75 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Oradea
75 - Locuri de Muncă (joburi) Operator PC în Oradea

Candidatul ideal Studii medii / superioare,cunostinte operare PC, cunoasterea legilor referitoare la transportul rutier de marfa , capacitate de organizare , atentie la detalii, persoana hotarata si determinata,amabila atat cu clientii cat si colegial.
Minim 2 ani experienta in domeniu!
Cunoastrea limbii italiene constitue avantaj .Descrierea jobului Coordonarea si indrumarea soferilor
Optimizarea costurilor legate de transport
Mentinerea relatiei atat cu clientii cat si cu furnizorii
Aptitudini de negociere

Candidatul ideal Experienta pe un post similar;
Persoana organizata;
Cunstinte operare PC (Word, Excel, Outlook, Power Point);
Cunoasterea limbii engleze;
Studii superioare.Descrierea jobului Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
Asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin posta, fax, email;
Inregistrarea hotararilor si a deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei

Candidatul ideal - absolvent studii superioare cu examen dе licenta;
- permis auto - categoria B;
- cunostinte operare PC, pachet Office (word, excel) - nivel avansat;
- abilitati dе empatizare, comunicare, relationare;
- abilitatea dе a-si atinge obiectivele;
- constiinciozitate, foarte buna capacitate dе organizare si planificare a activitatii;
- atitudine pozitiva, orientare spre client si spre solutionarea imediata a problemelor.Descrierea jobului -mentine si dezvolta relatia cu clientii producatori si clientii (farmacii) alocati , conform procedurii si standardelor companiei;
- pro

Scurta descriere a companieiRaiffeisen Bank este o banca universala, oferind o gama completa de produse si servicii de cea mai buna calitate. Daca esti la inceput de cariera te invitam sa faci primul pas, cu un stagiu de practica sau un program de internship, sau identifica locul de munca ideal pentru tine si alatura-te echipei Raiffeisen Bank!Totodata daca esti un profesionist cu experienta, la Raiffeisen Bank iti oferim permanent oportunitatile pentru a iti dezvolta constant competentele si a atinge urmatorul nivel.Cerinte Te asteptam cu drag la noi daca: Ai studii superioare, de preferint

Candidatul ideal
• Studii medii sau superioare
• Minim 2 ani de vechime în muncă, în relaţionarea cu clienţii
• Permis de conducere categoria B
• Limba engleză- nivel mediu
• Cunoştinţe de operare PC- nivel mediu/ avansat
• Abilităţi bune de comunicare scrisă şi verbală
• Atitudine pozitivă
• Persuasiune
• Onestitate
• Abilităţi de negociere
• Spirit de previzionare
• Abilităţi de organizare şi planificare
• Promptitudine în soluţionarea cererilor
• MeticulozitateDescrierea jobului
• Urmăreşte permanent e-mailurile şi răspunde la solicitările clienţilor
• Soluţionează solicit
Candidatul ideal - Absolvent studii superioare – inginerie economica, constructii, stiinte economice
- Cunostinte in domeniul constructiilor industriale si civile
- Cunostinte economice
- Experienta anterioara pe un post similar
- Limba engleza – nivel conversational
- Abilitati foarte bune de operare PC si programe specifice jobului
- Bune abilitati de comunicare, sinteza, analiza, planificare, atentie la detalii, organizare.Descrierea jobului RESPONSABILITATI:
- Stabilirea si monitorizarea bugetelor alocate pe contracte / proiecte;
- Gestioneaza procesul de constructie din punct de v

Candidatul ideal Locația: Sediul central STAR STONE S.A., Nojorid-Oradea, Departamentul Vânzări Export
Căutam o persoana comunicativa, dispusa sa învețe, cunoscătoarea a limbi maghiare, germana si engleza, cu abilitați de vânzare si administrative pentru a ocupa postul de DIRECTOR DE VANZARI – EXPORT.
Sarcina ta va fi prospectarea zonei alocate, negocierea contractelor, monitorizarea vânzărilor, vizitarea clienților potențiali si existenți.
Rezultatele, perseverenta si devotamentul tău fata de echipa vor fi răsplătite!
Cerințe:
Experiență in vânzări , minim 3 ani materiale de con

Candidatul ideal - studii medii sau superioare;
- obligatoriu curs ARR coordonator transport
- cunostinte operare PC (Word, Excel, Internet etc.)
- experienta de cel putin 1 an in coordonare echipe
- Cunoasterea la nivel avansat a limbii engleze
- aptitudini de comunicare, planificare si negociere
- seriozitate, dinamism, meticulozitate si adaptabilitate
- permis de conducere fara evenimente rutiere, constitue avantaj permisul de conducere categoria CDescrierea jobului - Va cunoaste si va respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice, in trafic intern si inte

Candidatul ideal Cerinte:
Absolvent/a al/a Facultatii de Farmacie - conditie obligatorie;
Certificat de Libera Practica vizat pe anul in curs - conditie obligatorie;
Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara - constituie avantaj;
Cunostinte privind legislatia specifica;
Bune abilitati de comunicare si relationare
Bune abilitati de planificare si prganizare
Preocupare pentru dezvoltarea profesionala continua
Cunostinte operare PC – pachetul Office.
Descrierea jobului Responsabilitati:
Raspunde de activitatile tehnico-administrative desfasurate in punctul de lucru si

Candidatul ideal - cunostiinte mecanice si electrice de baza.
- cunostiinte de operare PC.
- spirit de echipa.
- persoana ambitioasa, perseverenta si motivata de rezultate.
Descrierea jobului Program de lucru: 12hr cu 24hr
Descriere Job:
- Pregatirea Materialelor pentru Prelucrat
- Operarea utilajului de Granulat Mase Plastice
- Monitorizarea Productiei
- Pregatirea Materialelor pentru Livrare.

Candidatul ideal - minim studii medii, studii superioare economice/relatii internationale constituie avantaj
- obligatoriu cunoasterea limbii engleze
- cunoasterea unei alte limbi straine ( maghiara, germana, italiana, spaniola,etc) constituie avantaj
- abilitati de comunicare, relationare
- persoana proactiva
- cunostinte bune de operare PC- Microsoft Office ( word, excel, internet )Descrierea jobului - cautarea de clienti externi pentru produsele firmei
- vanzarea intracomunitara / exportul produselor firmei
- mentinerea relatiilor comerciale cu clientii actuali
Se ofera un pachet

Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?
Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?
Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?
Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :
Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vânzări.
Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.
Cunoștințe solide operare PC.
Cunoștințe dе contabilitate primară.
Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа ZOOMANIA și îți oferim :
Un loc de muncă s

Candidatul ideal Cautam o persoana ambitioasa , comunicativa si organizata care sa se alature Echipei Casa Rusu - Auchan Timisoara
Cerinte :
Studii liceale absolvite;
Experienta minima in domeniul vanzarilor ;
Placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii;
Cunostinte de operare PC;
Abilitati de negociere si perseverenta
Disponibilitate de la lucra 2 weekenduri pe luna
Descrierea jobului
Sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite;
Sa realizeze obiectivele de vanzari;
Sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliu

Candidatul ideal - Studii superioare (economice şi / sau tehnice);
- Experiență minim 3 ani in domeniul vânzarilor prezinta un avantaj;
- Abilități foarte bune de comunicare, coordonare, control si management echipe;
- Abilități de negociere, planificare și organizare;
- Viziune comerciala axata pe strategii;
- Cunoștințe operare PC: MS Office, Outlook;
- Permis de conducere: categoria B;Descrierea jobului Cunoasterea concurentei si a proiectelor de dezvoltare din teritoriu.
Intocmirea, coordonarea si urmarirea ofertelor catre clienti.
Analiza pietei cat si a oportunitatilor comerciale

Candidatul ideal Spirit de observatie
Experienta minim 3 ani in departamentul de calitate
Cunostinte de operare PC
Carnet de conducere categoria B
Cunostinte de limba engleza si/sau franceza - constituie avantaj
Experienta in domneniul injectie mase plastice - constituie avantaj
Cunostinte tehnice
SeriozitateDescrierea jobului Realizeaza control frecvential conform gama de control : visual, masuratori, alte teste
Formeaza operatori
Analizeaza reclamatie de la client si raspunde la client cu formular 8D
Pregateste documentele de productie ptr proiectele noi : gama de control, gama de

Candidatul ideal
Studii superioare sau postuniversitare în domeniul Mecanic.
Minim 2 ani experiență în domeniul producției de automotive;
Cunoștințe a standardului de calitate IATF16949, familiar cu PPAP, APQP, SPC, MSA și PFMEA;
Cunoașterea limbii engleze, scris și vorbit, avansat;
Operare PC si MS Office.
Descrierea jobului
Asigură identificarea tuturor caracteristicilor relevante pentru procese din punct de vedere al calității, menține legătura cu clientul;
Întocmește documentația PPAP (inclusiv stadiul proiectului și modificările de proces/produs) și este responsabil pent

Candidatul ideal - corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;
- sincer, dispus la colaborare, serios, punctual
- capacitatea de umplere a timpului liber cu activitati secundare
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- atenție către detalii;Descrierea jobului Descriere:
- redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice intern si extern;
- cunoștințe bune operare PC: MS Office, WORD, EXCEL, navigare internet;
- îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
- elaborarea și redactarea docume

Candidatul ideal • Intelegeti valoarea in timp a banilor
• Procesul de achizitie nu se refera doar la negocierea preturilor, ci mai mult la obtinerea bunurilor dorite in locul dorit, la momentul si pretul potrivit
• Totul este important in achizitii: o mica parte lipsa dauneaza unui proiect mare
• Sa nu va fie frica sa discutati cu furnizorii - sunati si cereti orice aveti nevoie fara nici o teama
- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperare
- Limba engleza la nivel avansat
- Cunostinte operare PC la nivel avansat
- Abilitati de comunicare si lucru in

Candidatul ideal -Atitudine pozitiva, seriozitate, responsabilitate,corectitudine ,atentie la detalii
-Experienta diversa de lucru in depozit (ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa la raft) ;
-Abilitati de planificare si organizare
-Cunostinte operare PC
-Cazier judiciar curat.
-Permis conducere cat.BDescrierea jobului - Pregateste comenzile pentru livrare, le ambaleaza in conformitate cu comanda de livrare si anunta comanda gata de livrare, conform procedurii stabilite;
- Manipularea eficienta si atenta precum şi aşezarea produselor în spaţiile special destinate, în funcţie de

Candidatul ideal - Studii superioare finalizate, profil economic;
- Experienta minimum 5 ani pe o pozitie similara;constituie avantaj activitate desfasurata in domeniul constructiilor
- Experienta in utilizarea programelor de contabilitate- nivel avansat;
- Cunostinte solide Operare PC: MS Office;
- Cunostinte solide privind legislatia financiar-contabila;
- O buna intelegere a standardelor internationale de contabilitate si raportare;
- Abilitati de comunicare si organizare;
- Abilitatea de a gestiona sarcini multiple cu termene fixe;
- Abilitatea de a prioritiza activitatile pentru a
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: