94 Locuri de Munca in Targu Neamt - Joburi in Targu Neamt
94 Locuri de Munca in Targu Neamt - Joburi in Targu Neamt
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Neamt si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.
![]() |
Manager Urmarire Lucrari (214513) |
Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice (energetic sau electrotehnic) Cerinte obligatorii: Autorizare SSM grad III (se obține anual la locul de muncă) Autorizare ANRE – minim grad II Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Proceduri, instrucțiuni și legislație specifice domeniului de activitate: legislația în domeniul energiei, Legea 123/2013 cu completările și modificările ulerioare, regulamentele ANRE privind procesul de racordare, Legea 50/2001, Legea 10/1995 și alte reglementari conexe sarcinilor de serviciu Cunoştinţe IT: Operare PC – MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), SAP (MM,PM, GLOBE) Altele: Permis categoria “B”Descrierea jobului Realizezi și coordonezi urmărirea proiectării și executării lucrărilor din procesul de racordare și a lucrărilor de investiţii în cadrul reţelelor de distribuţie și asiguri suportul necesar managerilor de proiecte, în scopul îndeplinirii termenelor contractuale, a cerinţelor legale şi încadrarea în bugetul alocat
DELGAZ GRID
![]() |
Agent Vanzari - Piatra Neamt |
Candidatul ideal Daca esti o fire pozitiva, sociabila, ambitioasa si dornica sa cresti in cadrul unei companii de succes si esti in cautarea unui loc de munca stabil, atunci esti candidatul perfect pentru noi Experienta nu este necesara, invatam si crestem impreuna Permis de conducere categoria B, masina personala reprezinta un avantajDescrierea jobului Prezentarea si promovarea produselor companiei Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata Seminare frecvente pentru dezvoltare profesionala Cel putin 6 vacante pe an atat intern cat si extern Posibilitatea de a promova in cadrul companiei Program flexibil Mediu de lucru placut Echipa tanara
BAMA HCS INVEST S.R.L.
![]() |
Inginer - industria alimentara - Tg. Neamt |
Scurta descriere a companiei ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane. Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman. Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting. Cerinte Studii in domeniu, exp
ABC HUMAN CAPITAL
![]() |
Curier Pedestru / Auto - Postas Livrare Corespondenta |
Candidatul ideal permis auto categoria B dexteritate manuala foarte buna organizare rezistenta fizica constintiozitate, seriozitateDescrierea jobului Pink Post isi mareste echipa operationala:Suntem in cautarea unui coleg / colege, care sa ocupe functia de curier pedestru / auto (postas).Activitatile principale se rezuma la:• Sortarea corespondentei in functie de o serie de criterii prestabilite (ex. nume strazi, numar imobil, etc);• Livrarea zilnica de plicuri pe zona alocata;• Respectarea termenelor de livrare conform proiectelor in desfasurare;• Returnarea catre oficiul postal a corespondentei nelivrate in ziua respectiva;• Colectarea de informatii din teren la solicitarea superiorului direct.
ILRA PINK POST OPERATIONS
![]() |
Agent Vanzari D2d |
Candidatul ideal Continuam evolutia spre o companie bazata pe tehnologie, astfel ca dorim sa iti prezentam o noua oportunitate in cadrul Vodafone Romania:Suntem in cautarea unui coleg care isi doreste o noua provocare intr-un mediu dinamic alaturi de echipa noastra din D2D.Te asteptam in echipa noastra daca: iți place activitatea pe teren; consideri ca ai abilitati bune de comunicare si negociere; iti place sa construiesti relatii fata in fata cu clientii; dorești să evoluezi si sa iti dezvolti o cariera in vanzari; ai o atitudine pozitiva si esti orientat catre rezultate; te adaptezi repede si iti doresti sa ai flexibilitate la locul de munca;Descrierea jobului Ce vei face?Te vei ocupa de promovarea și vânzarea sеrviciilor Vodafonе lа domiciliul potеnțialilor cliеnți.Cе oferim? un pachet sаlаriаl motivant, compus din: salariu fix + comision lunar in functie de vanzari + bonus de “bun venit in echipa” oferind un total de aproximativ 1000 euro net inca din primele luni de activitate; tr
VODAFONE ROMANIA TECHNOLOGIES SRL
![]() |
Reprezentant Vanzari Dezvoltator Retea |
