Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

50 Locuri de Munca Transport in Floresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

50 Locuri de Munca Transport in Floresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Floresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Experiență minimă de 1 an în sectorul transporturilor și expedierii internaționale constituie un avantaj- Capacitate dе asumarea responsabilitatii si dе luare a deciziilor;- Foarte bune abilitati organizationale si de rezolvare a problemelor- Abilitatea de a lucra în echipă, determinare și rezistența la stres- Cunostinte operare MS Office, Internet, Bursa dе Transport, Timocom- Cunostinte limba engleza obligatoriu (Franceza, Italiana, Germana constituie un avantaj ) - ( scris-vorbit)!- Cunoscator al legislatiei privind timpii de conducere al soferilor;- Cunoastere foarte buna a asezari marfii in vagon, greutati premise etcDescrierea jobului - Organizarea transporturilor internaționale FTL si LTL (prelata), respectand cerintele clientilor/companiei;- Monitorizarea activitatii de transport- analizeaza comenzile de transport primite de la clienti, verifica rutele de deplasare si confirma comenzile la clienti;- Urmarirea programarilor facute si actualizarea permanenta cu
PATRISTRANS VT LOGISTIC
Candidatul ideal - Persoana serioasa, punctuala, organizata si cu abilitati extraordinare de comunicare si negociere, capabila sa lucreze intr-un mediu activ, cu sau fara experienta in domenul transporturilor, motivata si dornica de a invata lucruri noi.- studii superioare finalizate- abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare si prioritizare;- limba engleză ( obligatoriu ) + limba italiana ( un avantaj )- permis auto categoria B- bune cunostinte de utilizare PC si MSOffice, cu preponderenta Excel,Teams- utilizarea aparaturii de birou: scanner, copiator, etc.- nivel ridicat de atentie la detalii- rezistenta la stres, adaptabilitate, eficienta- organizat, serios si cu dorinta de invatare, acomodare si performare.Descrierea jobului Activitatea se va desfășura la sediul societății noastre in Floresti, jud Cluj (VIVO)Programul este de luni până vineri, de la ora 09.00 la ora 19.00 ( o sa fie incluse in acest program si orele suplimentare)In Weekend nu e necesara prezenta la birou
D`AGOSTINO AUTOTRASPORTI
Candidatul ideal Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, Internet) Experienta de minim 1 an pe un rol similar Studii medii finalizate Abilitati de comunicare, organizare, dinamism si orientare catre client; Dorinta de autodepasire, orientare catre rezultate;Descrierea jobului Responsabilitati: Introducerea corectă in sistem CRM a tuturor documentelor; Listarea preturilor si a diferitelor rapoarte solicitate de echipa; Preluarea comenzilor de la clienti si procesarea acestora; Comunicare cu departamentele de logistica si management.Beneficii oferite Salarizare atractiva in functie de experienta si mai ales rezultate. Atmosfera de lucru placuta, echipa tanara si dinamica, seriozitate. Prime de Sarbatori si alte beneficii care vor fi discutate la interviu.
TOTAL AS DG NAPOCA
Candidatul ideal Doritor de munca si serios, amabil fata de clienti, cat si cu stafful restaurantelor.Descrierea jobului Angajam livratori pentru cele mai mari aplicatii de livrat mancare (Glovo, BoltFood, Tazz)Programul flexibil (4h sau 8h)Plata este saptamanala si in functie de numarul de comenzi finalizateBonusuri de performanta saptamanale daca se ajunge la anumite targeturiTot ceea ce aveti nevoie este un telefon si un vehicul cu care sa va deplasati(masina / scuter / bicicleta / trotineta)Colaborarea cu noi se poate face atat prin contract de munca, cat si prin pfa/srlPentru mai multe detalii ne puteti contacta intre 10 - 16 de luni pana vineri la: 0739165390
NEXT GEN DELIVERY
Candidatul ideal Suntem o echipa tanara, dinamica si, daca iti doresti sa vii alaturi de noi, sa beneficiezi de:• un salariu fix lunar motivant;• un bonus trimestrial atractiv;• decontarea transportului;• un mediu de lucru stabil, placut;• o echipa tanara, internationala;• abonament lunar pentru servicii medicale la o clinica privata,dar te si regasesti in descrierea de mai jos:• experinta pe o functie de coordonare a unei echipe - > 1 an;• abilitati de team-leader, de comunicare si relationare;• bun coordonator si organizator;• atitudine orientata spre rezolvarea de probleme;• cunostinte avansate in domeniul logisticii;• cunoastea pachetului MS Office (Excel, Word);• limba engleza- nivel mediu;• permis de conducere categoria B;• studii superioare,Te asteptam in echipa Mobilier1!Descrierea jobului • coordoneaza si organizeaza activitatea depozitului companiei;• coordoneaza mijloacele de transport, fluxul de marfa si documentele aferente;• asigura livrarea rapida si eficienta a comenzil
MOBILIER 1 CONCEPT
Candidatul ideal -Orientare și deschidere către client-Amabilitate și responsabilitate-Punctualitate și spirit de echipă-Experiența anterioară reprezintă un avantajPuncte de lucru:-Mănăștur: 2-Florești: 1Descrierea jobului Responsabilități:-Recepționarea mărfurilor conform facturilor-Marcarea cu prețuri a produselor și aranjarea lor pe raft-Verificarea termenului de valabilitate a produselor de pe raft-Gestionarea activității de la casa de marcat-Menținerea curățeniei în spațiul de lucru-Oferirea de ajutor clienților.Beneficii oferite: - Salarizare atractivă, creșteri salariale în funcție de performanțe- Bonuri de masă, decontare transport și prime de Sărbători- Zilele de Sărbători legale se plătesc dublu.
