165 Locuri de Munca Publicitate - Joburi Publicitate
165 Locuri de Munca Publicitate - Joburi Publicitate
Cauta printr-o varietate mare de joburi Publicitate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi Publicitate si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Specialist Achizitii/licitatii Publice |
Candidatul ideal Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel)-conditie obligatorieCunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantajCunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAPCapacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publiceCapacitatea de prioritizareCapacitate de a respecta termene limită si atentie la detaliiCapacitate de analiza și sintezăBune abilitati de negociereConostinte caracteristici produse electro-ITCertificat expert achiziții publice -prezinta avantajExperiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajCunoasterea limbii engleze nivel mediuDescrierea jobului Responsabilități:Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acesteaRealizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contractantaIntocmirea si verificarea dosa
FLANCO RETAIL SA
![]() |
Referent Achizitii Publice Si Marketing |
Candidatul ideal Studii superioare Experiență: minim 1-2 ani în domeniul achizițiilor publice și/sau marketing, de preferință într-un domeniu tehnic (business to business) Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice Limba engleză la nivel conversațional Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer, Outlook Constituie un avantaj experiența în lucrul cu InDesign, Canva, XaitPorter și Salesforce CRM Constituie un avantaj experiența în online marketing, în special SEA Atenție și rigurozitate în muncă, capacitatea de a lucra autonom Bune abilități de comunicare Atitudine neconflictuală și orientată spre găsirea de soluțiiDescrierea jobului ACHIZIȚII PUBLICE Monitorizează anunțurile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) cu privire la contractele de achiziții publice Verifică dacă societatea îndeplinește condițiile de calificare sau eligibilitate prevăzute în caietele de sarcini Întocmește documentația solicitată prin caietul de sarcini, în
SGS ROMANIA SA
![]() |
Junior Buyer - Achizitii Publice |
Candidatul ideal Cerințe obligatorii: Cunoștințe foarte bune de Microsoft Office. Experiență și familiarizare cu platforma SEAP/SICAP. Cunoștințe medii spre avansate de limba engleză. Abilități de organizare, planificare și coordonare. Capacitate de lucru în echipă și adaptabilitate. Experiență în organizarea documentației pentru participarea la licitații sau proiecte. Cunoștințe de bază în domeniul achizițiilor.Reprezintă un avantaj: Cunoașterea oricărei alte limbi străine.Descrierea jobului Organizarea și coordonarea documentației pentru participarea la licitații și proiecte. Colaborarea cu echipa pentru identificarea celor mai bune oportunități în cadrul achizițiilor publice. Urmărirea procedurilor de achiziție și asigurarea conformității cu legislația în vigoare. Parcurgerea caietelor de sarcini și sumarizarea acestora în vederea identificării cerințelor esențiale. Contactarea diversilor furnizori pentru identificarea și procurarea produselor necesare în achiziții.Beneficii: Salari
DOCTOR SWISS S.R.L.
![]() |
Expert Achizitii Publice |
Candidatul ideal - Cunoasterea si urmarirea continua a modificarilor legislative in legislatia privind achizitiile publice (de ex: Legea 98/2016 privind achizitiile publice, Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice din 02.06.2016, Legea nr. 99/2016 privind achizițiile sectoriale, Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor);- Curs expert achizitii publice;- Cunostinte solide de utilizare a platformei SEAP;- Portofoliul de licitatii (proceduri simplificate/licitatii deschise) realizate reprezinta un avantaj;- Atitudine proactiva;- Abilitati de organizare, comunicare, flexibilitate si deschidere;D
SPH3RA MANAGEMENT SOLUTIONS S.R.L.
![]() |
Specialist Achizitii Publice (on-site) |
Candidatul ideal Cerinte:Limba engleza – nivel avansatStudii superioare – preferabil inginerie, constructii, administratie publicaExperienta anterioara eligibilitate: minim 3 aniCursuri de specialitate: constituie avantaj participarea la cursuri de profil (expert achizitii publice), cunoasterea reglementarilor legislative privind legea achizitiilor publice.Abilitati:Comunicare eficienta, orientare spre rezultate, atentie la detalii, acuratete, simtul urgentei in asigurarea incadrarii in termenele de depunere a documentatiei.Descrierea jobului Scop: Asigura managementul proceselor de licitatie, asigura respectarea reglementarilor privind achizitionarea si contractarea pentru documentatia de eligibilitateResponsabilitati:Intocmirea dosarelor de eligibilitate pentru licitatiiAnaliza informatiilor si participarea la intocmirea documentatiilor necesare pentru proceduri de licitatiiStudierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date)Stabilirea modalitatilor de indeplinire a cerintelor d
BEST PROCUREMENT SRL
![]() |
Expert Achizitii Publice - Proiectare |
Candidatul ideal Studii superioare finalizate in domeniul tehnic, juridic sau economic Minim 3 ani de experienta profesionala privind achizitiile publice in domeniul proiectarii sau constructiilor Bune cunostinte a Sistemulul Electronic de Achizitii Publice – SEAP Bune cunostinte de utilizare a pachetului Office (Word, Excel) Cunostinte legislative in domeniul achizitiilor publice - SEAP Spirit de echipa, colegialitate si responsabilitate Certificatul de absolvire a cursului de expert achizitii publice constituie avantajDescrierea jobului Cautarea anunturilor de participare la licitatie publicate in SEAP si identificarea proiectelor de interes pentru companie (proiectare) Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregatirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate in conformitate cu cerintele de calificare si in conformitate cu prevederile legale in vigoare Verifica
DOM CONCEPT STUDIO ARHITECTURA S.R.L.
