Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

73 Locuri de Munca Prezentator - Joburi Prezentator

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

73 Locuri de Munca Prezentator - Joburi Prezentator

Cauta printr-o varietate mare de joburi Prezentator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Prezentator si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Prezentator Jocuri De Tip Cazino Cu Limba Greaca Sau Engleza


Candidatul ideal - Abilități bune de comunicare și prezentare;- Experienta NU este necesara;- Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;- Atitudine pozitivă, răbdare și profesionalism;- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, deoarece poziția implica ore de lucru în ture (zi/noapte) și în weekend-uri.Descrierea jobului - Întâmpinarea jucătorilor și asigurarea unei experiențe plăcute și autentice de cazino online;- Asigurarea corectitudinii și integrității jocurilor, aplicând regulile și procedurile companiei;- Furnizarea asistenței și a informațiilor necesare jucătorilor cu privire la regulile și strategiile jocurilor;- Monitorizarea și raportarea oricăror probleme sau incidente legate de jocuri.Alte informatii:- Oportunitatea de a lucra într-un domeniu în continuă creștere, cu perspective de dezvoltare profesională;- Mediu de lucru prietenos și colegial;- Oportunitatea de a interacționa cu jucători din întreaga lume și de a câștiga experiență într-un mediu multicultur
PTR LIVE TECHNOLOGIES SRL

Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica)


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte Minim 6 luni experienta in customer support/ call-center/ hotel & service industryNivel de italiana avansatNivel de engleza minim B2Diploma de BAC Responsabilitati Oferirea de asistență și suport clienților în rezolvarea problemelor sau a întrebărilor legate de produsele sau serviciile oferite de companie. Alte informatii Work from Office AllowanceTichete de masaAsigurare medicala privataDecont transport Salariu 4300 RON Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Asigurare medicala Training-uri Cursuri
Randstad Romania

GREEK - Game presenter online casino/​ GREACA - Prezentator jocuri tip cazino


Scurta descriere a companiei PTR Live Technologies SRL, a subsidiary of “Playtech” - the world’s leading online gaming software supplier, is operating in Romania since 2016 and provides live streaming services for some of the world’s leading gaming operators. We are a sustainable and innovative company of more than 1000 professionals, on the lookout for new talents to join us in our Bucharest office! Cerinte - Experienta NU este necesara;- Abilități excelente de comunicare și prezentare;- Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic;- Atitudine pozitivă, răbdare și profesionalism;- Flexibilitate în ceea ce privește programul de lucru, deoarece poziția implica ore de lucru în ture (zi/noapte) și în weekend-uri. Responsabilitati - Întâmpinarea jucătorilor și asigurarea unei experiențe plăcute și autentice de cazino online;- Asigurarea corectitudinii și integrității jocurilor, aplicând regulile și procedurile companiei;- Furnizarea asistenței și a informațiilor necesare jucătoril
PTR LIVE TECHNOLOGIES

Prezentator jocuri video - tip cazino


suntem in cautare de vorbitori de bulgara/ engleza/ greaca pentru cazino online;Caracteristici Domeniu activitate: Evenimente, divertisment Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: da Beneficii: ab. servicii medicale, asigurare / decont transport, bonus de performanta, tichete de masa, training / calificareDetalii suplimentare Trimite CV Aplicare CV Pentru a putea incarca si trimite CV-ul trebuie sa te autentifici! Trimite CV

Teamleader editorial /​ Redactor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 5000 LEI pe oră
Candidatul ideal :Studii superioare;Experiență 5 ani într-o poziție similară (în domeniul editorial);Experiență în munca cu oamenii și în conducerea de echipe;Profesionalism, independență;Dorința și disponibilitatea de a te dezvolta și a învăța în mod constant lucruri noi. Nu avem cum să oprim tehnologia, iar copiii solicită din ce în ce mai multe lucruri;Conduită și înfățișare plăcută, diligență;Rezistență la stres, independență și flexibilitate;Angajament și dedicare maximă;Gândire creativă și idei noi;Capacitatea de a rezolva probleme neprevăzute, concentrându-se pe soluții, nu pe obstacole;Capacitatea de a lua decizii independente;Atenție la detalii și dorința de a crea publicații de calitate;Bună cunoaștere a limbii române;Cunoștințe operare PC;Interesul în educație constituie un plus. Descrierea jobului:Un job cu o perspectivă de lungă durată și zile de lucru pline de semnificație;Activitate editorială și managementul unei echipe de editori;Planificarea consecventă a proiectelor
Public Euroconsulting SRL