Candidatul ideal Daca ai:- Bune calitati de comunicare atat scrisa cat si verbala- Disponibilitate la deplasari- Cunostinte temeinice in domeniul vanzarilor (constituie avantaj vechime in vanzari produse de panificatie)- Bune cunostinte a pachetului Microsoft Office- Atentie la detaliiDescrierea jobului Responsabilitati:- Largirea portofoliului de clienti- Consolidarea si asigurarea unei bune colaborari cu clientii existenti- Culegerea de informatii cu privire la cerintele pietei in domeniul panificatiei- Stabilirea (impreuna cu conducerea) de noi obiective pe termen scurt si lung- Asigurarea indeplinirii targhet-urilor propuse pentru echipele de agentiBeneficii: - Masina de serviciu- Salariu fix + bonusuri stabilite- Concediu de odihna in functie de vechime- Loc de munca stabil
MOPAN SUCEAVA
![]() |
Commercial Sales Manager- Piatra Neamt |
Candidatul ideal Our innovative and growing company is searching for experienced candidates for the position of Commercial Sales Manager. You’ll play a critical role in generating new business for our sales team and continuing to grow the Farbwerke brand.The job requires working at our office based in Piatra Neamț.We appreciate you taking the time to review the list of qualifications and to apply for the position. If you don’t fill all of the qualifications, you may still be considered depending on your level of experience.Background and skills:• Bachelor's Degree in a relevant discipline• Experience in growing and scaling a team• Preparing offers• Experience in direct and channel selling to enterprise and SMB accounts• Ability to travel whenever necessary• Demonstrated attention to detail• Strong time-management and organizational skills• Mastery of Microsoft Word, Excel, and PowerPoint• Ability to travel (60 %) and work flexible hoursDescrierea jobului Responsabilities• Helping t
FARBWERKE
![]() |
Lucrator Comercial -casier |
Candidatul ideal - Personalitate placuta cu abilitati de comunicare si relationare .- Inteligenta , dorinta si capacitate de a invata- Spirit organizatoric si dе lucru in echipa;- Amabil , atitudine pozitiva si proactiva ,conform domeniului dе lucru;Descrierea jobului - Intampinа cliеntii in mod corespunzаtor.- Rеlationеazа cu аcestia si identificа mеtodа potrivita dе prеzеntare а produselor.- Promoveаzа si vindе corespunzаtor produselе, oferind intr-un mod profesionist toate informatiile necesare.- Identifica ocaziile de a vinde si produse complementare.- Asigura receptionarea articolelor vestimentare din punct de vedere calitativ si cantitativ.- Asigura aprovizionarea si reaprovizionarea suprafatei de vanzare cu marfa.- Mentine un mediu de lucru curat.- Respecta regulile de visual impuse de merchandiser.Beneficii:- O pozitie stabila intr-o companie in expansiune- Posibilitati reale de avansare si de crestere pe plan professional- Pachet salarial de pana la 3000 RON net la norma de 8
BSB Fashion
![]() |
Reprezentant Vanzari Orange Shop (magazin Stradal) |
Candidatul ideal Cauți un job? Noi îți oferim o carieră!La Orange primești stabilitate, oportunități multiple de dezvoltare și toată susținerea de care ai nevoie.Hai în echipa noastră de vânzări, să descoperi cum poți beneficia de comisioane fără limită maximă!Descrierea jobului În magazinele Orange, atribuțiile colegilor noștri sunt de trei tipuri: Activități de promovare si vânzare de produse și servicii, Activități de informare și deservire a clienților care ne vizitează, Activități de încasare a banilor.Programul de lucru este în ture: Pentru magazinele stradale, acoperim intervalul 8:30 - 19:30, de luni până vineri și sâmbătă program scurt, în funcție de specificul magazinului.Poți solicita mai multe detalii în discuția cu recruiterul, in cazul in care CV-ul tău va fi selectat pentru prima etapă.Vei fi responsabil pentru activitatea de vânzare și loializare a clienților Orange, prin: Interacționarea politicoasă și prietenoasă cu toți clienții Investigarea atentă a nevoilor clienți
Orange SA - Groupe Orange
![]() |
Relationship Manager Individuals |
Candidatul ideal Studii superioare in curs sau finalizate/Certificare in distributia de produse de asigurare conform cerintelor legale in vigoare Cel putin 1 an experienta in vanzari in sectorul bancar Retail Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept Cunostinte despre mediul economic si de afaceri Cunostinte de operare PC Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit)Alte competențe necesare: Îți place să îi convingi pe ceilalți Îți place să interacționezi cu oamenii Răspunzi prompt nevoilor cliențilorDescrierea jobului Principalele responsabilități: Administrezi portofoliul de clienţi persoane fizice ai sucursalei, oferind produse și servicii care contează pentru ei Gestionezi relaţia cu clientii persoane fizice, identifici nevoile lor financiare specifice și
UNICREDIT BANK
