Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

56 Locuri de Munca schimb valutar - Joburi schimb valutar

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

56 Locuri de Munca schimb valutar - Joburi schimb valutar

Cauta printr-o varietate mare de joburi schimb valutar si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Salariu până la 4000 LEI pe lună
Angajam Operator Schimb Valutar (casier), pentru sezon sau perioada nedeterminata. Salariul este de 4000 ron
Sc Grandpact Srl
Candidatul ideal Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;Cunostinte operare PC;Persoana pietenoasa, dornica de a veni in intampinarea clientilor;Persoana punctuala si responsabila!Descrierea jobului Efectueaza operatiuni de schimb valutar;Intocmeste documentatia pentru tranzactii valutare;Tine evidenta primara a documentelor din punctul de lucru;
TURISM BON VOYAGE
Candidatul ideal VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Punctul de lucru in care vei fi alocat va fi cat mai aproape de locuinta ta; Salariul NET diferentiat astfel: 3.700 lei in primele 6 luni cu majorare automata la 4.000 lei daca lucrezi intr-o agentie cu program normal (L-V 09:00-18:00) si 4.500 lei daca lucrezi intr-o agentie in cadrul unui centru comercial / mall; Bonusuri lunare in functie de vanzari; Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori; Traininguri de specialitate si cursuri personalizate; Perioada de pregatire in domeniu (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta Posibilitati de promovare; Loc de munca intr-o companie de succes, in plina expansiune, stabila pe piata; Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat); Sa-ti placa sa comunici cu oamenii; Sa fii atent la detalii; Sa ai abilitati de operare PC.Descrierea jobului C
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Descrierea jobului VINO IN ECHIPA TEZAUR!Beneficiile tale vor fi: Salariul NET 3.700 lei in primele 6 luni de activitate cu majorare automata la 4.500 lei. Bonusuri lunare in functie de vanzari. Bonusuri de loialitate si prime de sarbatori. Perioada de pregatire in domeniu platita (costuri suportate integral de companie), nu ai nevoie de experienta. Traininguri de specialitate si cursuri personalizate. Posibilitati de promovare. Loc de munca intr-o companie de succes, stabila pe piata, in plina expansiune. Apreciere si recunoastere a meritelor si a performantelor in companie.Este necesar doar: Sa ai studii medii sau superioare (obligatoriu diploma de bacalaureat). Sa-ti placa sa comunici cu oamenii. Sa fii atent la detalii. Sa ai abilitati de operare PC.Ce vei avea de facut: Vei verifica si vei evalua garantiile. Vei intocmi documentele pentru acordarea imprumuturilor. Vei consilia clientii privind vanzarea bijuteriilor. Vei efectua platile si incasarile. Vei pastra evidenta primara a
TEZAUR INVESTMENT GROUP
Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange! Asteptam cv-ul tau pe adresa de email sau pe WhatsApp la numarul afisat. Ai nevoie doar de: - cunostinte de operare calculator; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza in Baia Mare (judetul Maramures); Vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - training la angajare; - salariu motivant + tichete de masa (valoarea unui tichet de masa este de 20 lei); - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie
BSG Amanet & Exchange
Candidatul ideal - studii medii finalizate;- abilitati de comunicare;- amabilitate, seriozitate;- cunostinte medii de operare PC si utilizare a internetului;- atentie distributiva, atentie la detalii,- disponibilitate pentru program full time;- dorinta de invatare si autoperfectionare;Descrierea jobului - interactiunea cu clientii;- verificarea si evaluarea garantiilor - metale pretioase;- intocmirea documentatiei pentru acordarea imprumuturilor;- efectuarea platilor si incasarilor;- efectuarea operatiunilor de schimb valutar;- efectuarea operatiunilor de transfer de bani;- tine evidenta primara a actelor in punctul de lucru.Beneficii:- activarea într-o companie de succes;- posibilitatea de formare şi perfecţionare profesională;- siguranţa locului de muncă;- seriozitate;- salariu, comision, bonuri de masa
ROCRI TRADE
Candidatul ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Operator Amanet, Vânzare bijuterii, Exchange &Transfer de bani, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:- Experiență într-un post similar (bancă, vânzări, casă amanet sau schimb valutar) constituie avantaj- Cunoștințe operare PC și contabilitate primară;- Tinută profesionala (fizica și morala) ireproșabilă;- Capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;- Orientare către cliennți;- Identifici și înțelegi cu ușurință nevoile și dorințele acestora;- Capacitate dе ascultare activă și dе convingere;- Bune abilități de vanzare;- Atenție la detalii și seriozitate;Ești amabil, ai un spirit dе echipă dezvoltat, atitudine pozitivă, ești responsabil și o persoană orientată spre rezultate, eficientă, perseverentă în atingerea obiectivelor.Descrierea jobului Derularea activităților de evaluare a obiectelor, bijuteriilor din aur și oferirea de servicii de amanet, schimb valutar si transfer rapid de bani clienților
INVEST INTERMED GF I.F.N
Candidatul ideal CERINTE Ai studii medii finalizate, esti student/ absolvent studii superioare; Ai, preferabil, experienta in efectuarea operatiunilor cu numerar, lei si valuta, schimburi valutare; MS Office;CAUTAM Onestitate, responsabilitate, proactivitate și orientare spre rezultate; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Atenție la detalii, rigurozitate, operativitate, o bună capacitate de organizare și spirit de echipă; Abilitatea de a prioritiza activitățile și de a performa într-un mediu caracterizat printr-un înalt nivel de profesionalism.Descrierea jobului CE VEI FACE, PE SCURT Vei procesa operatiunile cu numerar, primirea si sau eliberarea acestuia ; Vei efectua operatiunile de schimb valutar , MoneyGram; Vei interactiona cu clientii persoane fizice / juridice ; Vei elabora rapoarte specifice.CE PRIMESTI Asigurare medicala , cu posibilitatea de a alege dintr-o gama de furnizori ; Tichete de masa in format electronic; Acces la biblioteca Bookster ; Zi
Alpha Bank
Candidatul ideal minim 3 ani experienta in domenii contabile; familiarizat cu raportarea IFRS - un plus; studii economice; cunoștințe SAP - un plus;Descrierea jobului gestionează și ține evidența plăților bancare; întocmește facturi, extrase de cont, rapoarte și alte documente; ține evidența cheltuielilor în avans și le înregistrează lunar în contabilitate; ține evidența mijloacelor fixe și asigură înregistrarea corectă în contabilitate; monitorizeaza intocmirea lunara a rapoartelor de reconciliere si a confirmarilor de sold cu furnizorii grupului de catre departamentul de vanzari; întocmește și depune situații lunare, trimestriale și anuale (situații financiare, D100, D101, D300, D390, D394 etc.) și alte rapoarte solicitate de autoritățile locale; întocmește și depune extrasul lunar Intrastat; intocmirea lunara a rapoartelor de grup in conformitate cu formatul agreat de departamentul de consolidare; sprijinirea auditului intern conform procedurilor interne ale grupului; efectuarea si
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA
Candidatul ideal Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj); Experienta similara in domeniul bancar; Experienta in realizarea tranzactiilor in lei si valuta; Cunostinte MS Office; Calitati precum: seriozitatea, corectitudinea si atentia la detalii; Abilitati de a lucra foarte bine in echipa.Descrierea jobului Vei efectua operatiunile cu numerar ROL/FX si vei face inregistrarea corecta in sistemul informatic a tuturor operatiunilor executate; Vei verifica, semna si stampila documentele prezentate de client sau eliberate acestuia; Vei numara, verifica, sorta si impacheta numerarul primit sau predat, conform reglementarilor legale in vigoare si a normelor Interne ale Bancii; Vei furniza clientilor informatii despre produsele si serviciile bancii, precum si despre soldurile conturilor acestora; Vei promova produsele si serviciile bancare specifice activitatii ghiseului bancar; Vei asigura suportul in functionarea activitatii de tezaur; Vei realiza activitati specifice casei d
Credit Europe Bank
Candidatul ideal Studii superioare finalizate.Candidat responsabil, cu experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara.Cunostinte de legislatie in domeniuAcuratete, rapiditate, abilitati de comunicareBune cunostinte de ExcelCompetente in Ms Office, ERP la nivel avansatDescrierea jobului Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara: facturi furnizori, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, etc. in conformitate cu legislatia in vigoare.-analizarea fiselor clienti/furnizori-prelucreaza inventarele si arhiveaza documentele-participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar contabil-Intocmirea statelor de plata-Plati furnizori interni, plati furnizori externi, schimb valutar, etc.-alte sarcini ocazionate de buna desfasurare a activitatii in cadrul departamentului
MEDICA M3 COMEXIM
Candidatul ideal Studii superioare in domeniu economic Experienta in domeniul economic Cunostiinte MS Office Abilitati de lucru in echipa Atentie la detalii, organizare, rigoare Rapiditate si acuratete in introducerea datelor Engleza nivel avansatDescrierea jobului Responsabilitati principale:Trezorerie: Introducerea deconturilor in softul de contabilitate Intocmirea si actualizarea zilnica a Registrului de Casa, pregatirea documentelor specifice ( dispozitii plata/incasare) si postarea acestora in contabilitate Actualizarea cursului de schimb valutar Pregatirea fisierelor de plata si efectuarea platilor Postarea zilnica a extraselor bancare in softul de contabilitate si reconcilierea acestora Emiterea biletelor la ordin si postarea acestora in contabilitateFurnizori Postarea facturilor de furnizori; solicitarea informatiilor necesare postarii corecte in contabilitate Pregatirea fisierelor si postarea cheltuielilor in avans (chirii, impozit auto anual, abonamente, alte cheltuieli in av
AUTOTECHNICA FLEET SERVICES
Candidatul ideal Daca esti in cautarea unui job dinamic, ai ajuns fix unde trebuie!Cautam un nou coleg in echipa CreditAmanet pentru care locatia sa nu fie o problema. Desi nu vei avea o locatie stabila, vei avea posibilitatea de a lucra in mai multe agentii, reusind astfel sa ai contact cu cat mai multi colegi si clienti diversi;Ce iti oferim Job dinamic si provocator; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix + comision corelat cu vanzarile realizate; Prime de sarbatori; Decontarea transportului; Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei; Concursuri interne recompensate cu beneficii financiare; Abonament medical. In plus, pentru ca intotdeauna ne gandim la cei dragi, putem sa le oferim asigurare medicala la preturi preferentiale; Abonament Bookster; Program de instruire la locul de munca, nu ai nevoie de experienta; Posibilitate de a avansa prin performanta; Un loc de munca sigur si stabil, in agentii moderne, situate in centre comerciale.Descrie
EUROCREDIT EXCHANGE
Candidatul ideal Condiții minime de eligibilitate: Studii universitare (preferabil studii economice) Experienta profesionala minim 2 ani din care cel putin 1 an in zona operationala Cunostinte solide despre procesarea tranzactiilor cu carduri Cunoasterea reglementarilor si legislatiei interne (BNR,etc) si internationale in domeniuAlte competențe necesare: Abilitati foarte bune de comunicare in scris si verbal Seriozitate, stabilirea prioritatilor ,stapanire de sine si abilitatea de a lucra in conditii de stres Spirit de echipa Buna cunoastere a limbii englezeMicrosoft Office (Word, Excel, Power Point, Access)Descrierea jobului Principalele responsabilități: Asiguri reconcilierea zilnica a conturilor Nostro – sume apartinand operatiunilor cu carduri Asiguri corespondenta zilnica cu Dept. Nostro Reconciliere in vederea verificarii sumelor postate conform cu extrasele primite de la bancile de settlement Asiguri reconcilierea zilnica a fiecarui cont intern de settlement; note contabile reg
UNICREDIT BANK
Candidatul ideal Studii superioare EconomiceCunoştinţe operare PC: MS Office: Excel - nivel mediu, legislatie fiscala, bancaraCunostinte limba engleza - nivel mediuCapacitate de analiza si sinteza; gandire logica, spirit analitc;Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa, atentie la detaliiAbilitatea de a lucra sub presiune cu respectarea termenelor limitaDescrierea jobului 1.Este responsabil cu monitorizarea cash-flow-lui companiei, pe baza rapoartelor de plati si incasari si sold prezentate managementului;2.Participa activ la elaborarea, implementarea si actualizarea, respectiv aplica permanent procedura de trezorerie si fluxurile de numerar;3.Acorda suport la analiza de cash buget/forecast/realizat in conformitate cu teoria si practica financiara in domeniu si cu cerintele de business ale managementului companiei;4.Pregateste forecast-ul de plati lunar sau ori de cate ori este necesar si actualizeaza rapoartele operationale privind platile catre Furnizori, BO, etc.;5.Asigura s
ROMASTRU TRADING
Descrierea jobului Cauti o idee de afaceri? Alege sa devii partenerul nostru de afaceri!ING iti ofera o oportunitate unica de investitie in domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanta, promovare si vanzare de produse bancare.ProfilA fi Office Manager intr-un ING Office presupune implicare 100% in dezvoltarea acestui business.Activitatea consta in egala masura in vanzarea produselor bancare si de asigurari, cat si in oferirea unei experiente post-vanzare de calitate.In parteneriatul cu ING, accentul se pune in primul rand pe calitatea serviciilor oferite pentru a putea forma un portofoliu solid de clienti.Resursele implicate pentru a avea un business de succes sunt multiple. Un rol principal il are viziunea de ansamblu asupra business-ului si strategia, imbinate cu o buna organizare a echipei si a intregii activitati.Cum colaboramParteneriatul cu ING se va desfasura printr-o societate cu raspundere limitata (SRL), unde ING Of
ING Bank
Candidatul ideal Smart Amanet & Exchange angajează operator casa de amanet & exchange in Bucuresti pentru punctele de lucru din Calea Calarsi si Drumul Taberei.CERINTE:· studii medii / superioare;· abilitati de operare PC si utilizare a internetului;· disponibilitate pentru program full time; L-V: 10.00-19.00; S:10.00-14.00· constituie avantaj experiența in gestionarea banilor/valorilor, interacțiunea cu clienții, vânzări si contabilitate primara;· capacitate deosebită dе relaționare și comunicare;· orientare către clienți;· capacitate dе ascultare activa si dе convingere; bune abilitati de vanzare;· atentie la detalii si seriozitate;Descrierea jobului RESPONSABILITĂȚI:· derulаreа activităților de evаluаrе a obiectelor, bijutеriilor din aur și oferirеa de sеrvicii dе amаnеt si schimb valutar;· întocmirea documentelor pentru acordarea împrumuturilor;· consilierea clientii pe parte de vânzare bijuterii;· efectuarea de plați și încasări;· tinerea evidenței primare a actelor în punctul de
I.F.N. DAN VOZGUN
Descrierea jobului Cauti o idee de afaceri? Alege sa devii partenerul nostru de afaceri!ING iti ofera o oportunitate unica de investitie in domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanta, promovare si vanzare de produse bancare.ProfilA fi Office Manager intr-un ING Office presupune implicare 100% in dezvoltarea acestui business.Activitatea consta in egala masura in vanzarea produselor bancare si de asigurari, cat si in oferirea unei experiente post-vanzare de calitate.In parteneriatul cu ING, accentul se pune in primul rand pe calitatea serviciilor oferite pentru a putea forma un portofoliu solid de clienti.Resursele implicate pentru a avea un business de succes sunt multiple. Un rol principal il are viziunea de ansamblu asupra business-ului si strategia, imbinate cu o buna organizare a echipei si a intregii activitati.Cum colaboramParteneriatul cu ING se va desfasura printr-o societate cu raspundere limitata (SRL), unde ING Of
ING Bank
Descrierea jobului Cauti o idee de afaceri? Alege sa devii partenerul nostru de afaceri!ING iti ofera o oportunitate unica de investitie in domeniul serviciilor bancare prin dezvoltarea unei afaceri proprii care presupune servicii de consultanta, promovare si vanzare de produse bancare.ProfilA fi Office Manager intr-un ING Office presupune implicare 100% in dezvoltarea acestui business.Activitatea consta in egala masura in vanzarea produselor bancare si de asigurari, cat si in oferirea unei experiente post-vanzare de calitate.In parteneriatul cu ING, accentul se pune in primul rand pe calitatea serviciilor oferite pentru a putea forma un portofoliu solid de clienti.Resursele implicate pentru a avea un business de succes sunt multiple. Un rol principal il are viziunea de ansamblu asupra business-ului si strategia, imbinate cu o buna organizare a echipei si a intregii activitati.Cum colaboramParteneriatul cu ING se va desfasura printr-o societate cu raspundere limitata (SRL), unde ING Of
ING Bank
Candidatul ideal Grupul de firme CROSTA selecteza personal pentru coeziunea echipei: DIRECTOR ECONOMICCANDIDATUL IDEALDaca ai competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist.Ceri
CROSTA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 56 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.