![]() |
Telesales Representative - Public Sector |
Candidatul ideal WE WILL VIBE WITH YOUProfessional Skills: You have min 6 months experience in a customer service/telesales position (B2B).You are graduated from a bachelor’s or master’s degree. You have proved:− Problem solving via innovation & creativity− Strong communications skills (verbal and written)− Good knowledge of MS Office− Can-do attitude and results-driven− Cool-tempered and able to handle rejection− Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects− Excellent phone manner and articulation− Result oriented skills− Excellent planning and time management/prioritization skills− Good knowledge of Microsoft Office Package Languages required: Romanian & English.Descrierea jobului YOU WILL VIBE WITH USThe Telesales Representative will prospect, contact and promote company services to new and existing clients. Hunting: Identify new opportunities to promote and commercialize the company's solutions and services to new clients. He/she will be i
EDENRED ROMANIA SRL
![]() |
Specialist Relatii Publice Si Comunicare |
Candidatul ideal Cerinte Experienta dovedita intr-o pozitie similara sau conexa, studii superioare finalizate Cunoasterea Limbii Engleze, la nivel mediu, scris si vorbit. Cunoasterea Limbii Franceze, constituie avantaj Capacitate excelenta de exprimare si comunicare verbala si scrisa Creativitate si initiativa, capabil sa aleaga tacticile si campaniile prin care mesajele create sa poata fi transmise cat mai eficient Capacitate de focalizare pe detalii, atentie concentrata si distributiva Adaptabilitate si flexibilitate Abilitatea de a lucra cu oameni, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza Integritate si eficienta profesionala Disponibilitate de invatare continua si intr-un timp scurt Competente in PC (MSOffice, INTERNET, abilitatea de a utiliza platforme online)Descrierea jobului Responsabilitati Elaboreaza si implementeaza strategia de comunicare a organizatiei si raspunde de imbunatatirea continua a acesteia in functie de viziunea, valorile si misiunea
FEDERATIA SINDICATELOR LIBERE SI INDEPENDENTE PETROL-ENERGIE
![]() |
Expert Achizitii Publice / Referent Achizitii Publice |
Candidatul ideal Candidatul ideal:Studii superioare finalizate; constituie un avantaj studiile in domeniul juridic;Diploma Expert Achiziții Publice;Experiența de minim 2 ani într-o poziție similara;Cunoștințe solide de operare PC si Microsoft Office (Excel si Word);Cunoștințe solide in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC;Competente de lucru in platforma SEAP;Limba Engleza – nivel mediu;Atenție la detalii;Buna gestionare a termenelor limita si rezistenta la stres;Excelente abilitați de analiza, sinteza si furnizare de soluții;Abilitați de lucru simultan pe mai multe proiecte si activități;Abilitați de comunicare, prezentare si relaționare in echipa;Atitudine pro activa si orientare către client si rezultate;Perseverenta si seriozitate;Autonomie profesionalaDescrierea jobului Responsabilități:Monitorizarea platformei SEAP, identificarea anunțurilor specifice companiei si transmiterea documentației de atribuire către departamentele interesate;Analizarea si
DIAMEDIX IMPEX SA
![]() |
Expert Achizitii Publice |
Candidatul ideal Cu experienta si cunostinte de legislatie si de lucru cu sistemul SICAP, Rapiditate in intocmirea documentelor specifice, Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point), Limba engleza reprezinta un AVANTAJ, Carnet conducere tip B reprezinta un AVANTAJ, nu este obligatoriu Experienta in domeniul achizitiilor publice min 5 ani.Descrierea jobului Responsabilitati: Rapiditate in intocmirea documentelor de calificare, Abilitatea de a rezolva sarcini cu termene limita, Abilitati organizatorice, de relationare si comunicare si orice situatie, Acuratete in intocmirea OPIS-uri cu cerintele pentru toate etapele (calificare, tehnica, financiara), Verificarea documentelor transmise de clienti pentru indeplinirea cerintelor, Comunicare permanenta cu clientii, Elaborarea draft-urilor solicitarilor de clarificari, Atentie la postarea documentelor in SICAP, ETC, Putere de decizie si asumare de responsabilitati.Oferta: Nivel salarizare: porneste de la 10.000 lei net, plus
BEST ACHIZITII SRL
![]() |
Expert Achizitii Publice |