LUSYION PRODCOM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Cerintele minime pe care le avem in vedere:• Experiență anterioară de lucru ca tehnician IT Help Desk• Bune cunoștințe despre sisteme informatice, PC, imprimante, echipamente de comunicație;• Cunoștințe networking, system admin, server admin, email administration (Exchange), Office365 user support, BitDefender Gravity Zone, etc;• Experiența în utilizarea soft-urilor tip remote desktop;• Experiență practică în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice de bază;• Atenție la detalii si abordarea problemelor prin prisma utilizatorului;• Cunoștințe minime de electronica;• Candidatul ideal necesita abilități excelente de comunicare cu colegii si reprezentanții clienților, pentru a asigura o calitate înaltă a serviciilor într-un timp cat mai scurt;• Aptitudini de planificare si organizare;• Limba engleză – nivel începător;• Permis de conducere Categoria BDescrierea jobului Responsabilități:• Oferă suport IT extins departamentelor interne, fiind un prim contact cu utiliz
POLARIS MEDICAL
Descrierea jobului [🎯] Căutam livratori cu sau fără experiență pentru serviciul de livrări la domiciliu BOLTFOOD, TAZZ by EMAG, GLOVO.[🎯] Poți livra cu mașină, scuter, trotineta, bicicletă sau pe jos! [🚗] [🛵] [🛴] [🚲] [🚶] .[🎯] Program flexibil (tu stabilesti programul zilnic si numarul orelor de lucru). [⏰][🎯] Bonusuri în funcţie de performanţă. [💯] [💸][♨️] De asemenea cautam si parteneri locali cu SRL/PFA. [📝]
BUG FAST DELIVERY
Candidatul ideal Cautam Manager de flota/ Fleet Manager pentru echipa noastra din Eschweiler, Germania.Cerinte:- experienta in domeniu, intr-un post operational al unei societati de transport, casa de expeditie sau departament de logistica/transport;- studii medii sau superioare;- obligatoriu limba engleza sau germana (vorbit, scris si citit) - nivel mediu spre avansat;- persoana comunicativa si rezistenta la stres, cu atentie distribuitiva si capacitate buna de concentrare, orientata spre rezolvarea problemelor si capabila sa se integreze si sa lucreze bine in echipa;- abilitati de lucru foarte bune cu programul MS Office, Internet;- disponibilitate pentru relocare imediata in Germania si de a va stabili aici pe termen lung;Responsabilitati:- sa monitorizati in permanenta incarcarile si descarcarile programate;- sa supravegheati, coordonati si sa mentineti legatura permanent cu conducatorii auto;- sa verificati timpii de conducere si de odihna a soferilor, conform legislatiei in vigoa
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal OUR IDEAL CANDIDATEFluent in English (spoken and written), is a must!German or French knowledge is a big plusHas experience in sales and negotiationsHas excellent presentation skills, especially in writingAccustomed to working with a big database of B2B clientsIs able to organize their workflow and time, has effective project management skillsIs cooperative and a team playerHighly ambitious and has a proactive natureIs patient and thorough very motivated, and pays attention to detailsPast experience with advertising sales is a big plus.Has knowledge of marketing principles (is a plus).As an Account Manager, your main responsibilities will be to manage all leads of influencers (popular personas on various social media platforms). You will negotiate and purchase content and product reviews on their platforms. Organizing pre and post partnership necessities is also part of your daily responsibilities.Descrierea jobului As an Account Manager, your main responsibilities wil
ACTIVE DIGITALE
Candidatul ideal Casier Sibiu, Cluj si Floresti- studii medii finalizate;- amabilitate,seriozitate si responsabilitate;- atentie sporita;- spirit de echipa;- experienta pe un post similar constituie un avantaj;- cunostinte operare calculator;-capacitatea de a realiza obiectivele.Descrierea jobului 1. Promovarea si vanzarea produselor companiei:- Intampina clientii la intrarea in magazin si asigura asistenta in alegerea produselor;- Rezolva sesizarile clientilor si se asigură că solicitările sunt rezolvate:2. Deruleaza activitatea de gestionare a magazinului pentru o buna desfasurare a activitatii de vanzare:- Receptioneaza marfa primita de la furnizor;- Efectueaza operatiunile legate de mercantizarea produselor si depozitarea corespunzatoare a acestora;3. Completeaza documente fiscale: facturi, chitante, registru de casa;- Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;- Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat
PEERAJ BRANDS INTERNATIONAL
