Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

39 Locuri de Munca in Salonta - Joburi in Salonta

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

39 Locuri de Munca in Salonta - Joburi in Salonta

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Salonta si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Competency Requirements:- Bachelor's in Accounting/Finance- 2+ years experience in the accounting- Excellent knowledge of English both speaking and writing, Italian is a plus- Excellent analytical skills with an attention to detail- Thorough knowledge of accounting procedures- Ability to work well in a fast-paced environment- Attention to detail and good record-keeping skills a must- Experience in MS Office, SAP is a plus- Pro-Active with lots of energyDescrierea jobului Job description:NPE company is seeking a Cost Controller, who is performing all aspects of operational finance requirements including cost statement and analysis reports. This position is ideal for a person who understand the fixed and variable costs associated with producing and delivering the goods and services produced by an organization. This position is ideal for an ambitious experienced professional who seeks to join a greenfield company.Job Responsibilities:- Execute cost distribution correc
HT NPE EAST EUROPE S.​R.​L.​
Candidatul ideal Financial accounting activities: issuing invoices, statistical reporting and archiving documents in according with internal procedures and legal provisions in force and under the guidance of the department manager area.Competencies- University degree in Economics ( Finance/Accounting preferred)- Experience in a similar position 2-3 years would be an advantage- Excellent organizational and communication skills- Ability to work independent, but also in the team in order to respect deadlines- Knowledge of accounting, fiscal legislation- Good knowledge of English, both speaking and writing- IT knowledges: MS Office ( Word, Excel, Power Point )- Experience with SAP is an assetDescrierea jobului Main responsibilities:- Register in the accounting records invoices for purchases and sales as well as other primary documents;- Archiving the issued invoices and following the supporting documents (CMR, goods consignment note, customs declarations);- Check the delivery reports and e
H&T- NPE EAST EUROPE
Candidatul ideal - Cunostinte minime de operare calculator, masina de colorat fiind computerizata;- Experienta intr-un post asemanator constituie un avantaj;- Spirit de observatie, atentie la detalii, dexteritate si operativitate in executie.Descrierea jobului Atributii- Pregatirea galetilor cu baza de colorat in masina de mixat: tencuiala umeda, grund, vopsea lavabila;- Selectarea codului de culoare ales de client conform paletar de culori; dozarea pigmenților este computerizata, iar omogenizarea se realizează în mixere speciale;- Verificare constanta a cantitatii pigmentilor din masina de colorat si alimentarea acesteia;- Curatarea si intretinerea masinii conform instructiunilor;- Emiterea facturii catre client pt produsele colorate cu masina de mixat (lavabila, tencuiala, grund);- Ajutarea colegilor la pregatirea produselor pt transport.Beneficii- Beneficii:Pachet salarial atractiv, tichete de masa;- Program de lucru: luni-vineri, 08:00 – 16:30;- Contract de munca pe perioada nedete
RAVAGO ROM
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal Acest job ti se potriveste daca:- Vanzarile sunt punctul tau forte- Esti o persoana activa si iti place sa fii implicat in diverse proiecte de vanzare- Iti place sa lucrezi intr-un mediu stabil, cu reguli clare- Ai studii superioare (preferabil tehnice)- Ai minim 3 ani experienta in vanzari sau in domeniul constructiilor si/sau instalatiilor- Ai cunostinte de operare PC (MS Office)- Ai permis de conducere categoria B si esti dispus pentru deplasari in judetele Bihor si Satu MareDescrierea jobului Postul de Reprezentant de Vanzari presupune:- Sa gestionezi portofoliului de clienti din judetul Bihor- Sa identifici clienti noi si oportunitati de vanzare;- Sa promovezi si sa vinzi produse si echipamente conform unui target lunar/trimestrial;- Sa prezinti si sa discuti/negociezi ofertete comerciale;- Sa te ocupi de administrarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice)- Sa urmaresti livrarile de comenzi catre client si sa te asiguri de onorarea integrala a comenzilor
VALROM INDUSTRIE
Candidatul ideal Cerințe:- permis categoria B- experienta in domeniu constiute avantaj- abilitatea de a asculta- persoană ambitioasă, organizată, - capacitatea de a rezolva rapid și corect problemele apărute- capacitatea de a prioritiza sarcinileProgram:Luni-VineriDescrierea jobului Responsabilitati:- sa lucreze conform procedurilor firmei- sa realizeze lucrari de mentenanta intretinere si reparatii la produsele comercializate, utilaje,piese- sa asigure calitatea lucrarii executate- sa remedieze deficientele constatate- sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact- principala activitate se va desfasura pe teren.
