Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

974 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

974 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner Hotel


Candidatul ideal - Studii de specialitate ,- Cunostinte limba engleza- Experienta minima in domeniu- 1 an- Cunostinte operare PC, operare baza de date- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientiiDescrierea jobului - Primirea, consilierea si cazarea clientilor, intocmirea documentelor necesare cazarii, incasarea contravalorii serviciilor oferite;- Furnizarea de informaţii clienţilor privind natura serviciilor oferite de hotel, precum şi efectuarea de rezervări în contul acestora.- Promovarea serviciilor si a imaginii hotelului, informarea clienţilor, medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.- Asigurarea serviciilor de cazare şi rezevare pentru clienţii hotelului la standardele stabilite;- Preluarea apelurilor telefonice, a rezervarilor venite pe email- Avem nevoie de o persoana care sa lucreze pe tura de noapte.Ne puteti cont
STOKKER LOGISTICS SRL

Media netă estimată pe baza celor 622 de salarii introduse în Salario: 2750 RON/Luna

Receptioner Hotel


Candidatul ideal HOTEL RECEPTIONIST- Pleasant presence, resistance to work in stressful conditions and to working in shifts.- The experience of working on the night shift is an advantage;- Knowledge of Windows operation, Microsoft Office, knowledge of OPERA is an advantage;- Knowledge of English compulsory (writing, reading, speaking).Descrierea jobului - Welcome and receive thehotel guests- Adequately make accommodation to each guest,- Hand over the key to the room in accordance with the security procedures.- Check the list of arrivals and follow the special requirements.- Answer the questions and requests of the guests both personally and on the phone. It also takes reservations.- Issues the invoice in accordance with the cashier's policies, upon the guest's departure.- Promote the hotel and maintain an atmosphere of understanding and mutual help among the employees and work in a team.- Operates foreign exchange transactions in accordance with the hotel's policies.We offe
ACCOR HOTELS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 637 de salarii introduse în Salario: 2725 RON/Luna

Front Desk  officer /​ Receptie - Birouri


Candidatul ideal absolvent studii superioare; cunostinte bune de operare PC; cunostinte de limba Engleza; excelente abilitati de comunicare (claritate si coerenta in exprimare); buna atentie distributiva; abilitati de lucru in echipa; disciplina, eficienta, eficacitate; integritate, confidențialitate, implicare si orientare catre gasirea de solutii; responsabilitate.EXPERIENTA PROFESIONALA NECESARA OCUPARII POSTULUI: Experienta de 1 an.Descrierea jobului 1. Administrativ: Asigura protocolul in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; Asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail sau alte cai de comunicare; Inregistreaza documentele in OPIS; Asigura managementul datelor privind persoanele de contact extern (liste de adrese, numere de telefon, etc); Primeste vizitatorii care au programate intalniri; Participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei; Procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare desfasurarii activitatii de birou; Prim
KARPATEN OUTGOING SRL

Receptioner Hotel - Casa Timis – Chitorani (prahova)


Candidatul ideal Ce cautam?O persoana pozitiva si optimista, pasionata de ospitalitate, care isi doreste o cariera in turism comunicativă, zâmbitoare, răbdătoare și în același timp are prezență de spirit și viteză de reacție, căreia îi place să lucreze cu oamenii, gata mereu să ofere ajutor celor din jur și să găsească soluții atunci când este nevoie.Ce ne dorim de la tine? Studii medii/superioare; Experienta in customer service si customer experience; Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare ; Competente digitale avansate; Curiozitate, creativitate, deschidere la nou si la schimbare; Initiativa si curajul de a propune proiecte noi; Sa te adaptezi cu ușurință la diverse situații, disponibilitate la a gasi mereu soluții; Empatie, atitudine pozitiva si placerea de a lucra cu oamenii. Cunostinte limba engleza nivel avansat, o a doua limba straina constituie in avantaj.Descrierea jobului Ce o sa faci tu?Acest rol este despre dorinta, disponibilitatea si bucuria de a servii oaspeti
DOMENIUL CASA TIMIS S.​R.​L.​

Receptioner - Hotel Holiday Inn


Candidatul ideal - Cunostinte limba engleza- Cunostinte operare PC- Calificarea in meseria de Receptioner - reprezinta un avantaj- Experienta pe un post similar - minim 1 an - reprezinta un avantaj- Cunoasterea programului de gestiune OPERA - reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii- Disponibilitate pentru lucru in ture (ture zi / ture noapte)Descrierea jobului - Intampinarea clientilor- Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera- Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului- Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice- Night audit- Incasarea tarifului pentru cazare, evenimente, etc
RTH PREMIUM SERVICES SRL

