Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

393 Locuri de Munca Fonduri Europene - Joburi Fonduri Europene

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

393 Locuri de Munca Fonduri Europene - Joburi Fonduri Europene

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Fonduri Europene si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Experiență anterioară în domeniul consultanței pentru fonduri nerambursabile sau în managementul proiectelor finanțate din surse europene sau naționale. Cunoștințe solide despre procedurile de accesare a fondurilor nerambursabile și despre cerințele specifice ale diferitelor programe de finanțare. Abilități excelente de comunicare și negociere, precum și capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a respecta termene stricte. Orientare către rezultate, atenție la detalii și capacitatea de a găsi soluții creative la problemele întâmpinate. Cunostinte avansate in utilizarea MS Office: Word, Excel, Outlook. Cunostinte in domeniul economic constituie avantajDescrierea jobului Responsabilități: Identificarea si prezentarea programelor de finanțari nerambursabile pentru clienții noștri și analiza compatibilității cu nevoile și obiectivele acestora. Elaborarea și depunerea planurilor de afaceri complete și competitive, în conformitate cu cerințele specifice ale programe
REIDEN BUSINESS CONSULTING S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune- Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte – constituie un avantaj.-Absolvirea unei facultati cu profil economic, constituie un avantajDesc
Confidenţial

Media netă estimată pe baza celor 17 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane dinamice și dedicată pentru a se alătura echipei noastre.Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență în scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finanțare europeană nerambursabilă, abilități de comunicare și negociere precum si capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona multiple proiecte simultan. Având în vedere că activitatea noastră este bazată pe munca cu oamenii ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/ă să fie focusat/ă pe client și pe obiectivele acestuia.De asemenea ne-ar plăcea să ni se alăture în echipă o persoană creativă cu dorința de a învăța și a evolua personal. Nu în ultimul rând ne dorim un coleg/ă care să fie responsabil și să își asume deciziile luate, în cadrul companiei noastre încurajam greșeala și știm că doar greșind putem evolua, din acest motiv candidatul ideal ar trebui să fie asumat ți să poată lua singur decizii în momentele critice.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Gestionarea si realizeaza
WEBIDIA FIT INVEST S.​R.​L.​

Colaborator Fonduri Europene


Candidatul ideal Candidatul ideal este acea persoana motivata sa invete de la profesionisti o meserie foarte bine platita si cautata in acest moment.Descrierea jobului Societate cu experienta in consultanta accesare fonduri europene recruteaza 5 persoane dornice de venituri suplimentare extrem de atractive, tipul jobului este remote, plata se va efectua pe proiect. Detinem un portofoliu mare de clientie, asiguram training de specialitate.Concret, persoana recrutata va depune proiecte europene cu finantare nerambursabila asistat pe tot parcursul proiectului de o persoana cu experienta din echipa noastra.
IBI MARKETING SOLUTION S.​R.​L.​

Manager Proiect Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta in scrierea/implementarea programelor/proiectelor cu finantareeuropeana nerambursabila Absolvent de studii superioare Cunostinte avansate de utilizare a MS Office - Excel, Word, Outlook Abilitatea de a lucra simultan pe mai multe proiecte si activitati Abilitati de comunicare, prezentare si relationare Persoana organizata, atitudine proactiva, spirit de initiativa Buna gestionare a termenelor limita Abilitatea de a lua decizii si de a-asi asuma responsabilitatea Excelente abilitati de analiza, sinteza si furnizare de solutii Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual Focusat pe client si pe obiectivele acestuia, persoana adaptabila si flexibila Capacitate de scriere cu acuratete, rezolvare de probleme, loialitate, implicare Atitudine proactiva si orientare catre client si rezultate Constituie un avantaj cunostintele de contabilitate pentru realizarea prognozelor financiare Constituie un avantaj experienta in implementarea proiectelor din domeniul pr
REI FINANCE ADVISORS SRL

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 12000 RON/Luna

Consultatn Fonduri Europene


Candidatul ideal Experienta anterioara demonstrata in domeniul accesarii fondurilor europene, inclusiv cunostinte solide despre procedurile si regulamentele UE, Scrierea si implementarea proiectelor de tip PNRR/POR, Consilierea clientilor in procesul de implementare si raportare a proiectelor finantate de UE, Monitorizarea schimbarilor legislative si actualizarea cunostintelor relevante in domeniul fondurilor europene, Diploma de licenta intr-un domeniu relevant (economie, administratie publica, stiinte sociale etc.).Descrierea jobului Descriere job: Analiza eligibilitatile clientilor pe diverse programe de finantare, Elaborarea si gestionarea dosarelor de finantare, inclusiv pregatirea documentatiei necesare si respectarea termenelor limita, Redactarea cererilor de finantare/ a planurilor de afaceri, Sprijin in depunerea proiectelor, Elaborarea si depunerilor cererilor de transfer de rambursare/plata, Urmarirea si atingerea indicatorilor anumitor proiecte, Abilitati excelente de comun
SAIR SOLUTIONS S.​R.​L.​

Consultant Fonduri - Europene Si Guvernamentale


Candidatul ideal Candidatul ideal este persoana atenta la detalii, ce poseda abilitati foarte bune de organizare şi planificare. De asemenea persoana trebuie sa aiba disponibilitate de a lucra in echipa sau individual si de a lucra organizat.Abilitatile de comunicare trebuie sa fie excelente - atat scris cat si verbal - intrucat se va tine legatura cu fiecare client in parte.Beneficii: Salariu motivant, cu posibilitatea de crestere in functie de performante; Plan de stimulare corespunzător performanțelor personale și ale organizației; Perfecționarea și specializarea la job prin derularea de proiecte complexe. Biroul este amplasat in zona centrala - Piata UniriiDescrierea jobului Responsabilitati: o buna cunoastere a programelor de finantare - atat europene cat si guvernalemtale; stabilirea eligibilitatii clientului si incadrarea acestuia pe programul ce i se potriveste; mentinerea legaturii cu clientul; elaborare cerere de finanţare, anexe, plan de afaceri, memoriu justificativ, studii
MBV TAX EXPERT CONSULTING S.​R.​L.​

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Experiență de cel putin 1 an în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile (POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe); Experiență în realizare de previziuni financiare; Experiență în analiza fluxului de numerar; Experiență în dezvoltarea bugetelor complexe; Experiență în elaborarea bugetelor de investiții prevăzute de legislația națională (HG nr. 28/2008 sau HG nr. 907/2016); Experiență în elaborarea de studii de fezabilitate, planuri de afaceri, planuri de marketing, planuri de comunicare; Are capacitatea sa lucreze autonom si sa ia decizii pe cont propriu; Bune abilitati de comunicare orala si scrisa Poate lucra in echipa respectand dinamica si ritmul grupului.Descrierea jobului RESPONSABILITATI: Va lua contact cu multe industrii și cu o gamă foarte largă de tipuri de clienți; Intocmeste si monitorizeaza bugetele de proiect; G
MARAND TECH S.​R.​L.​

Consultant Fonduri Europene Nerambursabile


Candidatul ideal Să aibă experiență (minimum 2 ani) în consultanta sau elaborarea/realizarea și implementarea proiectelor europene/naționale în programele de finanțare precum PNDR, POR, POC, PNRR, POIM, Programe naționale.Să fie foarte responsabil(ă)!Să aibă capacitate foarte bună de comunicare/relaționare/organizareSă fie foarte atent(ă) la detalii! Realizarea/implementarea proiectelor pentru obținerea finanțărilor nerambursabile necesită multă atenție, experiență și responsabilitate.Să vorbească și să scrie corect în limba română!Să fie dispus(ă) să învețe, să participle periodic la cursuri de perfecționare .Sa cunoască procedurile de achizitii publice si folosirea platformelor dedicate scrierii si implementarii proiectelor.Să fie un bun profesionist care iubește munca pe care o desfășoară.Să aibă capacitatea de a lucra în echipă, dar și individual.Să posede cunoștințe medii de IT: Word, Excel, Outlook, webDescrierea jobului Analizează și interpretează corect programele de finanțare
SOFCONS ENGINEERING SRL

Consultant Fonduri Europene Departamentul Vanzari


Candidatul ideal Studii superioare finalizate Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile Cunostinte de operare PC Abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea legislatiei si a instructiunilor specifice aplicabile pentru accesarea proiectelor din fonduri nerambursabile Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate Constituie avantaj absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile Constituie avantaj absolvirea unei facultati cu profil economicDescrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de consultanta pentru accesarea fondurilor nerambursabile Identificarea oportunitatilor de finantare Identificarea potentialilor clienti in vederea finantarii (prospectare) Organizarea si participarea la intalniri cu clientii/prospectii, fizic sau virtual Prezentarea conditiilor ce trebuie indeplinite d
REI FINANCE ADVISORS SRL

Consultant Vanzari/​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari, in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte si in cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.Cerinte:- Studii superioare finalizate sau în curs- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene- Capacitatea de a
CONSULTING EUROPEAN BUSINESS

Consultant Fonduri Europene


Candidatul ideal Cerințe: Experiență în accesarea de fonduri nerambursabile: POC, POR, PNDR, POCU, etc Experiență în elaborarea cererilor de finanțare și a anexelor conform ghidului solicitantului Experiență în implementarea de proiecte Experiență în realizarea de analize economico – financiare (reprezintă un avantaj) Studii superioare tehnice sau economice Cunoștințe de limba engleză – minim nivel B2 Cunoștințe de management de proiect/management de contract Cunoștințe foarte bune de operare Microsoft Office Abilități de comunicare orală și scrisă Orientat spre rezultate Abilități de lucru atât individual cât și în echipăDescrierea jobului identifică și propune metode de finanțare aplicabile din programe/apeluri/fonduri nerambursabile naționale, europene sau internaționale oferă consultanță pentru realizarea de proiecte finanțabile din diverse programe de finanțare și asistență in implementarea lor pregătește prezentări privind finanțările posibile, fișe de program și formulare de sol
FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 14 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Consultant Vanzari /​ Scriere - Proiecte Fonduri Europene


Candidatul ideal Recrutam consultanti fonduri europene în cadrul departamentului de vanzari, în cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte și în cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei. Suntem o echipă tânără, dinamică și în continuă dezvoltare.Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.Consultantul în accesarea finantarilor nerambursabile oferă servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea și implementarea proiectelor finanțate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale și alte surse.Descrierea jobului ResponsabilitățiContactarea clientilor și contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)Scrierea și implementarea proiectelor (planurilor de afaceri) clienților (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)Menținerea legăturii cu clienții și informarea acestora cu p
CONSEIL EN ENTREPRISE SRL

Asistent Manager Comercial/​ Specialist Licitatii Publice /​ Specialist Fonduri Europene


Candidatul ideal Vrem sa ne marim departamentul comercial si avem nevoie de 3 persoane care sa gestioneze: solicitarile clientilor in legatura cu achizitia/instalarea panourilor fotovoltaice licitatiile publice accesarea fondurilor europene.Pentru a-ti fi mai usor, ar fi bine sa ai: Studii superioare Experienta pe o pozitie similara de cel putin un an constituie un avantaj Cunostinte solide de MS Office Dorinta de a invata – it’s a must Abilitati de comunicare si munca in echipa Capacitatea de sinteza Organizare, atentie de detalii Managementul timpului si respectarea deadline-urilor Adaptabilitate si responsabilitate Limba engleza nivel mediu Cunostiinte de baza privind achizitiile publice/accesare fonduri nerambursabile – you can always google itDescrierea jobului Practic, daca decizi sa ni te alaturi, vei avea urmatoarele responsabilitati: Urmaresti solicitarilor primite online si de la agenti, contactarea clientilor, generarea ofertei, a contractului si a facturii – vei gestiona in
MODERN POWER SYSTEMS SRL

Consultant Expert Fonduri Europene


Candidatul ideal Cautam o persoană experimentata și motivata pentru a se alătura echipei noastre în calitate de consultant. Candidatul ideal trebuie să aibă cel puțin un an de experiență în dezvoltarea de proiecte cu fonduri europene sau alte programe de finanțare nerambursabile. De asemenea, este esențial să dețină experiență în realizarea de previziuni financiare, elaborarea bugetelor de investiții și în elaborarea planurilor de afaceri, planurilor de marketing și planurilor de comunicare.Capacitatea de a lucra autonom și de a lua decizii pe cont propriu sunt calități esențiale pentru această poziție, iar bunele abilități de comunicare orală și scrisă sunt necesare pentru interacțiunea eficientă cu echipa și clienții.Candidatul ideal trebuie să fie, de asemenea, capabil să lucreze în echipă, respectând dinamica și ritmul grupului. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a vă utiliza abilitățile într-un mediu stimulant și de a contribui la succesul proiectelor noastre, vă încura
EUROPEAN INVEST CONSULTING FC S.​R.​L.​

Operator Date -consultanta Fonduri Europene Agricultura Deva


Candidatul ideal Cum a apărut pozițiaPoziția a apărut datorită creșterii companiei și a volumului de lucru.De asemenea, o parte din colegii noștri care se aflau pe această poziție au crescut într-o poziție superioară, cu responsabilități mai complexe.Te invit sa aplici la acest job doar dacăApreciezi un mediu de lucru sigur, în care ceea ce ți se cere este clar și bine definit prin roluri și responsabilități.Ești dispus să înveți tot ce ai nevoie pentru a-ți îndeplini responsabilitățile.Ești ordonat, atent la detalii și îți place să lucrezi cu documentele.Deții cunoștiințe de operare calculator Windows/Excel.Descrierea jobului Principalele responsabilitățiVei prelua și digitiza/salva documentele clienților atât în format fizic cât și electronic. Aceste documente sunt cele necesare dosarului cererii de finanțare fonduri europene și includ adeverințe, documente APIA, documente DSV, Registrul Agricol etc.Vei oferi asistență clienților legat de problemele (erori, date gresite etc.) pe care
AGRIFOND CONSULT SRL

Secretar Administrativ


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilități:- Desfășurarea de activități de secretariat și suport administrativ pentru departamentele companiei;- Asigurarea necesarului de papetărie și alte materiale necesare desfășurării activității;- Coordonarea serviciilor de logistică și a facturilor de regie a companiei;- Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice primite pe telefonul fix al companiei;- Preluarea, direcționarea și administrarea corespondenței care intră și iese din companie (Poșta Română, DPD, Fan Courier, etc.);- Realizarea îndosarierii și arhivării documentelor de lucru;- Completarea zilnică a planning-ului de întâlniri al companiei;- Redactarea documentelor solicitate de management sau diferite corespondențe și contracte pentru furnizori / clienți / colaboratori;-Organizarea reuniunilor: Planificarea si coordonarea reuniunilor, inclusiv stabilirea agendei, rezervarea locatiei si distribuirea materialelor relevante.-Suport logistic: Asigurarea necesarului de birou, gestionarea echipamentelor si a ap
Mea Metal Applications SRL

Administrator societate


Companie verificată
Aplica rapid
În conformitate cu OUG 109/2011 actualizată si HG 766/2016, anuntăm declansarea concursului pentru un post de administrator al societatii noastre.Dosarele se depun in maxim 30 de zile de la publicarea anuntului pe adreaa de mail a societatii sau la sediul din Codlea, str. Fabricii nr 11.
Servicii de Gospodarire Magura Codlei SRL

Administrator cladire/​sofer - Reteaua Medicala Wellborn Bucuresti


Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Capacitate de analiza si prioritizare taskuri, atentie la detalii ;Permis de conducere categoria B- obligatoriu;Experienta intr-o pozitie similara. Descriere Activități: administreaza punctul de lucru al societatii din Militari, Bd-ul Dezrobirii, nr. 27-29;este responsabil de organizarea, conducerea si controlul departamentului tehnic astfel incat sa asigure mentenanta eficienta a infrastructurii tehnice a companiei;  tine evidenta si urmareste derularea contractelor incheiate de societate pentru mentenanta si asigurarea de utilitati necesare desfasurarii activitatii curente (energie, apa, etc); raspunde de efectuarea reviziilor tehnice pentru echipamentele medicale si nonmedicale;arhiveaza documentatia tehnica (manuale tehnice, fise tehnice, etc) ale echipamentelor tehnice;se ocupa de monitorizarea cladirii, a instalatiilor si a sistemelor din cladire, si anunta persoanele responsabile in timp util orice defectiune;disponibilitate de deplasare intre sediile soci
Promed System SRL

Administrator


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 8000 LEI pe lună
Angajam administrator și sef restaurant pentru un complex din Costinesti, DOAR cu experienta in domeniu!Se ofera cazare, masă , contract de munca ,seriozitate ,posibilitatea de a colabora pe termen lung.Salarizarea conform experienței!Numar contact - telefon afisat!Vă rugăm să ne contactați doar dacă aveți experiență și sunteți persoane serioase! Mulțumesc si spor la muncă tuturor!
Complex Poienita Costinesti
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 393 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.