Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

2545 Locuri de Munca reporter - Joburi reporter

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

2545 Locuri de Munca reporter - Joburi reporter

Cauta printr-o varietate mare de joburi reporter si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reporter


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal -Studii superioare in curs sau finalizate;-Limba engleza-Operare PC;-Comunicativitate-Cunostinte tehnoredactare (reprezinta un avantaj)Descrierea jobului -Realizarea articolelor din domeniul economic – financiar;-Realizarea reportajelor, inclusiv deplasari la fata locului pentru documentare;-Monitorizarea activitatii economica – financiara la nivel national si international;-Realizeaza interviuri.
META RING SRL

Reporter /​ Redactor


Candidatul ideal Îți place sportul și vrei să lucrezi în presă? Acum ai scăpat singur cu portarul, nu rata ocazia!Gazeta Sporturilor caută pasionați de sport și jurnalism, care să ni se alăture în redacția din București.Descrierea jobului GSP deschide o scurtă sesiune de mercato, pentru a atrage noi colegi în redacția din București.Căutăm tineri talentați, pasionați de presă, serioși și dedicați, pentru a ne întări echipa.Trebuie doar: să fie din București, ca să nu vină cu trenul sau cu avionul zilnic la redacție :) să nu aibă nevoie de Google pentru a răspunde la întrebări simple despre sport să nu faulteze limba română să nu fie fanii meme-urilor cu "îmi place munca, mă fascinează, pot sta ore în şir să mă uit la ea"
RINGIER SPORTAL

Reporting Specialist


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal • Bachelor Degree in Finance and background as Financial Controller/Analyst or Auditor• Organizational, logical and strong analytical skills• Thorough knowledge of accounting principles and procedures• Experience with general ledger functions and the month-end/year end close process• Flexible and positive approach when dealing with changes• Good prioritization and analyzing skills• Ability to see the big picture while focusing on the process and procedures necessary to produce deliverables• Innovative thinking• Demonstrate a positive attitude, personal drive to achieve and exceed targets• Values Teamwork and the benefits of it• Proficiency in MS Office (Excel: VLOOKUP and pivot tables), preferred experience with accounting/reporting systems.Descrierea jobului • Perform monthly consolidation, analysis and interpretation of monthly financial results• Ensure quality control over financial transactions and financial reporting• Follow-up on execution of budgets• Review Expe
Regina Maria

Acounting & Reporting Analyst With French


Candidatul ideal Manpower Romania is recruiting Acounting & Reporting Analysts with French for its client Societe Generale Global Solution Centre.Societe Generale Global Solution Centre (SG GSC) acts as a business solution center for Societe Generale, one of the largest European financial groups. We provide high-quality professional services for more than 35 countries in various fields of activity – Finance & Accounting, HR, IT and Corporate Operations. Our mission is to be a partner of choice, valued for owning, transforming and innovating through best in class talent.PROFILE REQUIRED: Accounting and analytical abilities; IFRS reporting including inter-companies reconciliation; Minimum 5 years relevant experience in Financial Accounting and Reporting; Academy of Economic Studies graduate, preferably Finance/Accounting; Advanced level of English and French; Advanced level of Excel knowledge.Descrierea jobului RESPONSIBILITIES:As an Accounting and Reporting Analyst, you will be responsi
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC

Reporting Specialist,​ Data Governance & Bi


Candidatul ideal Mai mult decât o echipă, #peopleofBT înseamnă curaj, încredere și empatie. Tocmai de aceea, avem nevoie de tine să ne completezi echipa cu energia și dorința ta de a face lucrurile bine. Provocarea pe care ți-o lansăm este un post de Specialist Raportare, ce așteaptă cu nerăbdare să fie ocupat 😊 Cum arată persoana ideală pentru acest post? Prezintă studii superioare sau experiență similară în științe economice, informatică economică; Are o bună înțelegere a business-ului bancar, a termenilor specifici de business, a proceselor și reglementărilor specifice; Prezintă experiență relevantă în raportare, reconciliere de date, data profiling sau data analytics /BI Dashboards; Este familiar(ă) cu instrumente și tehnici de sortare, captare, transformare și preparare de date; Are cunoștințe tehnice de Querying Language (SQL), Spreadsheet (Excel); BI tools (Qlik Sense)- reprezintă un plus; Prezintă abilități de a crea rapoarte, ca si dashboard-uri, scorecard-uri, grafice, etc.
BANCA TRANSILVANIA S.​A.​

Financial Reporting Analyst


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal 3-5+ years of business finance or other relevant experience; Finance, Accounting, Economics, or Statistics are preferred major fields; Proficient in spreadsheets, databases, MS Office; IT knowledge (QlikView preferred ) is an advantage or alternatively a strong interest in developing IT skills for Finance Applications; Strong analytical, conceptual, monitoring & reporting skills; Good presentation and communication skills; Proven knowledge of financial forecasting and diagnosis, corporate finance and information analysis; BS degree in Finance, Economics or related field; Able to provide creative ideas/solutions; Good command of business English.Descrierea jobului Report on financial performance and prepare for regular reviews (Sales, Cash, Inventory, Working Capital); Budgeting/revised budgeting process: work with business teams to forecast and then track the evolution of the business on selected KPIs; Provide analysis of trends and forecasts and recommend actions for
Interbrands

Lending Support & Reporting Officer


Candidatul ideal Cerințe: Studii universitare finalizate sau în an terminal (preferabil studii economice sau juridice) Minimum 1 an experiență în activitatea bancară, preferabil în activitatea de creditare Cunoașterea limbii engleze nivel mediu in vorbire si scriere Cunoașterea aprofundată a aplicațiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point) Alte competențe necesare: Abilități analitice Atenție la detalii Proactivitate Orientare spre client, flexibilitate, inițiativă, creativitate Abilitatea de a prioritiza, capacitatea de a lucra sub termene limita Spirit de echipă Descrierea jobului Despre echipă:Asigura suport si consultanta pentru colegii din sucursale si din alte departamente in conformitate cu procedurile interne si legislatia in vigoare, colaboreaza cu acestia in vederea imbunatatirii procedurilor, fluxurilor, sistemelor informatice, in conformitate cu responsabilitatile postului, manifestand o conduita profesionala.Principalele responsabilități: Raspunzi prompt solicita
UNICREDIT BANK

Hr Reporting Officer


Candidatul ideal Ce ar trebui sa ai? Studii superioare; Cunostinte dе operare PC (Excel, Word nivel avansat); Atentie sporita la detalii, bune abilitati dе organizare a activitatii si dе prioritizare; Atestat inspector resurse umane - constituie un avantaj; Cunostinte dе legislatia muncii constituie un avantaj; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Atitudine pozitiva, orientare spre oameni; Carnet de conducere – cat B (datorita locatiei).Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Intocmirea de rapoarte zilnice, saptamanale si lunare in cadrul departamentului HR; Analizarea si prelucrarea datelor conform activitatii departamentului HR; Participa la analiza proceselor din cadrul departamentului HR; Propune noi idei pentru imbunatatirea rapoartelor si a modului de analiza; Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul companiei; Pe baza rapoartelor zilnice, identifica erorile si vine cu diferite propuneri pentru a le rezolva in timp util; Transmite zilnic solicitari de user c
Sameday

Compensation And Reporting Specialist


Candidatul ideal Minimum 3 years experience in a post with similar responsibilities; University degree – accounting/business or similar relevant field; Knowledge of the Labor Code; Advanced knowledge of English is a plus; Ability to adapt to various social environments; Proactive, positive attitude and dynamism; Knowledge of general payroll best practices; Hands on experience with relevant software (e.g. Colorful HR ) and databases is an advantage; Excellent knowledge of Microsoft Office Suite, Excel, and the ability to create charts, spreadsheets, and presentations. Excellent research, analytical, and problem-solving skills.Descrierea jobului Prepare and distribute various reports for management and authorities; Review, analyze, and verify payroll reports and make necessary adjustments through established procedures; Collecting data on payroll outputs, implementing and monitoring relevant HR metrics in order to determine the efficiency and impact of the workforce; Implementing and mon
Interbrands

Group Reporting Specialist


Candidatul ideal What profile we are looking for- +4 years’ experience in the financial reporting area in banking industry or audit/consulting experience in financial services- Good knowledge of IFRS and financial reporting requirements- Knowledge of management accounting principles applicable in banks would be a plus- Good knowledge of banking products- Proficient in Microsoft Office tools and in reporting tools- Team player and able to work collaboratively with various internal counterparties;- Able to work with a wide variaty of sources data in a complex and dinamic systems architecture- Organized, analytical mind and detail oriented- Very good written and verbal communications skills in English- Performance driven, open for continuous learning and challenging the status-quo.Descrierea jobului What you are going to do in this role- Timely and accurate preparation and submission of the financial and regulatory reports to group in accordance with instructions, policies and procedures
ING Bank

Hr Payroll And Reporting Executive


Candidatul ideal People are at the heart of all we do – we want to hire the best and create a working environmentthat is dynamic, professional and fun.HR helps align the business and works with all stakeholders (team, management and externalagencies) to ensure that we’re seen (especially by our own people) as an employer of choice.The Requirements: Ability to work with manual processes and multiple data sourcesfor payroll and reporting; You are organized: strong attention to detail, ability to prioritize, multitask, and complete tasks according to deadlines; You have a strong fluency in English and good communication skills (verbal and written); You must have 3+ years of relevant experience in timekeeping and payroll management, fast-paced payroll environment handling payroll &/or HR administration; Perform quality control audits to ensure accuracy, compliance, and timely delivery; Resolving payroll enquiries in a professional manner; Identify and recommend updates to payroll processin
JGM SUPPORT SERVICES

Junior Reporting Investitii


Candidatul ideal La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența. În prezent, căutăm o persoană cu bune abilitați tehnice și experiență în folosirea programului EXCEL, pentru a se alătura departamentului de studii tehnice, în calitate de SPECIALIST REPORTING INVESTIȚII JUNIOR. Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.Descrierea jobului Ce vei face: Vei centraliza și vei participa la analiza propunerilor de CAPEX venite de la departamentele din cadrul DGSR și ENGIE Roman
ENGIE ROMANIA

Business Reporting Officer


Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studiile superioare finalizate, economice sau matematica/ informatica; Experienta anterioara de vanzari si strategie comerciala; Cunostinte de management de proces, management de produs, cunoasterea si intelegerea pietei de leasing si a datelor comerciale; Abilitati de interpretare a datelor; Limba engleza – nivel avansat, scris si vorbit; Cunostinte de Microsoft Office - nivel avansat (Excel, Word, Outlook, PPT).Alte competențe necesare: Gandire analitica, abilitati de comunicare si prezentare (forma scrisa si verbala); Spirit de echipa, perseverenta, flexibilitate; Atentie la detalii; Capacitatea de a lucra sub presiunea timpului si de a raspunde solicitarilor in termenele stabile.Descrierea jobului Despre post: Asigura monitorizarea comerciala si acorda suportul necesar diviziei Vanzari pentru proiectarea si implementarea strategiilor in vederea atingerii obiectivelor comerciale.Principalele responsabilitați: Monitorizeaza performan
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN

Crm Reporting Analyst (f/​m)


Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate; constituie un avantaj cunoștințele de matematică sau statistică; Ai minimum 2 ani experiență profesională anterioară într-un rol similar (ex: Data Analyst, CRM Analyst); experiența cu PowerBI reprezintă un avantaj; Cunoști limba engleză la nivel avansat; cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj; Ai cunoștințe avansate de Excel; Ai abilități foarte bune de comunicare, prezentare, relaționare și ai o gândire analitică, orientată către detalii; Ai abilitatea de a lucra cu termene limită într-un mediu dinamic.Oferta noastrăÎți pregătim un plan de școlarizare personalizat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru
LIDL ROMANIA

Admin And Reporting Specialist (f/​m)


Candidatul ideal Studii superioare economice sau tehnice;Limba engleza si limba franceza (nivel mediu/avansat);Experienta in controlling sau activitati de raportare reprezinta un avantaj;Cunoasterea Data visualisation (Spotfire si Alteryx) reprezinta un avantajCunoasterea pachetului MS Office (Excel, VBA, PowerPoint)Excelente abilitati de comunicare si relationare. Spirit de echipa. Lucrul in transversal.Motivat, responsabil, riguros, orientare spre client si rezultat, capacitate de analiza si sinteza. Autonomie, initiativa, planificare si anticipare, abilitati de a lucra in activitati cu termene scurte;Cultura business si capacitate de a lucra intr-un mediu international si multicultural.La noi vei gasi:Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performantaPosibilitati de dezvoltare profesionala si planificare a cariereiAsigurare privata de sanatateParticipari la evenimente corporate si cele specifice industrieiUn program de beneficii si compensatii atragatorExpunere la proiecte
Groupe Renault Romania

Hr Data & Reporting Specialist - Wd155341


Candidatul ideal The experience we’re looking to add to our team:• 2 years’ experience in data analytics and reporting;• Advanced Excel proficiency is mandatory;• Data analytics skills: Power BI, Tableau;• Fluent English level is required;• Excellent verbal and written communication skills;• Ability to quickly learn and adapt;• Good organizational skills and attention to detail;• Understanding of HR processes;• Experience using HR systems is a plus.Descrierea jobului Job SummaryTo support our extraordinary teams who build great products and contribute to our growth, we’re looking to add an HR Data & Reporting Specialist located in Flex Timisoara.Reporting to the Total Rewards Support Team Leader, the HR Data & Reporting Specialist role involves data verification, analysis and support for EMEA Flex colleagues. In this role you will understand the business and HR needs at a functional level, leveraging technologies to address the best solutions for the HR community.What a typical day loo
Flex Romania

HR Reporting Officer


Scurta descriere a companiei We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth. Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day. Cerinte Studii superioare; Cunostinte dе operare PC (Excel, Word nivel avansat); Atentie sporita la detalii, bune abilitati dе organizare a activitatii si dе prioritizare; Atestat inspector resurse umane - constituie un avantaj; Cunostinte dе legislatia muncii constituie un avantaj; Excelente abilitati dе comunicare si relationare; Atitudine pozitiva, orientare spre oameni; Carnet de conducere – cat B (datorita
Sameday Courier

Financial Analyst & Reporting (f/​m)


Tmpreuna suntem Lidl, angajator de top atat tn Romania cat si tn Europa pentru al saselea an consecutiv si te asteptam tn echipa noastra pentru a face primul pas tn cariera ta alaturi de noi! Rolul tau Vei fi implicat tn diverse analize din zona de finance/treasury care vor ajuta la eficientizarea costurilor financiare si operationale ale companiei; Iti vei aduce contributia la raportarea financiar contabila lunara si anuala prin analiza conturilor ce au impact pe zona de finance/treasury astfel tncat acestea sa fie evaluate si prezentate exact, tn contabilitate; Vei oferi suport tn procesul de audit financiar extern anual; Iti vei aduce contributia tn procesul de negociere si tncheiere de contracte comerciale si financiare (tmprumuturi bancare); Vei fi implicat tn proiecte nationale si internationale de digitalizare cu impact tn activitatea departamentului; Iti vei aduce contributia tn realizarea de prezentari si analize atat catre top managementul local, cat si catre managementul int
LIDL ROMANIA

Financial Reporting Specialist


Estimare   3000 RON/Luna
Scurta descriere a companiei HELLA is a global, family-owned company listed on the stock exchange that employs some 38,000 members of staff at over 125 locations in some 35 countries. The HELLA Group develops and manufactures lighting and electronic components and systems for the automotive industry, and also has one of the largest trade organizations for automotive parts, accessories, diagnosis and services within Europe. In the Special Applications segment, HELLA also develops products for specialist vehicles. Complete vehicle modules, air-conditioning systems and vehicle electrical systems are produced in joint venture companies. With almost 7,000 people working in research and development, HELLA is one of the most important innovation drivers on the market. HELLA has achieved sales of around 6.6 billion Euros in fiscal year 2016/2017; in addition, the HELLA Group is one of the top 40 automotive parts suppliers in the world and one of the 100 largest German industrial companies. Cer
HELLA ROMÂNIA

Financial Reporting Analyst with French


Scurta descriere a companiei ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of “WE CAN DO IT!” And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"! Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic! Cerinte Accounting and analytical abilities; IFRS
Lugera
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 2545 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.