Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

124 Locuri de Munca System Administrator in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

124 Locuri de Munca System Administrator in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Linux Systems Administrator


Short company description Since 1882, Dow Jones has been finding new ways to bring information to the world’s top business entities. Beginning as a niche news agency in an obscure Wall Street basement, Dow Jones has grown to be a worldwide news and information powerhouse, with prestigious brands including The Wall Street Journal, Dow Jones Newswires, Factiva, Barron’s, MarketWatch, Financial News and OPIS.Dow Jones is a global provider of news and business information, delivering content to consumers and organizations around the world across multiple formats, including print, digital, mobile and live events. Dow Jones has produced unrivaled quality content for more than 125 years and today has one of the world's largest news gathering operations globally. It produces leading publications and products including the flagship Wall Street Journal, America's largest newspaper by paid circulation; Factiva, Barron's, MarketWatch, Financial News, DJX, Dow Jones Risk & Compliance, Dow Jones
Dow Jones

Specialist Marketing


Candidatul ideal Ca să nu ajungi cu dureri de cap acasă și pentru a putea realiza cu succes atribuțiile zilnice, ai nevoie de următoarele: Experiență dovedită ca specialist marketing sau rol similar, cu o acțiuni de succes în conducerea campaniilor de social media; Abilități remarcabile de comunicare în scris dar și prin viu grai; Cunoștințe solide în strategii de marketing, branding, publicitate și marketing digital; Cred că studiile superioare (în domeniu) sunt importante, pentru că cine are carte, are parte de avantaje, dacă se ține de treabă și e serios; Foarte important este să fii o persoană care se focuseasă pe soluții și nu pe problemă, probleme toată lumea știe să facă, ideea e să identifici soluțiile. Pentru asta te ajută o atitudine flexibilă, stabilitatea emoțională, rezistența la schimbări, energia pozitvă, creativitatea și dinamismul; Nu în ultimul rând, credem că e important să ai capacitatea de a te organiza și a-ți planifica activitatea într-un mod structurat, unele st
HR HOLISTIC CONSULTING S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1197 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Customer Support Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? At least 3 years of experience in a similar position (Sales/Customer Service support); Bachelor’s degree (technical background is a plus); ERP experience, preferably SAP; Microsoft Office (Teams, Excel, Outlook, Word, PowerPoint); CRM system, preferably SalesForce; English - reading, writing and speaking at an advanced level (C1); German helpful, not a must; Strong communication, interpersonal and client relationship management skills; Accuracy, research skills and attention to detail; Good active listening; Ability to anticipate and solve problems.Descrierea jobului As a Customer Support Specialist, you are the link between the customer and the SFC internal organization.Each interaction the customers have with our business can lead to building up their loyalty to the company’s brand.Thus, as a Customer Support Specialist, you are a brand ambassador of our corporate identity.You'll work in an international environment, togethe
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 870 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Quality Assurance Specialist With Bulgarian In Cluj-napoca


Candidatul ideal Preferable college degree or related work experience;Bulgarian language proficiency - native/ advanced level;English language proficiency - advanced level;At least 6 months experience in the call center industry;Computer literate related to software and hardware;Impeccable disciplinary behavior;High level of self-motivation;Analytical thinking, flexibility, ability to work under pressure;Strong communication skills, employee motivation;Strong customer and service orientation;People oriented;Above average target achievement in the most important project KPIs;Structured way of working;Familiarity with ticketing systems;Early adopter of technology;Ability to put callers at ease;Dependable, reliable and able to perform duties with minimum supervision;Ability to interact positively with peers and supervisors;Descrierea jobului Monitors CSR’s performance on a daily basis, by taping, listening to, reviewing and evaluating chats.Provides appropriate feedback to CSR's on qu
FOUNDEVER ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Marketing - Floraria La Vie En Rose&maison D'art


Candidatul ideal Cerințe: Experiență relevantă în marketing, preferabil în domeniul retailului sau al produselor de consum. Cunoștințe solide de marketing digital și social media. Abilități excelente de comunicare și scriere. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple proiecte simultan. Creativitate, inițiativă și o atitudine pozitivă. Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este un plus.Descrierea jobului Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor și serviciilor noastre, atât online cât și offline. Gestionarea și optimizarea prezenței noastre pe rețelele sociale, inclusiv crearea de conținut captivant și coordonarea campaniilor publicitare. Realizarea de cercetări de piață pentru a identifica tendințele actuale și potențialele oportunități de creștere. Colaborarea strânsă cu echipa de design pentru dezvoltarea materialelor promoționale și a ambalajelor. Organizarea de evenimente promoționale și
SHAKI COMP SRL

Specialist Pf și Consiliere Imm - Ag.​ Cipariu (cluj-napoca)