Candidatul ideal Studii superioare in domeniul Constructii - constituie avantaj ;Experienta de minim 3 ani pentru postul de Expert Achizitii PubliceCunoasterea temeinica a aplicatiilor MS Office, operarea platformei SEAPCunoasterea legislatiei specifica achizitiilor publice;Cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit) nivel mediu;Abilitatea de a lucra independent cat si in echipa;Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;Descrierea jobului Identifica anunturile publicate pe Website-urile oficiale (ex:SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice companiei;Pregateste si prezinta managementului descrierea succinta a achizitiilor publice in baza fiselor si documentelor specifice;Se asigura ca aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile publice;Analizeaza conformitatea documentatiei, cerintelor de selectie si elaborarea caietelor de sarcini impreuna cu departamentul Tehnico – Ofertare;Intocmeste dosarul de licitatie publica sau documentatia de calificare r
Confidenţial
![]() |
Responsabil Eligibilitate Lucrari Publice |
Candidatul ideal Facultate din domeniul construcțiilor si instalațiilor ( terminata sau in curs de terminare); Persoana ordonata si atenta; Operare calculator de baza: Ms Office, Ms Outlook; Experiență in domeniul licitațiilor lucrărilor publice reprezintă un avantaj; Experiență sau cursuri de devizier reprezintă un avantaj.Descrierea jobului 1. Identificarea si livrarea tuturor cerințelor si documentelor de calificare si eligibilitate din cadrul licitațiilor publice la care decidem sa participam;2. Salvarea, păstrarea si actualizarea intr-un cadru organizat, in format electronic, pe server, a documentelor de clarificare si eligibilitate;3. Identificarea, salvarea si actualizarea permanenta a unei baze de date privind parteneri cu rol de potențial asociat/terț susținător pentru participarea împreună la licitații publice, cu specificul indicat de Director VTO, in funcție de politica de achiziții publice a companiei;4. Participare la realizarea ofertelor pentru licitații publice, prin re
EREN CONS SRL
![]() |
Inginer Ofertare Lucrari Publice |
Candidatul ideal Facultate construcții civile, industriale si agricole absolvita; Cunoștințe in calcul si structura costurilor pentru proiectele de construcții ( in special pentru proiecte cu specific industrial); Cunoștințe in tehnologia lucrărilor in construcții; Cunoștințe in utilizarea Ms Office ( in special Ms Excel), Auto CAD; Cunoștințe in realizarea de oferte in software specializat in realizarea devizelor pentru lucrari publice; Experiență in participarea la licitații publice, in domeniul construcțiilor.Descrierea jobului 1. Prospectarea SEAP si identificarea de proiecte potrivite specificului nostru si pentru care sa avem șanse reale de câștig;2. Coordonarea factorilor implicați in procesul de ofertare licitații publice, cu scopul de a câștiga aceste proiecte, printre care: Inginer ofertare instalații, Responsabil eligibilitate, Proiectanți, Responsabil propuneri tehnice, Avocat/Consilier Juridic, Responsabil calitate, Subcontractanți declarați, Asociați;3. Analiza documentaț
EREN CONS SRL
![]() |
Asistent Ofertare / Licitatii Achizitii Publice |
Candidatul ideal Studii superioare, domeniul tehnic: absolvent/ masterand – profil chimie, biochimie, fizica, biologie; Cunoscator limba engleza - scris/citit/vorbit; Atitudine responsabila, capacitate de analiza si sinteza a datelor, capacitate de planificare; Persoana serioasa, organizata, dinamica, cu initiativa si dornica sa invete lucruri noi; Cunostinte de utilizare PC, word, excel; Persoana care isi doreste o pozitie de back-office support si acum si pe viitor; Cunoasterea platformei SICAP; Persoana foarte atenta la detalii; Persoana motivata, responsabila, rezistenta la stres si la activitati desfasurate sub presiunea termenelor limita; Persoana care lucreaza in echipa; Cunostinte despre echipamentele utilizate intr-un laborator de analize food/mediu/cercetare/anatomie patologica.Descrierea jobului Identificarea licitatiilor existente la nivel national ce corespund intereselor companiei,consultand site-urile specializate. Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitati
LABORATORIUM SRL
![]() |
Specialist Achizitii Publice Seap- Constructii |
Candidatul ideal Experiență anterioară relevantă în achizițiile publice și în utilizarea sistemului SEAP; Cunoștințe solide ale legislației și procedurilor privind achizițiile publice în România; Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, inclusiv redactarea documentației specifice achizițiilor publice; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic, respectând termenele limită stricte; Abilități excelente de negociere și de gestionare a relațiilor cu furnizorii; Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a rezolva problemele în mod eficient.Descrierea jobului Coordonarea și gestionarea întregului proces de achiziții publice conform legislației în vigoare și a regulilor impuse de Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP); Elaborarea și redactarea documentației necesare pentru licitații și procedurile de achiziții publice, în conformitate cu cerințele legale și tehnice; Identificarea și evaluarea furnizorilor potențiali, efectuarea analizelor de pia
