Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1080 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1080 Locuri de Munca Pensiuni - Joburi Pensiuni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Pensiuni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Receptioner Spa


Candidatul ideal -Experiență anterioară într-un rol similar în industria ospitalității sau a wellness-ului este un avantaj.-Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română și engleză (cunoașterea altor limbi reprezintă un avantaj)-Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, gestionând simultan multiple sarcini și cerințe.-Atitudine pozitivă, proactivitate și abilitatea de a rămâne calm și politicos în situații de presiune.-Cunoștințe de bază în utilizarea computerului.Abilități excelente de organizare și atenție la detalii.Descrierea jobului Dolce Vita SPA, un etalon al ospitalității și al îngrijirii personale, caută un Receptioner SPA cu o abordare profesională și orientată către clienți, pentru a se alătura echipei noastre excepționale. Acest rol este esențial în asigurarea unei experiențe impecabile pentru clienții noștri, reprezentând punctul de contact primar și oferind un serviciu de primire de înaltă calitate.Responsabilitati:-Primirea călduroasă a
GRAND HOTEL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 604 de salarii introduse în Salario: 2797 RON/Luna

Personal Hotel- Receptioneri,​ Cameriste,​ Lucratori Bucatarie


Candidatul ideal Nivel de studii:Studii medii sau gimnaziale, in functie de postul ocupat;Calificari/ specializari necesare:Cursuri speciale pentru familiarizarea cu politicile şi procedurile hotelului( receptioner, camerista, lucrator bucatarie, etc.)Cunoaşterea la nivel conversational a unei limbi străine de circulaţie internaţională, preferabil limba engleză, pentru receptioneri;Competenţele postului :*dedicare lucrului cu clienţii;*atitudine pozitivă;* aptitudini de comunicare;*spirit de observaţie şi atenţie la detalii;*amabilitate, toleranţă, calm;*flexibilitate, asumarea responsabilităţilor;Descrierea jobului Răspunde de calitatea serviciilor oferite clienţilor hotelului.Răspunde de menţinerea unor standarde înalte ale igienei, ale aspectului şi curăţeniei în toate activităţile desfăşurate în cadrul complexului hotelier;Isi indeplineste cu simt de raspundere toate atributiile din fisa postului;Anunţă cu promptitudine managerul pentru defecţiunile ivite la echipamente, instalaţii
AOL FIRST HOLDING S.​R.​L.​

Receptioner Clinica Estetica /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Echipa Juvena Clinic isi mareste echipa si este in cautare de persoane pentru postul de Asistent Manager/ Receptie. Ne dorim ca noul coleg/ noua colega sa devina parte din proiectele pe care le avem planificate in urmatoarea perioada.Candidatul ideal:-candidatul pentru acest post va fi o persoana organizata, sociabila, orientata catre client, cu bune abilitati dе comunicare cu o buna prezenta dе spirit;- inteligenta si spontaneitate, persoana ordonata, placuta, comunicativa, adaptabila;- atentie concetrata si distributiva;- seriozitate, punctualitate, corectitudine- spirit dе echipa;- usurinta, claritate si coerenta in exprimare;- comportament adecvat ( limbaj, verstimentatie, reguli dе politete );- cunostinte foarte bune dе operare MS Office, Social Media, operatiuni de casa / Smart Bill.Descrierea jobului Reаlizаreа si confirmаrеа prоgrаmаrilоr.Intаmpinаrea cliеntilоr si dirеctionаrеa аcestоrа confоrm prоgrаmаrilor.Încasarea contravalorii serviciilor efectuate și eli
JUVENA CLINIC S.​R.​L.​

Receptioner Service Auto - Autoklass Ploiesti


Candidatul ideal Acest job ti se potriveste daca ai:• Studii universitare tehnice;• Experienta pe un post similar de minim 3 ani;• Cunostinte tehnice auto la nivel avansat;• Cunostinte de limba engleza la nivel de conversatie;• Orientare catre client;• Abilitati de comunicare,organizare, negociere si vanzare;• Cunostinte solide de operare PC;• Permis de conducere categoria B cu experienta in condus;• Dorinta de a face cariera in domeniu, dorinta de perfectionare.Descrierea jobului Rolul job-ului:​ Raspunde cererilor primite telefonic sau direct de la clienti, ofera informatii adecvate si programeaza clientii la interventii; Identifica problemele clientilor si le ofera consultanta in rezolvarea acestora propunand solutii tehnice; Evalueaza problemele si estimeaza costurile de reparatie; Completeaza fisele de receptie si comenzile de lucru pentru autovehicule; Mentine legatura cu clientii si ii informeaza asupra stadiului lucrarilor;Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri extra-sala
AUTOKLASS CENTER SRL

Receptioner Marfa/​manipulant Marfa


Candidatul ideal Dacă ești în căutarea unui mediu de lucru profesionist și plăcut, alături de un colectiv tânăr și dinamic, vino să ne cunoaștem!Ca să te considerăm alegerea potrivită, iată calitățile pe care ar trebui să le deții:• cunoștințe minime de lucru la calculator;• spirit de echipă;• capacitatea de a se organiza și de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă;• persoană conștiincioasă, serioasă, onestă.Descrierea jobului efectuezi recepția cantitativă și calitativă a mărfii conform procedurilor; anunți superiorul în cazul în care se constată diferențe între cantitatea fizică și cea de pe documente; respecți normele de depozitare și de manipulare a produselor; așezi produsele la raft după recepție; anunți și colaborezi cu celelalte departamente ale societății la rezolvarea problemelor identificate la momentul recepției mărfii; îndeplinești procedurile de lucru și menții în bună stare de funcționare echipamentele IT aflate în aria de responsabilitate; anunți administra
DALA DSC HR S.​R.​L.​

Receptionist Hotel 3 Stele- Rembrandt Hotel


Candidatul ideal Candidatul ideal are experiență în ospitalitate, în rolul solicitat sau unul similar, o atitudine orientată spre servicii, abilități excelente de comunicare, o foarte buna cunoaștere a limbii engleze, ascultare activă și o abordare proactivă.Descrierea jobului Intampinarea clientilor, efectuarea operatiunilor de check-in si check-out;Efectuarea procesului de Night AuditRezolvarea solicitarilor oaspetilor, respectand cerintele locale, valorile si standardele Locatiei;Promovarea catre oaspeti a serviciilor si produselor oferite de catre hotel ;Solutionarea reclamatiilor sau solicitarilor speciale ale oaspetilor hoteluluiDesfasurarea activitatii conform standardelor de lucru din cadrul hotelului Rembrandt si celelalte departamente;
LANDMARK SMART RENTALS S.​R.​L.​

Receptioner/​a Clinica Stomatolgica In Floresti,​ Judetul Cluj


Candidatul ideal Clinica Stomatologica U-Smile din Floresti, judetul Cluj, cauta receptioner/a care sa indeplineasca urmatoarele criterii: sa aiba domiciliul in Floresti; studii superioare; limba engleza la nivel mediu constituie un avantaj; bune abilitati de comunicare/relationare cu pacientii si partenerii; bune abilitati de organizare; abilitati in promovarea si vanzarea serviciilor medicale; cautam o persoana serioasa, dinamica, cu spirit de echipa, calma si rabdatoare, comunicativa, deschisa, dornica de a invata lucruri noi;Constituie avantaj cunostintele si/sau experienta in domeniul vanzarilor, contabilitatii primare, in utilizarea softtware "droot".Descrierea jobului Descrierea jobului si atributii: contactarea pacientilor pentru a-i programa, confirmarea/reprogramarea prezentei lor pentru a doua zi, comunicarea catre acestia a informatiilor legate de planurile de tratament si serviciile medicale; contactarea posibililor pacienti care ne furnizeaza datele de contact prin metode
DENTALEUROPE SRL

Responsabil Receptie/​ Front Desk Officer


Candidatul ideal Ai bune abilități de comunicare interpersonală, iar zâmbetul este punctul tău forte? Vino în echipa Vivertine!Cerințe:- Prezență plăcută, atitudine caldă, prietenoasă, mereu cu zâmbetul pe buze [😊]- Viteză de reacție și capacitate de rezolvare a problemelor;- Abilități de comunicare si organizatorice;- Cunoașterea limbii engleze, nivel mediu/avansat;- Cunoștințe minime de lucru în Excel;- Experiență în lucru cu casa de marcat;- Experiență anterioară în relații cu clienții;- Experiență pe un post similar constituie avantaj;- Disponibilitatea de a lucra în ture, în intervalul orar 06.00 - 23.00 de luni până vineri și în weekend între 08.00 - 20.00.Descrierea jobului Responsabilități:- Asigura o prima impresie pozitiva despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care vin la sala de sport- Preluarea apelurilor telefonice si oferirea detaliilor necesare privind facilitatile si ofertele centrului;- Promovarea serviciile oferite de Vivertine clientilor;-
REVIVE CLUB SRL

Id115606 Front Desk Officer (receptionist) - Cluj Office


Candidatul ideal The ideal candidate will be experienced (or keen to be involved) in handling a wide range of administrative and executive support related tasks and will be able to work independently with little or no supervision.Required skills and qualifications: A self-motivated person, eager to acquire experience in a professional environment An organized and detail oriented person Excellent communication and writing skills Foreign Languages Graduate or Secretarial College Graduate Excellent knowledge of English Good command of MS Office package Previous experience working as an administrative assistant would be an advantage.Descrierea jobului KPMG in Romania is one of the world’s leading providers of Audit, Tax and Advisory services.At KPMG we run our firm just as effectively as we support and strengthen our clients’ businesses. That means hiring talented people to help develop and manage our brand, publish our thought leadership, control our finances, run our IT infrastructure, a
KPMG ROMANIA S.​R.​L.​

Receptionist


Candidatul ideal OualificationsGood professional image, excellent phone mannerism and enthusiasm in customer service;Advanced English skills (both, spoken and written);MS Office skills;University graduate preferred;Strong organizational skills;Perseverance and attention to details;Ability to work under pressureCapability to efficiently handle multitasking;Decision making and problem solving skills.Descrierea jobului RESPONSIBILITIESReception and protocol activities;Managing phone calls, faxes, e-mails and correspondence;Organizing meetings within and outside the company’s office;Travel planning (plane ticket reservations, providing accommodation for the staff of the company);Organizing necessary office supply and protocol;Document management (correspondence, offers, contracts, other financial and accounting documents);Drafting and translating to/from English of various documents (activity reports, press articles & reviews);Managing relationships with suppliers.We offer:A challenging jo
PETRE ANDREEA PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ

Media netă estimată pe baza celor 605 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptionist


Candidatul ideal Studii medii, studiile superioare constituie un plus; Experienţă: minim 2 ani in activitatea de secretariat; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu ; Cunoştinţe operare computer: Windows. Ms Office; Calitati excelente de comunicare interpersonala; Abilitati de construire a unor bune relatii interumane ; Orientare catre clienti, atitudine profesionala si proactiva ; Flexibilitate, deschidere catre nou, rabdare; Simt organizatoric si responsabilitate; Abilitati de prezentare si comunicare;Descrierea jobului Preluarea apelurilor telefonice si gestionarea adresei generale de e-mail; Traducere documente engleza-romana si invers la nevoie ; Intampinarea vizitatorilor si indrumarea acestora in functie de problema solicitata; Receptionarea si gestionarea corespondentei (Fan Courier, DHL, FedEx, etc) si repartizarea ei in functie de destinatar; Gestionarea comenzilor de papetarie, protocol si produse de curatenie. Receptionarea si distribuirea acestora conform comanda; Inreg
BOSTIK ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 612 de salarii introduse în Salario: 2777 RON/Luna

Receptioner Birou Notarial


Candidatul ideal - cu sau fără experienta- disponibilitate la program prelungit (când va fi nevoie)- domiciliul stabilit in Cluj-Napoca/Florești/Apahida (relativ aproape de Cluj-Napoca)- punctual- atent cu publiculDescrierea jobului -preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta-preia corespondenta externa, o sorteaza si o distribuie-expedierea corespondentei prin poșta română la destinatari;-desfasoara activitati de secretariat-desfasoara activitati de receptie si protocol-întampina clienții, le ofera informatii, anunta personalul societății cu privire la sosirea acestora, indruma / insoteste clientții-gestionare, centralizare si arhivare documente;-utilizare echipamente birou: calculator, scanner, imprimante,-atributii administrative;-furnizare de informatii pentru clienti cu privire la documentație necesară pentru acte si acordarea suportului in orice probleme;-încasarea clienților printr-un sistem extrem de ușor-seriozitate şi responsabilitate;-integritate morală;-abilit
GORUN A.​ HORACIUS-TONY- - BIROU NOTAR PUBLIC

Receptioner


Candidatul ideal -sociabil-comunicativ-dedicat-cunostinte operare pc-spirit de echipa-spirit de initiativa-organizat-integru-creativDescrierea jobului Postul de receptioner asigura activitatile de la receptie, adica locul unde oaspetii au primul contact cu unitatea care ofera servicii de cazare.Responsabiliati: sa îi întâmpine pe oaspeti; sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie în limbi straine; sa se ocupe de plângerile si solicitarile oaspetilor; sa îndeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezireaoaspetilor, transmiterea de mesaje etc.; sa tina înregistrarile si sa faca munca specifica de birou; sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel; sa menţină curăţenia in receptia hotelului; să manifeste disponibilitate către dialog, receptivitate, calm, tact in relaţiile de serviciu; sa răspundă la toate solicitările venite din partea administratorului pentru îndeplinirea unorsarcini conforme fisei postu
BAX SERV SRL

Media netă estimată pe baza celor 653 de salarii introduse în Salario: 2800 RON/Luna

Receptioner Si Asistent Manager (mall Baneasa Si Promenada)


Candidatul ideal Experiență anterioară în roluri de recepționer sau administrativă.Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.Capacitatea de a gestiona multiple sarcini simultan și de a prioritiza eficient.Cunoștințe solide de operare computerizată (pachet Microsoft Office).Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele rapid și eficient. Descrierea jobului Recepție:Primirea vizitatorilor și clienților în mod profesionist și amabil.Răspunderea la apeluri telefonice și gestionarea corespunzătoare a cererilor și întrebărilor.Programarea întâlnirilor și gestionarea calendarului activităților.Administrarea corespondenței și a livrărilor.Administrativ:Asigurarea păstrării ordinii și curățeniei în zona de recepție și în birou.Asistență în gestionarea documentelor și a sarcinilor administrative.Colaborarea cu departamentele interne pentru soluționarea eficientă a problemelor administrative.Management:Sprijinirea asistentului manager în supervizarea și coor
VITALITY ASIAN SPA S.​R.​L.​

Cameriste/​receptioneri/​bucatar/​personal Bucatarie


Candidatul ideal Hotel Apollo Mamaia angajeaza personal cu sau fara calificare si/sau experienta.Descrierea jobului Hotel Apollo Mamaia angajeaza:-cameriste cu sau fara experienta-personal receptie cu sau fara experienta-bucatar cu calificare-personal bucatarie: bufetier, pizzar-barman-maseur cu calificarePentru mai multe detalii (grila salarizare, program lucru, transport) va stam la dispozitie la numarul de telefon: 0241 831 804 sau 0721 289 990 in intervalul orar 10-14
HOTEL APOLLO S.​A.​

Receptionist For Luxury Resort


Candidatul ideal For one of our clients, a high end resort mentioned in Michelin Guide for hotel recommendation in Romania, we are looking for a Receptionist.Descrierea jobului As a receptonist in a luxury resort, your role is pivotal in creating a positive first impression and ensuring guests have a seamless and memorable experience. Here's a general overview of what your responsibilities might entail: Greeting Guests: Welcome guests with warmth and professionalism as they arrive at the resort. Make them feel valued and attended to from the moment they step into the reception area. Check-In and Check-Out: Efficiently handle the check-in and check-out processes, ensuring accuracy in reservations, payment transactions, and room assignments. Provide guests with all necessary information regarding their stay, including amenities, dining options, and activities. Reservations Management: Manage room reservations, including booking, cancellations, and modifications. Ensure that all guest
HRS STAFFING SERVICES S.​R.​L.​

Front Desk Receptie Stomatologie


Candidatul ideal TE ASTEPTAM IN ECHIPA FRONT DESK DENTTAGLIO CLINIC !NE DORIM SA AI: Abilitati de customer care Integritate si corectitudine Capacitate de organizare eficienta a activitatilor Atitudine proactiva Spirit de echipa Cunostiinte de limba engleza Cunostiinte de operare PCDescrierea jobului IATA CE PRESUPUNE ACEST ROL IN DETALIU: Programare pacientilor Incasari conform planurilor de tratament Transmiterea in timp eficient a informatiilor catre pacienti sau personal Receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite Transmiterea informatiilor catre laboratorul de tehnica dentara Raportare interna privind statusul pacientilor si prezenta acestora in clinicaLUCRAND LA NOI VEI AVEA: Program de lucru flexibil in ture Program stabil Luni-Vineri Venituri suplimentare in functie de performanta si gradul de implicare Pachet complex de beneficii medicale Participarea la traininguri si posibilitatea de evolutie in cariera Prime de sarbatori
MK DENTAL DESIGN SRL

Receptioner/​a


Candidatul ideal Salonul Exclusive, un spațiu dedicat frumuseții și răsfățului personal, caută să-și extindă echipa cu talente noi și pasionate în domeniul hairstyling și al manichiurii.Poziții Disponibile:Hairstylist Profesionist: Căutăm un hairstylist cu experiență și pasiune pentru frumusețea părului. Candidatul ideal va fi creativ, atent la detalii și capabil să ofere servicii de tăiere, vopsire, coafare și tratamente personalizate pentru clienții noștri.Receptioner/a : Căutăm recepționer/a cu experienta si pasiune pentru salonul nostru din Bucuresti.Descrierea jobului Cerințe:Experiență anterioară în domeniul hairstyling-ului.Abilități excelente de comunicare și de relaționare cu clienții.Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan.Atenție la detalii și orientare către satisfacerea nevoilor clienților.Beneficii:Mediu de lucru plăcut și dinamic într-un salon de înaltă calitate.Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cari
DOW WORLD S.​R.​L.​

Receptioner Medical


Candidatul ideal Persoană plăcută, comunicativă, orientată spre rezultate și muncă în echipă;Disciplinată, conștiincioasă, calmă, amabilă;Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității;Iniţiativă, responsabilitate, implicare;Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor;Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare;Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj;Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit.Descrierea jobului Efectuarea de programări conform solicitărilor (telefonice, online și în recepția Clinicii);Furnizarea de informații referitoare la serviciile și investigațiile oferite în cadrul Clinicii;Preluarea pacientului de la intrarea în Clinică și completarea tuturor formularelor necesare conform protocoalelor Clinicii;Păstrarea unei strânse relații de colaborare cu medicii și asistenții medicali, astfel încât pacienții să beneficieze de u
CLINICA PRIMA XRAY S.​R.​L.​

Operator Call Center/​receptie


Candidatul ideal Echipa de Receptie cauta coleg nou pentru pozitia de Receptionist/Operator Call-Center. Ne dorim sa ne intregim echipa cu un nou membru care sa promoveze activ valorile Centrului Medical LOTUS-MED si anume: grija fata de oameni și nevoile lor, onestitate fata de pacienti, calitatea serviciilor oferite, profesionalism, integritate si spirit de echipa.Esti persoana potrivita daca:Esti absolvent de studii medii/superioareTe consideri o persoana dinamica, responsabila, organizata si cu initiativaTe mandresti cu o atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, bune abilitati de comunicare si relationareEsti deschis/a la un tot ce inseamna nou, iar oportunitatile de invatare te motiveazaAi cunostinte medii/avansate de utilizare a calculatoruluiCunosti aplicatia EasyMedical (criteriu nu obligatoriu, insa constituie avantaj)Descrierea jobului - Indruma pacientii si ofera acestora suportul de care au nevoie telefonic- Inregistreaza in sistemul EasyMedical datele pa
LOTUS - MED SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1080 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.