;- verificarea inregistrarii documentelor din punctul de vedere al completitudinii si corectitudinii datelor;- arhivarea documentelor de tip dauna.Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:- zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;- tichete de masa;- asigurare de sanatate;- reduceri la abonamente 7Card si WorldClass;- abonament Bookster.
Omniasig

Operator Facturare


Estimare   2100 RON/Luna
Candidatul ideal Profil candidat:- abilitati de organizare;- atentie la detalii;- capacitate de a stabili prioritatile si rezistenta la stres;- abilitati foarte bune de comunicare;- seriozitate, capacitate de concentrare;- capacitate de a lucra cu un numar mare de informatii;- capacitate de calcule, analiza, planificare şi control;- promptitudine în luarea deciziilor;- adaptare la schimbari si situatii speciale;- responsabilitate;- eficienta.Descrierea jobului Verifica intocmiriea corecta a facturilor furnizorilor,atat din pct de vedere fiscal si din pct de vedere al aplicatiei ; inregisteaza aceste facturi in aplicatie- Verifica si selecteaza documentele de confirmare a curselor,avize,facturi,cmr-uri,(daca acestea sunt complete ca numar si corect intocmite) conform specificatiile fiecarui client si a contractului, respectiv a comenzii ; scaneaza si arhiveaza aceste documente .- Emiterea facturilor catre beneficiari,in baza contractelor sau comenzilor cu acestia;inregistrarea in progra
SLS CARGO

Operator Comercial


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal - Aptitudini de planificare- Spirit de initiativa- Punctualitate- Diplomatie- Capacitatea de a face fata situatiilor noiDescrierea jobului - Organizarea centrului de colectare- Intocmirea documentelor de transport- Raportarea datelor saptamanale si lunare catre superior- Promovarea Proiectului Fepra - Cora, cu scopul de a-si indeplini obiectivele lunare- Mentinerea relatiilor profesionale cu partenerii interni si externi- Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizateProgram de lucru: 2 zile lucrate cu 2 libere, 10H/zi (Luni-Duminica)
FWEI GROUP

Operator Incasso


Candidatul ideal Studii superioare; Experienta profesionala minim 2 ani; Engleza incepator/mediu; Cunostinte Microsoft Office (Word, Excel) nivel mediu; Capacitate de analiza si sinteza; Orientare spre performanta excelenta; Asumarea responsabilitatii, proactivitate; Flexibilitate si adaptare la schimbare; Spirit de echipa, relationare bazata pe empatie, incredere si respect; Creativitate, deschidere catre inovatie si diversitate.Descrierea jobului Responsabilitati: Procesarea tranzactiilor aferente contractelor de viata si non-viata din conturile dedicate clientilor directi si intermediarilor, prin consultarea bazelor de date interne; Procesarea corectiilor si validarea borderourilor incomplete, importate de intermediari; Modificarea inregistrarilor in conturile bancare si reconcilierea sumelor neidentificate pana la solutionare; Procesarea solicitarilor in termenele de livrare dedicate fiecarei actiuni (implicit respectarea termenului de inchidere de luna); Acordarea de suport interm
GENERALI Romania

Operator Call Center


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Persoana cu o atitudine pozitiva si orientata catre identificarea solutiilor.Sa comunice prietenos, calm si cu profesionalism.Sa fie organizata si sa poata lucra urmarind anumite proceduri si reguli.Descrierea jobului Va gestiona apelurile telefonice si solicitarile venite pe e-mail.Va oferi informatii pacientilor si ii va ajuta cu programari, modificari ale acestora sau confirmari.
ISOKINETIC SPORT

Operator Calculator/​ Facturare


Candidatul ideal Recrutam un caracter frumos, intr-o persoana echilibrata, care sa isi doreasca sa lucreze intr-un mediu dinamic, profesional, cu sanse reale de a avansa in cariera.Daca ai:- minim un an de experienta in facturare, operare si introducere date;- capacitatea de a duce la bun sfarsit lucrarile incepute;- atentie la detalii si constiinciozitate;- capacitatea de a te adapta,Te asteptam cu drag in echipa noastra!Descrierea jobului Vei:- verifica intocmirea corecta din punct de vedere fiscal a documentelor primare;- intocmi rapoarte solicitate de catre departamentele de contabilitate si vanzari;- introduce facturi de la furnzori in programul de gestiune;- factura marfa catre clienti.Ce pachet de beneficii iti oferim?- Contract de munca pe perioada nedeterminata;- Salariu motivant, dinamic;- Tichete de masa;- Oportunitati de avnasare bazate pe propriile rezultate;- Telefon de serviciu;- Laptop de serviciu;- Program de lucru de Luni-Vineri, intre orele 08:30-17:30.
GLOBAL PLAST

Operator Call Center


Estimare   2400 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii medii Abilitati de comunicare Experiența anterioară în call center sau in domeniul auto reprezinta un avantaj Cunostinte operare PCDescrierea jobului Postul presupune preluarea apelurile clientilor in vederea identificarii si solutionarii solicitarilor acestora Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie Contribuie activ la îndeplinirea obiectivelor departamentuluiBeneficii : Salariu fix, tichete de masa Contract de munca perioada nedeterminata Posibilitate de dezvoltare profesionala Colectiv tanar, mediu de lucru stabilPosturile sunt pentru locatia din Drumul Gilaului Nr.44-50, Sector 4, Bucuresti.
MOTORECO PARTS

Sales Operations Assistant


Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca:-esti absolvent studii superioare, profil real;-ai capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii;-ai abilitati de prezentare, persuasiune, vanzare si negociere;-esti spontan si indreptat catre gasirea de solutii;-ai o personalitate energica, gandire pozitiva;-ai cunostinte de limba engleza.Descrierea jobului Ce ar urma sa faci:-Oferirea de solutii pentru cresterea vanzarilor;-Implementarea, monitorizarea si optimizarea campaniilor clientilor pentru obtinerea celor mai bune rezultate;-Mentinerea unei bune relatii cu clientii, pentru a raspunde nevoilor de comunicare ale acestora;-Consilierea permanenta a clientilor din portofoliu si furnizarea unor strategii de promovare in concordanta cu obiectivele urmarite;-Furnizarea rapoartelor post promovare catre clienti;-Optimizarea permanenta a campaniilor in vederea obtinerii celor mai bune rezultate, buget vs perioada;-Prospectarea permanenta a pietei pentru atragerea de no
ANTENA TV GROUP

Operator Productie La Masini De Ambalat


Candidatul ideal Esti in cautarea unui loc de munca serios si stabil?Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, te asteptam sa aplici!Ne-am bucura sa ai:- Studii: liceul (10 clase) sau scoala profesionala;- Experienta in productie - minim 6 luni;- Experienta in operarea / setarea parametrilor la utilajele din productie;- Colaborare si lucru in echipa;- Rapiditate in miscari si atentie distributiva.Zona: Theodor Pallady.Descrierea jobului Detalii post:- Asigura pornirea masinii si a videojet-ului / laser-ului la timpul stabilit;- Verifica alimentarea masinii cu materie prima si opereaza setarile pentru imprimarea datei de expirare;- Verifica tactil si vizual diferentele de calitate a produselor, parametrii de greutate la masina si cantar, data expirarii inscriptionata pe punga, calitatea cutiilor de ambalaj;- Aranjeaza folia in masina si schimba laminatul in functie de nevoi;- Efectueaza analize de calitate (existenta unor fisuri in ambalaje) si anunta laboratorul de inadvertente;- Men
STRAUSS ROMANIA

Operator Call-center Vodafone


Candidatul ideal Daca esti: insistent serios motivat de reusita abil in conversatie empaticatunci ai cam tot ce iti trebuie pentru a reusi in acest job. Nu te speria daca nu stii foarte multe despre domeniul nostru, suntem aici ca sa iti ghidam pasii si sa te invatam.Descrierea jobului Scopul tau in echipa noastra va fi sa obtii intalniri pentru echipa de vanzari directe.Asa ca este necesar: Sa gasesti persoana potrivita care se ocupa de telecomunicatii din cadrul societatii pe care ai apelat-o Sa adresezi intrebari pentru a obtine informatii de la prospecti, necesare la intalnirile directe Sa faci in asa fel ca prospectii sa isi doreasca sa vada solutiile oferite de Vodafone Sa fii prietenos cu prospectii si colegii Sa fii onest, muncitor si direct in interactiunile tale cu colegii si clientii Sa ai incredere tine si in solutia care urmeaza a fi prezentata Sa nu te supere un raspuns negativ din partea prospectului, sunt foarte multi clienti care vor zice ‘Da, suna interesant!’Ce oferi
ONE TELECOMLES

Transport & Logistics Operations Specialist


Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team of employees who use new technologies, dynamic insights and over 154 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactAs Transport & Logistics Operations Specialist you will focus on freight sourcing and will support the implementation of Transport & Logistics Cargill strategy, manage segment sourcing negotiations, deeply understand the market and business/revenue opportunities for Cargill businesses. May be involved in one or more transportation & logistics modes of truck and rail. Minimum Qualifications Min. 3-5 years experience in a Transportation or Forwarder role Medium to advanced MS Excel knowledge Experience managing multiple priorities and tasks daily Secondary or higher education levelPreferred Qualifications Transport Management System experien
CARGILL AGRICULTURA

Operational & Marketing Assistant


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- Experienta de cel putin 2-3 ani intr-un job similar/administrativ- MS Office – nivel mediu- Capacitate de a invata lucrul cu sisteme noi- Limba engleza – nivel mediu-avansat- Proactivitate, tenacitate - orientare spre business- Abilitati excelente de comunicare, spirit organizatoric- Perseverenta, creativitate, gandire analiticaDescrierea jobului Ce vei face:- Te vei ocupa de organizarea evenimentelor, intalnirilor si sedintelor- Vei asigura partea logistica a deplasarilor tuturor colegilor din field, medical, regulatory si market access- Vei participa la bugetare- Vei pregati rapoartele pentru flota de masini si logistica- Vei colabora cu toate departamentele interne si cu toti furnizorii- Vei asigura suport informational si logistic pentru Reprezentantii medicali
EXPLOREPCOM

Regional Operational Director


Descrierea jobului Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and sugges
PROFI ROM FOOD
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 4624 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.