Candidatul ideal Aviatia da senzatia.Daca esti o persoana empatica si comunicativa, care poate rezolva orice problema cu dedicare, atunci incepe-ti calatoria ta profesionala alaturi de colegii nostri, care iti vor asigura suportul necesar in gestionarea cu succes a activitatii tale zilnice.Din aceasta pozitie, vei coordona activitatea de deservire a aeronavelor la sol, in conformitate cu regulamentul aeroportuar si al Companiilor de Transport Aerian pe care le deservim.Ce ne dorim de la tine?: cunostinte de limba engleza, nivel avansat; cunostinte PC; empatie, proactivitate si orientare catre clienti; bune abilitati de comunicare si claritate in exprimare; studii relevante, minim diploma de bacalaureat; flexibilitate pentru un program in ture; spirit de echipa si entuziasm; o alta limba straina ( vorbita la un nivel mediu) poate constitui un avantaj.• Bine organizat, cu atenție meticuloasă la detalii și acuratețe, capabil să lucreze din proprie inițiativă la termene limită specifice, s
MENZIES AVIATION ( ROMANIA )
Candidatul ideal Studii medii profil electric/ electromecanic/ electrotehnic/ automatizari; Cunostinte de electrica, senzoristica, pneumatica, hidraulica, mecanica; Abilitatea de a citi o schema electrica; Experienta in domeniu industrial prezinta avantaj (automatizari, injectie mase plastice, linii asamblare).Descrierea jobului Reparara defectele aparute la utilaje de natura electrica, electronica, pneumatica, hidraulica si mecanica; Efectueaza intretinerea preventiva a echipamentelor; Intretine, parametrizeaza si optimizeaza utilizarea echipamentelor si utilajelor Monitorizeaza defectele aparute pe fiecare utilaj din aria de productie pentru modificarea si imbunatatirea parametrilor de functionare a masinilor.Beneficii Tichete de masa; Bonus de performanta; Posibilitate efectuare ore suplimentare; Transportul asigurat; Servicii medicale; Contract pe perioada nedeterminata - un loc de munca stabil; Oportunitati de dezvoltare profesionala.
De`Longhi Romania
Candidatul ideal Studii medii sau experienta relevanta in domeniile: productie, industrie alimentara, controlul calitatii (constituie avantaj) Atentie la detalii, preocupare pentru obtinerea unui produs de inalta calitate; Este familiarizat cu deservirea unor echipamente sau instalatii Are capacitatea de a acumula noi cunostinte si de a le integra in procesele de productie existente; Este o persoana adaptabila, optimista, cu disponibilitate pentru training; Disponibilitate pentru munca in schimburi.Descrierea jobului Operarea pe echipament de prelucrare produse proaspete, echipament pasteurizare lapte - materie prima; Respectarea standardelor de operare, setare si spalare echipamente; Oferim un salariu de baza atractiv; Tichete de masa; Transport asigurat sau decontarea cheltuielilor de transport;
FRIESLANDCAMPINA ROMÂNIA
Candidatul ideal • Studii superioare profil tehnic;• Cunoștințe dе limba engleză - nivel avansat;• Experiență în domeniul producției - automatizări reprezintă un avantaj;• Cunoștințe desen tehnic: AutoCad, SolidWorks;• Orientare spre client și spre îmbunătățirea continuă;• Spirit dе inițiativă, creativitate și flexibilitate;• Bune abilitați dе organizare, comunicare și gestionare a timpului.Descrierea jobului • Definește și optimizează procеsеle dе producție;• Definește și optimizează layout linii de producție;• Definește flux intern аprovizionarе materiale;• Analizează și optimizează ergonomia locului de muncă;• Normează operațiile de asamblare și definește target capacitate de producție;• Identifică și elimină factorii care cauzează reducerea capacității productive;• Monitorizează sistematic funcționarea corespunzătoare a echipamentelor;• Propune soluții de depanare și optimizare a instalațiilor de automatizare;• Diagnostichează și rezolvă problemele ce țin de echipamentele de testar
De`Longhi Romania
Candidatul ideal Seriozitate, punctualitate, responsabilitate Studii medii, abilitati tehnice, cunostinta operare PC, MS Office Posibilitatea de a acumula cunostinte tehnice necesare desfasurarii activitatii Comunicativ, creativ si inovativ in rezolvari Permis de conducere cat. BDescrierea jobului Gestionarul este responsabil de coordonarea operatiunilor cu marfa in depozitul de care raspunde: receptie, pastrare in conditii optime, pregatirea livrarilor. Receptionarea marfii de la furnizori Etichetarea produselor din depozit Participa la manipularea si gestionarea marfurilor Ajuta la pregatirea coletelor.Beneficii oferite: Salarizare atractiva 3000-4500 ron/luna. Bonusuri de performante si Prime de Sarbatori. Asiguram transport.