![]() |
Antreprenor |
Candidatul ideal Experienta in comert/retail si gestiune constituie avantaj; Disponibilitatea de a fi prezent in magazin cea mai mare parte a timpului in care acesta este deschis; Cunostinte medii privind pachetul Office; Spirit antreprenorial si abilitati privind managementul echipei; Persoana comunicativa, responsabila, organizata, perseverenta, optimista, deschisa la nou, cu putere si dorinta de munca, atenta la nevoile clientului. FIRMA PROPRIE – SRL (existenta, sau care va fi infiintata pentru aceasta colaborare); Buget pentru investitie/garantie.Descrierea jobului Coordonarea intregii activitati din magazin prin: managementul echipei; gestiunea stocurilor; comunicarea cu stakeholderii; emiterea comenzilor, a retururilor; urmarirea vanzarilor si focus pe cresterea acestora; suport in procesul de inventariere realizat de echipa de Inventare; gestionarea situatiilor specifice aparute in locatie etc. Echipa de vanzare: vanzatorii sunt angajati pe firma antreprenorului (recrutare, pre
Inmedio
![]() |
Agent Vanzari, Electrician |
Candidatul ideal - Cunostinte electrice de baza- Dispus sa lucreze în echipă- diponibilitate pentru delegatii in tara- seriozitate- permis de conducere cat. BDescrierea jobului -executa montaj și service pentru echipamente industriale (poduri rulante, macarale, electropalane)Beneficii:- salariu competitiv- prime de sarbatori- diurne- contreact de munca pe perioada nedeterminata- echipament de lucru-oportunitate de a lucra într-o firmă serioasă cu experiență în domeniul
SCHNEIDER ROMANIA
![]() |
Reprezentant Vanzari |
Candidatul ideal - Studii medii/superioare (preferabil tehnice);- Experienta anterioara in domeniul vanzarilor de minim 2 ani;- Cunoștințe în domeniul pieselor auto constituie avantaj;- Cunostinte de operare pe calculator;- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;- Permis de conducere ;- Disponibilitatea de a călători în afara județului de domiciliu;- Abilități de comunicare și negociere;- Capacitate de planificare și organizare a activităților;- Deprinderea de a lucra in echipă.Descrierea jobului -studiază piața pentru depistarea de noi parteneri pentru produsele companiei-contactează potențialii parteneri, prezintă organizația, produsele și serviciile pe care le oferă aceasta-consiliează clienții și identifică nevoile acestora-efectuează vizite periodice la client-aduce la cunoștinta clienților promoțiile instant precum și promoțiile zilnice, săptămânale și lunare-monitorizează situația rulajului și a încasărilor de la clienți, urmărește și răspunde de încasarea facturilor emise-mo
AUTONET IMPORT
![]() |
Consilier Vanzari Gsm |
Candidatul ideal - atitudine pozitiva, deschisa si colaborativa;- abilitati de comunicare si orientare spre client (identifica usor si intelege nevoile clientului, interesat de dezvoltarea unei relatii credibile cu clientii);- capacitate de relationare si lucru in echipa;- orientare constanta catre atingerea obiectivelor echipei- adaptabilitate, eficienta si initiativa;- capacitate permanenta de acumulare a noilor informatii;- cunostinte de operare PC.Descrierea jobului - contactul permanent cu clientii;- realizarea procesului de vanzare si post vanzare a produselor si serviciilor Vodafone;- gestiunea stocurilor;- intocmirea situatiilor periodice de vanzari;- pachet salarial constand in salariu fix + comisioane si bonusuri lunare, in functie de realizari;- dezvoltarea unei cariere solide in vanzari
IONI COM IMPEX
![]() |
Manager Control Calitate |
Candidatul ideal Pentru a ocupa aceasta pozitie sunt necesare următoarele abilități:Studii medii / superioare in domeniu textil – constituie avantaj;Experienta in activitati similare (coordonare, control calitate) minim 2-3 ani;Cunostinte operare calculator – mail, Word, Excel;Cunostinte temeinice limba engleza.Descrierea jobului În acest rol esti responsabil să verifici si sa mentiii impreuna cu echipa din subordine standardul ODLO AQL (accepted quality level) pentru produsele finite confectionate in fabrica din Roman.Principalele responsabilitati:• verificari zilnice AQL , feedback în timp util echipelor de producție pentru remediere;• intocmire raport AQL final pentru stilurile finalizate și informare administrator si sediul central al companiei;• monitorizare rapoartele de verificare a defectelor zilnice per modul, identificare defectele TOP-3;• întâlnire saptamanala de revizuire a defectelor de top 3 cu seful de sectie productie ;• aprobare campion-primul produs – model nou pe baz
ODLO ROMANIA
![]() |