Financial Controller&reporting


Candidatul ideal Ai studii superioare economice finalizate; Ai experiență de minimum 3 ani pe un rol de Financial Controlling/Analyst/Business Partner; Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii italiene reprezintă un avantaj; Ai cunoștințe avansate de MS Excel; Ai abilități foarte bune de organizare și planificare, de comunicare, gândire analitică, spirit de inițiativă, atenție la detalii și abilitati de prezentare și relaționare cu managementul; Deschidere, profesionalism, punctualitate şi perseverenţă.Descrierea jobului Vei intocmi situații financiare individuale și consolidate pentru management; Vei urmări și respecta termenelor de răspuns pentru cerintele interne și primite de la grup; Vei oferi sprijin în elaborarea proiectelor naționale și internaționale din cadrul departamentului Controlling; Vei acționa ca un partener de discutie pentru celelalte departamente, având totodată și responsabilitatea de a consilia managementul intern cu privire la analiza situaționa
MEDAIR OXYGEN SOLUTION SRL

Reporting Analyst


Candidatul ideal Let’s meet if you: ✅Are passionate about Finance and you want to work in a dynamic environment;✅Are passionate about further developing your knowledge and skills;✅Have 2-3 years of experience working in Audit, Financial Analysis or Controlling; ✅Have reporting and financial analysis knowledge;✅Have a University Degree in Economic Studies;✅Are an Excel master;✅Speak English fluently;✅Have the ability to work with different groups and levels within an organization;✅Have the ability to take the lead in internal discussions and negotiations.Descrierea jobului We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We’ve grown very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results. More than 6000 colleagues are part of eMAG Teams. We strongly believe in people development and therefore every year we invest
EMAG

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 5950 RON/Luna

Sas Reporting Analyst


Candidatul ideal 2-5 years experience in producing interrogations using (Business Objects, SAS, SQL);Knowledge about HR processes and handling of data;Advanced MS Office skills (Word, Excel, PowerPoint, Access);French – advanced, English – intermediary;Good communication skills;Team player and best practice sharing;Self triggered, organized, focus on deadlines, multi-tasking, attention to details;Strong adaptability to the changing environment.Why join usSG GSC is a Great Place to Work® certified company. Here, you will find a flexible workplace and culture, autonomy, constant learning opportunities, dynamism, and talented people, making this experience a real career accelerator. You will also discover all the diversity of our businesses, in a sector that is constantly evolving and innovating.If you feel like ambitiously pursuing your goals, then you have come to the right place.Plus, you will enjoy all our benefits:competitive compensation & remuneration, including annual performance
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Senior Reporting Analyst


Candidatul ideal What is the role about?Responsible for complex activities or projects in financial reporting area (such as IFRS 16), key contributor for group and statutory reporting, month-end closing activities and business support on various financial and accounting topics.Descrierea jobului Key Responsibilities: Contributor to the preparation of IFRS monthly and quarterly consolidated reporting package and to the semi/annual statutory reporting to Romanian Ministry of Finance In charge for the calculation and reporting of IFRS 16 (leasing contracts) under the guidance of the IFRS Financial Manager; Perform reconciliations of intercompany accounts and transactions; Analyze variances in standalone and consolidated reports and provide explanations for significant discrepancies; Preparation and review of sundry financial reports requested by Romanian authorities/ the management; Assist in providing data and reports during internal and external audits and collaborate with the external
SPHERA FRANCHISE GROUP S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Editor Video


Candidatul ideal Vă informăm că această oportunitate de angajare este disponibilă doar pentru munca la biroul nostru din Iași.Jobul este pentru persoanele junior video editor dar si senior.Candidatul ideal:-Deține experiență medie în utilizarea software-urilor de editare Premiere Pro și After Effects.-Cunoaște limba engleză la un nivel începător.-Are un workflow rapid si eficient-Este deschis să primească și să aplice feedback-ul oferit de project manager.-Este o persoană organizată și perseverentă.Descrierea jobului Responsabilități:Editarea clipurilor video utilizând software-urile Premiere Pro și After Effects.Selectarea cadrelor din materialele video stock și crearea unui conținut care să corespundă conceptului clipului.Adăugarea efectelor sonore și a muzicii adecvate.Procedura de lucru este următoarea:Se deleagă un proiect însoțit de script și resurse (filmări RAW sau voice-over).Se creează structura de bază a proiectului prin eliminarea erorilor actorilor, urmată de editarea crea
YOUR STORY STUDIO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 38 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Business Reporting Analyst Mobu (temporary,​ 1 Year)


Candidatul ideal Business Reporting Analyst MOBU (Temporary, 1 year)Department: Business Analysis & Data ManagementDirect Manager: BA & Data Management Manager ROMOBUEmployment: Temporary Assignment 1 yearLocation: Bucharest, Romania What this position is about: We have transformed the way we look and analyze JTI’s brands performance, by integrating commercial information and data in insightful and relevant management reports. But we are not stopping here. As we speak, we are enhancing our reports and dashboards to PowerBI and we are screening for new opportunities to support business growth. We want to share this opportunity with you! Descrierea jobului What will you do - Responsibilities: Development and analysis of reports to monitor Moldova and Bulgaria (MOBU) business KPIs Commercial performance monitoring, to give actionable recommendations, and translate business requirements into implementation concepts working closely with IT department Important role in data management or dat
J.​T.​ INTERNATIONAL ROMANIA SRL

Video Editor


Candidatul ideal Căutăm video-editor talentat si creativ!Dacă ești pasionat de crearea de conținut video de impact și ai abilități în utilizarea Inteligenței Artificiale pentru a îmbunătăți procesele de producție și post-producție, atunci ești persoana pe care o căutăm.Cerințe: Experiență demonstrată în producția și editarea de conținut video; Cunoștințe avansate în utilizarea instrumentelor de editare video, cum ar fi Adobe Premiere Pro, After Effects, Davinci, Final Cut Pro, Unreal Engine, Maya, Topaz, Cinema 4d sau alte software-uri relevante; Expertiză în utilizarea Inteligenței Artificiale și a uneltelor asociate, pentru îmbunătățirea proceselor de producție video; Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă; Capacitatea de a învăța rapid și de a te adapta la tehnologii noi și în continuă evoluție; Creativitate și atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități: Crearea de conținut video de calitate, de la concept până la editare și post-producție; Utilizarea
NOBLEPIAGIO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Group Financial & Reporting Consolidation Senior Analyst


Candidatul ideal Grow Faster. Grow Further. There is a very high probability that Finance in eMAG is different than what you have come across so far. In order to enjoy it, you have to love taking initiative and getting to the very bottom of business cases, you have to ask questions and work together to find and define the best options eMAG has to move forward. Then, you execute. Past experience always comes in handy but, many of the projects we’re working on are brand new, so curiosity and an open mind moves us forward.We are constantly upgrading people processes for our young organization, and each and every member of our team has an important role to play in that. Our ambition is to have not only a thriving business, but also an engaged team that fosters development – or, in other words, the best learning environment in town! If you like the sound of that, then, we’d love to meet you!Let’s meet if you have these skills:​ Minimum 2-3 years of experience in a similar position. IFRS kno
EMAG

Financial Accounting And Reporting Specialist (french)


Candidatul ideal Qualifying experiences in accounting/reporting or financial audit, with proven strong knowledge in accounting and reporting processes; At least 5 years of proven relevant experience in accounting/financial reporting and/or audit/controlling/financial analysis; You are fluent in French and English; Strong knowledge of MS Office (Excel); Abilities in Microsoft Power Point; Knowledge of Lean Six sigma methodology is a plus; Exposure to multiple stakeholders.Descrierea jobului As a Financial Accounting and Reporting Specialist you will be responsible with providing expertise and performing accounting and financial reporting activities while supporting continuous improvement and process standardization across various perimeters.Specifically, you will be required to: Provide expertise and ensure BAU (“business as usual”) by acting as a back-up for Production teams in case of team’s reduced workload capacity, on a pre-agreed perimeter and for a pre-established period set by t
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Editor Foto (in Depozitul De La Chitila)


Candidatul ideal Studii superioare Cunoştinţe operare PC, MS Office (Excel, Word) - nivel mediu; Experienta similara anterioara; Cunostinte de baza Photoshop. Excelente abilităţi de comunicare, organizare, coordonare; Orientare către rezultat, atitudine proactivă, flexibilitate; Responsabilitate şi corectitudine; Dorinţa de a învaţa şi a se dezvolta profesional; Disponibilitate de deplasare.Descrierea jobului Introduci datele specifice e-commerce si informatiile logistice in sistemul informatic al companiei, respectand procedurile din Departamentul E-Commerce si Logistica; Inregistreazi si modifici datele produselor centralizate la Depozitul Central cat si pe cele ale produsele cu livrare directa, in baza informatiilor disponibile pe ambalajul produselor; Te asiguri ca pentru fiecare produs datele specifice e-commerce sunt introduse corect si sunt actualizate; In cazul neconcordantelor sau lipsei de date specifice e-commerce, contacteazi furnizorii, solicitand datele corecte privind et
MEGA IMAGE SRL