Candidatul ideal 🧩 Dacă cele de mai jos ți se potrivesc, șansele să fim colegi tocmai au crescut: Știi ce înseamnă asertivitatea și o folosești mereu în discuțiile cu oamenii. Persuasiunea și negocierea sunt punctele tale forte. Știi că proactivitatea, organizarea și deschiderea spre lucruri noi, te va duce departe. Îți place să vorbești în limba engleză.Descrierea jobului 📅 O zi normală în rolul acesta: Îți face plăcere să discuți cu clienții PF despre produsele specifice segmentului și vinzi credite negarantate, conturi, produse digitale etc. Te ocupi de vânzarea și mentenanța produselor IMM. Știi exact ce nevoi au clienții și recomanzi soluțiile financiare potrivite pentru ei. Îți dorești să te implici în campaniile de marketing pentru toți clienții, PF și IMM. Colaborezi cu celelalte canale de distribuție și subsidiare din grup.🔆 Ce îți oferim noi? O industrie stabilă și sigură, că să nu stai cu griji de niciun fel. Șansa de a avea o carieră de succes, de a avansa în orice direc
RAIFFEISEN BANK SA

Specialist Control Intern Cluj-napoca - Bt Capital Partners


Candidatul ideal Aplicarea prevederilor legale incidente activitaţii societatii BT Capital Partners, a procedurilor interne.Ce ne dorim de la tine:🎓Studii superioare de preferinta economice sau juridice;🎯Cunostinte de limbi straine (engleza - obligatoriu);📑Abilitati in obtinerea de informatii, procesare si sinteza a informatiilor;🖋️Abilitati foarte bune de documentare si elaborare de opinii scrise;🤙Abilitati de comunicare, spirit de echipa;🔎Atentie la detalii, organizare;📈Cunostinte generale financiare/piata de capital – constituie un plus;Descrierea jobului In ce consta activitatea ta? Vei analiza legislatia nationala /europeana privind piata de capital; Vei transpune legislatia din domeniul pietei de capital in procedurile interne ale societatii; Vei intocmi rapoarte, documentatii specifice zonei de risc/comformitate; Vei desfasura activitati specifice programului de monitorizare a conformitatii.Avantajele oferite pentru a te alatura echipei noastre:🤜🤛Mediu de lucru atractiv
BANCA TRANSILVANIA SA

Service Support Specialist


Candidatul ideal Essential Good technical ability and willing to learn and adopt new technologies Intermediate level knowledge of MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio) Illustration of business and troubleshooting processes in workflow diagrams Understanding of system configuration for SaaS solutions ideally CCaaS Experience with alerts, troubleshooting and resolving problems, inclusive of making notifications and managing escalations, through defined procedures until problem resolution English business proficiency in writing and speaking with great communication skills.Ideal Experience of working with IT Tickets ideally within ITSM framework Understanding of Contact Centre Operations and Technological requirements and Workforce management ideally in a large corporate environment or multi-nationalIdeal Technical knowledge and experience of configuring, supporting and troubleshooting of Cisco Contact Centre services and experience of configuring call flows, agents, reporting, wallbo
VIKING OFFICE SERVICE CENTER S.​R.​L.​

Specialist Vanzari Marketplace


Candidatul ideal Experiență demonstrată în vânzări pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe solide despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Excelente abilități de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Limba engleză nivel avansat.Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX; Căutarea și identificarea de noi produse din lista noastră de branduri pentru a fi adăugate pe marketplace-uri; Menținerea unui nivel optim de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Pregătirea strategiilor de vânzare pentru evenimente majore de shopping, cum ar fi Black Friday și Crăciun.Oferim
MKT GROUP FAMILY HOLDING S.​R.​L.​

Material Planner/​ Specialist Aprovizionare


Candidatul ideal - Aptitudini de planificare şi organizare a activității de bază;- Deţine spirit de iniţiativă şi prezintă interes pentru formare/ dezvoltare profesională şi personală continuă;- Capacităţi foarte bune de exprimare;- Încredere în sine, operativitate, atenţie la detalii şi simţ ridicat de responsabilitate, spirit de observaţie, răbdare, capacitate de analiză, sinteză a informaţiilor şi adoptare a deciziei, capacitate de adaptare la specificul unei situaţii;- Orientare către rezultate, muncă în echipă, punctualitate.Descrierea jobului - Stabilirea necesarului de componente pentru activitatea de producţie;- Achiziţionarea de componente pentru producţia în serie;- Menţinerea legăturii cu furnizorii de materii prime cu privire la livrările care trebuie efectuate;- Eficientizarea şi îmbunătăţirea colaborării cu furnizorii;- Recunoaşterea neregulilor înaintea livrării şi identificarea unor măsuri pentru asigurarea producţiei cu componente;- Atenţionarea şi informarea pe plan i
ECKERLE AUTOMOTIVE SRL

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Noodle Pack caută Specialist Resurse Umane! Vei avea oportunitatea de a face parte din implementarea si dezvoltarea strategiei de HR într-o companie cu peste 400 angajati, 35+ de restaurante deschise în România și Europa! Ce oferim: salariu competitiv | Asigurare medicală privată | Bonuri de masă | Bonusuri anuale de performanță |Acces la programe de trainingCe ne dorim de la tine:-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat-Experiență relevantă poziției: minim 2 ani-Cunoșțiințe solide de utilizare a pachetului MS Office-Atitudine proactivă și orientată către rezultate-Capacitate de analiză și rezolvare de probleme. Descrierea jobului Rolul tau va fi de a:-Păstra legătura cu toți Managerii de locatie, Managerii regionali și toți Managerii departamentelor din back office, pentru a eficientiza procesul de recrutare în companie-Identifica și administra canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante din cadrul companiei-Selecta candidații în baza CV-urilor,
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 1483 de salarii introduse în Salario: 4480 RON/Luna

Digital Marketing Specialist


Candidatul ideal Ready to join a team that's all about growth and good vibes? Let’s talk! Our marketing team is expanding. If you're passionate about marketing and want to be part of something big, hit us up! Your next adventure can start right here.We are looking for enthusiastic three Digital Marketing Specialists to help us in our overall marketing efforts. You will be an integral part of the development and execution of marketing plans to reach targets from brand awareness to lead generation for fast-growing products.This position is available in a hybrid regime that implies working from the office at least once a week.Desired Skills and Experience: At least 2 years of online marketing experience. Secondary education (high school) with Baccalaureate Diploma. Thorough understanding of digital marketing elements (including email marketing, conversion optimization, content management etc.) and market research methods. Technically-oriented Basic HTML/CSS skills. Experience in W
PROPERTY SHARK SRL

Media netă estimată pe baza celor 222 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Customer Support Specialist With Italian


Candidatul ideal Requisiti fondamentali:- conoscenza al livello AVANZATO della lingua ITALIANA (C2), scritto e parlato- disponibilità e orientamento al risultato- grande attenzione per la qualità- ottime doti relazionali e comunicative- capacità di adattarsi a lavoro in team- orientamento al problem solving- autonomia gestionale, versatilità e serietà- capacita’ di risolvere piu di una situazione simultaneament- buona conoscenza dell'utilizzo del pc, nello specifico buona conoscenza del pacchetto MS OfficeDescrierea jobului L'operatore risponderà ed effettuerà le chiamate e/o spedirà comunicazioni via mail/fax per offrire le informazioni richieste dai nostri clienti e dai nostri collaboratori in tutta Italia riguardanti i nostri progetti.Il nostro collega effetuera' chiamate INBOUND e/o OUTBOUND per: offrire assistenza ai clienti che hanno presentato presso lo sportello documentazione per nuove richieste di allacciamento del gas per vari distributori sul terrirorio italiano
DABOVE SERVIZI S.​R.​L.​

Credit&collection Specialist With German


Candidatul ideal In order to be successful in this role you will need to have: Educational Background: University degree in Finance of Business Administration. Professional Experience: Experience in finance or ideally receivables management (advantage). Experience in customer service. Understanding of basic financial terms. Language skills: German and English at advanced level. Microsoft Office knowledge.Descrierea jobului A Glimpse of the Role:As a Credit & Collection Specialist with German you will be responsible for managing a specific portfolio of current and overdue receivables and responsible for dispute management. The role has direct impact on company cash flow which is critical to business continuity. So, if you have excellent written and verbal communication abilities and a commitment to an excellent customer experience take the opportunity and apply now and be part of our amazing team in Cluj-Napoca, Romania.Your Core Responsibilities: Proactive collection of all receivables
VERTIV ROMANIA SRL

Hr Admin & Payroll Specialist


Candidatul ideal What should your background look like? Bachelor’s degree in Business, Finance, or a related field; At least 3 years of professional HR experience, preferably in payroll, employee administration, employee relations, and compensation and benefits; Demonstrable up-to-date knowledge of Romanian labor legislation and payroll processes; MS Office suite operating skills at a relevant level; experience with specific payroll software applications (preferably Saga); Strong attention to detail and analytical skills; the capacity to manage and prioritize several tasks, adhere to deadlines, and be adaptable in a fast-paced environment; Confident approach, self-motivation, proactive attitude, and ability to work in teams; Practice great communication skills (verbal, non-verbal, written). Confidentiality is your 2nd nature. Of course, you can interact with all levels of the organization professionally. And you can develop relationships across functional teams because of your strong i
SFC ENERGY POWER S.​R.​L.​