RECOSPORT COMIMPEX
Candidatul ideal Noi suntem:Oameni buni. Produse bune. Momente bune.Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.Intelegem clientii si oamenii din jur.Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.Nu vindem doar produse, cream experiente.Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Cе fаcеm nоi pеntru tinе?Iti ofеrim оpоrtunitatеа dе а lucrа in rеtеаuа dе rеtаil mоdеrn cu cеа mаi mаrе аcopеrirе geografica din Romania;Pеntru cа nе plаce sa invеstim in oаmеnii cаrе nе rеprеzintа, iti ofеrim training profesional;Iti ofеrim un venit corеlat cu pеrformаntеlе obtinute ( bonusuri dе performanta si fidelitate );Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport;Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal;Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei face tu pentru
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Dispecer - transport international Descrierea jobului -cunostinte limba engleza obligatorie-cunostinte limba italiana prezinta avantaj- cunostinte operare PC, Office, navigare internet- deschidere si capacitate de a invata si utiliza aplicatii software de gestiune si sisteme de licitatii- abilitati native de vanzare si negociere- cunostinte privind geografia Europei- dorinta si placere de a munci- ambitie si dorinta de dezvoltare continua- corectitudine, integritate, moralitate si etica- perseverenta, initiativa si creativitate- capacitatea si curajul de a lua decizii- abilitati de coordonare si lucru in echipa- echilibrul in a lucra intr-un mediu cu un nivel ridicat de stres- abilitati avansate de organizare, prioritizare si management eficient al timpului- calcul km si tarif pentru fiecare transport in parte- calcul metraje si tonaj marfuri transportate- coordonarea masinilor catre incarcare si descarcare, precum si stabilirea celor mai eficiente rute de transport- c
ARCESE TRANSPORT
Candidatul ideal If you graduated from Technical University and want to join an energetic team with incredible results, then you are perfect.We are looking to hire new colleagues with studies in mechanics, robotics, mechatronics, materials, electrical or economic engineering to complete our growing team.You just need to bring with you fresh thinking, the technical knowledge baggage from university and the enthusiasm to learn, to take the start on your career.Descrierea jobului This is what we have to offer you: the chance for freshly graduates to grow and to gain competencies, working besides colleagues with strong experience; a complex Induction program, where you could have the opportunity to learn our end to end process flow; a great industrial context, where you can develop technical and soft skills;You can grow and develop your skills in the following areas: Engineering (Product and Process, Testing,Toolshop and Quality), Maintenance and Purchasing.​Working on different projects i
De`Longhi Romania
Candidatul ideal In this role, you will provide maintenance of the computers, servers, and network environment by analyzing requirements, resolving problems, installing hardware and software solutions, and supporting the internal IT Helpdesk.Nice to have: 2-4 years of database, network administration, or system administration experience; System administration and IT certifications in Microsoft, or other network related fields are a plus; Working knowledge of virtualization, VMWare, or equivalent; Strong knowledge of systems and networking software, hardware, and networking protocols; Experience with scripting and automation tools; Strong knowledge of implementing and effectively developing helpdesk and IT operations best practices, including expert knowledge of security, storage, data protection, and disaster recovery protocols.Descrierea jobului Key Responsibilities: Ensuring the efficiency, installation/configuration, operation and maintenance of the hardware and software systems fro
De`Longhi Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 50 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.