MOVE ECO
Candidatul ideal Salut,Ne bucurăm că te afli aici și îmi doresc să te regăsești în anunțul nostru. Elementele ce ar trebui să te ghideze către butonul “Aplic” sunt pasiunea pentru sectorul agricol, dorința dе a participa la evoluția agriculturii din România și ambiția dе a reuși într-o companie internațională.Nu căutăm candidatul ideal, ci căutăm o persoană pozitivă, constructivă și perseverentă la care abilitățile de negociere si comunicare să fie native.Descrierea jobului Îti oferim misiuni vаriatе prin carе să iеi parte lа dеzvoltarеa agriculturii din Româniа și carе să tе ajute în dеzvoltarea tа profesionаlă.Activitatеa tа la Isagri va fi de:- Prospectare a pieţei- Promovarea produselor și serviciilor oferite de companie- Atingerea targetului de vânzări- Mărirea protofoliului de clienţi- Fidelizarea clienţilor vechi- Participarea la târguri şi demonstraţii agricoleBeneficiiÎți oferim o experienţă profesională într-un grup internaţional, cu un proiect motivant şi cu posibilităţi de
ISAGRI ROMÂNIA
Candidatul ideal Studii superioare dе preferat agronomice , finalizate cu diploma licenta-obligatoriu;Experienta in vanzari constituie avantaj;Abilitati comerciale;Cunoasterea agricultorilor din zona constituie un avantaj;Posesor permis conducere categoria B - obligatoriu.Descrierea jobului Activitati spеcifice vаnzarii produsеlor din portofoliul firmеi catre fеrmiеrii din zonа аrondаta;Ofеrirea dе consultаnta in domeniul fеrtilizarii, in vеdеrеа promovarii celor mаi bune si modеrne practici catre clientii companiei;Urmarirea culturilor clientilor si propunerea de solutii adaptate nevoilor acestora;Analize privind piata, concurenta;Propunerea de solutii tehnice adecvate conditiilor meteorologice si pedologice din zona arondata.OFERTA:- Salariu fix plus comision din vanzari;- Programe de instruire si dezvoltare (exemplu – traininguri pentru dezvoltarea cunostintelor tehnice si abilitatilor comerciale);- Masina si telefon de serviciu.
TIMAC AGRO ROMANIA
Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala; Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii; Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date); Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa; Rezistenta la stres si capacitate dе reactie; Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza; Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI; Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii. Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora; Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni); Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati; Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalo
RCS & RDS
Candidatul ideal Fotograf Hotelier înGrecia, Spania și MaltaJOB-UL PE SCURT:Abordezi turiștii și propui servicii fotoActivitate de teren și front officeFaci sesiuni foto, după standardele și modul în care te învățămAsiști clientul în alegerea fotografiilorIncasezi contravaloare serviciilortBENEFICIILE PE SCURT:Cazarea și masa asigurataSalariu motivant, bazat pe performanta1 zi libera pe săptămânăDecontarea transportuluiTe învățăm tot ce e necesar pentru desfășurarea job-uluiAplică acumtrăieşte experienţa PhotoHotelACEST JOB ESTE PENTRU TINE DACĂ:Cunoști limba Engleza la nivel conversationalEști disponibil să pleci pentru 7 luni într-o țară străinăEști o persoană axată pe performanță și rezultateÎți place să interacționezi și să cunoști oameni noi chiar dacă nu ai experiență în acest domeniu.Îți place să lucrezi cu targeturi și obiectiveÎți place să ai un job dinamicÎți dorești să te cunoști mai bine și să-ți depășești limiteleÎți place să cunoști oameni noi, să interacționezi cu acești
PHOTOHOTEL
Candidatul ideal Inginer - Ajutor Șef ȘantierResponsabilități:Oferirea de suport șefului de șantier în organizarea și coordonarea lucrarilor din șantierOferirea de suport șefului de șantier în evaluarea, planificarea, supervizare și monitorizarea execuției lucrărilorSupravegherea funcționării utilajelor și instalațiilor la punctul de lucruUrmărirea menținerii disciplinei, precum și respectarea procedurilor și a regulamentului internImplicarea în instruirea angajaților conform procedurilor interneÎntocmirea antemasuratorilor si a neconformitatilor din proiectPregătirea și trimiterea comenzilor de materialeRealizarea altor activități administrative specifice domeniuluiCerințe:Studii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe operare PC – Execel/ Word; Autocad. Constituie avantaj cunoasterea legislatiei in domeniul constructiilor cat si cunostiinte de operare Primavera si Microsoft ProjectsProfilul candidatului:Abilități de planificare, organizare si comunicareUrmărirea
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Cerinte- studii superioare;- cunoastere fluenta a limbilor romana si poloneza (atât verbal, cat si scris);- experienta de lucru in comert/finante/administrare constituie un avantaj;- minte analitica;- abilitati interpersonale;- incredere si responsabilitate;- bune cunostinte de operare calculator;- disponibilitate pentru calatorii de afaceri;- permis de conducere categoria B - utilizare activa.Descrierea jobului Responsabilitati- cooperare cu tari straine- cu companii din grupul de capital si cu colaboratorii.- traduceri romano-poloneza / poloneza-romana – verbale si scrise;- intocmirea rapoartelor pentru Consiliul de Administratie;- analiza datelor;- sprijinul Consiliului de Administratie in indeplinirea sarcinilor;- controlul corectitudinii procedurilor interne si circulatiei documentatiei;- crearea colaborativa a materialelor de marketing si informare ale Companiei.Noi oferim- o munca atractiva, pe baza de contract de munca, intr-o companie cu o pozitie bine stabili
VIKINGPROFIL
Candidatul ideal Inginer Șef ȘantierResponsabilități:Organizarea și coordonarea lucrului pe șantierÎntocmirea și asigurarea necesarului de resurse materiale, umane și de utilajeSupravegherea funcționării utiliajelor și instalațiilorAsigurarea respectării riguroase a tehnologiilor de execuție și a instrucțiunilor privind exploatarea și întreținerea mijloacelor și uneltelor de producțieStabilirea soluțiilor de recuperare a întârzierilor din graficul de execuțieInstruirea personalului conform prevederilor regulamentelor în vigoare, pentru lucrările pe care aceștia urmează să le executeEfectuarea periodică a instructajului de protecția munciiPreintampinarea evenimentelor care pot supune la risc siguranța și sănătatea angajațilorComunicarea eficienta și promptă cu toți factorii implicați în proiect (RTE, SSM, diriginte, beneficiar, proiectant, manager proiect)Cerințe:Experiență minim 3 ani într-un post similarStudii superioare universitare în domeniul construcțiilorCunoștințe privind manage
PSITEST EXPERT SRL
Candidatul ideal Activitatea se va desfasura in magazine din strainatate, jobul NU este remote!Vino sa imbini utilul cu placutul si schimba-ti locul de munca monoton cu un job activ intr-unul dintre cele mai aglomerate aeroporturi din Europa (Schiphol Amsterdam) !Candidatul ideal este sociabil, dinamic si ambitios, dornic sa lucreze intr-un mediu international in care are posibilitatea sa cunoasca oameni diferiti si sa se dezvolte profesional si personal.Daca va place sa comunicati si sa lucrati cu oamenii atunci sunteti candidatul ideal!Nu este nevoie sa aveti experienta in vanzari sau studii superioare, doar un nivel de engleza conversational si o atitudine pro-activa!Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de produse cosmetice de lux in magazine din aeroportul Schiphol din Amsterdam- program de zi, intre 8-9 ore/zi, cu zile libere- abordarea potentialilor clienti intr-un mod respectuos si identificarea nevoilor acestora- efectuarea de demonstratii gratuite de produse pentru a ga
RIK
Candidatul ideal Experienta in vanzari de minim 3 ani Experienta in vanzarea de inputuri pentru agricultura constituie un avantaj Abilitati excelente de comunicare si negociere Spirit de observatie si initiativa Orientare spre client si spirit comercial Atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre rezultate Disponibilitatea de a se deplasa in teritoriul arondat Studii superioare in Stiinte Agronomice constituie un avantaj Bune cunostinte de oprare PC: MS Office (Word, Excel), Outlook. Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Mentinerea relatiilor comerciale cu clientii activi Prospectarea pietei, identificarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona arondata Prezentarea si promovarea directa a produselor pe care societatea le comercializeaza: inputuri pentru agricultura si carburantiNegocierea si incheierea contractelor si acordurilor comerciale Incasarea in termen a creantelor de la clientii cu care colaboreaza Respectarea si urmarirea procedurilor interne la nivel de
ADIDANA
Candidatul ideal Мінімальна середня освіта за спеціальністю цивільне будівництво Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді, в координації команд власних робітників або субпідрядників у складних і масштабних будівельних проектах Володіє російською мовою на високому рівні Посвідчення водія категорії ВDescrierea jobului Electrogrup має на меті подвоїти столичну волоконно-оптичну мережу в Бухаресті протягом наступних 4 років. У той же час вона буде піклуватися про обслуговування існуючої мережі та нагляд за підземним монтажем кабелів операторами зв'язку.Ми відкриваємо нову можливість приєднатися до нашої команди:Керівник групи / Майстер будівництва- Бухарест -Місія: Координація будівельних робіт у рамках телекомунікацій, розумних міст та проектів розвитку містОбов'язки: Стежить за дотриманням технічних умов технічного проекту та вимог якості та несе відповідальність за їх дотримання Вивчити проектну документацію та надіслати депутату або керівнику сайту будь-які виявлені
UKRAINE JOBS BY EJOBS
Candidatul ideal Minim studii medii in domeniul constructiilor civile Minim 3 ani experienta pe o pozitie similara, in coordonarea echipelor de muncitori proprii sau subcontractori in cadrul unor proiecte de constructii complexe si de anvergura Cunostine limba rusa la nivel avansat Carnet de conducere categoria BDescrierea jobului Electrogrup își propune dublarea Rețelei Metropolitane de Fibră Optică a Municipiului București în următorii 4 ani. În același timp, se va ocupa de mentenanța rețelei existente și de supervizarea instalării în subteran a cablurilor de către operatorii telecom.Deschidem o noua oportunitate de a te alatura echipei noastre:Sef Echipa/Maistru in Constructii- Bucuresti -Misiune: Coordonarea lucrarilor de constructii civile in cadrul proiectelor de telecomunicatii, smart city si dezvoltare urbanaResponsabilitati: Urmareste respectarea specificatiilor proiectului tehnic si cerintelor de calitate, si este raspunzator de respectarea acestora Studiaza documentatia proi
ELECTROGRUP INFRASTRUCTURE SA
Candidatul ideal -studii superioare tehnice finalizate, profil construcții;-excelente cunoștințe de utilizate a computerului: MS Office-ul, Auto CAD, Allplan Nemetschek;-carnet conducere categoria B;-putem sa comunicam in romana, engleza sau germana.Descrierea jobului -experiența demonstrata in coordonarea echipelor de șantier;-întocmirea necesarului de materiale și consumabile in șantier;-întocmirea rapoartelor de lucru: consumuri materiale, realizări zilnice;-urmărirea etapelor lucrărilor pentru a asigura respectarea planificării, in condiții de calitate;-încadrarea lucrărilor in termen, motivarea echipei de lucru.Oferim:-salariu de începere: 3000€/brut;-mașina de serviciu + telefon ultima generație;-locuința mobilată, pana la un an de folosire, contra cost.Dacă ți-am trezit interes, așteptam CV-urile pe adresa de email: [email protected]
BB STUCK GMBH
Candidatul ideal -limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;Descrierea jobului JOB AGENCY CTN selecteaza pe tot parcursul anului personal hotelier (ospatari, cameriste, barmani, barwaiteri, receptioneri, bucatari, nightwatch, coafeza, maseuri,etc.), pentru vapoare de croaziera in Europa.Cerinte:-limba engleza SAU germana la nivel conversational bun ;-experienta minima un an pentru pozitia la care se aplica ;-cazier curat ;-salarii intre 1100 euro - 3500 euro + prepaid tip + table / cabin tip ;!!! PLECARI RAPIDE SI SIGURE, SERIOZITATE MAXIMA !!!
SAINT ANGEL SRL
Candidatul ideal Anuntul de angajare se adreseaza atat celor fara experienta, cat si acelor persoane cu abilitati dobandite in ani de lucru anteriori.Pentru cei fara experienta, dar dorinta de munca, le oferim suport, indrumare si orientare catre acel post din organigrama in care si-ar gasi motivatia pentru propria dezvoltare profesionala. Ne mandrim cu povestile reale ale angajatilor nostri, care au inceput de la postul de casier / lucrator comercial / ajutor bucatar, iar azi, ocupa functii de conducere sau si-au dezvoltat carierele personale in cadrul unor companii nationale de succes.Caracterul sezonier al activitatii este un motiv bun pentru a petrece vacanta de vara activ si util.Impreuna gasim cea mai buna solutie de colaborare, tinand cont de capacitatile tale si motivatia ta.Perioada de desfasurare a activitatii este 1 aprilie 2022 - 1 noiembrie 2022.LOCUL DE DESFASURARE a activitatii: loc. VAMA VECHE, JUD. CONSTANTADescrierea jobului OPERATOR FACTURARE- Inregistrarea la zi a f
BIBI MARKET
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 39 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.