It Operations Support Specialist


Candidatul ideal Bachelor's degree in Computer Science or related field Minimum of 2 years of experience in IT support or operations Knowledge of Windows, Linux (PuTTY) and Mac operating systems Experience with troubleshooting software and hardware issues (basic SQL would be a plus) Excellent communicator & having good facilitator skills in relationship with colleagues and clients Able to prioritize & manage own time Strong team player with high performance ethic Organized, enthusiastic Very good German skills English skills are also helpfulDescrierea jobului This role provides technical support as First and Second Level Support to end-users, monitoring and maintaining IT systems and infrastructure, while ensuring that every IT operation runs smoothly. The IT Operations Support Specialist will work closely with the IT team to ensure that all IT issues are addressed in a timely manner and that end-users are provided with exceptional support. ​Provide technical support to end-users,
MSG SYSTEMS ROMÂNIA S.​R.​L.​

Specialist Credite Verzi și Sustenabile


Candidatul ideal Fii parte din povestea de succes a clienților noștri!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că#PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreuna un viitor sigur.Postul de față s-ar împleti minunat cu o persoană care: Creează și menține relații profesionale optime, transmite încredere și interacționează autentic și transparent; Este flexibilă și deschisă să se implice pe proiecte diferite și monitorizează feedback-ul primit de la liniile de business impactate cu privire la soluțiile și parteneriatele din portofoliu, în scopul îmbunătățirii continue a acestora; Prezintă un profil commercial cu mintea deschisă spre procesele de vânzare; Este adaptabilă la schimbare, în ceea ce privește legistlația, oportunitățile și tipologia utilizată; Demonstrează cunoașterea normelor, procedurilor și fluxurilor specifice activității; Își updatează informațiile ori de câte ori apar modificări; Identi
BANCA TRANSILVANIA SA

Tehnician Telecom/​ Tehnician Sisteme De Securitate


Candidatul ideal Candidatul ideal este o persoana ambitioasa, dornica de finaliza cu succes proiectele in care este implicata si care poate lucra intr-o echipa.Daca ai terminat cel putin studiile de nivel mediu, esti organizat si responsabil, esti disponibil pentru deplasari si apt pentru lucrul la inaltime asteptam CV-ul tau.Descrierea jobului Noi iti ofertim: - Instruire in executarea profesionala a sarcinilor- Un mediu de lucru dinamic, cu proiecte care iti vor dezvolta atat abilitatile tehnice cat si cele de comunicare- Posibilitate de avansare si certificare in domeniul tehnic- Contract individual de munca pe perioada nedeterminata- Salariu corelat cu nivelul de expertizaRolul tau este:- Sa instalezi si sa puni in functiunea a sistemelor de securitate, ale sistemelor de supraveghere video si a altor tehnologii din portofoliul companiei- Efectuarea de operatiuni tehnice de extindere a sistemelor- Mentenanta sistemelor de Securitate- Cablare structurata- Echipare data centere
ULTRA SMART LINK S.​R.​L.​

General Ledger Specialist (225383)


Candidatul ideal Education/ Training: University degree with proven ability in relevant subjects (e.g Economics, Accounting, Finance, Business Studies and Mathematics) Professional experience: Minimum 2 years experience Strong knowledge of accounting principles, practices, regulations and procedures, IFRS and/ or local GAAP Preferably experience in General Ledger accounting process in similar, multi-national, corporate environment Languages: English (advanced, written and spoken)Descrierea jobului Execute GL postings with prepared Journal Vouchers for local GAAP/ IFRS Perform IC reconciliations of balance sheet and income statement as well as perform IC adjustment postings Perform key user tasks referring to financial reporting, intercompany reconciliation, access rights etc. Run period end closing activities for complex companies, such as: Perform high level review of Trial Balance and comparison of figures to previous periods Perform TAX related postings and other period end specific
E.​ON ROMANIA SRL

Accounts Payable Specialist (german Preferred) (225266)


Candidatul ideal Education/ Training: High School or University Degree (Economic studies represent an advantage) Professional experience: Strong knowledge of principles, practices, regulations, and procedures, preferably related to the German market SAP, MS Office Transition experience is an advantage Languages: English (mandatory) German (preferred) Descrierea jobului A timely and accurate performance of all activities in accordance with compliance, internal control, performance and quality standards as defined in relevant service level agreements and company policies has to be ensured, activities include, but are not limited to: Work on received E-Mails and routing invoices for validation according to the DTP Ensure coding and entering of invoices after the necessary approvals have been acquired Handle e-mails and calls from business units and vendors and assure KPIs and SLAs are met Maintain the relationship with the customers and Accounting Business Partner by participating in regu
E.​ON ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 124 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.