Finance Report Developer


Descrierea jobului As part of Emerson’s ongoing Foundations project, we are looking for a candidate that will be part of a globally distributed team who is dedicated to building reports in the new Cloud environment serving our Finance teams across the world. This candidate will have exposure to financial reporting needs, analytical work, hands-on training in report building skills in the Oracle environment. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Within the new Oracle environment, build standardized reports for the following working areas: * FP&A, Tax, Actuals, Profit Review, etc... * Tools you will learn and leverage to assist in this role include the Oracle Narrative Reporting toolset for reports run from Enterprise Planning & Budgeting (EPB), Financial Consolidation & Close (FCC), and Enterprise Data Management (EDM) modules. * Build, maintain, and interpret detailed report design documents related to reporting deliverables – to help guide report building activities. * Employ
EMERSON SRL

Redactor Medical


Candidatul ideal - Experiență publicistică anterioară, preferabil în domeniul medical;- Abilități deosebite de redactare;- Experiență SEO;- Studii superioare de jurnalism, comunicare, PR, limba română - constituie avantaj studiile medicale;- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat;- Cunoștințe bune Microsoft Office;- Cunoștințe solide în domeniul sănătate/medicină;Descrierea jobului - Realizează articole cu subiecte medicale, optimizând materialele pentru motoarele de căutare.- Jobul este full time, cu prezenta la birou, fara posibilitate de WFH.
SANADOR SRL

Reporting Specialist


Candidatul ideal Join us as and you will: Be involved in the import-export activityCheck and process import-export documents, review external invoices, and the documents accompanying the delivery, to associate the correct customs codes.Ensure the accuracy of documents for intra-Community acquisitions of goods according to the customs code and regulation.Process invoices for intra-Community acquisitions of goods into the MCC RO system.Generate UIT codes in accordance with Romanian regulations.Descrierea jobului To be successful in this role, you'll need:A deep understanding of customs codes and customs regulations.The ability to provide consultancy, foster relationships, and exchange information effectively in the customs field.The capacity to work independently and the flexibility to operate as a pivotal team member, aiming to meet internal deadlines.Advanced proficiency in English, enabling effective communication in a professional setting.Expertise in Microsoft Excel and Word, demons
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 409 de salarii introduse în Salario: 3400 RON/Luna

Accounting & Reporting Team Leader (french)


Candidatul ideal 5-7 years experience in Accounting/Audit (preferable in the banking industry);Experience on transformation projects & digital innovation skills and previous experience in coordinating a team are considered a plus;Advanced level for French, English is a plus;Very good communication skills, ability to build and maintain stakeholders relationship on all levels.Descrierea jobului As an Accounting & Reporting Team Leader, you will coordinate one of the teams specialized in accounting closing, reconciliations and controls, SG Group reporting under IFRS, Statutory reporting in line with local regulations.You will be responsible for: running the operations by allocating the activities and deliverables to team members, managing team members and their development, constantly communicating with our Clients/Partners on objectives and performance monitoring, aligning with other departments for the Change The Bank portfolio.Specifically, you will be required to:People management:Coa
SOCIETE GENERALE GLOBAL SOLUTION CENTRE S.​A.​

Editor/​Redactor online


Scurta descriere a companiei Aleph News este o televiziune comercială din România, lansată la1 septembrie 2020.Este prima televiziune din România bazată pe conceptul de „social television”.Aleph News prezintă știri autohtone și globale cu un format de imagine atât 16:9, cât și 9:16, targetul acestui canal fiind publicul smart.Aleph News este prima televiziune lansată din seria de canale tematice ale trustului Aleph Media.Pentru a ține constant publicul conectat cu actualitatea, Aleph News este prezent la toți marii operatori de cablu din România: Orange, Telekom, Vodafone, RDS & RCS, INES, NEXTGEN, dar și în social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), dar și pe site-ul alephnews.ro, unde transmisia live se poate vedea 24/7. Cerinte - Absolvent studii superioare (jurnalism, limbi străine, litere, comunicare)- Experiență minim 1 an pe un post similar- Cunoștințe avansate de operare PC, editare web, limba engleză- Interesat de actualitate- Pasionat de scris- Bună î
Aleph News
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 73 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.