Receptioner - Hotel Ramada North 4*


Candidatul ideal - Cunostinte limba engleza- Cunostinte operare PC- Calificarea in meseria de Receptioner - reprezinta un avantaj- Experienta pe un post similar - minim 1 an - reprezinta un avantaj- Cunoasterea programului de gestiune OPERA - reprezinta un avantaj- Foarte bune abilitati de comunicare- Persoane energice, responsabile, oneste, motivate, cu spirit de echipa si initiativa- Persoane rabdatoare care sunt orientate spre a lucra cu clientii- Disponibilitate pentru lucru in ture (ture zi / ture noapte)Descrierea jobului - Intampinarea clientilor- Efectuarea operatiunilor de cazare (Check in / out) in sistemul de gestiune hoteliera- Informarea oaspetilor hotelului cu privire la facilitatile hotelului- Oferirea informatiilor cu privire la obiectivele turistice- Night audit- Incasarea tarifului pentru cazare, evenimente, etc
RTH PREMIUM SERVICES SRL

Front Desk Officer /​ Receptionera


Candidatul ideal Cerinte:Disponibilitatea de a lucra in weekenduriPersoană dinamică, de încredere, comunicativa, amabila, pozitiva, energica, atenta la detalii, care lucrează în echipăIdeal student sau absolvent, nu este necesara experienta anterioaraLimba Engleza nivel conversationalPermis de conducere cat. B (constituie avantaj, nu obligatoriu)Cunostinte operare PC + Microsoft Office nivel mediuDescrierea jobului Facilitec Services Romania angajeaza receptionera in system hybrid, se lucreaza de acasa in sistem on-call si fizic de la biroul din Pipera (langa metrou) pentru check-inuri.Se ofera training de specialitate in primele saptamani de la angajare.Exista si posibilitatea de part-timeResponsabilitati:Intampinarea si indrumarea clientilorGestionarea apelurilor și a emailurilorGestionarea online a clientilor in platformaTransmiterea in timp eficient a informatiilor catre managerOferirea informatiilor despre cazare tuturor clientilorBeneficii:Salariu atractiv corelat cu experienta s
FACILITEC SERVICES SRL

Receptioner Hotel


Candidatul ideal Foarte bune abilitati de comunicare si prezenta agreabila. Rezistenta la lucru in conditii de stres si la lucrul in ture, experienta de lucru pe tura de noapte reprezinta un avantaj. Cunostinte de operare Windows, Microsoft Office, cunoasterea programului Fidelio reprezinta un avantaj. Cunoasterea limbii engleze obligatorie (scris, citit, vorbit), a doua limba reprezinta un avantaj. Abilitati de relationare, lucru in echipa. Abilitati foarte bune de planificare si organizare. Adaptabilitate, rabdare, atentie la detalii, dorinta de a invata lucruri noi. Proactivitate, capacitatea de a gasi solutii, initiativa, optimism. Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile, abilitatea de a desfasura mai multe sarcini in acelasi timp.Descrierea jobului Intampina oaspetii hotelului si proceseaza cu rapiditate cerintele acestora. Efectueaza operatiile legate de check-in/check-out (verificare documente, incasare serviciu). Promoveaza serviciile oferite clientilor. E
COMPLEX HOTELIER UNIREA SA

Media netă estimată pe baza celor 612 de salarii introduse în Salario: 2798 RON/Luna

Front Desk Officer/​ Receptionist (zona Promenada)


Candidatul ideal Our requirements Being able to work within a team; Being able to create accurate reports; Being able to work with deadlines; Having high attention to details and being an organized and structured person; Having awareness of health & safety issues; Having IT skills (MS Office, MS Project) – a good command of Excel is a must; Romanian language is a must, advanced knowledge of English needed.Descrierea jobului Main responsibilities Receptionist/secretary duties; Postal and courier services; Visitor management; Ordering of ID cards, business cards, laptop passes etc.; Managing of access keys; Ordering of printed materials and office supplies; Assisting employees with different issues, e.g. scanning, printing, copying etc.Key responsibilities To manage the various vendors providing services and goods related to our facility, employees and devices/equipment; To give support, help, guidance and advices to expatriates and local employees in various problems and challenges. Giv
OKIN FACILITY RO SRL

Front Desk Officer/​ Receptie Clinica Stomatologica


Descrierea jobului Echipa noastră la Smile Design caută un coleg nou pentru poziția de Recepție (Front Office) și am vrea să fii tu acea persoană prietenoasă și motivată pe care o căutăm!Dacă îți place să lucrezi cu oamenii și ai o atitudine pozitivă, acest job este pentru tine. Vei fi parte dintr-un mediu de lucru plin de zâmbete și vei avea ocazia să interacționezi cu o varietate de persoane în fiecare zi.Iată ce trebuie să știi despre poziție:• Program de lucru în ture, exclusiv în timpul săptămânii, între 11:00 și 19:00.• Salariu atractiv între 2500 și 3600lei, cu posibilitatea unui câștig nelimitat și oportunități de avansare în cadrul companiei.• Oferim suport pentru dezvoltarea ta profesională, dar cerem și experiență în domeniu, un aspect plăcut și abilități de comunicare în limba engleză la nivel conversațional. Alte limbi străine sunt considerate un plus.• Task-urile jobului includ gestionarea programărilor atât prin intermediul softului nostru intern, cât și telefonic, precu
CLINICA DE IMPLANTOLOGIE I ESTETICĂ DENTARĂ DR.​ABBOUD S.​R.​L.​

Front Desk/​office Assistants


Candidatul ideal Besides being our first point of contact with the outside world, our Front Desk Assistants are key members of our team. They are crucial parts of the overall office management processes and know a bit about other support departments (marketing, financial, office management and accounting). We are currently looking for two front desk assistants, to join our neatly organized office activities.What we are seeking: proficiency in English (written and spoken), as most of our clients and part of our suppliers are international and you will need to liaise with them on occasion, either face-to-face or through telephone, as well as draft certain administrative correspondence; openness to continuous development, as work is cross-departmental (it may involve assistance to marketing, financial, office management and/or accounting departments); no previous experience is required, but eagerness to learn and adapt is a must; knowledge of a second international language is a plus. Mas
MARAVELA,​ POPESCU ASOCIATII - SOCIETATE PROFESIONALă DE AVOCAţI CU RăSPUNDERE LIMITATă

Receptioner /​ Receptionera


Candidatul ideal Receptioner / Receptionera Qualifications:Proficiency in English (verbal and written), second language an assetPrevious customer related experience preferredPrevious PMS experience an assetComputer literate in Microsoft Window applications an assetMust be able to type 25 words per minuteMust possess a professional presentationStrong interpersonal and problem solving abilitiesHighly responsible & reliableAbility to work well under pressure in a fast paced environmentAbility to work cohesively as part of a teamAbility to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all timesYour team and working environment:• Working a fast paced team environment• Shifts will be during the day, evening and weekendDescrierea jobului Summary of Responsibilities:Reporting to Front Office Manager, responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:Consistently offer professional, friendly and engaging serviceGreet, check in and settle
LIWA PROPERTIES SRL

Front Desk Officer (novomatic,​ Otopeni)


Candidatul ideal Esti la inceput de drum si te recomanzi ca fiind o persoana organizata si disciplinata? Iti place sa ajuti oamenii, sa ii vezi multumiti si sa te intelegi bine cu echipa din care faci parte?Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, trimite-ne CV-u tau si te vom contacta in cel mai scurt timp.Candidatul ideal: Experienta de minim 1-2 ani intr-un post similar reprezinta un avantaj; Abilitati excelente de comunicare si relationare; Orientare catre client, prezenta agreabila, atitudine pozitiva, abilitati de lucru in echipa; Capacitatea dе a organiza și prioritiza eficient activitățile; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat (scris, vorbit); Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word, etc.); Studii superioare finalizate - constituie avantaj; Disponibilitatea imediata - reprezinta un avantaj;Descrierea jobului Responsabilitati: Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; Programarea intalnirilor, conform
ADMIRAL LEISURE SRL

Front Desk Officer/​ Receptionera Clinica Stomatologie


Candidatul ideal Clinica moderna de stomatologie, WhiteKiss, cauta front desk officer/ receptionera cu experienta de minim 2 ani pe un post similar.Profilul Candidatului: Abilitati excelente pentru comunicarea interpersonala. Aptitudini excelente de utilizare a computerului. Bine organizata,cu gandire analitica, spirit orientat spre detaliu. Studii superioare finalizate. Cunoasterea limbii engleze- obligatoriu (cunoasterea altor limbi straine reprezinta un avantaj). Atitudine proactiva. Responsabilitatea si orientarea catre pacient.Descrierea jobului Intampina pacientii si vizitatorii cu atitudinea adecvata unei "bune gazde"; Mentine si actualizeaza permanent baza de date a pacientilor; Realizeaza contactul cu pacientul nou. Preia apelurile telefonice; Planifica programarile pacientilor; Tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora; Furnizeaza cu amabilitate informatiile. Asista pacientii in comple
WHITE KISS SRL

Receptioner Marfa


Candidatul ideal Videt își mărește echipa! Aplică pentru a deveni noul(a) nostru/noastră coleg/ă!Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții
NOAVIDET SRL

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Receptioner Spa


Candidatul ideal -cunostinte de limba engleza – nivel mediu;-abilitati excelente de comunicare;-atentie la detalii;-orientare spre client;-aspect fizic placut;-experienta anterioara in receptie/relatii clienti.Descrierea jobului Te vei ocupa de:- intampinarea oaspetilor centrului fitness si SPA;- promovarea serviciilor si produselor oferite;- preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- realizarea de abonamente clientilor centrului SPA, emiterea facturilor si incasarea contravaloarii acestora;- evidenta programarilor la clase, a sedintelor cu antrenorul personal si de asemenea, vei trimite managerului de vanzari contractele semnate- rezolvarea prompta si cu discretie a diferitelor situatii particulare sau reclamatii ale clientilor.Program de lucru:L-D (in ture) - 6-14, 14-22 (exista disponibilitate pentru a discuta programul de lucru, insa fara mari abateri)Beneficii:Tichetele de masa;Abonament la SPA;Abonament medical ;Pr
RIN HOSPITALITY COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 636 de salarii introduse în Salario: 2700 RON/Luna

Receptioner Marfa - Brasov


Candidatul ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini dе organizare, spirit dе echipa si bune abilitati dе comunicare.Cerintе:- Cаpacitаtе de plаnificarе si orgаnizare;- Abilitаtе dе lucru in еchipa;- Crеаtivitatе si spirit dе initiаtiva;Descrierea jobului Rеsponsаbilitаti :- Descarcаreа si aranjarea marfurilor in depozit;- Efectuarea receptiei cantitative si calitative a marfurilor;Bеneficii:- Pаchеt sаlаriаl motivаnt;- Bonuri de mаsа;- Dеcontаrе trаnsportului pentru pеrsoanеlе din аfаra orаsului Brаsov;- Posibilitatе dе DEZVOLTARE profеsionalа.
BILKA STEEL SRL

Receptionera /​ Receptioner


Candidatul ideal Receptionera / ReceptionerExcellent communication skillsAdvanced EnglishPC Knowledge and execution (Microsoft Office Package)Fast thinkerGreat team workerAble to multi taskDescrierea jobului Administrative tasks & responsibilitiesMail Management & Courier Services – receiving, sending, registration of mailsAccess cards management – issuing access cards, blocking, reprograming, keeping the proper data, generating monthly reports from the office occupancy, generating wi-fi password, caring for the conference rooms, issuing keys, as well service of mail, parcels, couriersProviding fully managed reception desk during working hours – 9:00 AM – 5:30PMTea / Coffee / Water –ensuring the availability of goods as needed in the kitchen areas, carried out by ReceptionStationery – ensuring the availability of office supplies as needed, carried out by ReceptionSupport during the internal H&S audits and other ISO audits (27001, 9001, 14001)Keeping the records up to date – protocols f
BN INTEGRATED FACILITY SERVICES

Id115606 Front Desk Officer (receptionist) - Cluj Office


Candidatul ideal The ideal candidate will be experienced (or keen to be involved) in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and will be able to work independently with little or no supervision.Required skills and qualifications: A self-motivated person, eager to acquire experience in a professional environment An organized and detail oriented person Excellent communication and writing skills Foreign Languages Graduate or Secretarial College Graduate Excellent knowledge of English Good command of MS Office package Previous experience working as an administrative assistant would be an advantage.Descrierea jobului KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services.At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, a
KPMG ROMANIA S.​R.​L.​

Receptioner Birou Notarial


Candidatul ideal - cu sau fără experienta- disponibilitate la program prelungit (când va fi nevoie)- domiciliul stabilit in Cluj-Napoca/Florești/Apahida (relativ aproape de Cluj-Napoca)- punctual- atent cu publiculDescrierea jobului -preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta-preia corespondenta externa, o sorteaza si o distribuie-expedierea corespondentei prin poșta română la destinatari;-desfasoara activitati de secretariat-desfasoara activitati de receptie si protocol-întampina clienții, le ofera informatii, anunta personalul societății cu privire la sosirea acestora, indruma / insoteste clientții-gestionare, centralizare si arhivare documente;-utilizare echipamente birou: calculator, scanner, imprimante,-atributii administrative;-furnizare de informatii pentru clienti cu privire la documentație necesară pentru acte si acordarea suportului in orice probleme;-încasarea clienților printr-un sistem extrem de ușor-seriozitate şi responsabilitate;-integritate morală;-abilit
GORUN A.​ HORACIUS-TONY- - BIROU NOTAR PUBLIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 974 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.