Specialist Telecomunicatii (215694) |
Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare de specialitate (Facultate Informatică, Telecomunicații, Automatizarea Calculatoarelor) Experienţă practică necesară: Competențe/ experiență minim 3 ani în administrarea, operarea și depanearea echipamentelor de rețea categoria Cisco (Switch-uri, routere, accespoint) Experiență în designul și implementarea infrastructurilor de fibră optică Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Cursuri de specialitate (de ex: CCNA routing and switching) Cunoştinţe IT: Cunoașterea fundamentelor rețelei, inclusiv tehnologiile de rutare, comutare și securitate Cunoțtinte rețea - layers 2-4(TCP/IP, Ethernet, VLANs, STP, RSTP, OSPF, RIP, VRRP) Cunoștinte pentru configurarea și depanarea echipamentelor Mikrotik Descrierea jobului Implementezi și asiguri suport operațional (L1/L2) pentru funcționarea arhitecturii de rețea deservită de echipamente Cisco, Mikrotik (de ex: Switch-uri, routere, ASA, Access point-uri, Wireless LAN Controller) Colabo
DELGAZ GRID
![]() |
Agent Livrator (4500 – 7183 Ron) |
Candidatul ideal Agent livratorIncredere, Calitate, Inovaţie"Suntem o companie dinamică, jucător important pe piaţa componentelor şi accesoriilor auto din Centrul şi Estul Europei, în plină dezvoltare, cu o experienţă de 30 ani în domeniul auto. În Ungaria suntem lideri de piaţă, iar în România suntem într-o dezvoltare continuă, ocupând o poziţie importantă pe piaţa componentelor auto. Astăzi lucrează 4000 de angajaţi la cele 170 de filiale, depunând un efort susţinut pentru prestarea de servicii de înaltă calitate partenerilor noştri.Eşti candidatul nostru dacă:Compania noastră angajează:Agent livrator• Ai de minim 2 ani permis de conducere categoria B • Ai abilităţi de comunicare, relaţionare şi argumentare • Cunoşti oraşul şi împrejurimile • Cazierul tău judiciar şi rutier sunt fără antecedente penale • Experienţa ta în distribuţie reprezintă un avantaj!În schimb iţi oferim:• Pachet salarial motivant şi competitiv, oferit mereu la timp, cu parte fixă + bonusuri de performanţă + tich
UNIX AUTO
![]() |
Tehnician Electrician |
Candidatul ideal Absolvent studii superioare de profil tehnic;Disponibilitate si aptitudini pentru munca la inaltime;Autorizare ANRE de joasa/medie tensiune, constituie avantaj;Permis de conducere categoria B;Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil;Rezidenta la stres si spirit de echipa.Descrierea jobului Dezvoltarea si mentinerea unei bune relatii cu distribuitorul de energie electrica;Comunicarea directa catre superiori privind evolutia lucrarilor;Conceperea si interpretarea schemelor electriceExecutarea de lucrari de mentenanta la echipamentele electrice;Verificarea instalatiilor electrice.
RCS & RDS
![]() |
Asistent Vanzari Part-time (perioada Determinata) |
Candidatul ideal Recrutăm! Bine ați venit la H&M! Un loc de muncă în care poți fi tu însuți & mult mai mult! Rolul de Asistent Vânzări poate fi o modalitate distractivă și flexibilă de a câștiga bani pe de-o parte, o șansă de a învăța și de a crește sau începutul unei cariere pentru toată viața, într-o companie de modă mare și dinamică.Descrierea jobului Pe lângă dezvoltarea personală și creșterea individuală, veți primi, de asemenea, beneficii substanțiale și generoase, cum ar fi: Reduceri de 25% la toate brandurile din grupul H&M Concediu medical plătit și concediu anual Card de servicii medicale Voucher de Crăciun Program de lucru flexibil Card tichete de masă Bonus pentru recomandarea noilor colegi Ce faci: Întotdeauna vei pune clienții noștri în centrul a tot ceea ce faci, îi vei ajuta și le vei împărtăși cunoștințele tale despre produse și modă. Vei ajuta la întreținerea suprafeței de vânzare curate și ordonate pentru a asigura o experiență pozitivă de cumpărături,
H&M Romania
![]() |
Gel – Responsabil Ospitalitate |
Descrierea jobului McDonald’s nu este doar un job, este o familie!Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald’s!Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul viziteiin restaurant.Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie Ai bune abilitati de lucru in echipa;Ce vei face? Esti alaturi de oaspetii la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampini si ii oferi informatiile de care are nevoie;Beneficii: Pachet salarial de pana la 3500 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și ac
McDonald`s
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou.
Acum sunt 94 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după: