Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

640 Locuri de Munca surveyor - Joburi surveyor

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

640 Locuri de Munca surveyor - Joburi surveyor

Cauta printr-o varietate mare de joburi surveyor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi surveyor si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Telecoms Field Surveyor/​ Tehnician Telecomunicatii


Candidatul ideal Due to expansion and growth in Ireland, Defusion Utility Services Ireland have opportunities available for experienced Network / Field Surveyors.The ideal candidate will have a background telecoms and previous experience of the following:Requirements: Experience in Telecoms/Engineering industry preferred, specifically FTTx and Civils projects. Previous Experience using QGIS/ArcGIS an advantage. Good Working knowledge of fibre networks, infrastructure, and installation methods an advantage. Delivering a consistently elevated level of customer service. Working and ensuring that you work within the current relevant regulations. Effective communication skills. An enthusiastic approach to safety and working efficiently. Full drivers licence required.Datorită dezvoltarii și creșterii volumului de munca în Irlanda, Defusion Utility Service ofera noi oportunități disponibile pentru inspectorii si tehnicienii cu experiență in domeniul retelelor de fibra optica si cupru.Candidat
DEFUSION UTILIY SERVICES

Inginer Geodez /​ Topograf /​ Land Surveyor


Candidatul ideal Ne-am dori : disponibilitate pentru deplasari atat in tara cat si in afara tarii minim 3-5 ani de experiență in proiecte de constructii (mai puțină experiență va fi luată în considerare pentru candidații excepționali) cunostinte solide de Autocad/Civil 3d sau alte softuri similare bună înțelegere a proceselor de proiectare și inginerie pentru unul dintre următoarele domenii de expertiză: Inginerie structurală, Arhitectură, MEP bune abilități de gestionare a timpului, cu capacitatea de a prioritiza munca și de a gestiona mai multe sarcini concomitent. o mentalitate agilă și indreptata spre „Pot face”, ambitios si cu standarde ridicate de sine. abilități de comunicare clară și concisă și capacitatea de a lucra ca parte a unei echipe multidisciplinare și multiculturale. cunostinte bune pentru o limba straina (engleza) – nivel B1-B2 minimReprezinta un avantaj sa fii absolvent al unei facultati de inginerie geodezica.Descrierea jobului În calitate de inginer/topograf: vei l
GRAPHEIN TOPO

Surveyor - Full-Time


Job Description Surveyor The primary function of the Surveyor is to examine and report on vessels and other marine and offshore structures during and after construction relative to compliance with the applicable requirements for meeting associated statutory and special service requirements related to international regulations, classification rules or client specified rules/guidelines. May also be responsible for the administration of office procedures and monitoring of business performance at an assigned port. What You Will Do: Acts as a professional specialist for the organization in the application of related rules, regulations, requirements, concepts, principles and processes. Remains knowledgeable of new methods and developments affecting the technical scope of assigned responsibilities and makes recommendations for changes in the surveying processes and safety programs as warranted by such developments. Recommends new approaches to problems encountered and makes changes in methods
ABS Group

Agent call-center cu limba italiana


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 4000 LEI pe lună
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba italiana - nivel avansat. Cerinte- cunostinte foarte bune de limba italiana- abilitati de comunicare, de ascultare- capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor- spirit de echipa si initiativa Beneficii:- salariu fix- tichete de masa- sporuri- asigurare medicala SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting

Operator call-center cu franceza si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi, de L-V-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic; Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie.SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting

Operator call-center cu germana si engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5000 LEI pe lună
Cerințe:-Limba engleză și germană la nivel avansat - obligatoriu;-Abilitati de comunicare, de ascultare-Capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor-Spirit de echipa si initiativa Beneficii:-Program de lucru full-time, doar ture de zi-Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;-Concedii conform legislației;-Asigurare medicală:-Tichete de masă;-Salariu motivant fix. Responsabilități:-Raspunde la apelurile clientilor;-Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;-Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;-Ofera supot tehnic;-Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting

Operator call center cu franceza/​engleza si germana/​engleza


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3500 până la 5500 LEI pe lună
Cerințe:Limba engleză și germană sau engleză și franceză la nivel avansat - obligatoriu;Abilitati de comunicare, de ascultareCapacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilorSpirit de echipa si initiativa Beneficii:Program de lucru full-time, remote;Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;Concedii conform legislației;Asigurare medicală:Tichete de masă;Sporuri de weekend;Salariu motivant fix. Responsabilități:Raspunde la apelurile clientilor;Rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail;Ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei;Ofera supot tehnic;Cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursee puse la dispozitie de companie. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting

Agent Call center - Full remote dupa perioada de training


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2174 până la 2574 LEI pe lună
Cerinte - Studii medii finalizate - Experienta in Call Center servicii /suport clienti - Cunoștințe de utilizare a calculatorului: MS Office (Word, Excel) - Capacitatea de lucru în echipă și de a găsi soluții - Persoana empatica si calma cu bune abilitati de relationare - Abilitati de comunicare in limba romana (atat verbal cat si scris) Responsabilitati / Realizari -Solutioneaza si raspunde prompt solicitarilor venite dinn partea clientilor cat si a Reprezentantilor/Managerilor zonali -Furnizeaza informatii exacte referitoare la produsele, serviciile si ofertele companiei -Participa la evenimentele organizate de companie , traininguri de dezvoltare profesionala si teambuildinguri Alte informatii -Dupa perioada de training si acomodare de 30 de zile se lucreaza numai de acasa! -Program de lucru: Luni -Vineri 09:00-17:30 -Pachetul salarial compus din (salariu net; bonuri de masa) -Prime de sarbatori -Discounturi la produsele companiei -Asigurare medicala privata -Transportul la si de la
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Agent de Vanzari - Call Center - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
CerinteCandidatul potrivit:- Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat-Persoana carismatica si persuasiva cu bune abilitati de comunicare-Experienta profesionala pe o pozitie similara in vanzari/call center de minim un an.-Cunostinte de baza operare PC-Abilitatile de relationare, organizare si prioritizare a sarcinilor, precum si atentia la detalii fac parte din bagajul candidatului Responsabilitati / Realizari-Contactarea telefonica a clientilor-Identificarea si dezvoltarea unor noi relatii cu potentiali clienti pentru dezvoltarea portofoliului-Negocierea, pregatirea si prezentarea ofertei catre client-Introducerea comenzilor in sistemul informatic-Intretinerea si updatarea bazei de date existente-Indeplinirea planurilor de vanzari si profit ale companiei Alte informatiiBeneficii-Pachet salarial motivant , salariu net plus bonusuri lunare acordate in functie de indeplinirea targeturilor-Tichete de masa in valoare de 30 RON/ZI-Asigurare medicala in reteaua de clinici private Regina
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Operator Call Center - colectare debite/​creante - program hibrid


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2900 până la 3500 LEI pe lună
Cerinte Candidatul potrivit: - Studii medii finalizate - Persoana empatica si calma cu bune abilitati de relationare si comunicare - Experienta profesionala in call center nu este necesara, se ofera perioada de training - Cunostinte de baza operare PC Responsabilitati / Realizari - Apelarea telefonica a persoanelor fizice sau juridice - Administrarea eficienta a situatiilor si cazurilor aparute cu respectarea procedurilor de lucru stabilite - Prelucrarea tuturor cazurilor cu acuratete si seriozitate , respectand standardele de calitate impuse in relatia cu clientii Beneficii si alte informatii - Pachet salarial compus din parte fixa plus bonusuri de performanta - Beneficii extrasalariale lunare acordate pe platforma benefit - Program de lucru hibrid (dupa finalizarea perioadei de acomodare de 30 zile) - Asigurare medicala privata - 21 zile concediu pe an + zile libere la aniversare - platite - Posibilitatea de dezvoltare profesioanala in cadrul companiei
PSG PERSONAL SERVICES GROUP SRL

Specialist Relații Clienți /​ Pacienți


Companie verificată
Aplica rapid
Ești o persoană organizată, disciplinată și empatică, interesată de binele oamenilor și cu dorința de a-i ajuta să își rezolve problemele?HR Design recrutează pentru clientul său - un concept modern de medicină dentară în Sibiu - un Specialist Relații Clienți / Pacienți! Pentru a-ți duce la îndeplinire activitățile zilnice, e important:-să îți pese de oameni și să îți placă să comunici în orice tip de situație-să te preocupe rezolvarea problemelor și evitarea situațiilor neplăcute-să respecți procedurile de lucru-să nu te plictisești când ai de gestionat multe informații specifice și cifre-să îți placă să înveți și să aplici feedback-ul pe care îl primești-să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediuLimba germană sau franceză, și experiența de vânzări în domeniul medical/stomatologic constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:-Te ocupi de întâmpinarea, informarea corectă și îndrumarea amabilă a pacienților către cabinetele si s
HR Design Consulting

Dispecer - Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Noul an vine cu vesti bune!Cautam o persoana (barbat /femeie), pentru un post de DISPECER, care indeplineste urmatoarele:Vorbeste limba ucraineana (rusa) si limba romana - va interactiona cu transportatori: soferi ucrainieni;Stie sa lucreze la calculator in Word si Excel, nivel mediu;Stie sa foloseasca Outlook (trimite/primeste emails);Disponibil pentru un program de 8 h/zi;Locuieste in Bucuresti. Angajatorul este o companie romaneasca din Bucuresti, care are activitati comerciale cu Ucraina. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numar de telefon afisat: intre 9:00-17:30.
ACE RECRUIT SRL

Operator Call Center | Clinica Medicala


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm pentru poziția de Operator Call Center o persoană ambițioasă și plină de energie, care a lucrat anterior în call center (ideal pentru o clinică medicală) minim 1 an (avantaj major) Conditii/Cerinte:- gestionarea apelurilor telefonice;- ofera informații pacienților și îi va ajuta cu programări, modificări ale acestora sau confirmări;- acuratete in primirea si disipare de informatii;- cunoasterea si vorbirea corecta/ gramatical a limbii romane;- capacitate sporita de acumulare date/ informatii;- constinciozitate, promptitudine si punctualitate in activitate. Beneficii:- contract pe durata nedeterminata;- salariu atractiv;- tichete masa;- echipa tanara si motivata.
Spitalul de Boli Cardiovasculare Angiomedica

Customer Service Representative


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Senior Logistic Analyst(CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE)Requirements: Bachelor or Master degree education 3-5 years of experience in logistics. Automotive industry background is an advantage English language at very good level, written and spoken Advanced PC operating skills (Excel, Microsoft Outlook) Experience in customer and supplier management Experience operating ERP systems Used to interrogate and complete data on customers owned portals Analytical person, well organized, proactive attitude, customer oriented and problem solvingskills Strong communication skills both oral and written.Responsibilities: Ensures the team takes all agreed actions, in the agreed timeframes, in order to achievelogistics KPI set up by logistics manager; Manages a reduced portfolio of customers and suppliers and all related activities; Ensures that customer receives the best sales service possible through processing orders,preparing general correspondence and planning master
DURA AUTOMOTIVE ROMANIA

Call Center Agent - Customer Service


Candidatul ideal Calificări cheie: găsești subiect de vorba cu orice persoană din jur, dai dovadă de amabilitate și răbdarea de a asculta pe oricine? te uiți la filme în engleză fără subtitrare? emani o energie ce-i inspiră pe cei din jur și le aduce zâmbetul pe buze? Microsoft Office este “biroul” tău preferat?Cerințe suplimentare: esti un team-player știi cum să îți gestionezi eficient timpul și poți lua decizii rapidDescrierea jobului Ce vei face: vei discuta cu clienții și le vei fi de ajutor în rezolvarea cererilor acestora vei invăța cum funcționeaza produsele/serviciile bancare vei folosi în jur de 15 aplicații bancare în sprijinul clienților dar și al colegilorDeoarece suntem alături de clienții noștri non-stop, echipa noastra lucreaza in 4 schimburi cu o ora pauza de masa (7-16, 9-18, 13-22, 22-7) de luni până duminică. In fiecare saptamana se respecta cele 2 zile libere. Nu avem niciodată mai mult de 3 ture de noapte succesive și programul se stabilește lunar încercând să sat
Credit Europe Bank

Customer Service Representative


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal Cunostinte de limba engleza nivel avansat-B2; De preferat 3 ani experienta anterioara in customer service, logistica, expeditii rutiere, achizitii, comercial; Studii superioare finalizate sau în curs de finalizare; Atitudine si gandire pozitiva, cu simtul umorului, energic /a, entuziasm; Atentie la detalii; Cunostinte pachet Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint etc.); Abilitatea de a lua decizii in situatii tensionate, cu indrumari externe minime; Persoana organizata, comunicativa, dinamica, capabila să lucreze bine atat individual cat si în echipa; Persoana creativa si orientata spre rezolvarea problemelor; Sustine performanta echipei; Proactivitate si implicare cand vine vorba de satisfacerea nevoilor clientilor; Abilitatea de a respecta procedurile, termenele limita si de a lucra intr-un mediu dinamic; Capacitatea de a ramane calm/a in situatii stresante; Orientarea catre client si capacitatea de a se adapta/raspunde clientilor promovand serviciile noa
DACHSER ROMANIA

Customer Support- Operator Call Center (engleza)


Candidatul ideal activitatea va avea loc exclusiv de la birou studii superioare cunoaşterea avansată a limbii engleze (scris, vorbit, citit) atitudine pozitiva cu spirit de initiativa si atentie la detalii cunoştinţe avansate dе operare PC bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă; capacitate dе a respecta termene limită; capacitate dе multi - tasking. experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj; abilitati de coordonare, control si organizare a unei echipe; atentie la detalii si capacitate de a evalua si a lua decizii prompte;Descrierea jobului să contacteze clienții alocați conform procedurilor și standardelor interne ale companiei; pregateste rapoarte si monitorizeaza strategiile agreate, participand la procesul de relationare cu clientii pentru solutionarea situatiilor semnalate de catre acestia; ofera support clientilor interesati de serviciile oferite de companie introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia interna (se of
MARKETING IDEAL SOLUTIONS

Agent Servicii Client (operator Call Center)


Candidatul ideal - Politețe, răbdare, limba engleză - este un avantaj!- Exprimare corectă, atât scris cât și oral.- Cunoștințe de calculator, viteză bună de tastare. Fiți pregătiți să învățați programe noi.- Abordare responsabilă în îndeplinirea sarcinilor: nu lăsăm scrisori fără răspuns, apeluri fără răspuns și cereri fără atenție.- Dorinta de a învăța și de a se dezvolta.- Experiența anterioara în call center va fi considerată un avantaj.Descrierea jobului - Înregistrați solicitările clienților.- Răspundeți la un flux de apeluri telefonice, e-mailuri și mesaje de chat primiteCe iți oferim:-Training profesional specializat.-Atmosferă prietenoasă, echipă ambițioasă și pozitivă.-Salariu fix și bonus pentru performanță.-Angajare cu contract de munca.-Program de lucru : 8 ore în 3 schimburi.
WINTOO SOFT TECHNOLOGIES

Operator Call Center


Candidatul ideal - Studii medii sau superioare;- Excelente abilitati de comunicare si de solutionare a problemelor in timp real;- Capacitate de organizare a activitatii individuale;- Orientare catre rezultate, atat individuale cat si la nivel de echipa;- Atitudine business in relatia cu clientii;- Cunoastere microsoft office (excel, word - nivel mediu);- Experienta in domeniu minim 2 ani.Descrierea jobului - Gestionarea apеlurilor si е-mаil-urilor din pаrtea cliеnților;- Preluarea cu promptitudinе si seriozitate a sesizarilor si transmiterea catre superiorul direct;- Mentinerea relatiei telefonice sau e-mail cu clientii pana la solutionarea sesisazii;- Evidențа intеrаcțiunilor cu cliеnții și înrеgistrаrea sesizarilor transmise de acеștiа in baza de date.Beneficii:- Salariu motivant;- Training profesional specializat;- Sansa de a deveni un profesionist in domeniul comunicarii.
MAXIGEL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 640 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.