TRUTZI SRL
![]() |
Specialist Si Referent/ Asistent Licitatii Publice In Seap |
Candidatul ideal Trebuie sa aiba:-Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel, Internet, email)-conditie obligatorie-Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;-Capacitatea de prioritizare;-Capacitate si dorinta de a invata si perfectiona in domeniul achizitiilor publice-Capacitate de analiza și sinteză;-Cunoasterea limbii engleze nivel mediu-Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii-Certificat expert achiziții publice -prezinta avantaj-Cunoasterea Sistemulul Electronic de Achiziții Publice – SICAP- Cunoștințe in legislația achizițiilor publice, primara si secundara, ANAP si CNSC - prezinta avantaj-Experiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantajDescrierea jobului Responsabilități:-Monitorizarea anunturilor de licitatii publicate, filtrarea celor de interes, inscrierea la acestea.- Realizarea documentatiei cerute cu privire la conditiile de eligibilitate si asigurarea conformitatii cu cerintele impuse de catre Autoritatea contr
VALDOMEDICA TRADING SRL
![]() |
Specialist Licitatii Publice Seap Si Alte Surse |
Candidatul ideal • Cautam un coleg/o colega simpla, clara in gandire, muncitoare, ferma, stapana pe sine, cu spirit de echipa si atitudine manageriala, devotata.• Cunostinte minime operare pc;• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;• Să ai spirit de echipă;• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;• Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.Descrierea jobului Oferim:• Contract de munca pe perioada nedeterminata cu salariu 3500 lei fix cu marire de salariu in fiecare luna cu 100 de lei in primul an plus bonusuri salariale PASTI SI CRACIUN + BONUSURI BONUSURI DE CASTIG• Bonusuri pentru implicare;• Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;• Atmosfera de lucru prietenoasa; echipa tanara, ambitioasa si pozitiva;• Training profesional pentru cunoasterea procedurilor de lucru;• Apa/cafea gratuite oricand
AMUR SOLAR ENERGY SRL
![]() |
Expert achizitii publice |
Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Candidatul IdealExperienț
ABC Human Capital
![]() |
Specialist Public Standards (TM) |
Job DescriptionThe challenges that we propose for your role are:Support the Public Standard Team in the area of Order Management and Standards Research;Investigate appropriate sources for documents, follow up on internal document orders;Licence management of documents in internal database for Legal Technical Regulations, Public Standards as well as for Internal Technical Standards (WISDOM tool);Maintaining meta data entries in WISDOM database up-to-date;Smart report management to further develop WISDOM related dashboards;Maintain WISDOM Connext site.QualificationsThis is what it takes to be successful in this position:Self-driven person to research and follow-up orders in system in a remote environmentTechnical understanding and service orientation in order management (multi-tasking, able to work on several research jobs in parallel)IT knowledge for database managementEnglish is must, German is highly preferred due to customer baseAdditional InformationWhat we offer:Pay for Performance
Continental
![]() |
Expert Achizitii Publice |
Short company description Kapital HR este o companie de consultanta in domeniul resurselor umane, principala activitate fiind cea de recrutare si executive search.Am creat Kapital HR din pasiune pentru munca noastră, ne motiveaza bucuria celor care ne mulțumesc atunci când le găsim noi locuri de muncă sau când învață lucruri noi, precum și din dorința de a contribui la maturitatea pietei de afaceri din Romania. RequirementsExperiență relevantă în domeniul achizițiilor publice și cunoașterea legislației și regulamentelor în vigoareAbilități excelente de comunicare și negociereCapacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe proiecte simultanAtenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limităExperiență în utilizarea sistemului SICAP ResponsibilitiesCoordonarea și gestionarea întregului proces de achiziții publice în conformitate cu legislația și regulamentele în vigoareElaborarea documentațiilor necesare pentru licitații și proceduri de atribuirePartic
Kapital HR
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 165 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după: