Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

36 Locuri de Munca Networking engineer in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

36 Locuri de Munca Networking engineer in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Networking engineer in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
 Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Ce vei face alături de noi?Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de:supraveghere video;date - voce;alarmă;detecţie incendiu;control acces. Te potrivești in echipă dacă ai:studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric;cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj);disponibilitate de lucru la înălțime;disponibilitate pentru deplasări;permis de conducere cat. B (opțional). Ce îți vom oferi:contract de muncă pe perioadă nedeterminată;diurnă pentru deplasări;instruire și calificare la locul de muncă;pachet salarial a
NEXIA CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3950 RON/Luna

Specialist Ehs


Candidatul ideal Studii superioare tehnice;Experienta de minim 2 ani pe un post similar;Experienta in companie de productie cu un numar de minim 300 salariati;Curs specialist in managementul deseurilor sau responsabil mediu;Curs în domeniul sanatatii si securitatii in munca: (80 ore);Curs in domeniul situatiilor de urgenta: cadrul tehnic PSI (40 ore);Cunostinte de operare PC (Excel, Outlook, Word, Power Point);Cunostinte de limba engleza nivel mediu;Cunoasterea principiilor, practicilor si procedurilor referitoare la activitatile specifice de Mediu; SSM si SU;Cunoasterea legislatiei si standardelor de specialitate pe linie de Mediu; SSM si SU;Abilitati de comunicare si prezentare;Spirit organizatoric;Capacitate de analiza si sinteza;Responsabilitate si integritateDescrierea jobului Responsabilitati in gestionarea deseurilor si transmiterea raportarilor lunare conform prevederilor legale,Intocmirea registrelor si a formularelor de transport specifice;Elaborează si actualizează ori de ca
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Inginer /​ Specialist Calitate Oradea /​ Bihor


Candidatul ideal Inginer / specialist calitate Oradea / BihorPozitia vacanta este pentru proiectul: “Varianta ocolitoare a orașului Alesd” din judetul BihorCerinte:Buna capacitate de organizare, comunicare si colaborare;Minim 3 ani experienta in proiecte de constructii si/sau reabilitari drumuri/ autostrazi;Cunoaste reglementari in vigoare in domeniul asigurarii calitatiiCunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel);Reprezinta avantaj:Studii superioare in domeniul constructiilor;Experienta intocmire cartea tehnica a constructiei;Experienta in intocmire procese verbale de drumuriExperienta in gestionarea unor contracte de lucrari de drumuriDescrierea jobului Responsabilități principale:Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;Participa la organizarea si coordonarea lucrarilor pe santier;Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea n
SELINA SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ai experiență în vânzări prin telefon și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului Specialist VanzariWorkplace: M. Kogalniceanu 3, 410175 OradeaMonthly salary: 5130 - 5650 RON gross👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, construirea unei relații de succes cu proprietarii de restaurante - scopul nostru nu e sa vindem la primul contact ci să construim o relație.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lu
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 816 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal • Intelegeti valoarea in timp a banilor• Procesul de achizitie nu se refera doar la negocierea preturilor, ci mai mult la obtinerea bunurilor dorite in locul dorit, la momentul si pretul potrivit• Totul este important in achizitii: o mica parte lipsa dauneaza unui proiect mare• Sa nu va fie frica sa discutati cu furnizorii - sunati si cereti orice aveti nevoie fara nici o teama- Excelente abilitati de comunicare, negociere, interrelationare si cooperare- Limba engleza la nivel avansat- Cunostinte operare PC la nivel avansat- Abilitati de comunicare si lucru in echipa- Rapiditate si acuratete in procesarea informatiilor- Seriozitate, proactivitate- Spirit analitic, atentie la detaliiDescrierea jobului Lucrul in echipaIntelegerea regulilor si consecintelor INCOTERMSNegocierea contractuluiElaborati contracte de la zeroGasiti punctele critice in contracteComparati nu numai preturile, ci si costul totalIntelegeti adevarata valoare a reducerilorObtineti cel mai mic cost disp
NOVATEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1663 de salarii introduse în Salario: 4900 RON/Luna

Specialist Achizitii


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte operare PC; Pachet Microsoft Office - in special Excel; Engleza nivel mediu,Descrierea jobului Responsabilitati: Creare, plasare, operare, urmarire comenzi; Actualizare, operare, urmarire gestiune; Comunicare/colaborare eficienta cu furnizorii; Analiza stocurilor, tendintelor de consum.Beneficii: Salariu motivant; Majorari anuale in functie de performante; Pachet de beneficii atractiv (tichete de masa de 35 lei/zi, transport gratuit, al 13 - lea salariu, posibilitatea de a servi o masa calda); Posibilitatea dezvoltarii profesionale in companie; Mediu de lucru placut.
CLASS FURN ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1603 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Medic Specialist/​primar


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie să posede următoarele calificări și experiență:Certificat de membru al Colegiului Medicilor din România.Certificat de medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și de Reabilitare.Medic care sa indeplineasca conditiile pentru a intra în contract cu casa de sanatate.Aviz de liberă practică și asigurare de malpraxis valabile.Experiență relevantă în domeniul reabilitării medicale.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu ceilalți profesioniști din domeniu.Atitudine proactivă și orientare către rezultate.Abilități de gestionare a timpului și a priorităților.Dacă îndeplinești aceste cerințe și ești pasionat de îmbunătățirea calității vieții pacienților prin intermediul terapiilor de reabilitare, te invităm să aplici pentru acest post.Descrierea jobului Clinica noastră Scarabeus Medical caută un medic specialist/primar în specializarea Medicină Fizică și
SCARABEUS SOLAR S.​R.​L.​

Specialist Platforma Online


Candidatul ideal Experiență în vânzările online și în administrarea site-urilor de comerț electronicAbilități excelente de comunicare în scris și verbalCapacitatea de a lucra independent și în echipăDiplomă de licență în Vânzări, Marketing, Administrare de Afaceri sau domeniu similar este un avantajExperiență in administrare SEOExperienta cu instrumente si tactici cheie de vanzare si marketing in comertul electronic;Abilitatea de a gestiona timpul eficient si de a prioritiza sarcinile; Descrierea jobului Gestionarea platformei de comert electronic: strategie, design, dezvoltare si optimizare in conformitate cu obiectivele companiei;Gestionarea și optimizarea vânzărilor pe canalul online, inclusiv identificarea și prospectarea potențialilor clienți, precum și crearea și gestionarea listelor de contacteDezvoltarea strategiilor de vânzări online, precum și monitorizarea performanței și raportarea rezultatelor către echipa de conducereAdministrarea site-ului nostru de comerț electronic asi
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Indirect Purchasing Specialist


Candidatul ideal University Degree Engineer, Economist; English as must, German is a plus; SAP MM modules, ARIBA PTP (SAP R/3, S/4HANNA); Operates MS Office software package; Negotiation, Project experience, knowledge of generic contract laws; Purchasing experience min. 3-4 years; Intercultural experience is plus.Descrierea jobului Suppliers and Contracts Clarifies technical and commercial requirements together with the requester and the supplier. Negotiates terms to fulfill best conditions for acquisition of services, production equipment’s, MRO, construction services, maintenance and facility service, with respect to procurement process, procedures and legal requirements. Obtain offers, analyze and asses for optimum cost value solution. Defines, prepares and concludes contracts by respecting procurement process, procedures and legal requirements. Carries out supplier evaluation to concentrate on the best suppliers and improve the current supplier base. Ensures and drives towards down
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Supplier Follow-up Specialist


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you can check the most of the following:Knowledge & Skills: General-purpose IT tools; Advanced knowledge of MS Office, especially MS Excel; Good knowledge of SAP; Advanced knowledge of logistics follow-up operations and processes; Advanced training, or minimum 6 months of experience in supplier follow-up; Ability of creating technical reports. Behavioral Competencies: Effective verbal and written communication skills; Organizational skills; Positive attitude in work and challenges; Influences and guides colleagues to solve problems; Oriented towards results; Oriented to the client's needs; Has a developed critical spirit; Disciplined; Respecting deadlines; Self-motivated; Team worker; Willing to travel for business purposes; Act with integrity and honesty; Drive collaboration through respect and openness. Qualifications:Education: Technical Bachelor’s degree in Engineering (preferably Mechanic field). Previous experiences: Minimum 2
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Customer Care And Content Editor


Candidatul ideal Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea.Ce ne dorim de la tine: Experiența în suport clienți este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic/ă să înveți. Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții Să fii o persoană disciplinată Atenție la detalii și meticulozitate Să ai răbdare și să fii un bun ascultător Să ai capacitatea de a-ți stabili și organiza prioritățile Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) Cunoștințe de operare în baze de date Cunoștințe avansate de scriere în limba română Cunoașterea limbii germane și/sau maghiară, reprezintă un avantajDescrierea jobului Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 0
PUBLI24 DIGITAL S.​R.​L.​

Payroll Specialist


Candidatul ideal Our growing company is searching for experienced candidates for the position of Payroll Specialist. If you are looking for an exciting place to work and if you can provide comprehensive, ongoing and proactive support for all inquiries pertaining to payroll system functionality, payroll compliance and best practices, please take a look at the list of qualifications below:· Proven experience as a Payroll Specialist or similar role (minimum 2 years);· Very good knowledge of legislation and regulations of the field;· Strong knowledge of Microsoft Excel and other MS office tools;· Fluency in English;· Capability of exercising extreme discretion;· Self-motivated with the ability to work independently and in a team environment;· Strong organizational and analytical skills needed;· Excellent interpersonal and communication skills;· Must possess a positive “can do” attitude and willingness to learn new things.Descrierea jobului · Ensuring market-oriented remuneration and remune
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Training Specialist


Candidatul ideal TRAINING SPECIALIST to join our team!Joinour team. Build the future.Plexus is an agile, forwardthinking company of problemsolvers who bring complex technologies and innovativeproducts to life. We are engineering, manufacturing and supplychain experts passionate about building a better world for thepeople who will benefit from what we doPlexusOradea, Bihor, Romaniawww.plexus.comPurpose Statement:This position is responsible for supporting the development, introduction and facilitationof a wide variety of training solutions.JOB RESPONSIBILITIES:•Training development and operations Partner with the Plexus training community to design, develop,implement and support training solutions that meet organizational needs across the globe, including sessioncoordination, instructional design, material development, facilitation, cost chargebacks, and assessment asrequired for assigned areas•Data analysis Utilize Talent Management systems to collect, analyze, and summarize data and t
PLEXUS SERVICES RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Are cel putin un an de experienta in HR Este empatic, cu calitati de comunicare eficienta si clara atat verbal, cat si in scris Are abilitatea de a înțelege profilul companiei noastre si a colegilor pe care ii avem in firma si de care avem nevoie pe viitor Detine skills-uri organizatorice atat a resursei de timp, cat si a celei umane si atentie la detalii Are abilitatea de a lucra cu profesionalism, integritate si confidentialitate Descrierea jobului Suntem in cautare de HR specialist care sa: Poata gestiona nevoia de personal a firmei si sa conduca campanii de recrutare independent pe diferite nivele si pozitii in firma Colaboreze cu departamentele din firma si sa inteleaga care sunt abilitatile si competentele necesare pentru posturile disponibile aferente fiecarui sector Va cauta cele mai bune metode si canale de recrutare, in functie de pozitia disponibila si de bugetul stabilit pentru recrutare si pentru angajare Va posta anunturi de recrutare, v
HELPSHIP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 151 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Specialist,​ It Infrastructure


Candidatul ideal Knowledge/Skills/Competencies:* Fundamental knowledge of endpoint management concepts such as deployment, imaging, packaging, patching, testing, support, etc.* Very Good knowledge of Windows Active Directory and the Windows Operating system* Good knowledge of Linux Operating Systems (AIX would be a plus)* Good knowledge of end-point management tools and processes (ie. Bigfix, SCCM/SCOM/MECM).* Good knowledge of scripting tools (examples include. Powershell, Python, BASH, Ansible, Terraform, etc.)* Previous experience with Virtual Desktops Management would be considered a plus (Citrix, AWS Workspaces, MS Virtual Desktop)* Previous Experience and Understanding of ITIL practices and framework would be a plus.* Ability to manage workload effectively and efficiently and establish priorities.* Strong organizational skills and ability to prioritize, escalate, and communicate issues.* Ability to work independently with minimal guidance with attention to detail and follow-up.*
CELESTICA ROMANIA SRL

Systems Area Specialist - Fire Detection


Candidatul ideal Dacă ești o persoană pozitivă, comunicativă, sociabilă și orientată către client, ai putea fi interesat în a aplica pentru postul de Systems Area Specialist - Fire Detection.Căutăm o persoană cu următoarele abilități și competențe: Experiență de minim 2 ani în vânzari Capacitatea de analiză și selecție Capacitatea de promovare, prezentare și vânzare a produselor companiei Bune abiltăți de comunicare, negociere și orientare spre rezultat Spirit de inițiativă și capacitatea de a lucra în echipă Abilități de comunicare în limba engleză (nivel mediu) Cunoștințe de utilizare PC (nivel mediu) Permis de conducere - cat. BStudii superioare în domeniul Economic sau al Ingineriei, reprezintă un avansaj.Descrierea jobului Care vor fi atribuțiile tale? Construirea de oferte corespunzătoare profilului clientului și finalizarea vânzărilor Oferirea de consultanță de specialitate pentru întreaga gama de produse din portofoliul companiei Furnizarea de informatii către clienți cu privir
POLON-ALFA ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Recrutare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui nou coleg/ă, cu experiență în domeniu (6 luni – 2 ani), pasionat de interacțiunea și comunicarea cu oamenii.Suntem o echipă tânără, dar profesionistă și garantăm o experiență semnificativă, dacă ni te alături!Rolul pe care îl oferim, are deschidere către diverse domenii de activitate, atât pentru Permanent Placement cât și pentru Temporary Workforce. Vei avea ocazia să gestionezi un proces de recrutare end-to-end, pentru roluri din domenii diversificate, precum: producție, logistică, BPO, financiar-contabil, bancar, administrativ, sales, tehnic, etc.Descrierea jobului De asemenea, vei fi responsabil de: Client management – identificarea nevolior clientului și consiliere oferită pe toată durata unui proces de recrutare; Identificarea acțiunilor și canalelor de recrutare potrivite pentru proiectele active; Derularea activă a proceselor de recrutare și hunting; Monitorizarea pieței forței de muncă și implicare în definirea strategiei echipei.Benefi
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 1066 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Brand Specialist


Candidatul ideal Suntem in cautarea unui Brand Specialist entuziast care sa reprezinte imaginea companiei în fața consumatorilor .Ce ne dorim de la un Brand Specialist: Disponibilitate 5 zile pe saptamana; Aspect fizic placut; Bune abilitati oratorice si orientare catre client; Carisma, vibe pozitiv si orientat spre dezvoltare; Seriozitate si punctualitate; Experienta in domeniu Tobacco reprezinta un avantaj.Valorile noastre:Noi punem mare pret pe valorile noastre fundamentale si ne-ar bucura sa stim ca impartasesti aceleasi principii: Colaborare - Cautam oameni carora le place comunicarea deschisa, care formeaza relatii frumoase in cadrul echipei noastre. Etica profesionala - Cautam candidati care sa respecte standardele etice și sa acționeze in mod corect și onest in toate interactiunile profesionale. Rezultate durabile - Ne dorim oameni care inteleg ca rezultatele vin direct proportional cu eforturile si pe care ne putem baza pe termen lung.Descrierea jobului Rolul unui Brand Specia
TRADE ACTIVATION GROUP S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 297 de salarii introduse în Salario: 6500 RON/Luna

Specialist În Achizitii


Candidatul ideal -studii universitare: de preferat tehnice sau economice;-experiența pe posturi similare minim 3 ani;-limbă străină: engleză – nivel avansat;-cunoștințe comerciale - cunoașterea termenilor contractuali, a noțiunilor economice privind relațiile comerciale, a operațiunilor de import intracomunitare si extracomunitare etc.;-cunostințe economice - înțelegerea fluxului de achiziție d.p.d.v. documentar: solicitare interna – comanda – receptie – consum; cunoașterea documentelor fiscal-contabile utilizate în relațiile comerciale: aviz de expediție, factură fiscală etc.;-cunoștinte tehnice;-cunoștințe în utilizarea sistemelor informatice - Microsoft Office minim un nivel mediu, experiență în sisteme integrate de tip ERP sau MRP;-abilități de comunicare și deschidere pentru munca în echipă;-atenție la detalii, seriozitate și responsabilitate în îndeplinirea sarcinilor, respectarea termenelor limită;-deschidere pentru învățare continuă și progres.-permis de conducere categoria B.D
PLASTOR S.​A.​

Specialist In Sistemul Calitatii


Candidatul ideal Pozitia vacanta este pentru proiectul: “Varianta ocolitoare a orașului Alesd” din judetul BihorCerinte:Buna capacitate de organizare, comunicare si colaborare;Minim 3 ani experienta in proiecte de constructii si/sau reabilitari drumuri/ autostrazi;Cunoaste reglementari in vigoare in domeniul asigurarii calitatiiCunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel);Reprezinta avantaj:Studii superioare in domeniul constructiilor;Experienta intocmire cartea tehnica a constructiei;Experienta in intocmire procese verbale de drumuriExperienta in gestionarea unor contracte de lucrari de drumuriDescrierea jobului Responsabilități principale:Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;Participa la organizarea si coordonarea lucrarilor pe santier;Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate ;Verifica situ
SELINA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 36 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.